Uncategorized

Lentsu essa amps aka kuidas mul uut meest vaja on

12. märts 2017

Nagu öeldud, siis ma võtsin plaani, et Lendele veel täiega süüa ei hakka toppima, aga lähiajal tutvustan mingisuguseid maitseid talle. Mari esimesed ampsud olid kenasti videosse võetud, plaanisin seda ka seekord teha, rääkimata siis piltidest ja muust säärasest. Ükspäev Kardoga poes olles ostsime isegi mõned püreed valmis, aga kuna mul sellega kuskile kiiret ei ole, siis lasingi rahumeeli püreedel olla ja ootasin õiget hetke.

Täna oli mul jälle Suure M’i show salvestus ja Kardo läks Lendega Muugale oma venna perele külla. Tulid siis tagasi ja Kardo mainib mulle mokaotsast, et jah, andsime Lendele püreed ka, nii kenasti sõi. Ma olin nagu….

giphy-3672641

Ma ei hakka isegi valetama, et ma hüsteeriasse läksin, sest MINA tahtsin talle anda püreed, siis kui MINA leian, et selleks on õige aeg. Mitte nii, et mu laps läheb isaga korraks onu perele külla ja siis Kardo vennanaine oma käega annab Lendele esimest korda püreed. Ja mitte isegi ühte maitset, VAID KAHE SEGU!

Andestage mulle mu laialdane caps locki kasutamine, aga ma olen tõesti nii kohutavalt vihane.

Eriti irooniline selle juures on veel see, et alles jaanuaris kirjutas Lilli oma blogis, et tal juhtus samamoodi (link) ja siis ma lugesin seda toona Kardole ette ja imestasin veel, et kuidas on võimalik, et üks mees midagi nii lolli teeb. Kardo veel noogutas kaasa, et jajah, tõesti ikka “jube lugu” ja lihtsalt rahumeeli teeb mulle samamoodi.

Nii palju siis sellest, et ma ikka veel mõtlen, et millal anda ja mida anda ja kuidas anda ja mis video ja mis pilte ma teen. Sittagi. Selle asemel on mul sellest sündmusest kaks pilti.

17275028_10155050367029449_1038307085_n-4396500

17238838_10155050367059449_78861604_n-1204414

Kaks näkast ja udust pilti sellest, kuidas Kardo vennanaine omaenda käega Lendele ta esimesi ampse andis. Ei no tore. Mis järgmiseks? Ühel päeval võiks ju Kardo koju tulla ja öelda, et ta käis ja vahetas meie laste nimed Külliks ja Malleks.  Või laseb Marile näkku tätoveeringu teha? Või Lendele geelküüned panna? Ma lihtsalt ei kujuta ette, milleks ta veel võimeline on, kui ta juba seda mulle tegi, et röövis minu võimaluse pealt näha Lende esimest ampse (mitte isegi üks, vaid MITU SAI TA!).

Mul on uut meest vaja. Ma lausa keen vihast, ilma naljata! Ma olen vihane Kardo peale, et ta nii tegi. Ma olen vihane Kardo venna ja ta naise peale, et kui Kardo neile ütles, et kle ANNAME LENDELE ELUS ESIMEST KORDA SÜÜA, siis nad kumbki ei mõelnud, et äkki ma tahaks ka seda näha. Ok, mehed vb jah ei mõtle, aga no naisterahvas ja EMA võiks ju ehk selle peale tulla?

dsc_9785-6783867

Ja Kardole on mul öelda vaid üht:

12312527_10153745901694911_1630215692_n-9308785

Loe ka neid postitusi!

136 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta TYY 12. mai 2019 at 09:40

    Esimene amps ei ole asi mille peale marutada. Ja sarnaseid asju su elus tuleb veel ja veel. Lõpuks õpid (loodetavasti) neid olukordi rahuga võtma. On muidugi SUURI asju millest ilma jäämine teeb haiget. Tean üht ema kes oma ainsa pojakese pruudiga polnud rahul, vingus ja irises ja halvustas seljataga. Lõppes see asi sellega et noored tegid SUURED PULMAD neiu kodukandis MÕISAS. Sada külalist oli aga peigmehe ema ei kutsutud. Vot sellest sündmusest ilma jäämine teeb elulõpuni sellele emale haiget. Samas oli ta ise selle põhjustanud.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 12. mai 2019 at 10:19

      Sa ikka saad aru, et see oli 2a tagasi ja mul max poh sellest praeguseks?

  • Vasta Marta esimene söömine | Mallukas Mallukas % % 11. mai 2019 at 10:53

    […] kuidas ma paar aastat tagasi hüsteeritsesin, et Lende oma esimesed ampsud sai (LINK). Praegu loen ja naeran, aga jumala haud, kui vihane ma sellel hetkel olin. Igatahes oli sellest […]

  • Avatar
    Vasta it's payback time 18. märts 2017 at 21:35

    vennalapsed tulevad külla, siis paku muuseas niisama esimest korda Coca-Colat, nätsu, kartulikrõpsusid, kohvi, õlle 😀 😀 tee pilti ka!!

  • Avatar
    Vasta birgit 14. märts 2017 at 14:35

    niii lahe jutt kohe naersin .sa oskad ikka supper hästi kõike kirja panna 5+++¥ jätka samas vaimus

  • Avatar
    Vasta Maria 14. märts 2017 at 10:59

    Eesti naistel on vist kodus nii sitad mehed, et kui keegi kellel kodus muidu koik suureparane on, korra oma mehe peale solvub, saab kohe sitarahe kaela ja teiselt poolt utsitatakse kohe veel suuremat tuli.
    Kadedus on hirmus asi, inimene kellel on antud arimeelt ja kes suudab tervet peret ulal pidada, minu meelest kull suur respect.
    Need naised kes saavad oma lapsed meestega kes ei aita uldse laste eest hoolitseda voi isegi lapsi ei taha, enne voiks ikka moelda, et Kas kolbab isaks, mitte iga jorsiga neid valmis teha.
    See eestlaste arusaam, et lapsed on ainult emale on taielik jaburdus.
    Koik vahel solvume kui midagi on tehtud teisiti kui plaanitud.
    Aga see naiste hirm, et mehele ei tohi midagi oelda, et akki muidu laheb minema, kui norgad teie suhted siis on, suhtes peaks ikka olema vabadus solvuda ja raakida asjadest mis ei meeldi.

  • Avatar
    Vasta Maria 14. märts 2017 at 09:16

    See viimane lause on kull väga seksistlik.
    Et mingi suvaline sugulane, kes ei tea midagi su elevusest ja soovist lapsele esimest Korda süüa pakkuda ja seda filmida on vaata et rohkem süüdi, kui lapse isa, kellega sa oled isegi sellest rääkinud ja peaks sind läbi ja lõhki tundma, kuna ta on “naisterahvas ” ja “ema”.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 14. märts 2017 at 10:55

      Ma hakkasin hiljem ka nii mõtlema, et äkki sai liiga seksistlik 😀 Aga no kui ma toon oma pere näiteks, minu ja Kardo ja ütleme, et olukord oleks vastupidine, et toodakse Kardo venna laps siia ja mehed tulevad mõttele, et oh, annaks talle püreed, aga samal ajal mina teaks, et see on ta esimene kord, siis mina EMANA ütleks, et kle tavaliselt ikka emad tahavad ka selle hetke juures olla ja ei soovitaks meestel ema tagaselgas seda teha. Kasvõi üle helistada, et kas on ok või mitte.

