KURB ON OLLA LAPSED

nii palju fakte, kui mul teile anda on. ilukirjanduslikult muidugi

22. september 2014

Ma kirjutan teile nüüd ühe ilukirjandusliku loo, sest ilukirjanduse eest teatavasti seadusega ei karistata. Oletame, et selle ilukirjandusliku loo peategelaseks on üks väike 2,5-aastane tüdruk, kes lebab praegu väga kriitilises seisundis haiglavoodis.

Ütleme, et umbes aasta aega tagasi läksid lahku tema vanemad. Kuna isa töötas Soomes, jäi laps ema kasvatada ja seda see ema ka tegi. Kasvatas nii hästi kui oskas, jõudis ja viitsis. Ainult selline viga oli tal küljes, et lapse peale hirmus kiiresti vihastas. Mõnikord ikka juhtus, et laps sai tutistada või laksu kirja. Mõnikord ikka juhtus, et ema läks peole ja jättis nutva lapse üksinda koju.

Ajapikku sai isa asjade sündmusest teada ja nõnda võtsid nad koos perekonnaga lapse endale. Kuna isa käis ikka Soomes tööl, hoidis last esialgu mehe perekond, hiljem mehe uus tüdruksõber. Inimesed, kes lapsega kokku puutusid, kirjeldasid teda kui arglikku ja närvilist last. “Kui teda paluda midagi teha, mis talle ei meeldinud, siis ta hakkas ennast ise peksma, lööma ja juukseid kakkuma,” ütleb üks pealtnägija selles ilukirjanduslikus loos. “Samas oli ta hästi kaastundlik. Kui nägi, et keegi on kurb või nutab, siis tuli kallistama,” meenutab teine perekonnale lähedane isik.

Paraku läks aga nii, et lapse isa läks oma uuest pruudist lahku ja ühtäkki ei olnud enam kedagi, kes lapse eest hoolitsenud oleks ja teda hoidnud, kui mees Soomes. Kõigil oma elu, omad kohustused ja mured. Seega ei jäänud muud üle, kui anda laps tagasi emale, kes vandus end muutnud olla.

Kerime nüüd aega edasi ühele päevale, mil kiirabi sai väljakutse. Suures täiskasvanute voodis lamas väike tüdruk, kõrval nuttev ema ja üsna tuim meesterahvas. Ema sõnul olevat ta viimased kaks tundi “üritanud last üles ajada”, aga laps ei ärka korralikult. Hääle peale küll reageeris, avas silmi. Näha olid tugevad insulditunnused – üks suupool rippus, üks silm samuti.

Lähimal vaatlusel tekkisid väga suured kahtlused, et mis lapsega juhtunud oli. Ema sõnul oli ta tööl olnud. Kui õhtul saabus, siis laps juba magas, alles hommikul sai aru, et lapsega on midagi juhtunud. Seejärel ta siis kaks tundi üritas teda äratada.

Asi oli kahtlane. Laps oli kaetud sinikatega. Ta kõhul olid suured kätega muljumisest sinikad, põlved sinised, suguelundid sinised, küünarnukid sinised, käed vigastusi täis. Samas olid voodis kahtlaselt värsked linad, lapsel täiesti puhtad riided ja mis veel kõige imelikum – jumala puhas ja uus mähe. Tundus, nagu oleks seal midagi varjata olnud ja seda ka tehtud.

Ema sõnul, oli laps voodist alla kukkunud ja sinikaid põhjendas igale poole vastu jooksmisega. “Tal tulevad väga kergesti sinikad, mul tulevad ka,” vabandas ta olukorda välja.

See muudab mu ilukirjandusliku loo väga suureks müsteeriumiks. Kas tõesti vägivallatses lapse kallal ainult mees? Kui kui jah, siis miks peaks naine sellist meest kaitsma? Miks peaks üks EMA sellist meest kaitsma? Ja kui tegid seda mõlemad, siis miks? Mis sellise vihahoo põhjustas?

Kuidas sellised asjad juhtuvad? Praegusel hetkel on need kaks ilukirjanduslikku väljamõeldist politseis ja eitavad oma tegu. Samas ei süüdista kumbki ka teineteist. Paistab, et nad on võtnud nõuks lihtsalt vaikida.

reality-is-terrible-1630320

Loe ka neid postitusi!

105 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Renee2 18. märts 2016 at 09:59

    http://www.girlvow.com ?

  • Avatar
    Vasta roben 19. mai 2015 at 15:24

    Miks sulle meeldib see, http://wwwdresseslover.com

  • Avatar
    Vasta candyf 19. mai 2015 at 15:20

    http://www.dear-fashion.com ?

  • Avatar
    Vasta Kats 30. september 2014 at 14:57

    Kas siis mõni ta töökaaslane ei suhelnud temaga? Ikka nägi vast suhteid lapsega, kas laps oligi siis Egertiga, kui Keiti tööl? Nad ju tuttavad olid alles paar kuud?

  • Avatar
    Vasta Kats 30. september 2014 at 14:56

    Mis pidu vastu kolmapäeva ikka nii väga peeti? Ju ikka ema tuli töölt ja see tobe Egert Must oli lapsega.

    • Avatar
      Vasta ?? 10. oktoober 2014 at 15:54

      keegi ei rääkinudki peost ju…?

  • Avatar
    Vasta Heili 24. september 2014 at 18:18

    tragöödia toimus ju 17 vastu 18-ndat? siis olid emal vabad päevad.
    K
    eiti ja tema ajukääbikust elukaaslane on 6 kuuks vahi all. Kui keegi nägi, et facebookis tegutses,siis see võis vabalt olla ta õde või tuttav, kes kontot kustutama tõttas.

    • Avatar
      Vasta hah... 24. september 2014 at 19:36

      Mina kustutasin selle, kuid ma ei ole ei õde ega ka tuttav. Seega ma ei tea paroole, aegajalt käib kinnipeetavate kontodel ka politsei, et saada mingi sugust informatsiooni!

    • Avatar
      Vasta ... 24. september 2014 at 22:52

      Ei, laps viidi haigla 17ndal. Järelikult pidi toimuma 16nda-17nda kuupäeva vahel. Ja pole ju ka teada, mis kell kiirabi väljakutse tehti.

  • Avatar
    Vasta ... 24. september 2014 at 16:52

    Kas keegi oskab öelda kuskohast need järeldused tulevad, et Keitit ei hoita enam kinni?

  • Avatar
    Vasta Heili 24. september 2014 at 09:47

    Lapse emal li 17 ja 18 . september vaba päev.

    • Avatar
      Vasta ... 24. september 2014 at 11:11

      Aga 16 september? Kui tööl oli siis mis kellani, teab keegi?

    • Avatar
      Vasta Kats 30. september 2014 at 14:59

      Kust sa täpselt tead? Mis kellani ta 16-ndal siis tööl oli?

  • Avatar
    Vasta triinu 24. september 2014 at 08:00

    aga seda kas ema oli tööl v mitte saab ju kindlasks teha helistades tööandjale,vähemalt mina arvan nii..

  • Avatar
    Vasta oeh 23. september 2014 at 21:51

    Ma ei tea miks sa mind Janeks nimetada, aga okei. 🙂

  • Avatar
    Vasta oeh 23. september 2014 at 19:55

    Vaatasin selle peletise õe pilte. Ei tea kas nad muud ka tegid peale pildistamise ja pidutsemise. Päevas 5377 pilti lisada on ikka naljakas. Kuid silma jäi ka, et detsembris polnud laps peletisega. Seal inimesed pidasid piltide all vestlust teemal – äkki jätaks joomise ja pühenduks lapsele. No neid muidugi materdati.

    http://www.rate.ee/users/Cart14u – enesearmastus on ikka ülisuur.

