Uncategorized

tänks, Hannes!

4. oktoober 2017

Hannes Võrno strikes again. Mitte, et ta harva lolli juttu ajaks, aga nüüd on vaene mees puhta segi läinud. Kes veel lugenud pole, siis nägi Hannes meie presidendiprouat seenelt tulemas ja talle ei meeldinud tema riietus. Postitus ise siin:

1.oktoobril kell 18.45 Kuivastust Virtsu väljunud praamil nägin vabariigi presidenti lähedalt. Seljas murelivärvi sulejope. Peas beežikarva fliisist pibo ja jalas ecrud slimmid. Kadrioru pressiteade, sügispuhkusele läinud presidendist on jäänud muude uudiste alla? Muul moel ei suutnud ma seletada seda, et meie president mulle nagu Orissaare seeneline praamil vastu tuleb. Kui praam Virtsu jõudis, tuli tagapeeglisse vilkuritega eskort ja riigipea kihutas vihurina mööda. Pühapäeva õhtul siiski oli nii kiire, järelikult ei olnud puhkusel. Tähendab ei lasknud lihtsalt lõdvaks ennast. Oleks ma olnud praamil mõne oma väliskülalisega, poleks ma ilmselt kõssanudki, et vaata – Eesti president…Ma ei räägi palgast, esindus- ja muudest tasudest. Ma ei oota sooblinahkseid peleriine ega uhket Hollandi täisvillast. Lihtsalt ütlen oma arvamuse. Vali, kes sa tahad olla! Lihtne Eesti noorik? Tore! Siis ole seda, aga ole seda stiilselt igas olukorras ja lõpuni. Mina maksan sulle ka palka ja ma tahan julgeda öelda ja mõelda, et see on Eesti president. Esinduslik, tõsiseltvõetav ja väärikas.

See hala tekitab minus palju küsimusi. Esiteks, mis kuradi asi on pibo ja ecrud slimmid? Ma ei oska isegi mitte tõsõna pakkuda.

Teiseks, kas president ei tohi seenel käia, sest see pole piisavalt presidendilik? Aga kas poes piima võib ostmas käia, või oleks mark väliskülalisele Maxima sabas ka presidendile osutada, et vaata lolli, käitub nagu… INIMENE! Väga mark ikka.

Või kui seenel käia siiski võib, siis on probleem ehk hoopis selles, mis tal seenelkäigu ajal seljas oli? President peaks seenel käima ballikleidis? Ju siis, Hannes Võrno ju, vaesekene, isiklikult maksab meil presidendi palka, eks härral on siiski õigus valida, millega tema alandlik palgatööline seenel käib või mitte 😀

Võib-olla peaksime me lihtsalt tänulikud olema, et Hannes selle presidendi palga maksmise enda õlule võtnud on. See seletab ka seda rahajama, mis tal selle eksabikaasaga oli. Kuidas sa maksad alimente, kui pead omast taskust presidendile palka maksma! Oleks võind kohe öelda, et tal selline õilis taak, võib-olla oleks ka meedia toona halastanud.

Lõpetuseks küsin, et kuna mul lugejaid nii palju, kas keegi teab, millal Hannes Võrno selle suure kiviga piki pead sai, et nii lolli juttu ajab, või on tegemist kaasasündinud vaimse probleemiga, mistõttu ei tohiks tema üle nalja heita?

Loe ka neid postitusi!

91 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Rita 9. oktoober 2017 at 07:37

    Esinduslik on suhteline. Kelle jaoks esinduslik? Minu jaoks on vb see outfit parajalt esinduslik, Võrno jaoks mitte. Kolmandal on jälle oma nägemus. Mina maksan ka presidendile palka (ehk makse) ja vb tahangi teda jopes ja ecrudes näha ?
    Kõigile ei peagi meeldima ja see pole ka võimalik.
    Eks igaühel on õigus oma arvamusele, aga kas seda on mõistlik alati avaldada? Peale sellist avaldus on mul ka õigus Võrnot mitte sallida. Vaba maa.

  • Avatar
    Vasta B 6. oktoober 2017 at 21:15

    Noh, kui vaeseke ongi kiviga pähe saanud, naerda poleks ikkagi ilus. Vahet ju pole, kas kaasasündinud või elu jooksul tekkinud puue.