  • Avatar
    Vasta Väikerähn 13. märts 2017 at 21:30

    Vedas et teine laps oli.

  • Avatar
    Vasta Kelli 13. märts 2017 at 20:43

    Kommentaaride lugemine ajab mu nii närvi ja see on nii naljakas, et inimesed ei saa aru miks sa solvunud olid. Ma oleks beebi emana väga vihane olnud, sest mina, kui tema toidulaud olen see kes temale selle esimese ampsu annab mitte kellegi lellepoeg ?

  • Avatar
    Vasta Tairi 13. märts 2017 at 20:24

    Kui ma enne olen mõelnud, et oh nii lahe see blogimine jne ja lugenud su blogi, siis täna kui ma kuidagi sattusin neid kommentaare lugema mida tavaliselt ei tee, siis ma mõtlesin küll, oh ōudust mis sita rahet sa pead taluma, pead vist tõeline iron-lady olema, et seda koguaeg suudad kannatada 😀
    Kuigi ma tean, et eestlane tihti peale suur kadedus ja õeluse uss jms. Siiski paneb imestama kuidas inimesed materdavad maha teiste inimeste väärtusi ja suruvad peale enda “ainu-õiget” arvamust. Tihti peale veel need kes pole eales taolises situatsioonis olnud on kõige targemad. Uskumatu..
    Nii imelik kui see ka pole, siis mulle pole küll jäänud mulje, et sa vähem aega lastega veedaksid kui Kardo, veel vähem otsid tegevusi kõrvalt, et mitte oma lastega olla:D teed kõik, et saaksid oma perele kõik võimaldada ja ikka teed sitasti 😀 õudne 😀
    Ps. Väga loogiline, et iga ema tahab olla oma lapse esimeste tegemiste juures.
    Tahaks näha seda naist kes 24 h oli oma beebiga 6 kuud, eelkõige võõrastab ta ilmselt väga pikalt kõiki teisi inimesi peale oma ema+ kõike muu.. märkimisväärne.
    On vast mida meenutada… ala. ” mõtle kui hea ema ma olin, olin 6 kuud 24 h sinuga, käisid igapäev minuga sital..
    ?

  • Avatar
    Vasta L. 13. märts 2017 at 19:03

    Kardo on ju ametlikult lapsehoolduspuhkusel. Kas Mariga ootasid ikka kogu aeg Kardo töölt ära, enne kui laps esimese ampsu tegi, esimesed sammud tegi, esimest korda lund nägi jne jne jne?

    Olen ise lapseootel ja väga-väga loodan, et sellistest asjadest endast välja ei lähe. Tundub täiesti absurdne. Olgu, ma saan aru, et lapsele tuleb anda alguses lusikatäis korraga ja ühte asja, aga no ega nüüd hulluks ka ei tasu minna ja seda naisterahvast nüüd sõimama hakata selle eest..

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 19:19

      Ma alustan sellega, et ma ei ole ühtegi naisterahvast sõimanud, isegi Kardole ütlesin ainult, et ta on ikka täitsa sooda peast, eriliseks sõimuks seda ei liigita.

      Vastuseks küsimusele – jah ootasin Kardo töölt ära, kui Mari esimese ampsu sai. Olime koos, valmistasime selle püree koos ja andsime ka koos. Lausa video on sellestki. Esimesed sammud tegi Mari viisakalt õhtul, Kardo oli juhtumisi kodus. Aga no see on selline asi, mida ei saa ajastada. Esimest ampsu saab.

  • Avatar
    Vasta Salme-Marta 13. märts 2017 at 14:51

    See Kardo on Sul ju nii nummi musike, no m i s m o o d i siukse peale vihastada??? Saaks aru, et mingi suvaline võõras mees on lapsele püreed sisse toppinud, et siis undad. Lentsiku oma isa ju!
    Minu vanamees andis kah noorematele lastele esimesena seda õigete inimeste sööki. Tampis oma taldrekus kartulid ja porgandid peeneks, lödistas leemega segi ja nii ta neid toitis! Ise ma ei olnd sel ajal eriti adekvaatne. Ma olin lihtsalt väsind ja magasin kui mauk. Ilmselt poleks ka meteoriidi langemisel ülesse tõusnd.
    Usu, kullake, läheb mõni päev ja rahuned maha! : ) Ärge jumalapärast nii tühjasttähjast tülli pöörake.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 15:52

      Jumal, ega me tülli läinudki 😀

  • Avatar
    Vasta Kertu 13. märts 2017 at 13:28

    Ma ausalt situks vihast telliskive.
    Minu jaoks on sellised asjad niii olulised. Oleks vihane ja nutaks vihast. Ja ausalt tahaks ka selle vennanaise peale röökida.
    Järgmisena lähevad teevad nii Marile kui Lendele kõrva augud, sest nii illu ju..

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 15:53

      Ma pole röökija vend 😀

  • Avatar
    Vasta mirjam88 13. märts 2017 at 13:27

    Järgmiseks käib mees korra kodust ära ja tagasi tulles poetab mokaotsast “kallis, me saame uue lapse… no mina saan see tähendab”

  • Avatar
    Vasta Kadri 13. märts 2017 at 13:17

    Kui emme tegeleks oma lapsega, mitte igasuguste 125 projektiga, saaksid ise olla oma lapse jaoks kõige esimene. Õudne, ise lükkad kõik kohustused isa kaela ja pärast kriiskad nagu siga aia vahel.

    • Avatar
      Vasta Kertu 13. märts 2017 at 13:30

      LUKKAB KOHUSTUSED ISA KAELA? Isa ja ema on teadupärast SAMAVÄÄRSED.
      Isa tõesti ei saa rinda anda aga lapsega tegelema peab ta siiski täpselt sama palju kui enamus emasid seda teeb.
      Mulle tundub, et eesti on veel ainuke konnatiik kus naine on 100% lapse eestkostja kuid kui isa lapsega aega veedab, siis isa on nn lapaehoidja.
      EI, nii isa kui ema on võrdsed laste kasvatamisel ja nendega tegelemisel!

    • Avatar
      Vasta Malle 13. märts 2017 at 13:30

      Jumala õige!

    • Avatar
      Vasta Elsa 13. märts 2017 at 13:32

      Kas sul hakkas parem nyyd? Said oma oeluse valja elada?

      • Avatar
        Vasta Kadri 13. märts 2017 at 13:54

        Hakkas küll jah. Minule on ka minu lapse “kõige esimene” tähtis. Selleks olin mina lapsel olemas, mitte ei tegelenud kõrvaliste asjadega. Niimoodi pasundada, et isa söötis esimesena on küll jube.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 14:00

          Kuule Kadrike, selle teooria järgi peaksin ma igale poole kaasa minema, kus Kardo on. Paraku need “kõrvalised asjad” on TÖÖ, millega ma raha teenin perele. Kui ma seda ei teeks, peaks Kardo ise tööle tagasi minema, oleks see sulle meeldivam? Saaksid siis rahulikumalt magada?