    • Avatar
      Vasta hah... 23. september 2014 at 21:29

      Jane ole lihtsalt vait… Sa ei ole mitte kuidagi ise parem inimene. Käisid ka ju suure kõhuga pidutsemas ja joomas!

    • Avatar
      Vasta hah... 23. september 2014 at 21:51

      Mida puutub siia üldse kellegi teise enese armastus?
      Vaadake siis lapse isa õde ka! Veel suurem enese armastus või mis?
      https://www.facebook.com/ketukee?fref=ts

  • Avatar
    Vasta Elin 23. september 2014 at 19:32

    Kuidas on lapse seisund, kas on ka paranemismärke?

  • Avatar
    Vasta Minuarvamus 23. september 2014 at 18:51

    Lugu on ka mulle väga südamelähedaseks saanud. Ka mina arvan, et mõlema süüdistatava puhul on tegu psühhopaatidega, kes ilmselgelt ei oleks tohtinudki olla sellises vanuses lapse (või ükskõik mis vanuses) läheduses ilma järelvaateta. Nõustun ka eelnevate kommentaaridega, et see grupp, mis on tehtud nö toetuseks, on tehtud pigem iseenda upitamiseks (näidata kui heategijad kõik äkitselt on). Fakte vaadeldes ei ole see kahjuks ei esimene ega ka ilmselt viimane taoline traagiline lugu. Tean lugu, kus väärkoheldud laps helistas ise lastekaitsesse, mille peale sai sõimu. Kahju küll, aga Eestis need lood ka ilmselt ennem ei muutu kui sotsiaaltöötajad on inimesed, kes saavad ka enda töö eest raha. Muidugi, ei ole see õigustus, kuid Eesti riigi põhimõte on, et sotsiaaltööd peaksid tegema inimesed, kes tahavad teha seda südamest. Kahjuks, ei maksa see südamest töö tegemine sinu kulutuste eest ja võttes seda arvesse, ei ela ilmselt ka nende sotsiaaltöötajate lapsed elamiskõlblikes tingimustes (ei ole fakt vaid oletus).
    Tõesti, ei taha midagi halba enda postitusega kellegile, vaid lihtsalt avaldada enda mõtteid antud loo kohta. Muidugi on neid mõtteid kõvasti rohkem, kuid kahjuks ei suuda lihtsalt kõiki sõnadesse panna.
    Ei suutnud jätta lisamata seda linki: http://petitsioon.ee/muudame-eestimaa-susteeme-ja-seadusi

  • Avatar
    Vasta I . 23. september 2014 at 15:59

    Olen samuti Cac Tuse arvamusega nõus. Ma saan sellest aru, et inimesed soovivad ainult head ja on üllas ja tore, et selline grupp loodi, kuid kusagilt jookseb siiski piir ja päris hulluks ka ei tasu minna. Tundub juba tõesti paraja tsirukusena see asi seal. Minu arust on see pere privaatsuse rikkumine. Ja see Carmen ka üks tähelepanuvaeguses vaevlev kloun. Hea küll, piisab kui saata ühe korra mingi kaart või mänguasi, aga et järjepidevalt neid asju saata? Tundub imelik.

    Mis antud teemasse puutub, pani ka mind mõtlema see, et kas tõesti sinikaid täis keha ei ajendanud seda nimetagem teda jutumärkides “emaks”, seda “ema” siis kiirabit kiiremini kutsuma? Või tõepoolest olidki sinikad lapse näos selles kodus nii igapäevased ja tavalised, et kiirabi kutsumise peale tuldi alles 2 tundi hiljem? Teiseks ise neid instagrami pilte vaadates, on tirtsul ju näos ilmselged sinikad? Ja see pole vaid ühel-kahel pildil, vaid päris mitmete piltide peal. Kuidas osad veel neid varjudeks pidasid või kuidas sõbrad, lähedased seda kummaliseks ei pidanud… ei saa ma aru. Kas see “ema” siis tõesti oskas niivõrd hästi neid sinikaid tihedate kukkumiste kaela veeretada?

    Isa ma aga siinkohal hukka pigem ei mõistaks. Last lihtsalt endaga Soome vedada ei kahjuks võimalik, tema üritas asju seaduslikul teel ajada, üritades ainuhooldusõigust saada. Last lihtsalt endale “krabades”, oleks isa Eesti toredate seaduste kohaselt jäänud lapseröövliks ja võib-olla oleks sel juhul ta ka hooldusõigusest selle poole kaotanud. Ja last emalt ära võtta ei olnud tal samuti mitte mingit õigust. Tegi ta seda ju juba ühel korral, viis lapse “ema” juurest minema, mis sellest kasu oli? Ikkagi anti tirts “emale” mingi aja pärast tagasi, mille peale see “ema”, siis ask-fm-s kilkas, et laps on tema juures tagasi. “Ema” seisukohast oleks see justukui tundunud kättemaksuna isale purunenud suhte eest vms. Jah, see tänane postitus oli imelik, kuid me ei tea keegi, kuidas me ise sellises olukorras käituksime. Mina viskaksin pigem süü Eesti seaduste ja ametnike kapsaaeda. Sellist traagilist juhtumit oleks kindlasti saanud ennetada. Paraku ei tehtud selle nimel piisavalt tööd, mitte keegi peale selle isa ei näinud ju ohumärke. Kohtuasi venis ja Võrus töötav sotsiaalametniku ütlus juhtumi peale oli selline: “Noor ema oli jätnud lapse üksi koju, kuid teda ei olnud põhjust vägivaldsuses kahtlustada. Polnud ka peksmisjälgi,” nendib ta. Kas aastase lapse ÜKSI koju jätmine ei olnud siis piisav põhjus tegutsemiseks?? Kas AINULT peksmisjälgede põhjal võib järeldada, et ema ei ole suuteline oma last kasvatama? Tõsiselt??
    Traagiline tagajärg on kahjuks võib öelda, et TAAS käes, sest Eestis hakatakse tegutsema alles siis kui keegi saab tõsiselt haiget või viga. See on ju absoluutselt iga juhtumi puhul nii olnud. Kahju, et sellest siiamaani ei ole õppust võetud.
    Endal lapsi ei ole, kuid elan südamest antud juhtumile kaasa ja loodan, et need koletised saavad oma teenitud karistuse. Eesti kohtusüsteemile pole mõtet muidugi loota, kuid avalikkuse hukkamõist on siiski nenedele inimestele eluks ajaks garanteeritud ja oma nägu avalikkusele näidata ei ole neil ilmselt enam kunagi võimalik, sest omakohus võib olla veelgi valusam (lugeda võib härra lapsepiinaja facebooki piltide all olevaid kommentaare).
    Veel enam loodan ja hoian pöialt igapäevaselt, et see väike armas plikatirts saaks veel naerda ja rõkata koos inimestega, kes temast hoolivad, et ta saaks elada täisväärtuslikku elu.

