0
NALJAKAS

laulurahvas või asi…

10. jaanuar 2016

Eile läksime naistega Kohalikku. Paraku juhtus nii, et enne Leenu juures tundsin ma ühtäkki, kuidas kõik liigesed valutama hakkasid, pea paksuks läks ja nina-kurgu vaheline piirkond sügelema hakkas. Nii oligi, et Kohalikus ei läinud isegi vein alla, sest niiiii külm oli! Ega muud ei jäänud üle, pidin ennast ravima hakkama. Paar pitsi viina ja ingveriga tee tegid enesetunde kohe palju paremaks, seega aitäh Kohaliku teenindajatele, kes mind seal tervendasid.

Kuna Kohalik pandi kinni, mõtlesime linna edasi liikuda ja vot sellest seigast ma teile rääkida tahtsingi. Nimelt on mul selline asi, et ma eriti laulda ei oska, aga need paar pitsikest tegid oma töö ja nõnda võtsime me naistega taksos viisijupi üles. Kujutate ette, taksojuht läks selle peale üli närvi ja ähvardas meid välja visata, kui me laulmist kohemaid ei lõpeta. See tundus mulle naeruväärne, sest eestlane olla ju ikkagi laulurahvas ja asi siis natukene laulu lõõritada on. Minu enda papake viskas kunagi naabripoisi meilt välja, sest too EI tahtnud laulda ja nüüd tuleb mingi taksojuht mulle ütlema, et taksos ei laulda. Ütle mulle, kallis sõbra takso, mis sõber sa selline oled, kui laulda ka ei luba? Ma olen ka kõigest inimene ja tahan teinekord rõõmsalt viisijupi üles võtta.

Taksojuht viis meid küll linna kohale, aga sõidu lõpus kargas veel vihaselt taksost välja, et meile ikka “koht kätte näidata”. Röökis seal pikalt, et taksos laulda ei tohi ja siis saatis meid lihtlabaselt v****. Selle peale mina kohe solvusin. Tahad inimesele head tuju teha ja ta tööpäeva lustlikumaks muuta ja selle peale saadetakse sind kohemaid igast aukudesse. See küll kena pole. Meie tema vastu ebaviisakad ei olnud, ikka sõbralikud, kuni ta noh.. saatma hakkas 😀

Nõnda tegin ma taksost pilti ja riputasin selle oma ülemeelikus olekus veel Malluka FB lehele ka üles. Noh, et oma kurba saatust jagada. Ja kus siis tuli vihaseid kommentaare, et otse loomulikult ei tohigi taksos laulda, sest niimoodi on taksojuht super häiritud ja teeb avarii. Ma ei tea, ma ei taha sellise juhiga autosse üldse istuda, kes väikse viisijupi peale vastu posti põrutab. Veelgi enam, see on ELEMENTAARNE avalikus kohas mitte laulda.

Mul on tõesti kahju, et inimesed nii kammitsetud ja pidevalt jube “sobilikud” olla tahavad. Mina olen aga vaba hing ja kui mul tuleb laulutuju peale, siis laulan ma kas taksos või pangas või loomaaias. Ja kui keegi teine laulab, siis löön käega takti kaasa või ühinen duoks.

Muuseas, see taksojuht, kes mind pärast koju tõi – ma laulisin talle ka seda laulu ja küsisin, et mis ta arvab sellest loost. Tema meelest oli see tore lauluke ja nõnda laulsime me seda üheskoos siin männiku vahel kodu poole põrutades. Kahjuks sellest toredast taksojuhist ma unustasin pilti teha, aga kui sa siia lugema satud, siis tea, et sa olid üks muhe mees!

Ja üldse, inimesed. Mis häda on teil kogu aeg käituda nii, nagu “teised ütlevad” või “viisakas on”. Ma muuseas nii elukauge ka pole. Ma tean, et viisakas pole taksojuhile näiteks autosse kettida, teda sõimata või muud moodi läbustada. Aga kurb on elada ühiskonnas, kus üks tore laulukene ka kõigile vastukarva on.