          • Avatar
            Kadri 13. märts 2017 at 14:15

            No tore, kui tööd teed. Aga milleks isa peale karjuda, et tema on esimene? Kui isa näeb Lende esimest roomamist, kõndimist,hammast ja kuuleb esimesi sõnu, siis kas hakkabki nii olema, et isa saab blogis verbaalset peksu selleeest , et ta on esimesena lapse juures? Ise oled oma valikud teinud ja selleks on töö. Ma saan väga hästi magada, üldse ei vaeva oma pead teie pere pärast. 🙂

          • Mallukas
            Mallukas 13. märts 2017 at 14:22

            Esiteks ma ei karju absull kellegi peale, pole seda tüüpi inimene. Mina lihtsalt leian, et kui meil on eelnevalt sellest räägitud ja pole veel kokku lepitud mida ja millal anname, siis ei ole see ühe osapoole asi lambist anda. Eriti, kui see tema jaoks ei ole mingi suur asi, aga mulle on. Miks sa eeldad, et isa näeb neid asju enne kui mina? Me veedame 95% päevast kõik koos ühes toas 😀 See, et mina samal ajal ka muid asju teen, on ainult mulle raske, keegi teine selle all ei kannata. Süüa ei saa ju Kardo Lentsule anda, saad ju ise ka sellest aru ja nokid niisama mu kallal 😀 Aga ega ma pahanda, tont on tont!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 13:53

      Ma rõhutan siin veelkord, et ei tasu selliste “Kadride” kommide peale närvi minna. Küllap nad isegi aru saavad, et ma olen lihtsalt tegus inimene, kes teeb, jõuab ja on igal pool, kus tarvis. Aga kadedus on peal, sest ise istutakse kodus perset laiaks ja siis pole nagu ajaga muud teha, kui käia minu 125te projekti jälgimas, lugemas, vaatamas ja irisemas 😀

      • Avatar
        Vasta Kadri 13. märts 2017 at 14:24

        Jaa, kõik kadestavad sind. 🙂 🙂 nutame ja tahame ka Sinu elu elada. 🙂 🙂

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 14:32

          Aga mida sa tahad siis? Niisama ennast välja elada minu peal?

          • Avatar
            Katrin 13. märts 2017 at 14:54

            Ehk arvamust avaldada, milleks ju kommentaarium iseenesest loodud on ?

          • Mallukas
            Mallukas 13. märts 2017 at 15:54

            Mõtle lihtsalt korra enda jaoks läbi, et mis see sulle nüüd andis, kui said mingit suvalist “arvamust” avaldada, mida sa ju ise ka tead, et tõsi pole, vaid on mõeldud ainult sinu jaoks võõra naise halvustamiseks. Tundub, et sul mingi oma sügav probleem, meil on kõik hästi 😀

          • Avatar
            allegra 13. märts 2017 at 19:32

            Mis selle arvamuse “suvaliseks” teeb?
            Ja väga v66ras ei ole sa ju enam kellelegi, kes su blogis silma peal hoiavad, sest suurt midagi sa ju enda teada ei jäta.
            Ja see ei ole iseenesest üldse mitte paha, sest tekitab arutelusid ja saab nii m6negi tera s6kalde sealt eraldada (st midagi kasulikku teada).
            Kena 6htut!

      • Avatar
        Vasta M 13. märts 2017 at 15:00

        Vaadates kui palju su suurem laps lasteaias on ja kui väike on su väiksem laps (temagagi on enamasti kardo vist? ) siis ei ütleks et sa rohkem tegus oleks kui mõni teine kahe lapse ema .Vahe on selles et ma arvan et sa ei ole sellist tüüpi inimene kes öastega 24 h üksinda viitsiks jamada ,seega võtad endale nii palju muid tegevusi kui võimalik. Jah muidugi sa armastad oma lapsi aga blogimist ja pildistamist (mis toimub kõik su enda kodus loeks mina küll pigem sinu enda hobiks mitte tööks. Ma ei ütle et sa ei ole töökas aga lihtsalt arvan et kui sul on mees kes nii palju lastega tegeleb siis ei ole just kena endast välja minna kui sa oma esimese ampsu elamust (ja pilte teistele vaatamiseks) ei saanud.Ma usun et maailm ei varide kokku kui su kummardajad Lende esimese ampsu pildist ilma jäid ,pilte su lastest ja perest tuleb ju iga jumala päev.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 17:46

          Mind huvitab, et kuidas sa täpselt vaatad, kui palju suurem laps aias on? Seisad mu värava taga hommikuti?

          • Avatar
            M 13. märts 2017 at 20:18

            Sa ju ise kirjutad et 8-17 nädalapäeviti käib.vabandan kui ma eksisin!

      • Avatar
        Vasta Muki 13. märts 2017 at 20:29

        Kuule, kustuta need vaidlused ära, neid on nii mõttetu lugeda.

  • Avatar
    Vasta Kaisa 13. märts 2017 at 12:35

    Meil õnneks sellist olukorda pole juhtunud, sest issi isegi ei viitsi last sööta..
    Aga kahju, et niimoodi läks- Kardole tõesti vastu kurki vaja anda 😀

    • Avatar
      Vasta neiu28 15. märts 2017 at 11:40

      Ma nüüd küll seda õnneks ei nimeta, kui isa ei VIITSI oma last toita…. Kust sellised emad tulevad, kes sellist lollust kannatavad … jube.

  • Avatar
    Vasta Katrin 13. märts 2017 at 11:08

    Iga ema teab, et lisatoitu hakatakse andma 1 kaupa ja seda 1-te toitu antakse umbes nädala ja siis võetakse uus maitse. Minu jaoks lihtsalt rumalus.

    • Avatar
      Vasta Kertu 13. märts 2017 at 13:32

      Aga vb tegi kiusu?
      Või siis Kardo unustas mainida, et see lapse esimene söömakord.
      Samas eeldan ma, et ka see kälis loeb seda blogi ja peaks teadlik olema, et veel mõned paevad tagasi Lende lisa ei saanud.

      • Avatar
        Vasta Katrin 13. märts 2017 at 14:55

        Miks peaks eeldama, et keegi kindlasti blogi loeb?

  • Avatar
    Vasta Anneli 13. märts 2017 at 10:55

    Millal esimest suure Suure M’i show -d näha saab?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 10:55

      Ma varsti räägin sellest 😀

  • Avatar
    Vasta sigrid 13. märts 2017 at 10:39

    Mõnes mõttes ma mõistan Su reageeringut, ilmselt oleksin ka ise pisut solvunud sellises olukorras. Minu tütar on nüüdseks juba pea nelja aastane, aga kui ta ka veel alles beebi oli, siis mind viisid mehe sugulased endast välja selliste asjadega. Topiti minult küsimata uusi toitusid talle, eeldades, et loomulikult sellest ei ole mingit probleemi. Ehkki mina olin ju see kes pidin gaasivaludes lapsega öösel ärkvel olema. Ise veel jutustasid toiduandmise kõrvale, et emme ei taha lapsele süüa anda, et hoiab näljas. Minu jaoks oli see väga valus teema. Ma küll ei näidanud oma pahameelt väga välja, ehkki ütlesin, et laps pole seda varem söönud ja ma parem ei riskiks selle andmisega veel, aga teised on alati targemad. Mis mind veel ärritas, oli see , et külla minnes (samuti sugulaste juurde) ei saanud veel korralikult tuppagi astuda, kui mult beebi käest ära rebiti ja teda riietama kukuti. Mu laps beebina võõrastas päris palju ja loomulikult ajas see ootamatu keskkonna ja inimeste vahetus teda nutma. Muidugi ma mõistan, et mul vedanud, et kõik nii hoolivad tahavad olla, aga minu puhul kehtib alati reegel, et tuleks pigem pisut distantsi hoida mitte kolinal peale lendama. Mehe arvates muidugi reageerisin üle aga selliseid asju vist mõistavadki vaid emad 🙂

    • Avatar
      Vasta sigrid 13. märts 2017 at 10:43

      Üks häiriv asi tuli veel meelde, miks ma ei taha oma ämma juurde last viia uneajal. Oma teist lapselast paneb ta nimelt enda kaisus magama. Mina olen väga palju vaeva näinud, et mu laps oskaks ise üksinda magama jääda. Ja kui nüüd keegi mu lapse teistpidi jälle ümber õpetab, siis see ajaks mind väga marru. Ämm ütleb muidugi, et nii on palju lihtsam ja ta ei jää üksi. Elus ei olegi midagi lihtsat ning kui mina kasvatan oma last nii, siis peaks sellega ka teised “hoidjad” arvestama. Vastasel juhul ongi olukord, et ma ei jäta oma last kuskile kellegi teise hoida.