  • Avatar
    Vasta LL 23. september 2014 at 14:09

    Mallukas, kas sa ei leia, et on vale klopsida kuulujuttude tasandil juttudest siin selliseid lookesi kokku? Kas mitte ei kehti meil Eestis printsiip, et KEEGI POLE SÜÜDI, KUNI TEDA POLE SÜÜDI MÕISTETUD? Sa kirjutad, et “Selles ilukirjanduslikus loos sain mina oma info inimeselt, kes seda oma silmaga pealt nägi.”. Kes see nägi pealt ja mida? Kas peksmist või väidetavat pilastamist nägi pealt või? Keegi kolmas elab Keiti ja ta elukaaslasega koos või, et oskab mingist rippuvast silmast sulle nii ehedalt rääkida? Kui jah, siis miks ta ise juba varem politseid ei kutsunud? Su loos on siin praegu väga palju kuulujuttude tasandil väljamõeldisi, mis on omavahel seosetud! Pealegi, kust see pilastamise info üldse tuli, kust su info pärineb? Kuidas sa suhtuksid sellesse, kui keegi võõras teeb oma blogisse teema, et:” Kirjutage mulle nii palju fakte Mallukast, kui teate”, ning siis keegi kirjutab sinna midagi,mida ta omaarust teab või arvab teadvat, või nägevat, näiteks, et Mallukas peksab ja pilastab oma tütart Marit? Ning seda võetakse kohe tõe pähe ja kirjutatakse blogist lugusid sellest ja sind põletatakse juba ette mõttes tuleriidal? Ma ei kaitse hetkel kedagi, ilmselgelt pole Keiti just kõige eeskujulikum ema, aga ma arvan, et võiks natuke süveneda ennem, kui selliseid lugusid kokku klopsida, sest seda võib sisuliselt pidada laimu levitamiseks, kuni kellegi süüd pole tõestatud (nt Keiti elukaaslase). Hetkel on alustatud MENETLUST ning täpsemad asjaolud selgitab UURIMINE. Ei tasu ise draamat ülesse kerida ja kohtumõistjat mängida!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 23. september 2014 at 14:15

      Ei, mina pole näinud kedagi vägistamas või peksmas, räägin lihtsalt vigastustest, mis VIITAVAD antud tegudele. Tegu pole kuulujutuga, aga paraku ei saa ma öelda, kust minu faktid pärinevad. Kuulujutte ma siia üles ei riputaks.

    • Avatar
      Vasta Bella 23. september 2014 at 16:30

      Minu jaoks on see lugu sama madal, kui kollane Õhtuleht. Ma ei saa jätta ennast kordamata, et tõeliselt ebaeetiline on teise tragöödia pealt endale kuulsust koguda. Said teada, et lapsega oli tehtud seda ja teist, oli sellises ja teises seisundis, miks seda oli vaja tervele maailmale kuulutada? Sellele loole on viidatud juba mitmetes kommentaarides, sa ei arva, et see on tõeliselt häiriv lugeda lapse lähedastel? Aga noh….ilmselt see oligi taotlus, et mida räpasem ja detailsem, seda rohkem sa klikke kogud. Madal, tõeliselt madal!!

    • Avatar
      Vasta nuti 25. september 2014 at 06:25

      No ilmselgelt on see kaitsekõneke siin keiti pere poolt.Kui väidetav “ema”oma lapsele midagi ei teinud siis miks ta kaitseb ja varjab tõde politsei eest.Kas mitte ema ei peaks kaitsma oma last(lapsi)On ilmselge,et ka sellel emakesel on mida varjata selle kohutava öö voi hommiku kohta.Ei ma ei tunne antud pere või last kuid võõra inimesena on see pisike inimene mulle kõvasti hinge läinud.Mina loodan aint,et tüdruk saaks terveks ja unustaks kõik halva mis temaga tehti.Selline ema ei vääri teda.

  • Avatar
    Vasta Kerttu 23. september 2014 at 13:25

    Ma ei oska seda ilukirjanduslikku lugu muudmoodi kommenteerida, kui et mul läheb sellele mõeldes süda pahaks. Ma ei suuda mõelda selle lapse kannatustele, ilma et silmad pisaratega täituks. Veel nukramaks teeb see, et tagantjärgi on välja ilmunud kommenteerijaid, kes nägid lapse sinikaid või olid tunnistajaks lapse löömisele, pidutsemisele, narkootikumide tarbimisele… Kus te siis olite, miks te siis vaikisite?

    Muidu ühinen Cac Tuse arvamusega. FBs toimuvat on lihtsalt piinlik lugeda. Saan aru, et inimesed tahavad head, aga kuskilt jookseb ikka piir, kusmaalt suurest headusest saab täielik taktitundetus ja debiilsus. Ja eriline jultumus on veel vihastuda või solvuda, kui keegi, näiteks mõni kannatanuga seotud lähedane isik, palub natuke hingamisruumi jätta. Jah, tahan isegi teada, kuidas Emilyl läheb, kas on märke paranemisest jne, kuid annan endale aru, et praeguses olukorras pole ju oluline see, mida kõrvalised isikud tahavad. Kui pereliikmed tahavad lapse seisundist teada anda, siis nad seda ka teevad. Selline pidev infopommimine on lihtsalt nõme. Päeva nael oli muidugi ettepanek viia palatisse koer, et lapsele loomateraapiat teha… Jah, lastehaiglas on tõepoolest käinud koer lapsi lõbustamas, kuid intensiivpalatis kehtivad ilmselt natuke teised reeglid, kuid selleni suurte heategijate mõistus ei küündi…

  • Avatar
    Vasta Jutsik 23. september 2014 at 13:06

    Vahel inimesed lihtsalt ei oska olla ega käituda. On ju ennegi palju kurja tehtud pealetükkiva headuse nimeall. Aga kuna isa justkui aksepteeris selle grupi olemasolu, siis lastakse sama vilega edasi ja ideed kalduvad üha enam äärmustesse (a la kutsuda kirikuõpetaja palatisse). Kuna mulle ei meeldi sektid ega äärmusrühmitused, siis hoidusin ka selle grupiga ühinemast. Samas tunnen kuidas see lugu hinge närib. Vaatan oma 10 kuust pisipoja ja ma ei suuda isegi veidikene ette kujutada seda õudu ja valu mida pisitibu tundis. Ma olen viimaatel päevadel palju mõelnud, et kuidas oleks võimalik panustada, et meie pisikeses ühiskonnas lapsed selliseid jubedusi iial tundma ei peaks. Ainus milleni ma jõudsin olisee, et ma oleks valmis osalema mõne sedalaadi fondi tegevuses, mille eesmärk on aidata vägivalla all kannatavaid lapsi. Või oleks võimalik ka teha ettepaneku, et aotsiaalministeeriumi juurde loodaka vabatahtlike ümarlaud, mille eesmärk on leida uusi javtõhusamaid meetodeid selliste peredeni jõudmiseks ja ehk see päästaks nii mõnegi teise lapse. Ma ei arva, et hetkel kogu maailma sh. Riigi süüdistamine on asjakohane, sest alati on kuskil keegi kes oleks ehk võinud rohkem märgata ja enam tähele panna. Loodan, et pisitibu tuleb sellest raskest seisust välja ja läbi oma olemasolu tuletab neile kahele olendile pidevalt meelde seda võigast päeva.

      • Avatar
        Vasta R. 23. september 2014 at 21:11

        Ma proovisin liituda, aga nupust “edasi” , ta edasi igaljuhul ei lähe 😀 Aga ma proovin veel kindlasti 😀

      • Avatar
        Vasta R. 23. september 2014 at 21:16

        Üks asi veel: Ma olen sada korda nüüd proovinud ja mingit kinnituskoodi ka mulle maili peale ei tule ?
        Kas kellelgi on veel nii ?