Minu papa oleks pettunud! Seega võtan mina endale südameasjaks nüüd igal pool laulda. Kurb muidugi, et kui ma laulan, siis kaugemal asuvad inimesed võivad arvata, et keegi mind peksab, aga julge pealehakkamine on pool võitu! Hehe, muuseas mulle meenus see, et kunagi ma hakkasin oma ekspeika maja ees laulma ja ta vastas mulle, et siin ei tohi laulda, sest seal olla lauluvaba tsoon 😀

Rohkem pulli, sõbrakesed. Rohkem pulli…

Mallu-28

Loe ka neid postitusi!

67 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta kairir 15. jaanuar 2016 at 21:10

    Hmm vôi taksojuht vôib laulmise tôttu avarii teha?
    Meenus kui minu lapsed ja abikaasa taksos sôites
    avariisse sattusid. Ja ausôna nad ei laulnud taksos.
    Et siis ka mina vôin igal tripil lastega avarii teha sest
    nad laulavad. No mina enam rooli ei istu! ?

  • Avatar
    Vasta merka 14. jaanuar 2016 at 15:21

    Mid visati küll kunagi taksost välja, sest ma laulsin?

  • Avatar
    Vasta kristin 12. jaanuar 2016 at 09:14

    Ma arvan, et tegelikult võiks hakata baarmenid ka kliente v…u saatma. misnad siis tulevad minu baari lällama? Inimesed mõelge
    natukene. Ära vali sellist tööd kus on vaja igasugu olukordades olla. Ma olen seda takso tööd 25 aastat kõrvalt näinud ja nalja on
    saanud. Aga, et oma paha tuju/migreeni/seksuaalse rahuldamatuse või poliitilise olukorra või krt teab mille pärast kliendiga
    sitasti suhelda??? anna kannatust. Ka ülemeelik klient on kuningas. lahenda asi huumoriga või peata oma takso ja palu väljuda .
    Mallukas- sa parem otsi endale püsitaksojuht. Alati kui vaja helistad.

  • Avatar
    Vasta Sannu 10. jaanuar 2016 at 22:43

    Selleks, et seisukoht võtta ja arvamust avaldada oleks vaja videot antud sündmusest 🙂

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 23:10

      No vot, seda mul kahjuks pole. Saan ainult enda vaatenurka jagada ja kuna see on minu blogi, siis vast mul on selleks õigus 😀

  • Avatar
    Vasta grete 10. jaanuar 2016 at 21:07

    kas sa seda taksosaadet siis ei näinud, seal meestaksojuhid nagu ühest suust ütlesid, et kõige jubedamad kliendid on purjus naised
    just sellepärast, et nad lärmavad taksos 😀

  • Avatar
    Vasta M. 10. jaanuar 2016 at 20:33

    Täpselt! Sellega on kõik ära öeldud. See, et sina tahad laulda, ei tähenda, et teised seda kuulata tahavad! Mingigi empaatiavõime
    võiks ikkagi olla ja arvestada teistega. Aga ei, ikka on vaja panna see ka facebooki üles ja oodata inimeste kommentaare, kes
    kinnitaksid et selline teguviis on igasmõttes õige.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 22:37

      Aga näed, sul jälle vaja kirjutada kommentaar ja kinnitada mulle, et selline teguviis on igas mõttes vale. Mõttetu taidlemine – mina ei nõustu sinuga ja sina minuga, lase olla siis 😀

  • Avatar
    Vasta Stela 10. jaanuar 2016 at 20:27

    Mul oli suvel nii, et takso sõitis ette ja kui ukse
    lahti tegin, siis MEESTAKSOJUHT vaatas otsa
    ja ütles tuimalt “Sind ma peale ei võta, käi
    v*ttu!” Ma kahtlustan, et asi võis olla sõbras,
    kes kõrval kettis (haha:D) aga nagu… Wtf!
    Halloo mees, sa ei käitu nii naisterahvaga! Ja
    üldse, kui sita iseloomuga see inimene olema
    peab või kui sitt ta elu olema peab, et nii
    ütlema hakkab?

    • Avatar
      Vasta Britta 11. jaanuar 2016 at 13:50

      Ise v6taksid peale paari, kus yks
      osapooltest ei ole adekvaatne?
      S6nakasutust see loomulikult ei vabanda.
      Samas, ka ebakaines olekus inimesed
      ei räägi reeglina läbi lillede, nii
      et taksojuhid v6ivad olla juba ette
      ärritatud, kui potentsiaalne
      salongipuhastus ees terendab.