      • Avatar
        Vasta Kertu 13. märts 2017 at 13:40

        Sa ikka tead, et lapse (väikelapse) üksi magama panek võrdub talle emotsionaalselt samaga, et ta on hüljatud? Ise tekitad oma lapsele hüljatuse tunde. Tundub siiski, et selles osas hoiab su ämm last rohkem kui sina ise, lapse enda ema!
        Kuni 1.5 aastat pidavat beebid/väikelapsed tunnetama, et nad on emaga üks ja sama inimene. Pole ka ime, 9 kuud teise inimese roiete all kasvanud, iga päev tema südame häält kuulnud ning ühel päeval on see kadunud. Ja siis topitakse see väike inimene ÜKSI tema enda suurde voodisse, teise tuppa, aga koer ja kass magavad ikka kaisus..
        See ongi nii kummaline kuidas lapsed saadetakse teise tuppa magama aga lemmikloomad on ikka perse padjal..
        Soovitatav on lausa kolm aastat last vanematega uhes toas magamise ajal hoida.
        “Aga me kõik magame paremini kui laps on teises toas” – sina magad paremini kuna sa ei kuule kui su oma laps ärkab.
        Lapsed teeme siia ilma ikka ise, nad ei küs, et siia tulla, seega peab neile andma siiski kõik, mis sul hinge taga on. Lapsed on sinu vastutus, sest sina võtsid otsuse see väike inimene siia ilma tuua!

        • Avatar
          Vasta Katrin 13. märts 2017 at 14:56

          Minu laps on maganud algusest peale oma toas ja see sobib talle suurepäraselt.
          Imeinimene vist.

        • Avatar
          Vasta sigrid 13. märts 2017 at 15:36

          Oot, oot, laps kelle iseseisvast magamajäämisest räägin, on peaaegu nelja aastane juba 😀 Ja kolis juba 1,5aastasena omaette tuppa magama ka jah. Ma ei näe põhjust, miks mu otsust praegu maha teed? Et mina magan paremini kui mu laps teises toas on? Ma olen väga kerge unega ning ma kuulen väga hästi, kui laps ärkab ja häält teeb, meie magamistoad on lausa kõrvuti, mitte erinevatel korrustel. Ma pole ka selle poolt, et beebit kaisus magama peaks panema, milleks? Kuni esimese eluaastani magas ta minuga ühes toas, AGA OMA voodis, mitte emme-issi vahel, kus me saaks talle ennast peale keerata, see oleks ju palju ohtlikum? Ja koduloomadel samuti ei ole meie magamistuppa asja.

      • Avatar
        Vasta Kelli 13. märts 2017 at 20:38

        Mul mehe vanematega täpselt sama jama. Ja siis imestavad miks ma maal nii vähe käin..

  • Avatar
    Vasta Malle 13. märts 2017 at 10:33

    Ise hoiad ju last eemal lisatoidust,ju neil kui kardol juba kopp ees sellest .söö ise 5 kuu ainult piima ja siis sa ka venitad ja venitad..ennem teed salvestusi kui annad lapsele süüa..närimiselundid tahavad ka harjutamist saada

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 10:48

      See on juba kommentaaride uus tase :D!

    • Avatar
      Vasta Kairixxx 13. märts 2017 at 10:49

      Keegi vist vihastas nüüd Külli ja Malle lause peale 😀
      Söö ise 5 kuud ainult piima? Me räägime beebist! Nende põhitoit ongi esimestel kuudel piim! Ja 5.kuune laps sööbki enamasti ainult piima! Kui laps on nii hästi kosunud ja kasvanud, siis milleks toppida talle lisaks veel lademetes muud toitu!? 5.kuusele!? Ta ei vajagi praegu muud! Vaikselt võib muidugi millalgi erinevaid maitseid hakata andma, aga kiiret sellega küll kuskile ei ole..

    • Avatar
      Vasta Liisbeth 13. märts 2017 at 11:00

      OMG! Puu otsast kukkusid või??? Tõesti uus tase 🙂
      Mine võta küpsist!

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 11:02

        Ah, pole mõtet reageerida, see ju ilmselge provokatsioon 😀

        • Avatar
          Vasta marii 13. märts 2017 at 13:07

          Ühelt poolt naljakas tekst, teiselt poolt uskumatult õudne suhtumine, teeb jalust nõrgaks, et misasja ma nüüd lugesin… Tarkust täis no.. Ma ei või :d

        • Avatar
          Vasta Kk 13. märts 2017 at 13:12

          Ma ka ei saa sust aru Mallukas. Ise käid uhketes restoranides söömas-joomas ja siis oma last näljutad nii! Jube ema oled ikka, laps tahab ka ju parti ja mozzarellat 🙁

  • Avatar
    Vasta Rita 13. märts 2017 at 10:13

    Aga tee see video ikka, lihtsalt “teisest” ampsust. Räägi videosse oma lugu juurde ja vanaduses saate koos videot vaadata ja naeru pugistada, mismoodi sai esimeseks ampsuks ettevalmistusi tehtud ja siis sedaviisi läks. Tore ju kui Lendel on “esimese” ampsu kohta veidi teine lugu rääkida kui Maril. 🙂

    • Avatar
      Vasta Mann 13. märts 2017 at 13:42

      Igati asjalik kommentaar. Ühinen arvamusega

  • Avatar
    Vasta o 13. märts 2017 at 09:57

    Mina saan sellest pahameelest väga hästi aru, olgugi et endal lapsi pole. Tundub, et teil oli sinu meelest kokkulepe, millest teine osapool kinni ei pidanud. Mina oleks ka selle peale väga solvunud. Sai ju justkui räägitud. Siin pole midagi otseselt pistmist sellega, et isal poleks laste üle otsustamisel mingisuguseid õigusi. Võiks ikka olla tiimitöö. Ma tahaks ka kõiki lapse esimesi näha, vähemalt neid mille üle mul kontroll on. Ise ilmselt reageeriks esimese hooga samamoodi, aga eks ma olen ka kohati keskmisest emotsionaalsem inimene.
    Vähemalt hea õppetund, vaevalt, et Kardo lähitulevikus ilma sinuta selliseid otsuseid vastu võtab 🙂