        • Avatar
          Vasta Kati 24. september 2014 at 11:27

          Vaata rämposmeili alla 😉

          • Avatar
            R. 24. september 2014 at 15:40

            Ei olnud seal ka 😀 Proovin täna uuesti – ükskord ma saan selle avalduse tehtud 😀
            Iga asjaga peab ikka vaeva nägema 😀

  • Avatar
    Vasta Vaike 23. september 2014 at 12:51

    Need, kes siin suure hurraaaga asjaosalisi pikalt piinaks, tänaval vastu tulles maha lööks jne, on kuidagi moraalselt eetilisemad, vaevumata üldse püstitama küsimust, mis oli see, mis viis loo tegelased sellise seisundini, mis võimaldas last peksta? Ma ei ole küll kõiki kommentaare läbi lugenud, aga diagonaalis ei ole täheldanud, et keegi märkaks mõtelda, et võib-olla nad või mõni neist ei olegi vaimselt terved ega adu oma käitumist? Kui see nii on, siis kas haige inimese kallal vägivallatsemine on kuidagi olukorda parandav? Mis puudutab lapse isa ja tema FB-postitusi (keegi siin ütles, et ta peaks hoopis ahastunult lapse haigevoodi kõrval istuma), siis kas te ise teate, kuidas kriisisituatsioonis käitute?

    • Avatar
      Vasta oeh 23. september 2014 at 16:22

      Mina olen üks neist, kes ei vaevu mõtlema, mis selleni viis. Sest puhtalt minu jaoks ei leidu sellisele käitumisele n. ö vabandust. Laps võis diivani maha põletada, ema kuldketi wc- potist alla lasta, vanaisa habeme liimiga üle valada.. vahet pole. Sellisele teole ei ole vabandust. Loomulikult on tegemist haigete inimestega. Ükski täiemõistuse juures olev inimene ei käitu nii.

      Usun ka, et vangla on sellistele liiga leebe karistus. Samuti oleks surmanuhtlus liiga kerge. Viimastel päevadel võin öelda, et kuigi ma varem seda poleks uskunud, siis ma olen sadist. Ma soovin, et neile tehtaks sama, mida nemad tegid. See oleks õiglane karistus. Ja ainult see. Juba see nimi voogre ajab mul ihukarvad püsti. Päh, täielik inimrämps.

      • Avatar
        Vasta Vaike 23. september 2014 at 17:32

        Oh jumal küll, ma ei rääkinud pahanduse tegemisest. Ma toon nüüd lihtsalt näite. Me ei tea ju, võib-olla on see ema ise lapsena nii väärkoheldud, et ta ei olegi võimeline mõistma, mida ta oma lapsega tegi. Praegu oled lapse suhtes kaastundlik, aga kui näiteks ema endaga juhtus lapsena aastaid midagi sama kohutavat, mis tema psüühika rikkus, kus siis kaastunne on? Jah, võib-olla on ta lihtsalt sadist, aga me ei tea ju seda. Seega on äkki targem natuke oodata ning lasta uurijatel oma tööd teha enne, kui inimest internetis esimeste emotsioonide ajel neljaks kiskuda. Kiskuge siis, kui on kindel, et ta tegi seda täie mõistuse juures.

    • Avatar
      Vasta kesse? 23. september 2014 at 21:06

      Emal võis/võib esineda sünnitusjärgne depressioon ja kaaslasel skisofreenia erivorm?! Ühesõnaga ajendiks kippus selles loos olema parimad kuradid: viin ja narkootikum?! Kui tarvitati regulaarselt mõlemalt siis mõju ajufunktsioonaalse käitumishäiretele on see suur.

  • Avatar
    Vasta Cac Tus 23. september 2014 at 12:44

    Nii, ma ei taha jätta nüüd endast südametu inimese muljet, kuna ma tõesti-tõesti olen sellest teemast väga šokeeritud ja loodan, et tüdrukuke paraneb kiiresti, kuid see, mis seal FB Emily kommuunis toimub on üks paras totrus. Tundub, et need tibinad seal teavad kõigist kõige paremini, mis selle lapsega tegema peaks, mida talle viima, kuidas teda hooldama, kuidas teda äratama… Perekond ja arstid on teisejärgulised. Perekonna privaatsus on ka teisejärguline. NEMAD on kõige tähtsamad ja teadjamad. “Lähme laulame laulukesi, viime mõmmisid, loeme muinasjutte talle, NO KUIDAS KÜLL MEID HAIGLASSE EI LASTA, AH? NO KUIDAS MEILE KÜLL EI RÄÄGITA, MIS TOIMUB, KUIDAS TAL LÄHEB? Jultumus!”

    Lisaks jäi silma, et see põhiaktivist, kes seal (koomas lamavale!) lapsele mänguasju ja kaardikesi saadab, on keegi Carmen Köstner.

    Kas pole mitte tegu selle sama Carmeniga, kes seda Regiinat aitas? Minu vabandused, kui mu faktid ei ole korrektsed.

    Lihtsalt paneb üllatama, et kas tõesti ei suudeta sellises olukorras pere lihtsalt rahule jätta? Ju siis küsitakse, kui abi on vaja. Miks seda nii pealetükkivalt peale toppima ja suruma peab? Miks inimesed järsku nii pöördesse ja hulluks läksid?

    Minu arust on seal toimuv täielik debiilsus.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 23. september 2014 at 12:46

      Jep, see on see sama Carmen. Ma grupis toimuvaga kaasa ei oska rääkida, sest ei taha sellega liituda. Tundub jube.

      • Avatar
        Vasta Cac Tus 23. september 2014 at 12:50

        Seda enam jääb mulle mulje, et see “heategevus” seal toimub vaid selleks, et ennast näidata ja upitada. Lapse ja perekonna heaolule mõtlevad seal ilmselt vähesed.

      • Avatar
        Vasta kesse? 23. september 2014 at 20:59

        Liitusin ka selle grupiga, et Emily perele jõudu ja jaksu soovida ja Emilyle kiiret väljatulemist soovida kuid kui ma proovisin nn aktivistidega sel teemal rääkida, et nad endid peale ei suruks ning laseksid perel rahus olla ja laseksid vanemal ise otsuseid ja asju võtta kui nad tahavad, selle peale sain enam vähem sõimata kes ma siuke olen. Farsiks on tehtud kohutav tragöödia. Kõige rohkem kannatab muidugi ohver kui teda sajade võõraste poolt üritatakse ära lämmatada kaisukarude jms. Kui mu oma tütrega peaks keegi kuri inimene kunagi sellist sadistliku piina tegema, siis vanematena sooviksime veel vähem, et tuhanded inimesed facebooki kaudu meie pereelu laialt arutaks, sunniksid peale asju sest noh, nad tahavad ju ainult head, kuigi see võib rohkem kurja teha kui midagi parandada. Ühesõnaga aidake hea sõnaga ja abistage siis kui nad seda vajavad ja loomulikult ise seda soovivad.

  • Avatar
    Vasta mmm 23. september 2014 at 12:01

    Ei ole see Soome elu ka nii ,et võtan nüüd lapse ja plaksti on kõik nn kohad olemas lapsele jne. nii . palju paberiajamisi ja asju ju enne vaja ! mõelge vähe enne kui midagi kommenteerite. Ilmselgelt isa ajas asju aga kust tema pidi teadma et lugu nii lõppeb. Seda enam et neil yhine hooldusõigus, seega pidi ta last näitama ju emale.
    Minu aurst on see suur kivi nende ametnike kapsaaeda,kes selle teemaga jaanuaris juba edasi ei viitsinud tegeleda.
    Isa süüdistada on küll väga vale mu arust. Nüüd nagu tembeldatakse kõik juba süüdlaseks…

    • Avatar
      Vasta Njah... 23. september 2014 at 19:10

      TA EI KÄI TÖÖL, TA LASTI LAHTI JOOMISE PÄRAST!

    • Avatar
      Vasta Mann 23. september 2014 at 22:30

      Õige jutt.