  • Avatar
    Vasta Erli 10. jaanuar 2016 at 19:55

    Mulle täiega meeldib laulda igalpool isegi õues tänavadel ja ka olen laulnud taksos ja siiamaani pole mulle keegi midagi õelnud 🙂
    Jaa , münigi on õelnud ilus lauul hääl on sul 🙂
    Jaaa , mind ei kottiks teiste ytlemised 😀

    EESTLANE ON LAULURAHVAS , isegi mina olen lauluvõistlustel käind !!:D

  • Avatar
    Vasta Maria 10. jaanuar 2016 at 19:50

    Mina olen kahe käega laulmise poolt ja minu arust võiks seda teha igalpool, igal ajal .. lausa KOGUAEG 😀
    Ta on endas mingil suurel laulul surra lasknud, et teie oma nii kiivalt lõpetada üritas.
    Tahaks näha ühte autojuhti , kes poleks ise kunagi roolis rokkstaari mänginud ja lõõritanud nagu homset poleks olemas. Juhile ei
    tohi kotti pähe tõmmata või omavoliliselt käsipidurit tõmmaga , aga väiksed helivõnked pole minu teada ühtegi autot varem
    kraavi ajanud 😀 Kunagi lauldi bussis, ekskursioonile minnes alati üheskoos laule ja ükski juht ei saatnud kedagi mustadesse
    aukudesse. I’d say case closed 😀

  • Avatar
    Vasta karolina 10. jaanuar 2016 at 19:44

    Siit postitusest küll välja ei tule, et taksojuht teid esimese
    asjana v**** saatis, vaid tegi seda alles pärast sõidu lõppu. Ju
    siis läks närv mustaks, kärkis korra ja edasise aasimise peale
    hakkas roppusi tulema. Oleks võinud tuure maha keerata ja
    oleks asi korras

    Mitte, et ma siinkohal taksojuhti õigustaks, inimene ja
    eelkõige klienditeenindaja peaks igas olukorras viisakaks
    jääma ja selline sõnavara on lubamatu, aga ehk oleks mõistlik
    järgmine kord avalikustada ja häbiposti panna olukorrad, kus
    ise ollakse sada protsenti eeskujulikult käitunud.

  • Avatar
    Vasta Imelikud 10. jaanuar 2016 at 16:38

    Tundes seda, kui suur on sinu hääletugevus, siis võib arvata et siin saigi see saatuslikuks. Problem solved.

  • Avatar
    Vasta Liisu 10. jaanuar 2016 at 16:35

    Mis laulu siis lõõritasite :D?

  • Avatar
    Vasta Kristina 10. jaanuar 2016 at 15:15

    Ma ei näe selles laulmises midagi kriminaalset.
    Ma muidugi usun, et sõidab igasuguseid
    inimesi ja kes sinna pissib, oksendab, halvimal
    juhul kakab või ajab iba suust välja. Mõni
    vaidleb arve suuruse pärast, teine ei mäleta
    kuhu minna jne…Eriti on selline aeg
    nädalavahetus. Seda enam ma ei mõista, mis
    selles siis nii hullu on, et väike seltskond
    viisakalt viisijupi üles võtab. Loomulikult kui
    ikka üldse ei kannata kuulata, siis saab ka
    viisakalt paluda vaiksemalt olla. Aga eks
    inimesi on erinevaid ja kogemus rikastab, saite
    hea mälestuse, mida tulevikus naljakas
    meenutada!

  • Avatar
    Vasta Helen 10. jaanuar 2016 at 14:49

    Kui Sa oled valinud omale taksojuhi ameti, siis võiks
    arvestada, et tuleb kokku puutuda ka joogises olekus
    inimestega öösiti ja laulmine on ju väga leebe tegevus
    mõndade teiste purjus inimeste tegevustega, nagu
    näiteks oksendamine.