  • Avatar
    Vasta MP 13. märts 2017 at 09:34

    Sa väärid küll draamaqueeni tiitlit! 😀 Omal lapsi küll veel pole, aga ma arvan, et sellistest asjadest numbrit ei teeks. Samas mine tea. Üritan sind ka natukene mõista. Ma oleks üliõnnelik, kui lapse esimene sõna oleks just issi, sest noh, juba sellepärast, kuna enamus lastel on nkn just emme see sõna, mis esimesena üle huulte tuleb jne. Mulle meeldib nii pidi. Ja sa teed Kardole ikka kõvasti ülekohut. Teine on niigi sul hästi tubli ja selliseid ei ole üldse palju, seega palun HOIA TEDA JA HINDA TEDA JA TEMA PANUST TEIE PEREELUS jne. 🙂

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 09:51

      1. See postitus on ju kirjutatud läbi nalja. Jah, ma olingi pahane, aga eelkõige olin ma kurb. Mul olid igasugused plaanid ja me olime samast olukorrast ju enne rääkinud ja nüüd ta lihtsalt UNUSTAS. Nagu… halllloooooo…
      2. Mul on suva, mis on lapse esimene sõna. Mari puhul ma isegi ei tea ausalt, aga issi ütles palju varem kui emme, see mind küll kurvaks ei teinud- peaasi, et räägib.

      • Avatar
        Vasta MP 13. märts 2017 at 10:09

        See lapse esimene sõna tõin lihtsalt näitena. Jah, sain aru, et naljaga ka natukene, aga siiski jättis ka rohkem sellise liig draamatseja mulje, et pingutasid üle. 🙂

        • Avatar
          Vasta MP 13. märts 2017 at 10:11

          Ja ju siis Kardol lihtsalt ununes ära, et mingid plaanid olid teil jne. Ikka juhtub ju.

          • Mallukas
            Mallukas 13. märts 2017 at 10:15

            Ei no unustaski, aga see ajabki närvi, et mina siin mõtlen ja plaanin ja googeldan, et mida anda ja millal anda ja siis ta lambist UNUSTAB ja annab 😀

          • Avatar
            MP 13. märts 2017 at 10:24

            Ei usu, et ta nüüd lambist unustas. Pigem ikka elevusest, et Lendeke saab esimest korda tahket toitu proovida. Mõtle ikka pigem nii pidi. 🙂

    • Avatar
      Vasta Kersti 13. märts 2017 at 15:18

      Mu mõlemal lapsel oli esimene sõna aitäh ?

      • Avatar
        Vasta MP 13. märts 2017 at 17:15

        Ka minu perekonnas on nii olnud, et pole emme ega issi see kõige-kõige esimene sõna olnud. Ikka alati on esimene sõna olnud miski muu. Ja siis tavaliselt on järgnenud sellele sõnale või veel peale teist/kolmandatki sõna alles kas emme või issi ja enamustel siiski ju emme.

  • Avatar
    Vasta Karmen 13. märts 2017 at 09:19

    Mul oli tütar ka mõne kuune.. sai vist juba lisatoite aga mäletan et tal ilid mega gaasid ja kõhukinnisus ja see lõi just öösiti välja.. mees käis oma ema juures ja unustas lapse lutipudeli koju kuigi piimapulbri võttis kaasa. ja minu ämm arvas et laps tahab ehk piimaga tehtud mannapudru..?!?! ja nii ta tegigi mees oli samal ajal teoses toas oma vennaga jutustamas. Persse ma olin nii vihane kõigi peale.. ja istusin õhtusi pm hommikuni oma vaevleva pisikesega üleval. ja mehel käskisin ka üleval olla!

  • Avatar
    Vasta Siik 13. märts 2017 at 09:12

    Wtf is wrong with u, füürer:(

    • Avatar
      Vasta Nõus 13. märts 2017 at 09:23

      Täiesti nõus, Kardost kahju, et Mallut kannatama peab.

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 09:51

        Te peaksite fondi avama, et Kardo lastega välja kolida saaks!

        • Avatar
          Vasta Isabel 13. märts 2017 at 11:57

          hahahaha 😀 Malluka vastus 😀 hahahah 😀 tänks, sain sellise naeru praegu! Tõsiselt inimesed saage aru, et see postitus on ilmselgelt naljaga veits üle pandud. Mul tegelikult on kahtlus, et Mallu ei hoia Kardot keldris ketis ja kujutage ette seda õudust… Kardo on ta juures vabatahtlikult :O
          Ma ilmselt läheks ka kergelt hulluks kui mingi 1. nii ära tehakse minu eest 😀

  • Avatar
    Vasta Kersti 13. märts 2017 at 08:23

    Mul esimese lapsega olid mega kõhu hädad ja olid kindlad asjad mida ta ültse süüa tohti ja IKKA leidus suguvõsas kes salaja talle mingit crapi antsid. Arvasid,et ma niisama kontrollifriik.Aga mina olin see kes öösiti selle valudes ja gaasides röökiva lapsega tegelema .Seega olen väga selle poolt,et ema soove peaks arvestama. Olgu selleks siis kasvõi esimene amps. Mul teine laps.Hetkel nelja kuune läks nt pirnipüreed maitstes näost paiste ja tuli nõges lööve :/

    • Avatar
      Vasta Käts 13. märts 2017 at 08:37

      See on täiesti ajuvaba kui väga on mõndadel inimestel vaja TEISTE lastele süüa anda (kuna mul nii laps kui ka koer, siis ütlen et see kehtib mõlema kohta ja mind häirib see mõlemal juhul :D)

  • Avatar
    Vasta ärapõe 13. märts 2017 at 08:16

    Mallukas, vastupidi, see on imetore, et ka Kardo sai ühe lapse “esimese” kogemuse. Ta on imetore isa kindlasti ja kuna emad võtavad täieõiguslikult kõik laste “esimesed” endale, siis on see tegelt äge, et Lende sai oma esimese ampsu justnimelt isalt!

    • Avatar
      Vasta Margit 13. märts 2017 at 08:42

      Oleks, et siis Kardolt, see polnud ju Kardolt vaid Lende sugulase naiselt!

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 09:54

        Mul vahet pole kellelt, aga mina polnud seal, SEE teeb kurvaks.

  • Avatar
    Vasta Kristi 13. märts 2017 at 08:10

    Ära põe, minu ämm andis 3 kuusele imikule SEFIIRITORTI. Nii, et ole ōnnelik et vähemalt büreed sai 🙂

    • Avatar
      Vasta Sarita 13. märts 2017 at 13:00

      Büreed?

  • Avatar
    Vasta M 13. märts 2017 at 08:04

    No see kuidas sa seda kirja panid on muidugi üle keskmise nagu alati ? viis pluss ! Sama kui sa päriselt selle asja peale vihane oled siis see on ikka natuke imelik.Miskipärast jääv mulje et Kardo on see inimene peres kes tegeleb lastega väga palju (arvestades seda et ta käib ka laste kõrvalt tööl) ja sina oled pigem see pool kes hoolitseb selle eest et kõika pealtnäha fantastiline.Mõtle et su mees lasi isegi pilti teha sellest sündmusest ! Usun et tema vastupidi arvas et sa vaataf pilte ja mõtlwd et ooo nii armas et esimest korda proovisite !ja lapsele ka tore rääkida et tädi “malle” juures said sa esimesed anpsud.mälestused ei pea alati igakuiselt piltidesse panema.See et sa blogid on sinu rida.Samas kas sa usud et Lendel tulevikus on vahet kas sa näitad talle seda tädi tehtud pilti või enda siit /sealt tuunitud “perfektset” pilti? Lisaks ära unusta seda et Kardol on täpselt sama palju lubatud vanemana kui sinule ja kui tema tundis et just lapse tädi juures võiks proovida esimest ampsukest siis seda pahaks küll poleks vaja panna. Ole parem õnnelik et sul on mees kes on nii abivalmis ja hoolitsev oma lastega ja laseb sul elada ja teha seda mida sa soovid igakell.móni mees oleks juba ammu öelnud et mida krdit sa jagad meie pereelu sotsiaalmeedias .