  • Avatar
    Vasta ane 23. september 2014 at 09:06

    Täna oli uudis raadios ka, nii et ma arvan, et neid juba oodatakse trellide taga. Ainuke asi, et raudselt pannakse isolatsiooni. Kuidas sai Keiti telefon kutsuda, kas see ei peaks olema politsei käes, et koguda informatsiooni, kellele ta helistas jne jne Tavaliselt on ikka telefon/sim kaart oluline asitõend. Äkki mendid ise olid tal fbs kogumas igasugust informatsiooni.
    Ma ikka mõtlen, et kuidas ühel emal saab nii ära flashida, see ei ole mitte üldse loogiline ju :O
    Samas kui on südant laps üksi jätta, siis kes teab, mis seal kupli all toimus :S

  • Avatar
    Vasta Bella 23. september 2014 at 07:27

    Aga mina jäin hoopis mõtlema seda, kas selline detailne loo kirjeldus (millises olukorras laps oli, kui kiirabi kohale jõudis) on ikka eetiline avaldada kõikidele lugeda. Minu meelest ei ole. Lisaks tekib küsimus, kas lapse lähedased üldse teavad, et need andmed tervisliku seisundi kohta on kõigile avalikult siin lugeda. Me kõik saame ju aru kellega tegu, miks see vajalik oli? Rahuldada uudishimu, et kõik ikka teaksid, et nägu oli viltu ja silm rippus? Mul hakkas füüsiliselt paha seda lugedes. Terve Eesti teab ju millises seisundis see laps on hetkel, et teda peksti ja piinati. Leian, et kõike ei pea välja ütlema ja rääkima ning nii mina isiklikult ja ma usun, et ma ei ole ainuke, ei sooviks, et keegi kuskil kirjeldab detailideni, millises olukorras mina või mu lähedane oli raskes seisundis. See on minu subjektiivne arvamus.

  • Avatar
    Vasta Kadi 23. september 2014 at 07:17

    Isa vend istub ka vangis, ei kujuta ette, mis saama hakkab seal, kui see mees sinna vangi topitaksegi.

  • Avatar
    Vasta Mariell 23. september 2014 at 06:50

    Minu arust on kummaline, et isa, kes peaks oma suremas lapse voodi ääres ahastuses olema postitab Facebooki naerunäoga kommentaari “Kas psühhoemme sai välja?:D” see näitab, et ei ole tal ka kupli all kõik korras, kahju… väga kahju, et sel lapsel on selllised vanemad….tundub järjest rohkem, et mõlemil oli temast suhteliselt ükskõik ning käis vaid vastastikun ära tegemine, et kes lapse endale saab:( Loodame kuulda sealt pigem uudiseid lapse tervise kohta mitte nalju jms……..

    • Avatar
      Vasta Noo... 28. september 2014 at 10:25

      Pärast sellist juhtumit, ei saagi enam midagi korras olla…ei kupli all ega peal.

  • Avatar
    Vasta Emilia 23. september 2014 at 02:23

    mul läheb süda pahaks selle jutu peale.. kuidas saab olla selliseid inimesi maailmas? miks 🙁

  • Avatar
    Vasta Nam 23. september 2014 at 01:51

    Isiklikult arvana,et see palvetamine,et ta ikka sellest välja tuleks on minu silmis veidi isekas. Lapse elu on rikutud ning sellist valu ja traumat ei sooviks vaenlasele ka. Elada teadmisega,et oma lihaneema peksis pool surnuks.. Ei ei ei. Sellist elu ei vääri keegi.

  • Avatar
    Vasta asd 22. september 2014 at 23:44

    Praegusel hetkel on need kaks ilukirjanduslikku väljamõeldist politseis ja eitavad oma tegu. Samas ei süüdista kumbki ka teineteist. Paistab, et nad on võtnud nõuks lihtsalt vaikida.” – Puhtalt selle pealt võiks oletada, et nad tegutsesid koos. Mõlemad eitavad, aga ei nähta ka ühel rohkem süüd kui teisel. Prioriteet on Emily paranemine ja seejärel jõhkardite karistamine. Loodetavasti ei kao juhutm ka avalikkuse tähelepanu alt.

  • Avatar
    Vasta Kai 22. september 2014 at 23:19

    http://ask.fm/keitivoogre 🙂

  • Avatar
    Vasta Katu 22. september 2014 at 22:36

    Mul on hea meel, et Sa, Mariann, sellest siin räägid, see jõuab Sinu kaudu paljudeni!

    Ma nõustun siin iga kommentaariga, mis käib nende kahe värdja sadisti kohta. Ja ma ei hakka sellest uuesti seda kõike kordama. AGA ma leian, et lapse ISA on samamoodi süüdi. Paraku on temast tehtud päästja ja kaitseingel.

    Ta TEADIS, mis seal peres toimub peaaegu aasta. Ja ometigi eelmine nädal juhtus selline asi. Kui isa oleks õigesti tegutsenud poleks seda juhtunud. Kas tõesti raha teenimine soomes on tähtsam kui lapse heaolu siis kas see on normaalne? Ta oleks pidanud lapse Soome kaasa võtma kui kuidagi teisiti poleks saanud. Ka seal on lapsehoidjad ja lasteaiad. Mõnda aega oli ju laps isaga aga kuna ta läks oma elukaaslasega lahku siis polnud lapsele hoidjat ja andis ta emale. Kui praegu oli lapsele võrdne hooldusõigus siis kas isa nägi last sama palju kui ema? Ta saatis sinna küll oma sugulasi ja tuttavaid, aga miks nemad politseid kaasa ei võtnud???? Ma olen teadlik kuidas meie riigis organisatsioonid võivad ükskõiklikult käituda aga seda ei usu, et pärast selliseid väljakutseid oleks lastud lapsel ema juurde jääda (sellises olukorras on lastekodu igatahes parem valik). Ma ei saa aru kudias sellises valguses saab veel isa õigustada ja pidada kaitsjaks ning päästjaks???

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 22. september 2014 at 22:51

      Mina ausalt öeldes ei õigustagi, ega pea kedagi siin olukorras päästjaks.

    • Avatar
      Vasta oeh 22. september 2014 at 22:52

      Olen täiesti nõus. Arvan samuti, et isa oleks võinud lapse võtta Soome kaasa. Seal võib lapse juba umbes 8kuuselt lasteaeda panna. Meil Eestis võib ju samuti pooleteise aastase lasteaeda panna. Sots. töötajatega rääkides, oleks ka see lasteaiakoht leitud. Liiga palju hoolimatust, liiga palju tegemata tööd.

      Samuti leian, et netis naerda, et ema sai välja vms. Jagada tema numbrit, et oh mina päästan, materdage teda.. Aga kui üle 3000 inimese palvetab ja ootab, et mingigi info tuleks, kasvõi lause, et olukord muutusteta – selle jaoks ei leita aega.

      • Avatar
        Vasta T. 22. september 2014 at 23:28

        Kuulge, mis te ajate – isa tahtiski ju last Soome võtta, aga teise riiki ei ole last ilma teise vanema loata viia lubatud ja ta oleks lihtsalt lapseröövis süüdi jäänud ja poleks enam mingit lootust olnud laps legaalselt enda juurde saada.

        • Avatar
          Vasta oeh 22. september 2014 at 23:36

          Tehes kohtule avaldust, pidanuks tegema ka avalduse, et laps kohtuni oleks isa hoole all.

          Kui vanaema hoole all oli, miks lasteaiakohta ei otsitud?
          Kui ikka järjepidev olla, saab koha lasteaeda.

          Oleks, oleks, oleks..

          Kahjuks puudub usk ka edaspidi isasse. Laps tundub olevat vanematel nagu mingi relv kättemaksuks. Kannatajaks väike inimelu.