  • Avatar
    Vasta Laura 10. jaanuar 2016 at 14:45

    Issand jumal, inimesed, võtke natuke vabamalt. Raske on elada, kui isegi laulmine viib inimese NII närvi…

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 14:47

      Just, naljakas vaada neid inimesi siin, kes õigustavad seda, et taksojuht lihtsalt ülbitseb ja inimesi *** saadab, kuigi me ei teinud ju midagi halba. Ei olnud me ka maani täis, ma räägin, et paar pitsikest jah sai võetud, tuju oli sees, aga me polnud ju mälus, et lälisesime arusaamatult vms 😀

  • Avatar
    Vasta S.s 10. jaanuar 2016 at 14:38

    Mina näiteks laulanalati roolis ja isegi vahel poes (kuid
    siis tasakesi omaette, või isegi tantsin mööda poodi
    ringi liikudes). Olen ise ka sõbrannadega taksos
    laulnud ja siiamaani pole ma kyll sellist suhtumist
    saanud. Alati on taksojuhid olnud mõistvad ning
    vahest isegi kaasa laulnud. Ma saan aru, et purjus
    inimestest on kopp ees. Kuid peab jääma
    professionaalseks, mitte ei hakka kliente sõimama.

  • Avatar
    Vasta Eeee 10. jaanuar 2016 at 14:07

    No viisakalt oleks võind jah öelda, aga taksos laulda? See on sama, kui sa lähed Selverisse ja hakkad seal kõva häälega laulma.
    Teistega võiks siiski arvestada. See, et sa seda blogi kirjutas, ei anna ju sulle õigust kõva häälega laulda ja häirida teisi kodanikke.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 14:12

      Mis see blogi kirjutamine puudutab laulmist? Jeesus kristus, inimesed, loosen up veits, nagu kamp mingeid kuivikud, kellel trussad pepu vahele tõmmatud 😀

      • Avatar
        Vasta Krislyn 10. jaanuar 2016 at 15:38

        Mina näiteks ei ole Malluka blogi ja postituste autor. JÄRELIKULT ma arvan, et mul seega peaks olema õigus laulda kasvõi
        selveris kui ma tahan. Ma ei näe üldse seost blogil, laulmisel ja häirimisel. da fakk peeoopleee? 😀

      • Avatar
        Vasta kodanik 14. jaanuar 2016 at 14:29

        võiks uurida ka taksojuhi poolset arvamust. praegu on ainult malluka poolne versioon juhtunust. ja kõik materdavad
        taksojuhti. võibolla oli mallukas ise süüdi? võibolla sõbrannad? võibolla taksojuht? igal lool on mitu külge.

        ja arvestades seda, mismoodi su blogi on muutunud, võib sinust kõike arvata. varemalt olid sa mõistlikum, mitte nii
        kriitiline, ja mitte nii oma arvamuses kinni. on olemas selline asi nagu elementaarne viisakus, ja teiste inimestega
        arvestamine, mis sul ilmselgelt puudub. ei ole nii et võib teha mida tahes ja kus tahes. siinkohal ei pea isegi ennustaja
        olema teadmaks, et su lapsel ja ka sinul endal läheb ükskord elu keeruliseks. võibolla sa ei usu seda, kuid eks aeg näitab.
        elu pole kerge nende vastu kes nii käituvad.
        lisaks tundub et sul on alkoholiprobleemid…mida aeg edasi, seda enam peojutte, alkoholijutte, vähem Mari jutte. …

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 14. jaanuar 2016 at 16:51

          Hmm. Oleks huvitav näha sinupoolset statistikat “peojutud” vs Mari jutud.

  • Avatar
    Vasta Mariliis 10. jaanuar 2016 at 14:04

    Kohati arusaadav. Kust sina tead, eile oli laupäev, ilmselgelt liikus siis palju purjus inimesi linna ja võib-olla oli tal selleks ajaks juba
    kopp ees nendest purjus inimeste sõidutamisest. Taksojuhi amet ei ole nii kerge, kui arvata võiks.

    • Avatar
      Vasta triinu 10. jaanuar 2016 at 14:55

      Lihtne siis ju.. ärgu tehtku seda tööd. Elementaarne
      on, kui ameti pidaja jääb igal ajal proffesionaalseks.
      Ehk siis vi*** saatmine ei kuulu selle hulka..