    • Avatar
      Vasta Kaidi 13. märts 2017 at 08:14

      Ausõna, ise Mollu oled ju nii pohhuist, kõigest suva, so what? Mingid lägased ampsud, kes seda mäletab, Lende pole kindlasti taolistest “ägedast fotost” tulevikus huvitatud ( mul kodus 13-aastane tüdruk, no meenuta ennast samavanalt, kas selline foto oleks OK? ) Saan aru, kui esimesest septembrist jääd ilma või eliitkooli ei saa laps sisse…:D
      Joo pudel veini ja asi kombes, uued olematud probleemid tulevad peale. Vanarahvas ütleb, et rinnapiim hakkab emale pähe.

      • Avatar
        Vasta Laura 13. märts 2017 at 08:36

        Üks asi on see, mida Lende tulevikus näha soovib. Teine asi aga see, mida ise meenutada soovid ja vanaduspõlves albumeid lapates avastastada võid.

        • Avatar
          Vasta Kaidi 13. märts 2017 at 08:40

          No nüüd jääb see vähemalt emale ägeda draamana meelde:D

          • Avatar
            Kaidi 13. märts 2017 at 08:44

            Muidugi ma ise ei andnud lapsele lisa enne 6 kuud ja olin temaga 24h koos ka, seega teistel poleks olnud võimalust midagi anda:D Kui kunagi mingit draamat tegin, siis üks sugulane käratas, et hoia siis ise oma lapsi, seega , et 24h valvata peab ise 24h valves oma lapsega olema:D

            Kunagi Sa naerad selle pseudoprobleemi peale, sest see läheb meelest ära, tulebvad uued ja PALJU suuremad probleemid peale:D

        • Avatar
          Vasta Kaidi 13. märts 2017 at 08:47

          Töötan pensionäridega, usu – nad enamus ei lappa päevade viisi albumeid, et pilte vaadata, paljud on poolpimedad, ei paindu, et kapist albumit võtta, neil on see album ammuilma meelest läinud või mingi muu probleem nt et ellu jääda 350 EUR pensioniga, rohud osta või muu tervise jama…Mollul on ju blogi, siit saab detailsusteni lugeda, mis ja kus.

    • Avatar
      Vasta Tupac 13. märts 2017 at 10:45

      Esimene normaalne jutt selle sündmuse kohta! 100% nõus!

  • Avatar
    Vasta B.B 13. märts 2017 at 07:25

    Mõistan su pahameelt, ka mina oleks kuri. Esimesi sõnu, samme, hambaid jne ei saa kontrollida, millal need juhtuvad, kuid selline asi nagu esimene amps võiks siiski kodus perekeskel toimuda. Kuid kui juba see otsus vastu võeti, siis miks kõik ära unustasid, et tõesti esimese söögi korral antakse ühte maitset ja ühe ampsu, et mitte kõhuvaevusi tekitada? Kui Kardo sellele ei mõelnud, siis miks mitte see naine? Või oli asja “ägedus” tähtsam, kui lapse heaolu?
    Igatahes sul on õigus olla pahane ja loodetavasti Lendel kõik hästi. ?

  • Avatar
    Vasta Kätlin 13. märts 2017 at 07:01

    Krt mul ka ju need kaardid, aga unustasin esimese ampsuga pilti teha. Peab vist silma alla tõstma. Pagan!

  • Avatar
    Vasta Tsau 13. märts 2017 at 06:49

    Meil oli nii, et kui laps beebi alles oli siis ma olin ülitundlik iga asja suhtes mis teda puudutas, ta oli mingi paari kuune kui jõulude aeg lubasin mehel lapsega ta vanemate juurde kus olid kõik muud sugulased ka veel kohal ja oli kokkulepitud temaga et tuleb kahe öö pärast tagasi. Mind aga ignoreeriti terve selle aja kui nad seal olid kui ma julgesin küsida ja uurida kuidas beebsul on et ikkagi esimene kord minust niimoodi eemal ja lõpuks kui küsisin kuna tagasi tulevad, ei vastatud mulle sõnagi, ja lõpuks kui ma täiega närvis olin, siis kell 00 öösel kirjutas et nad ei tule homme, siis oli juba homme kui tulema pidid, et tulevad ülehomme. Oiiiiiiiii ma olin niiiiiiiiii vihane, helistasin talle ja sõimasin ja karjusin et mis mõttes meil oli kokkulepitud et tulevad kokkulepitud ajaks koju, ja siis helistas mulle mu mehe tädi ja hakkas sõnu peale lugema et ma reageerin üle ja lapsel on kõik hästi jms kuni ma nädal hiljem sain teada et nad kõik suitsetasid suht samas toas kus oli mu laps. Ja mitte keegi isegi lapse isa ei maininud seda, vaid mu lapse tädi jutu sees rääkis välja. Ja võid ette kujutada kuidas ma plahvatasin ja ütlesin et mu laps enam sinna ei lähe ja kindlasti elusees enam ilma minuta mitte. Ja kui lapse tagasi tõid, siis oli mehe ema ka kaasas, õues oli räme külm ja õues beebil mütsi peas ei olnud, kombe kuidagi selga visatud ja põmm kaks päeva hiljem lapsel nohu. Aga ise targutas see mehe tädi telefonis et me kõik kolm last siin üles kasvatanud.. Jajah, kolm last in my ass.

    • Avatar
      Vasta Maru 13. märts 2017 at 07:42

      Oli paar kuud vana beebi ja sa saatsid ta paariks ööks minema koos isaga ja siis kukud tõmblema, et mees öö kauem oli. Wtf sa üldse nii väikese lapse ööseks minema saatsid???

      • Avatar
        Vasta Tsau 13. märts 2017 at 08:09

        Täpsemalt öeldes poole aastane. Minu jaoks ikkagi beebi ja minu jaoks paari kuune.

        • Avatar
          Vasta Evv 13. märts 2017 at 09:27

          Mu laps on 3 jama ei anna ikkagi isa koju kaasa teda. Lapsel on oma kodu las tulevad vaatavad siin. Seal toas suitsetatakse ja läbustatskse ning ei leia, et laps peaks sinna minema !

          • Avatar
            Tsau 13. märts 2017 at 12:38

            No oleks ma ka teadnud et seal toas suitsetatakse, poleks ma ka elusees saatnud aga ise kõik need kuud magamata ja lause et ‘ma olen ikkagi isa’ käisid peale ja muidu ei ole mu laps kunagi kellegagi võõrustanud aga nüüd jääb siitpoolt mulje et ikkagi ma tegin valesti kui tulin hoopiski vastu isale ja tema sugulastele ja andsin lapse kaasa. Kuigi mu eesmärk oli ainult head teha, siis seda kasutati kurjasti ära ja ma ei arva et mina midagi valesti tegin

  • Avatar
    Vasta Nipitiri 13. märts 2017 at 06:44

    Nii paljud emad soovivad, et nende kaaslane lapsestnatukenehi välja teeks. 🙂 sa lihtsalt õnnelik inimene.