    Aga president on meil väga äge, tark ja julge. See, et ta valib riietuse vastavalt olukorrale ega kanna igal ajahetkel kostüümi-kingi-mantlikest, näitab, et ta on mõistlik ja praktiline inimene, mitte mingi eputis. Kes ütleb, et riigipea tohi selline välja näha, siis… huvitav, kas neil piltidel on mutike Saaremaa külatänavalt või Inglismaa kuninganna?
    https://www.pinterest.com/pin/190066046754118404/
    https://www.pinterest.com/pin/124271270940219163/

    Ja mis võõrkeelset moeterminit kasutaks Võrno selle põneva peakatte kohta?
    https://i.pinimg.com/originals/6c/9f/b8/6c9fb8efd782e34d3d7a657f22ea4046.jpg

  • Avatar
    Vasta A 6. oktoober 2017 at 11:24

    Ma ei saa aru, et miks sellest nii suur teema teha, aga kui arvamust avaldada võin siis jah presidendi palk tuleb ju maksumaksja rahast seega igaüks võib avaldada arvamust. Teiseks on vägagi õigus selles, et president võiks olla igasolukorras esinduslik. Ta on küll ka ainult inimene kuid siiski on ta ise valinud saada Presidendiks.

    • Avatar
      Vasta K 6. oktoober 2017 at 16:59

      Täpselt minu mõte

  • Avatar
    Vasta Sandra 5. oktoober 2017 at 23:40

    Mis Võrno siis nii valesti ütles? Kaljulaidi riietus ongi aeg-ajalt selline … prosta ja kehvasti istuv. Ja ei saa mainimata jätta ka seda, et Võrno võrdlus oli “nagu seeneline”, mitte et pr president seenel käis.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 6. oktoober 2017 at 00:23

      Aga mis see Võrno asi on, kuidas inimene riietub? 😀

      • Avatar
        Vasta Sandra 6. oktoober 2017 at 10:36

        Aga miks ei või oma isiklikku arvamust oma FB lehel avaldada? Kui Kaljulaid peaks nagu meie kõikide president olema, siis on tema riietus ka meie kõikide asi:)

  • Avatar
    Vasta Liisi 5. oktoober 2017 at 13:57

    Seisis ilmselt liiga lähedal kui kivipallur Jürto omalajal palli mängis… ja omg, ta ikka veel avaldab arvamust, sest üks kord oli ju liialt vähe.

    Aga jah, nõustun Su arvamusega ?

  • Avatar
    Vasta Päevalilleke 5. oktoober 2017 at 10:31

    Kus on inimestel alles probleemid 😀

  • Avatar
    Vasta S 5. oktoober 2017 at 09:39

    Ei saa aru, kuidas saab Võrno jutu kaitseks kasutada argumenti, et president peab viisakalt riides olema. Muidugi peab ja ta ka oli ju. Antud olukorras nähti teda praamiga sõitmas, mitte väliskohtumisel kõrgemate ametnikega. Jope ja teksad pole praamiga reisimiseks ebaviisakas riietus ja nagu Võrno postitusest välja loen, siis olid kõik riided pigem tagasihoidlikes ja neturaalsetes toonides. Saaks aru, kui riietus näeks välja kuidagi labane, odav või silma riivav.

    • Avatar
      Vasta Elle 5. oktoober 2017 at 09:41

      Üliägedad pildid, Mari!!! Respect!

    • Avatar
      Vasta Gerly 5. oktoober 2017 at 11:35

      Meie Proua President, jah, Putini, Medvedevi ja Fidel Castroga samas paadis ??

  • Avatar
    Vasta Elle 5. oktoober 2017 at 01:31

    Loen ja imestan. Pole palju aastaid möödas, kui avalikult peksti Evelyn Ilvest oma liigselt glamuurse riietusstiili pärast ning nüüd on probleem vastupidine. Huvitav on ka näha, kuidas Hannes Võrno, kes tuntud kui hästi riietuv mees on osanud nüüd valimimiskampaania varjus enda tegelikku olemust rõhutamata rünnata meie Presidendi “halba riietusmistiili”. Ning kui paljud mehed ja naised nüüd Võrnot selle eest ülistavad ignoreerides fakti, mis mehega Võrno näol tegemist on. Mäletan aastat 2013 kus Võrno Tinderis mu sõbrannat moosis….olles nö. avalikus elus perekonnamees.
    Laida meest, mitte mehe mütsi…

    Samaaegselt midagi teise koha pealt…. ma usun, et paljud mehed ja naised nüüd kiidavad järgmist pilti, et kus ikka oskas kenasti riietuda igas olukorras hoolimata olukorrast.
    https://www.google.com.au/search?q=melania+trump+wearing+stilettos+while+visiting+hurricane+affected+areas&tbm=isch&source=iu&pf=m&ictx=1&fir=YKhnEoGQNf-y1M%253A%252CGoNlUw0ZcigB4M%252C_&usg=__x5YP9HUREBkwAptpbHg3Cck7_98%3D&sa=X&ved=0ahUKEwjLyPD_i9jWAhVBwLwKHUt-ABoQ9QEIMzAD#imgrc=YKhnEoGQNf-y1M:

  • Avatar
    Vasta V.A 5. oktoober 2017 at 01:02

    Meil väga äge president, aga eks arvata oligi, et kuna ta naine, siis jääb paljudele meestele ego tõttu ette ja mõnele naisele, kuna nad kuulavad just neid egotsevate meeste arvamusi. Ma üldse võtaks vabamalt..vähe chillim võiks olla see eluke siin, mitte mingi jope kallal kaagutamine. Tänks, Mallukas, et normaalse inimese arvamust ka esindad avalikkuse ees! 😉 Peakski seenele minema…kummikute ja wait for it… JOPEGA 😀 ahahaha 😀

  • Avatar
    Vasta rull 4. oktoober 2017 at 19:55

    Miks ei räägita kõige tähtsamast? Sai siis seeni või ei saanud?