    • Avatar
      Vasta h 10. jaanuar 2016 at 15:13

      Ei no täpselt kui närv ei kannata tuleks hakata töökoha
      vahetusele mõtlema

  • Avatar
    Vasta ms 10. jaanuar 2016 at 12:21

    Ma sõitsin laupäeval qtaksoga,kus taksojuht
    pani mussi kõvemaks ja räppis kaasa..ja
    refrääni ajal laulis ka..mul oli küll üsna lõbus ja
    tore,et nii positiivseid autojuhte ..ps kell oli
    mingi õhtul viis kui sõitsime ja ise olin just töoli
    tulnud;)

  • Avatar
    Vasta kratt 10. jaanuar 2016 at 12:11

    Mis laulu siis lauldi, kui saladus
    pole? Äkki see laul oli niivõrd kole,
    et taksojuht tahtis ise taksost välja
    hüpata või teid välja visata? 😀

    • Avatar
      Vasta Lily 10. jaanuar 2016 at 15:18

      jah, just, ma ka kahtlustan, et äkki
      oli asi laulus hoopis?

  • Avatar
    Vasta J 10. jaanuar 2016 at 12:09

    Mulle meenub üks seik, mil me suurema seltskonnaga
    bussiga ühte väiksemasse linna peole sõitsime.
    Üüritud peomaja asus paar kilomeetrit linnast eemal.
    Olime ka väga heas tujus ja lõõritasime kooris terve
    tee laulda 😀 ma mõtlesin, et raudselt käime
    bussijuhile pinda, aga eiii 😀 kui ma välja minnes
    bussijuhilt küsisin, et kuhu suunas me kõndida võiks,
    et õigesse kohta jõuda, pakkus tore härra välja, et tal
    nagunii lõpppeatus ja viskab meid sinna ära, sest me
    nii toredad ja rõõmsad noored 😀

  • Avatar
    Vasta katri-Helena 10. jaanuar 2016 at 12:03

    Kujuta ette, et sul on migreenihoog ja mingi
    purjus eidekari laulab kõvasti ja valesti. Vittu
    saatmine ei ole ka normaalne kuid noh.. Ega te
    ise grammigi targemad polnud. Taksojuhi töö
    pole dirigendi oma, et “miks ta siis mujale
    tööle ei lähe”. Leib on vaja lauale teenida ja ka
    liiklusseaduses on kirjas, et juhti ei tohi
    segada.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 12:08

      No siis võiks ikkagi viisakalt paluda, et olgem nüüd inimesed, mitte närvitseda nagu psühh. Muuseas mul pole migreeni olnud ja üldse on elus pea vist 2-3 korda valutanud, suht lambine tunne. Ma siiani ei suuda mõista, kui inimesed ütlevad, et aiii nii valus migreen jne, ei oska ette kujutada õnneks 😀

      • Avatar
        Vasta Katri-Helena 10. jaanuar 2016 at 12:21

        No migreen on selline tunne et pea
        tahab plahvatada. Silma taga toksib.
        Valgustundlikus on nii tugev, müra ei
        talu. Soovitatakse pimedas toas teki all
        magada. Ükski rohi ei aita. See kestab 2-
        3 päeva. Kusjuures enamused
        oksendavad suurest valust.

        • Avatar
          Vasta T 10. jaanuar 2016 at 12:33

          No siis ei tohiks taksot juhtidagi.

      • Avatar
        Vasta elementaarne watson 10. jaanuar 2016 at 14:34

        Aga kas sa enne palusid viisakalt, taksojuhi käest, et kas tohib ülesse võtta ühe lõbusa viisijupi? Et lihtsalt olla ka inimene ja
        mitte närvitseda nagu psühh.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 14:46

          Aga sa praegu enne küsisid viisakalt luba, et siin kommenteerida? Ei, sest sulle tundus see loogiline, et mul pole selle vastu midagi. 😉

          • Avatar
            elementaarne watson 10. jaanuar 2016 at 16:35

            Aga kui siin lehel on sissekannete all on tehtud võimalikuks kommentaarium, kas see ei ole märk sellest et soovitakse saada
            tagasisidet. Ma ei tea küll täpselt, millisest taksofirmast või fie’st on antud teemas jutt, aga ma pole veel näinud taksot, mis
            julgustaks kliente laulma.
            Ma skippin tiba seda nit-picking ja üldistavat juttu ja lihtsalt anonüümselt, avaldan arvamust, ilma luba vajamata, et mõlemad
            osapooled tegelikult eksisid. Taksojuhi reaktsioon oli ilmselge väljapurse lihtsalt selle pärast, et mootorsõiduki juhina ei tohi ta
            sõidu ajal kõrvaliste, sõitmist häirivate tegevustega tegeleda. See oli lihtsalt tema versioon kiirest lahendusest, et kuidas turvalise
            sõitmise juurde tagasi tulla. Kindlasti oli sellises stiilis väljapurskamine vale.