  • Avatar
    Vasta Mel 13. märts 2017 at 05:22

    Aga võta kätte ja anna amps sidrunit ja saad oi kui vahvad pildid. 🙂
    Mu laste isa magab alkoholijoobes köögipörandal kägaras. Tunni aja pärast peab ärkama et tööle minna.. Su mees on töesti väärt mees… Pyya rahuned ja köik on hästi. Vaevalt Kardogi end väga hästi tunneb. Esiteks ei saa ta aru mida ta valesti tegi. Teiseks ei tahtnud ta kindlasti Sind pahandada ja nyyd oled tema peale kuri.. Musi-kalli-pai ja uut pyreed proovima. Köik koos. Videote ja piltidega. 🙂

    • Avatar
      Vasta N 13. märts 2017 at 07:18

      Ma väga loodan et see sidruni jutt on rumal nali.

    • Avatar
      Vasta Disaindipity 13. märts 2017 at 18:29

      Mul hakkas reaalselt praegu süda verd tilkuma. Ole vapper!

  • Avatar
    Vasta Katre 13. märts 2017 at 04:16

    Laps sai vajalikku ja tervislikku toitu oma lihase ise juuresolekul ja sa oled vihane.. vaene Kardo.

  • Avatar
    Vasta Anneli 13. märts 2017 at 01:19

    Ma arvan, et puhud selle asja liiga suureks. On palju olulisemaid “esimesi kordi” kui see, näiteks esimesed sammud, esimene sõna, jne. See esimene tahke toidu amps – no pole hullu!

  • Avatar
    Vasta Diana Menšenina 13. märts 2017 at 01:17

    Tegelikult lisatoidu alustamisel tuleks juba nädala aega ÜHE-ga harjutada ja jälgida, ega pole allergilisi nähte/talumatust

    Palju raskem on teha seda hiljem tui-tui, kui probleem tekib.

    Ja vabandust, aga vanaematel, vanaisadel õdedel, vendadel jne. ilma seni rinnaga last toitva emaga rääkimata, kes on oma seisukoha puust ja punasest tundub selgeks teinud, midagi söötma hakata ajaks ka minu tulivihaseks.

  • Avatar
    Vasta Pia 13. märts 2017 at 01:13

    Ma arvan, et sa reageerid üle. Esiteks on Kardo ju põhikohaga lapsehoolduspuhkusel praegu, sina ju sahmid nagunii kogu aja oma showde ja pildistamistega ringi. Teiseks on tegemist ikkagi lapse isaga mitte suvalise naabriga, kes korra tund aega last valvas. Sorry, minu arust on su reageering lihtsalt lapsik. Loodan, et saad isegi sellest aru 😉 Ja teiseks, niiii tähtis see esimene amps ka ei ole nüüd, et sellest selline draama teha.

    • Avatar
      Vasta merit 13. märts 2017 at 07:43

      Minu jaoks on kõik mu lapse esimesed tegevused maailma olulisemad. Jah isa on lapsehooldus puhkusel ja siis pmst võib teha mida hing ihkab ilma teiselt osapoolelt küsimata? Jah eks lastetule ja võõrale inimesele tundub see suvaline asi aga meie lapsed on meile kõige olulisemad, seega ka kõik nendega seonduv!

  • Avatar
    Vasta Pelly 13. märts 2017 at 00:24

    Mul oli sarnane lugu. Tegin lounauinakut ja siis mees arvas et samal ajal voiks ju anda proovida miskit esimest korda beebile.
    Oi ma olin kuri, niigi olen veidi tusane kui ärkan ja siis see veel otsa. Aga saime üle ?

  • Avatar
    Vasta Muri 13. märts 2017 at 00:23

    Hahhaa Sandra ja Juss ? Täitsa mõistan su viha. Teades millised nõudmised Sandral endal olid enda lapse suhtes siis ei mõista ma teda kohe üldse miks ta nii tegi :/

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:29

      Ei, mitte see vend, teine 😀

  • Avatar
    Vasta Tiiu 13. märts 2017 at 00:17

    Ma lugesin ja juba läksin ise ka vihaseks. Kuna mul on beebi eriti tundlik ja lisatoidu iga uus asi tuleb üliraskelt ja arsti nõudmisel pidin ise loobuma gluteeni, muna, piima, pähkleid, soja sisaldavatest toiduainetest, et rinnapiimast ei tekiks omakorda probleeme. Ning kui keegi x oleks pakkunud minu pidikesele mitmest uuest ainest koosnevat toitu, siis ta reaalselt oleks nutnud suure valuga silmad peast välja. Iga lapsevanem teab ise kõige paremini, mida ja millal oma lapsele anda. See esimese korra faktor annab veel lisaks psühholoogiliselt jalaga munadesse ? Mul elukaaslane õnneks on väga tõrges toitu pakkuvate sugulaste suhtes.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:20

      Lende õnneks vist tundlik ei paista olevat, aga no ma tahtsin ka näha ju!!

    • Avatar
      Vasta Birx 13. märts 2017 at 06:46

      Iga lapsevanem teab ise millal midagi esimest korda anda? Aga Kardo ju ongi Lende isa 😀 ta oli ju kaasas ja seal juures kui see toimus. Ma mõtlesin muidu, et sa, Mallukas, teed nalja et oled nii maruvihane, aga ei teegi või? Sellise asja peale ? Mul endal pole lapsi seega ma ei oska jah nii absurdsetest asjadest aru saada…

      • Avatar
        Vasta G 13. märts 2017 at 08:00

        Ta vihane sellepärast, et Kardo vennanaine söötis, mitte tema või Kardo.

      • Avatar
        Vasta Maarja 13. märts 2017 at 08:09

        Saa laps siis saad aru, seni ongi apsurdne, kuni sul lapsi pol ?
        Mina mõistan ja oleks ka maruvihane, avalikult ma ilmselt oma vennanaisele näpuga ei näitaks aga noh kui blogi pead, siis on nagunii kõik avalik.
        Aga Mallu ma usun et Kardo saab oma veast aru, pai ja katsu mōista Kardot ta on mees 😀 ja kuidas see plaan tekkis et süüa anda me ei tea, ma ei süüdistaks vennanaist ka üleliia 🙂

        • Avatar
          Vasta Birx 13. märts 2017 at 09:20

          Ma tegelt siiski loodan, et kui ma lapse saan siis ma nii peast soodaks ikka ei lähe 😀 😀 ma tõesti väga loodan seda!