          • Avatar
            T. 22. september 2014 at 23:50

            Jutt ju Tallinnast ja Tallinnas saab lapse panna kuni kolme lasteaia järjekorda. Natuke oleneb piirkonnast ja vedamisest, aga väga suur osa lastest, kes kohe sünnist saati järjekorras on, kahjuks enne kolmeseks saamist lasteaeda ei saa. Nii et jah, see on tõesti oleks ja poleks, eks nad ikka tegid, mis nende võimuses, ei usu, et teadlikult lasteaiast loobusid.

          • Avatar
            asd 23. september 2014 at 00:09

            Avalduse oleks ju võinud teha, et laps oleks kuni otsuseni isa juurde jäänud, aga sellele samale avaldusele oleks ka pidanud veel otsust ootama jääm ning nagu ma aru saan, siis peake jaanuaris esitatud avaldust ei olegi mingit otsust seoses sellega olnud. Kurb.

        • Avatar
          Vasta Njah... 23. september 2014 at 19:08

          Lapse isa lasti soomes lahti töölt, sest ta ei käinud tööl vaid pidutses! Seega tal polnud kohustusi enam. See on puhas jura, et ta nii hea töö mees oli.

        • Avatar
          Vasta Mann 23. september 2014 at 22:27

          Kui ta olekski lapse Soome toonud, siis ilma ema kirjaliku nõusolekuta (sest hooldusõigus on siiski veel jagatud) poleks ta iialgi saanud dokumente korda aetud st aga omakorda, et mingist lasteaiast poleks ka juttu olnud. Halvimal juhul oleks saanud süüdistuse lapseröövis ja istuks ise ka vanglas. Elamispind nagu ma aru olen saanud oli Soomes ka tööandja oma (mitu meest ühes korteris), lapsehoidjat vaevalt, et keegi seal mängida viitsiks. Sissetulekuta ja elamispinnata pole Soomes vist midagi teha. Oleks Eesti läinud…oleks-oleks-oleks…töötu, kodutu, kaelani võlgades, sest ta oleks pidanud lapsega kodus istuma, kuna lasteaia kohti ju pole, ning toetused elamiseks on ju pea olematud.Ma arvan, et sellel hetkel ta lootis siiski, et nende ühine -lapsega tulevik on kindlam üle lahe… Ja vaatame tõele näkku…ma arvan, et on see isa vigadega või mitte aga kindlasti ei kahtlustanud ta, et selline asi võib juhtuda isegi kõige hullemas unenäos. Normaalse inimese mõistus seda tõrgub uskumast. Isa ajab asju seaduse kuulekalt ja ma ei näe selles midagi taunimisväärset. Aega tagasi ei keri, süüdistused tehtut olematuks ei tee…Nüüd on ainult usk ja lootus, et aeg annab asjale seletust ja leevendab valu.

    • Avatar
      Vasta katt 24. september 2014 at 17:14

      Jah olen täpsemalt sama meelt!

  • Avatar
    Vasta Njah... 22. september 2014 at 22:17

    Aga võibolla, et ta tõesti pole süüdi ja te lihtsalt materdate kedagi maa põhja….Võibolla oligi nii nagu ta rääkis! Ta töötas ju rimis ja seal lõppeb tööpäev väga hilja õhtul ja sel kellajal lapsed ammu magavad.

    Nimetate halvaks emaks… Nägin kommentaari ema poolt kes ise jättis oma rinna toidul oleva lapse nälga terveks ööks sest oli vaja minna peole. Kas see ei ole piinamine? Teisalt nägin kommentaari: Värdjas narkomaan… Selle autoriks oli sama vana neiu kes ise regulaarselt amfetamiini tarbib. Või siis kommentaarid ala: Ma soovin, et teda piinataks sama moodi või ma piinaks teda sama moodi ning sattugu ta minu silma alla ma piinan teda samuti! Milline normaale ja stabiilne inimene saab üldse mõelda ükskõik kelle piinamisest? Kus otsast Te siis paremad inimesed olete? Pooled kommentaaride omanikud on ise emad veel? Ausalt mul on Teie laste pärast ka hirm. Äkki ootaks enne kellegi süüdi mõistmist kohtu otsuse ära. Seda uurivad ja süüdi mõistavad väga õige põhjusega teised inimesed!

    Teete kõik näo, et tõeti hoolite sellest juhtumist. Kurat tänaval lebas inimene ja kõik sõitsid mööda, mitte keegi ei aidanud teda ja nüüd on tema ka koomas. Mitu teist täna sellest emast mööda sõitis? Mis tundega see laps peab edasi elama! Ta elab teadmisega, et ümberringi on haiged inimesed kes ei hooli kellestki. Ja miks temagi siis hoolima peaks? Siis veel imestate kuidas inimesed sellisteks muutuvad! Kurat inimesed ise muudavad teine-teist selliseks!!!

    HOOLIGE ROHKEM JA AIDAKE TEISI. NÄIDAKE MAAILMALE ARMASTUST! (Ja seda ilma kedagi süüdistamata ja õelutsemiseta)

    Soovin Emilyle kõige paremat! Ja tugevat tervist!!

    • Avatar
      Vasta Mann 22. september 2014 at 22:33

      Üsna tõenäoline, et ta ise ei osalenud selles koletus teemas aga hetkel kahtlen siiski tema väites, et oli tööl. Eelmiste teemades käis läbi, et keegi tuttav kirjutas, et Keiti kutsus sama õhtu teda autoga sõitma ja amfi tegama ….

      • Avatar
        Vasta Njah... 22. september 2014 at 22:39

        Äkki sellepärast, et inimestele meeldib draama? Kunagi levis ka minu kohta üle eesti üks postitus facebookis. Sõna võtsid ja asjast teadsid võhivõõrad inimesed ka… Paraku polnud see lugu tõsi ja tänase päevani pole keegi vabandanud! Mis siis, et üle eesti näidati näpuga poes ja tänaval. Päevas tuli 100 kirja, kus kõik sõimasid. Kuid mitte keegi ei vaevunud küsima minu käest kuidas on lood tegelikult. Oletada oskame me kõik aga oma eksimuse eest vastutada oskavad vähesed!

        Seega võib kahjuks igaüks nalja pärast valetada ja ette kujutada.

        • Avatar
          Vasta asd 22. september 2014 at 23:55

          See, kas ta oli tööl või mitte, on väga kergesti väljaselgitatav ning ilmselt ka seda tehakse. Ei ole mõtet oletada. Minu jaoks on kahtlane see, et isegi kui sa tuled õhtul töölt koju, siis kuidas on võimalik, et alles järgmise päeva õhtupoolikul kutsuti kiirabi. Mõistusevastane. Ajakulg oleks vaja sellel juhtumil paika saada. Kes teab, äkki toimus vägivallatsemine hoopis hommikul ning sellest ka põhjust, et kiirabi saabus järgmise päeva õhtul ehk siis tunnid hiljem. Ma eeldan, et kui “ema” oli tõesti tööl, siis see Egert pidi olema terve õhtu Emilyga. Kas Egertil oli töö? Nii palju vastuseta küsimusi. Kahjuks on kannatajaks ainult kõige nõrgem osapool 🙁

  • Avatar
    Vasta k. 22. september 2014 at 21:41

    Mul lihtsalt seest keerab.
    Ma pole küll sadist kuid selle “mehele” soovin, et lõigataks peenis lihtsalt maha, samuti ta sõrmed! Lisaks, et saaks vanglas vms kus nii räigelt anaali, et sulgurlihas ei hoiaks enam kõhutuult ka kinni.
    “Ema” peaks sund kastreerimisele minema. Selline naine ei vääri ametit ema.
    Vaatan oma last ja mul hakkab nii vaimselt kui füüsiliselt halb, mõeldes, mis väike Emily pidi läbi elama.
    Ütlen ausalt ka seda, et mina eksina oleks olnud nõus last edasi hoidma, eriti teades milline päris ema on..
    Kogu see asi on lihtsalt nii õudne, et ma ei suuda.