            Aga palun arvestada ka seda, et auto juhtimine on tema töö ning turvalise sõidu tagab tema. Siin ei pea välja ilmselt tooma kõiki
            viimaste kuudega seonuvaid õnnetusjuhtumeid, kus on autoga avarii sooritatud või hullemgi veel mõnele jalakäijale otsa
            sõidetud. Kui selline lihtne samm, ette mõelda, siis seda postitust ju ei eksisteeriks 🙂

      • Avatar
        Vasta Reelika 11. jaanuar 2016 at 10:29

        Ma loodan, et sa ei pea seda kunagi tundma ka. Eriti, kui sa sellesse nii kergelt suhtud (siis on asi kohale jõudes100x hullem,
        sest poleks elusees oodanud sellist valu). katri-helena väga täpselt kirjeldab seda tunnet.

  • Avatar
    Vasta Triin 10. jaanuar 2016 at 11:41

    V*ttu on täiesti ebanormaalne kedagi saata. Seda ei õigusta eriti midagi! Aga ilmselt saadeti teid v*ttu ikkagi mitte laulmise
    pärast, vaid sellepärast, et kui paluti mitte laulda, siis te eirasite ja lällasite vastu ja ei lõpetanud. Ning koflikt päädis v*ttu
    saatmisega. Ei kujutaks ette küll, et näiteks ema ja laps istuvad sama autojuhi taksosse ja laps hakkab laulma, taksojuht seepeale
    lapse kohe v*ttu saadab 😀

    Ma ise mõtlen nii, et pooldan ise ka (teatud piirideni ikkagi) kastist väljas elamist. Aga näiteks kui ma astun kuhugi kontorisse, kus
    mul palutakse näiteks saapad jalast võtta ja alles siis edasi tulla, siis ma austan antud kontori reeglit. Ja ei ütle, et kuulge, ega ma
    teile siia kontorisse ketti ei pane eks 😀 Lihtsalt selline võrdlus, mis peaks nagu näitama, et kui sa ikkagi oled kuskil, mis ei ole sinu
    OMA KODU, siis tuleks austada teise inimese palvet. Iseenesest ta ei palunud teilt (vot tegelt ei tea, kas alguses pöördus teie
    poole viisakalt või hakkas kohe mölisema) ju midagi ülemäärast või ebanormaalset.

    Jätkuvalt… v*ttu saatmist see ei õigusta 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:44

      No seda ma räägingi, et viisakat pöördumist ei olnudki. Kohe kokkus seal mölisema ja vihaselt tõmblema, nagu me oleks mingit suurt pattu teinud. Me lõpetasime laulmise ära, aga noh, hakkasime pärima, et miks ta nii vihane esimese asjana on ja ma vist küsisin, et kas teda vihastab naer ja päiksepaiste ka, või ainult laulmine 😀

      • Avatar
        Vasta Ebapärlikarp 10. jaanuar 2016 at 11:47

        Siis saatis ta teid lõpuks mõnitamise
        pärast v*ttu v 😀

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:48

          No me ei mõnitanud teda. See oligi nii naljakas, et me ikka olime temaga täiega sõbralikud ja ta oli lihtsalt terve aja NII VIHANE, nagu ma oleks mingi 20 korda temaga sõitnud ja iga kord ta istme täis kusnud vms 😀

          • Avatar
            Ner 10. jaanuar 2016 at 19:30

            Joobes inimestele tundub jah enamasti, et nad on ju niiii sõbralikud ja kõik mida nad teevad on maailma parim
            idee. See, et teistele see ebameeldiv on, ei ole isegi võimalik.

            Ning see töökoha vahetamise jutt….no tore kui sul on luksus oma elus kergekäeliselt töökohta vahetada, aga
            ilmselgelt see pole variant kõigile.