          • Mallukas
            Mallukas 13. märts 2017 at 09:52

            No kuulge, ega ma siin kodus istunud ja täiest kõrist röökinud. Lihtsalt närvi ajab, et meil on see vestlus olnud, mina nagu lollakas ootan oma “õiget hetke” ja siis mult röövitakse see lambist ära, sest üks mees EI MÄLETANUD 😀

  • Avatar
    Vasta K 13. märts 2017 at 00:11

    Ma eeldan et Kardo hoiab ikka väga pika kaarega eemale sinust? Diivanile magama ei kihutanud teda??
    Tegelt on ikka uskumatult nõme küll, ma ei kujuta ette mida ma oleks teinud. Ma juba solvusin siis kui mees käis pojaga poes ja ostis talle kevadjope (kusjuured mingi sinepikollane ka veel, mis minu arust niii kole värv??), mis siis et ma just mõned nädalad tagasi ostsin juba ühe. Et mis mõttes nagu minu oma ei sobi v?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:20

      Kardo paneb Mari magama, hoopis ma istun diivanil 😀

    • Avatar
      Vasta Svea 13. märts 2017 at 00:24

      Eee.. kas mees ei tohi lapsele riideid selga osta? ? Mu meelest kihvt, et mehed ka viitsivad ja tahavad lastele riideid osta 🙂
      Sinepikollane on vâga ilus värv 🙂

      • Avatar
        Vasta K 13. märts 2017 at 10:20

        Loomulikult tohib mees osta lapsele riideid, asi lihtsalt selles, et mina just ostsin. Ja mitte lihtsalt ostsin, vaid saatsin ka enne mitu pilti ja küsisin et kas mehele ka meeldib, kas ostan jnejne. Ja alati kui mingi suurema riideese ostmiseks läheb, küsin ma tema arvamust. Tema lihtsalt läks ja ostis. Hiljem veel ütles et minu ostetud jope võib garaažijopeks võtta. Vot see on see miks ma selle välja tõin, ei teadnud et üksikasjad ka nii olulised on? Ja see kas sinepikollane on ilus värv või ei, see puhtalt maitse värk, selle üle küll vaidlema ei tasu hakata. Ega ma nüüd minestama ja pole-minu-laps nägu tegema ei hakka, lihtsalt ise poleks kunagi sellise jope poole vaatanud.

    • Avatar
      Vasta Kaja 13. märts 2017 at 00:24

      Aga äkki tõesti ei sobigi sinu ostetud jope. Vaatab ka, et nii kole värv. Ja võib-olla on ka solvunud, et sina lapsele jope ostsid. Ta tahtis hoopis ise osta.
      Miks naised arvavad, et neil on kuidagi eelisõigus?

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:28

        see riide ostmine on minu meelest just armas, sest noh, saab ju mõlemat kanda ja enamik mehi ei viitsiks lapsele riideid osta 🙂

        • Avatar
          Vasta Birx 13. märts 2017 at 05:45

          Enamik mehi ei viitsi ka tittesi toita 😀

          • Avatar
            Reet 13. märts 2017 at 08:29

            Ühinen sellega. Tõesti VÄGA PALJUD isad ei viitsi iga päev isegi lapse poole vaadata. Ka minu arust on lapsik sellise asja peale vihane olla. Ainuke asi mille peale pahane olla oleks see, et sai kahe asja püreed. Muu on ülereageerimine.

      • Avatar
        Vasta K 13. märts 2017 at 10:25

        Nagu ma ka eelmisele kommentaarile vastasin- asi pole lihtsalt ostmises, vaid selles, et mina saadan alati pilte ja küsin arvamust jne, tema lihtsalt läks ja ostis. Ka minu ostetud jope kohta küsisin enne arvamust, mees ütles et ilus ja et ostaksin. Paar nädalat hiljem ostab ise uue (ilma enne minule näitamata) ja siis ütleb et see mis sina ostsid, selle võib nüüd garaažijopeks võtta. Absoluutselt ei arva et mul alati eelisõigus. Kas sind ei teeks selline asi pahaseks??

  • Avatar
    Vasta Kaja 13. märts 2017 at 00:10

    Ma naaaatukene nagu saan probleemist aru. Ja siis jälle ei saa ka 🙂 Ausalt, noh. See esimene amps. See ju pole mingi ülivõrdes tähtis asi, et lausa nii endast välja minna. Või on? Ilmselt kuidas kellelegi 🙂 Minu jaoks ei ole. Ja ennetamaks kas-sul-üldse-lapsi-on-et-sellel-teemal-sõna-võtad arutelu … jaaa, mul on kaks last ja üks neist on 6k 8p vana nii, et täpselt selles esimese ampsu vanuses.
    Aga ikkagi, kuna sinu jaoks on see tähtis, siis kurb, et nii läks. Sul on võimalus röövida Kardolt tema esimene “amps” 🙂 Äkki Lende ütleb esimesena emme, mitte issi. Võib-olla näed just sina tema esimest hammast ja esimesi samme. Neid esimesi asju tuleb veel palju. Ära pikka viha pea, Kardo on sul kullatükk!!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:18

      Ega elu jah sellest ei muutu, aga minu jaoks see nagu on jah oluline ja ma tahtsin teha samasuguse video nagu Marist ja… Pääääh. Ega ma viha pidama peagi, ainult heidan talle seda surmani ette 😀

  • Avatar
    Vasta Maris 13. märts 2017 at 00:02

    Ma oleks ka täiega vihane nende kõigi peale. Nii mehe, kui ka venna ja venna naise. Mismõttes tuleb keegi teine minu lapsele püreed andma. Ei mahu pähe kui lolle inimesi võib olemas olla. Ok, meestele annaks veel andeks aga no naisterahvale ja veel emale. Mis mõttes sa topid püreed võõrale lapsele, ilma, et oleksid ta vanematelt nõusolekut saanud. Eriti teades, et ta ei saa veel mingeid püreesid. Ei mahu pähe. Täiesti haige ikka.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:04

      No vaevalt tegelt, et tema lambist seda toppima hakkas, ilmselt Kardo ise ütles, et oh, anname Lendele ka ja no Kardo ju ka selle lapse vanem, seega nõusolek oli ju nagu olemas. Ma tegelt ei olegi niivõrd pahane nende peale, kellel külas käidi, sest noh laias laastus, mis see nende asi on, kui Kardo ütleb, et anname, siis antigi. See on ikka Kardo süü 😀

    • Avatar
      Vasta Triin 13. märts 2017 at 00:14

      Lapse isa ju oli kohal ja ilmselt ka nõusolek/algatus. Kuidas saab siis olla süü sel naisterahval – kust tema teadis, mis on kodus enne kokku lepitud. Niimoodi pealiskaudselt lolliks sõimata on igaljuhul ebaviisakas.

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:17

        Ma leian ka, et loll ei ole siiski keegi, va mina ise, et ma ei taibanud Kardole sõnad peale lugeda, et kle KINDLALT ära anna talle lambist süüa minuta 😀

  • Avatar
    Vasta M 13. märts 2017 at 00:01

    Definitely õhtu parim lugemine ??? sorry muidugi, et nii juhtus, aga jutt on hea ?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:03

      Ma praegu istun siin ja mõtlen, kuidas Kardole kätte maksta :((

      • Avatar
        Vasta MAIU 13. märts 2017 at 00:27

        Mallu rapputa Kardole kättemaksuks tsillit trusparitesse??

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:31

          see oleks bad trip

  • Avatar
    Vasta ahahaa 13. märts 2017 at 00:01

    Kui taibati pilti teha sellest elumuutvast sündmusest, siis oli meelega tehtud nõnda või? Su mees on evil genius? 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 13. märts 2017 at 00:02

      Noh, nad vist mõtlesid, et see pole nii suur asi, aga niisama tegid telefoniga paar pilti siis kah, kui juba antud sai 😀

      • Avatar
        Vasta Inga 13. märts 2017 at 04:46

        Kui see tõesti nii tähtis on,siis tehke enda jaoks nö.uus esimene kord..a la esimene kord kui Lende õunapüreed ampsas või mida iganes annab ju välja mõelda 🙂