  • Avatar
    Vasta KK 22. september 2014 at 21:08

    No kas te arvate, et keegi teine ei saa fb kontole ligi. Ilmselgelt oli see inimene, kes teadis parooli ja pani konto kinni. Selleks ei pidanud politseist välja saama.

    • Avatar
      Vasta Jants 22. september 2014 at 21:12

      Miks ei pandud seda kinni siis eile, üleeile? Kuidagi kahtlane.. Kuigi ma ei usu, et nad välja said, see ju poleks võimalik, aga kui tõendeid ei ole, siis ei saa ju kinni hoida.

    • Avatar
      Vasta B 22. september 2014 at 21:31

      Seda mõtlesin isegi, et ilmselt õde sulges konto. Aga kuidas telefon, mis enne väljas oli nüüd kutsub?

  • Avatar
    Vasta Jants 22. september 2014 at 21:01

    See oleks küll nüüd ajuvaba, kui neid kahte nüüd usutakse ja välja lastakse ning õigeks mõistetakse. Lehes ka kõik nii napisõnaline, jumal tänatud, et sinu käest infot kuuleb, hoia meid ikka kursis 🙂

  • Avatar
    Vasta Mann 22. september 2014 at 20:45

    Lehes oli kirjas, et 6 kuuks vahi alla. Keiti fb leht ka ära kustutatud. Selle ilukirjanduse jutu kommentaariks…. Ärge nüüd valesti aru saage…mul on nii suur viha nende vastu, et ma rebiks Nad tükkideks ning söödaks raisakotkastele….aga vähemalt selle jutu järgi võib natukenegi loota, et siiski see Keiti hoolis omamoodi lapsest ja kõik see 2,5 a ei olnud ainult piin… Ma nii tahaks loota… Sest see teadmine teeb natukenegi südame kergemaks… Antud info põhjal võib eeldada, et kasuisa Saab täislaksu, Keiti aga tingimisi vms, lapse hooletusse jätmise Eest :(:(. Loodan vähemalt, et Saab lähenemise keelu….

  • Avatar
    Vasta B 22. september 2014 at 20:09

    Lapse isa kirjutas oma Fbs, et Keiti lasti välja? Oli FBs sees olnud ning telefon, mis peaks olema politseis, kutsub…

  • Avatar
    Vasta Maarja 22. september 2014 at 19:38

    Lugedes seda postitust ma tundsin, kuidas iga sekundiga mu vererõhk lihtsalt tõusis ja tõusis…
    Mis maailmas me elame?! Ma tahaks öelda, et see “ema” on loom, aga isegi loom ei teeks iial oma lapsega nii. Hoian pöialt sellele pisikesele neiule ja jään lootma, et kõnealune ebastabiilne KOLETIS saab vääriliselt karistatud.

  • Avatar
    Vasta kk 22. september 2014 at 19:27

    See info on kiirabi tootajalt akki.Igatahes mul pole sonu. ..

  • Avatar
    Vasta Neiu 22. september 2014 at 19:23

    Aga kas selle lapse praegusest olukorrast pole midagi teada?

  • Avatar
    Vasta Trn 22. september 2014 at 19:01

    See ilukirjanduslik jutt praegu teeb selle “ema” nii puhtaks kui puhtaks süüst. Ja kui praegu levib jutt fbs, et see eit on vabaks lastud, siis kas on võimalik, et sa said selle jutu sealt? Sa nagunii ei vasta, aga ma loodan, et sa seda jama ei usu, et see naine ei ole oma lapsele midagi teinud. Terve instagram on pilte täis, kus lapsel on kuskil ikka sinikas.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 22. september 2014 at 19:11

      Kuidas minu jutus välja toodud ema süüst puhas on? Ei, ma ei arva seda absoluutselt. Isegi, kui ta tuli töölt ja laps juba magas, siis kuidas sa ei märka lapse sinikaid? Mida sa temast hommikul kaks tundi solgutad? Kuidas sa vahetad ta mähkmeid ja ei märka midagi? Ma võikski loetlema jääda.

      • Avatar
        Vasta asd 22. september 2014 at 23:50

        Kas sa tead täpset kellaaega, millal kiirabi kutsuti? See ei ole eriti normaalne, et sinikate tuvastamine võtab pool päeva aega…

  • Avatar
    Vasta Pille 22. september 2014 at 18:46

    Mida kuradit!?

    Sa reedad maailma kõige jõhkramal moel teise inimese (OMAENDA LAPSE) usaldust, sa peksad teda, sa vead teda igal olemasoleval moel alt, sa lased võõral inimesel temaga kõike seda sama teha, te piinate teda, sul on kogu südamest POHHUI, mida see pisike hing peab tundma nii faking ÜKSI olles kogu selles pasas!?

    Aga kui kõik see asi ringiga selleni jõuab, et pead võtma selle vähese vastutuse, mida EV pasased seadused üldse võimaldavad, siis sa nutad!? KEDA huvitavad sinu kuradi värdja pisarad!? Siin riigis ei ole hetkel mitte ainsamatki inimest, kellele läheb korda SINU hale kahetsus!!! Sa ei nuta sellepärast, et saad aru, mida sa oled teinud ja milline KOLETIS sa oled. Sa nutad hirmust omaenda haleda perse pärast, sest kardad vahele jääda ja kardad vastutust kanda!!

    Lisaks kõigele muule on ahastav mõelda, et veel enne kui nad kiirabi kutsusid, solgutasid veel kaks tundi seda inimlast, kes juba ammuilma elu ja surma vahel vaagis ning ABI vajas!

    Ma soovin neile kahele värdjale tõesõna nii palju valu ja kannatusi ja lõputut piina, kui universumis olemas on! Kui homme tuleks uudis, et keegi need kaks idiooti elusast peast nülgis, happega üle valas ja seejärel põlema pani, oleksin pettunud – nad väärivad tuhat korda hullemat saatust! Mul puudub vähimgi kaastunne selliste sadistide vastu, tunnen vaid suurt põlgust nende kahe vastu :S

    Ja kui mõelda, millist vastikust, viha, AHASTUST ja ÄNGI tunneb praegu suur osa meie rahvast, Emily jaoks võhivõõrad inimesed, siis puudub mul vähimgi aim, mida elab läbi see isa. Vaatab oma väikest kullast kallimat inimest haiglavoodil abitult lebamas, omamata vähimatki võimet teda aidata või panna need, kes selle eest vastutavad, maksma oma jõletu teo eest.

    Mu süda murdub kõigele sellele mõeldes 🙁

  • Avatar
    Vasta Kaie 22. september 2014 at 18:43

    Kas seal oli siis veel keegi, kes nägi pealt? Või tõesti kirjutas üks asjaosalistest isiklikult Sulle?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 22. september 2014 at 18:48

      Ma ei saa seda kahjuks öelda, sest muidu võib kellelgi mu ilukirjandusliku loo pärast väga pahasti minna.

      • Avatar
        Vasta Kaie 22. september 2014 at 18:54

        Arusaadav 🙂 Eks teen omad järeldused – usun, et seal oli veel keegi…ilmselt ei näinud kõike pealt, aga nägi tagajärge.