  • Avatar
    Vasta Kelly 10. jaanuar 2016 at 11:33

    Ma ei suuda neid kommentaare su postituste all enam lugeda, õudne kui õelad inimesed on 😀 appiappiappiappi 🙂
    iga asja kohta,mida sa korda saadad, on üks vingumine ja hala, kui valesti sa käitud… Mul on heameel,et sa selle kõige all vastu
    ikka pead, tõesti 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:46

      ah, pole hullu, ma ise õnneks laulmist surmapatuks ei pea 😀

  • Avatar
    Vasta K. 10. jaanuar 2016 at 11:26

    Mida toredam on taksojuht seda rohkem saab tippi.
    Augu saatja poleks uldse jotsi saanud. Tegelikult
    poleks ka täit arvet taht sellisele maksta.

  • Avatar
    Vasta Reelika 10. jaanuar 2016 at 11:26

    See oleneb muidugi ka taksojuhist.
    Pole küll Tlnas taksos sõitnud, aga
    Tartus tuli ikka ette kus pidime
    taksoga koju minema!
    Taksos viskasime nalja, laulsime ja
    olime lõbusad! Taksojuht tuli meie
    laulude ja naljadega kaasa. Lõpuks
    ütles, et talle meeldivadki sellised
    positiivsed inimesed ja ei ole nende
    vastu midagi, kes laulukest laulavad
    või soovivad natukene muusikat juurde
    keerata! 🙂
    Aga taksojuht oleks võinud ju öelda,
    et palun ärge laulge mind häirib see!
    :S Aga koheselt v***u saata ei ole
    normaalne.

  • Avatar
    Vasta Kai 10. jaanuar 2016 at 11:15

    Mina saan tegelikult taksojuhist aru. Ega see
    meeldiv ole kui sinusugused lällajad iga öö
    taksos laulma hakkavad. Ja nagu sa ka ise
    mainisid, siis viisi sa ka ei pea. Lihtsalt
    taksojuht ei oleks tohtinud nii ebaviisakaks
    muutuda, kuigi kui ta teile juba ühe korra
    ütles, et lõpetage ära ja seda te ilmselgelt
    kuulda ei võtnud. No eks inimese kannatusel
    on piirid!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:17

      No aga kui sulle ei meeldi lällajad, siis miks jumala eest sa sellisel töökohal oled? Et meeldib iga öö närvis olla ja inimesi ** saata?

      • Avatar
        Vasta ivsh 10. jaanuar 2016 at 12:40

        …sest enamasti sõidavad siiski
        mitte-lällajad?

      • Avatar
        Vasta sille 10. jaanuar 2016 at 14:19

        Kas takso on ettenähtud vaid purjus sõitjatele? Selline vaatenurk on nüüd küll hämmastav…
        Isiklikult jälestan ma purjus inimesi ja mõistan seda taksojuhti täiesti.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 14:23

          Loomulikult mitte, aga paraku nädalavahetusel linnas sõites võid sa suure tõenäosusega saada kliendiks purjus
          inimese. On ju loogiline? Ja kui sa jälestad purjus inimesi, siis sul on variant sõita taksot nädala sees ja päevasel ajal, kus
          on palju väiksem tõenäosus purjakil inimest kohata.

          See oleks ju sama naruväärne, et ma ütlen, et ma jälestan purjus inimesi ja töötan nt baaridaamina 😀

  • Avatar
    Vasta käta 10. jaanuar 2016 at 11:12

    Kusjuures meid täitsa visatigi taksost välja.
    Oli see laulu pärast vöi valju jutu pärast, ei tes. Kole
    naljakas oli küll. Arvestades, et meie seltskonnad oli
    üks TALLINNA taksojuht. Ütles et on ka ketitud
    autosse aga välja pole never visanud.

    Aga taksojuhid peaksid teadma, et nädalavahetusel
    toovadki raha sissse purjuS ja lällavad inimesed.
    Küsi sa ei kannata, vaheta ametit!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:16

      Õnneks ta viis meid ikka ära. Ma nüüd hakkasin mõtlema, et kas mind on kunagi taksost välja visatud, aga vot ei olegi 😀

      • Avatar
        Vasta käta 10. jaanuar 2016 at 11:30

        Meie jaoks oli see ka ülim kogemus:D tema
        kannaruslävi oli üliväike kuna saimegi söita
        reaalselt max 2 minutit.

        Arvangi, et igaühele ei sobi köik töökohad. See
        on klienditeenindus ja alati tuleb viisakaks jääda.
        No otsi laupäeva öhtul kaineid kliente, väga
        väike töenäosus. Ja kui ei kannata, siis palu end
        ainult nädalasees tööle panna.