  • Avatar
    Vasta kata 22. september 2014 at 18:38

    mu silmad loevad neid kirjaridu aga mõistus ei suuda uskuda, mida ma loen! MIS TOIMUB?? Inimesed on ikka täitsa ära pööranud. Kas sellise jõhkruse eest on üldse olemas võrdväärset karistust?ei ole ju! Ma lihtsalt loodan, et neil on väga pikk elu ees,et tasuda see võlg, mis nad võtsid sellelt väikeselt inimeselt!

  • Avatar
    Vasta T 22. september 2014 at 18:28

    Kas keegi lapse sugulane andis sulle nii täpse ülevaate?
    Lapsest on ikka tõsiselt kahju 🙁

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 22. september 2014 at 18:29

      Selles ilukirjanduslikus loos sain mina oma info inimeselt, kes seda oma silmaga pealt nägi.

      • Avatar
        Vasta Liina 22. september 2014 at 18:38

        Seega võib uskuda, et see kõik on siis tõene? Sest seda uskuda on niivõrd raske ja lihtsalt kohutav…

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 22. september 2014 at 18:40

          Noh, nii tõene kui üks ilukirjanduslik lugu siin olla saab. Kui ma poleks ise kindel selle jutukese faktide tõesuses, siis ma neid ridu siia ei kirjutaks.

      • Avatar
        Vasta B 22. september 2014 at 19:53

        See (väljamõeldud ilukirjanduslik, muidugi) inimene nägi siis pealt seda kuidas kiirabi korterisse läks ning ka seda kuidas need elajad tunnistusi andsid või..?

  • Avatar
    Vasta Johanna 22. september 2014 at 18:14

    Kas keegi teab, mis vigastused Emilyl täpsemalt on?

  • Avatar
    Vasta jaanika 22. september 2014 at 18:04

    Sa uurijaks pole mõelnud hakata või? Ja ära Marikest unarusse jäta, kui nii süvitsi teiste asjadega tegeled.
    Aga lugu on piisavalt hirmus ja hirmsamaks muutub.

    • Avatar
      Vasta Hele 22. september 2014 at 18:13

      Vabandust Jaanika aga kuidas on see teiste asjadesse sekkumine kui väike laps poolsurnuks pekstakse? Peaks tegema näo, et midagi pole juhtunud, teiste oma asi? Mul on hea meel, et vähemalt kedagi reaalselt see teema huvitab, mitte pole seda “teiste asi, äkki laps ise kukkus” suhtumist.

      • Avatar
        Vasta jaanika 22. september 2014 at 18:19

        Loe veel kord mu kommentaari!

  • Avatar
    Vasta Mis jaoks ? 22. september 2014 at 17:45

    Lugedes siin seda kokkuvõtet, tekkis mul tunne, et ma tahaks selle mehe ja lapse ema maha lüüa, kuid see poleks neile piisav karistus. Järjest rohkem me loeme/kuuleme uudiseid jõhkarditest ja ma lihtsalt ei saa aru, miks need inimesed nii teevad. Miks nad viskavad koerapoegi prügikasti v peksavad ja kasutavad ära väikseid lapsi jne… Mille k***di pärast peab tegema selliseid asju ?
    Mul ei ole endal lapsi aga südames ma elan väiksele Emilyle kaasa ja loodan, et ta kuidagi tuleb sellest välja ning karma maksab kätte sellele mehele ja naisele !!!

  • Avatar
    Vasta Piret 22. september 2014 at 17:39

    Tead, kui ma esimest korda õhtulehes seda artikli pealkirja nägin, mõtlesin, et raudselt kuskil USAs või kus iganes… aga täiesti õudukas! Lihtsalt ma ei saa aru, miks või kes või kuidas keegi suudab 2,5 aastasele liiga teha… ja kui oma ema on veel mängus. Appi!
    Ja see pisike 2,5 aastane laps ikka armastab oma ema, ta ei oska mõeldagi, et mitte keegi tegelikult ei tohi nii teha… et head emad kaitsevad oma lapsi ja teevad mida iganes, et laps ei peaks kannatama…

    Aga vähemalt see “ema” kutsus kiirabi…

    Ma tõesti südamest loodan, et pisike tuleb sellest välja…

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 22. september 2014 at 17:56

      Kui nüüd täitsa aus olla, siis teadjamad on öelnud, et sellisest vigastustest välja tulemine on vähetõenäoline. Ja kui ka tuldaks, siis kes teab milliste kahjustustega..

      • Avatar
        Vasta Ohana 22. september 2014 at 18:41

        No lõpuks ometi! Ma olen algusest peale mõelnud, et te kõik võiksite siin palvetada hoopis tema surma eest. Oleks kergem. Talle ka.

      • Avatar
        Vasta Piret 22. september 2014 at 18:51

        Aga vot, lootus sureb viimasena…
        Realistina saan aru, et eks kui peakski välja tulema, siis enam midagi head ei pruugi ju olla… kuid ometigi tahaks uskuda, et kellegi teise ajunatukese puudumise pärast ei peaks üks väike hing nii kurva lõpu leidma…
        Ei taha mõeldagi, mida peab lapse isa hetkel läbi elama…

      • Avatar
        Vasta Mmmm 23. september 2014 at 21:03

        Minu enda isal oli aasta tagasi raske ajutrauma, millest ta ka välja on tulnud tänu pidevale taastusravile. Aga too kord, kui temaga õnnetus juhtus (epilepsia hoog ja lõi oma pea nii kõvasti kukkudes ära, et tekkis aju verejooks), öeldi meile ka, et ajutraumade puhul on meeletult kriitiline aeg. Ehk mida varem kiirabi kutsuda, seda paremad seisud on. Iga minut on tähtis. Ühesõnaga, lootma tõesti peab, aga arvestades, et see ema alles ca 12h hiljem kutsus kiirabi, siis on ka seisud kurvad minu arust.. Samas on muidugi lapse ajurakud hoopis teised, kui 47-aastase mehe omad ja lapsed pidid üldse vastupidavamad kõigele olema ja paremini taastuma

  • Avatar
    Vasta m... 22. september 2014 at 17:37

    Et arvatavasti on see ka siis tõsi, et peale peaaegu surnuks peksmise kõrvalt, kasutati ka seksuaalset vägivalda selle väikse lapse peal. Ma tõsiselt loodan, et keegi lõpetab selle Egert Must-a elupäevad. Tõeline kuradi jorsist sitt.

    • Avatar
      Vasta RÄBBIT 23. september 2014 at 12:16

      ma ausalt öelda ei taha teadagi mis sellest egertist ja keitist saab kui emily-ga peaks midagi nyyd juhtuma (loodan et tuleb välja) teades ta isa siis ei usu et neil hästi läheb.

  • Avatar
    Vasta Johanna 22. september 2014 at 17:21

    (ja varjamise)*

    • Avatar
      Vasta Liis 22. september 2014 at 17:36

      Ilmselt seda, et lapsega midagi tehti. Kui ema juba kiirabile rääkis, et “tema oli tööl ja laps lihtsalt ei ära üles miskipärast”, siis puhtad riided (mitte verised/katkitõmmatud/tolmused) ei ärata kahtlust vms.

  • Avatar
    Vasta Johanna 22. september 2014 at 17:19

    “Samas olid voodis kahtlaselt värsked linad, lapsel täiesti puhtad riided ja mis veel kõige imelikum – jumala puhas ja uus mähe. Tundus, nagu oleks seal midagi varjata olnud ja seda ka tehtud.”
    Saan aru küll, millest jutt käib, aga mis sa nende puhaste riiete, linade ja mähkme (varjamise) all silmas pead?

  • Avatar
    Vasta muri 22. september 2014 at 16:56

    Isa võiks Soome võtta lapse või eesti tööle.