  • Avatar
    Vasta tr 10. jaanuar 2016 at 11:11

    Nojah. Eks tegelikult igasugune lällamine ja lärmamine
    häirivad juhti. Kuidas sellele reageerida, on juba iseasi.
    Üldiselt jah ongi nii, et ümberkaudsed inimesed ei pea
    ka kõiki sinu käitumismaneere ja soove ümmardama ja
    heaks kiitma. Sulle ei meeldi tema suhtumine, talle ei
    meeldi su laulmine — mõlemad egoistlikud!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:14

      No inimene oleks saanud ju kenasti öelda, et neiukesed, noorukesed, laulge nt sihtkohas, et see häirib mind. Mitte täiest jõust möliseda ja tõmmelda 😀

      • Avatar
        Vasta n 10. jaanuar 2016 at 12:44

        võib.ta loeb su postitusi ja on su vastane:D.
        tegelikult sa ise ju ka oled suht ropu suuga ja selline äksi täis mutt. et nüüd kui sind paika pandi on kohe kõik pahad jms.
        ega ropendada ka ei tasu, aga ega ei tea selle inimese tausta ja kogu lugu. ning ju kaks kanget said kokku. jommis inimesed
        pole eriti toredad jah.
        ning kui sa seal edasi targutasid päiksepaistest jms ju tal viskas üle. võibolla olete ühest puust. ja mõlemad ei austanud
        teineteist.

  • Avatar
    Vasta Maret 10. jaanuar 2016 at 11:11

    Selle postituse peale tuleb meelde oma seltskonnas kunagi väga populaarne lauluke Marc-Antoine Charpentier´i teose “Te Deum
    – Prelude” meloodiale: “On eestlane laulurahvas, sajandite pikkune laulutraditsioon. Kui eestlane laulma hakkab, siis käpuli on
    euroliit.” Salme oli sellel muidugi rohkem kui üks 🙂

  • Avatar
    Vasta Laura 10. jaanuar 2016 at 11:05

    Ma mõtlen, et kui ma töötaks taskojuhina ja päevast-päeva (õigemini ööst-öösse) peaks vedama lällavaid joodikuid, siis viskaks
    üle tegelikult küll. Usu mind, sulle tundus su viinane laul kaunis ja lõbus, talle tavapärane joodiku lällutamine. Seega ma saan
    tegelikult taksojuhist aru küll. Iseasi on see kuidas ta seda ütles. Viisakaks peaks klienditeenindaja ikka jääma.

    • Avatar
      Vasta käta 10. jaanuar 2016 at 11:08

      Kui sul üleviskaks siis ära ole taksojuht

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:09

      No aga kui inimesele ei meeldi “joodikute lällutamine”, siis ei maksaks tal nädalavahetusteti töötada. Ma usun, et kindlasti leidub nädalavahetustel rohkem purjus inimesi kui muidu nädala sees. Näiteks üks taksojuht Vello, kes mind tihti tööle viib, talle ei meeldi ka purjakil inimesed (mitte küll laulmise, vaid tülinorimise pärast ja noh, ta ei viitsind enam autost okset koristada :D). Seega Vello nädalavahtusteti ei tööta. Lihtne ju.

      • Avatar
        Vasta meow 10. jaanuar 2016 at 20:58

        Nädalavahetuseti on kindlasti suurem teenistus, sp
        paljud ei loobu sellest. Samas pole ka päris õige
        öelda, et kui ei meeldi, ära tööta sellel ametil, sest
        paljudel meist üldse on unistuste töökoht? Eriti nö
        lihttöölised… Ei usu, et mõni kassapidaja on elu aeg
        sellest ametist unistanud. Hea, kui üldse tööd
        leidub, eriti maa piirkonnas. Ma mudiugi ei õigusta
        siin nüüd v*ttu saatmist. Lihtsalt sellised mõtted
        tekkisid antud teemaga seoses.

  • Avatar
    Vasta c 10. jaanuar 2016 at 11:03

    Isegi kui taksojuhile ei meeldinud, et taksos lauldakse,
    siis saab ju inimesekombel ja viisakalt öelda, et teda
    see häirib…

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 10. jaanuar 2016 at 11:05

      No just!