  • Avatar
    Vasta Anne 4. oktoober 2017 at 18:17

    Hahhahahaaaa. Pole ammu niimoodi naernud kui praegu. 10 punkti.
    Tänks 🙂

  • Avatar
    Vasta Putbill 4. oktoober 2017 at 17:55

    Lahedast ja muhedast Kreisiraadio-Võrnost sai juba ammu tagasi hale kibestunud kliimaksi-Võrno, kes vingub kõige ja kõigi kallal. Võrdleksin teda 75-aastase Lasnaka penskariga, kel pole muud teha, kui päevad läbi aknal passida ja iga möödakäija kohta rumalusi pilduda.

    Samas panid ka sina hetkel natuke pange – kas lugesid kuskilt vaid pealkirja ja kukkusid lahmima? Sest et president ei tulnud ju tegelikult seenelt (vähemalt mitte selle jutu põhjal).

  • Avatar
    Vasta Matis 4. oktoober 2017 at 17:45

    Tegelikult on mulle isiklikult jäänud mulje, et meie presidendiproual on toetajad ja mitte toetajad, mittetoetaja on kindlasti see Võrno, kes üritab veel viimasetel hetkedel pildile saada, ikka valimiste eelne periood (homsest ju juba eelhääletamine ja kandideerib Viimsi vallas).

    Mina eelistan tänasel hetkel meie presidendiprouat, sest mina võrdlen teda president Meriga (kes tegelikult oli Eesti jaoks väga väärt inimene, ei hakka pikemalt peatuma) ja võin julgelt öelda, et meie eelmised presidendid on esiteks olnud käpardid ja nende naised on riigi rahakoti tühjendajad, vaadake või Evelini.

    Mina eelistan igaljuhul presidenti, kes ei kanna igapäevaselt disainerrõivaid (vaadake hindasid!!!) ja kui neid peaks veel olema iga päeva jaoks erinev ning lõpuks leiavad oma teekonna prügikasti, siis tekib küsimus, et milleks? Lihtne aga korrektse välimusega president on minu arust palju rohkem väärt, kui kalleid disainerriideid kandev inimene, kuna aeg ja elukogemus on näidanud, et viimastel üldjuhul puudub kahe kõrva vahel mõtlemiseks vajalik ollus (on ka erandeid, kuid mitte palju).

    Lisaks osad kurdavad, et kannab jopet, kas Te ise ei kanna? Samas mõnele inimesele esiteks mantel ei sobigi, iga inimene lähtub oma riietuse valimisel esiteks selleks, mis talle sobib ja teiseks otstarbekusest, see kehtib ka presidenti puhul ja õige ongi…

    Äkki mulle ka tänaval ei meeldi sinu riietus, kui tuled mulle vastu, kuid kas see on minu või sinuprobleem? Arvan, et pigem minu.

    • Avatar
      Vasta Matis 4. oktoober 2017 at 17:59

      Täiendan veel oma eelmist kommentaari.

      Seni, kuni Eestis on olukord suhteliselt rahulik, siis leian, et meie presidendiproual peab olema ka vaba aega, et tegeleda oma perega, puhata ja võibolla tegeleda ka oma hobidega – nendel hetkel mõtleb ta kindlasti ka riiklikuid mõtteid ja me ei tea iial, mis hea idee võib tal nendel hetkedel tulla.

      Vahet ei ole, kas Ta käis metsas seenel või täitis ta tööülesandeid, turvamehed on tal alati juures, ka sportlikel üritustel, mäletan, kuidas turvad ei suutnud uisutades sammu pidada.

      Jah, meie president on esindusfunktsiooniga, kuid mõne inimese arvates saab esindusfunktsiooni täita ainult DISAINERRÕIVASTES???? Halloo inimesed, kas olete oma mõistuse ära joonud?

      Minu jaoks on esindusfunktsioon juba see, et antud inimene on meeletult tark ja tugevate kogemustega ning hetke seisuga ei kühvelda MEIE RIIGI raha ainult oma taskusse, nii nagu seda tegi Ilves ja teeb seda tänase päevani.

      Kõige rohkem meeldis antud presidendi juures asjaolu, et Ta keeldus Kadriorgu elama minemast – tubli, loodan, et selline otsustuskindlus jääb alles ja seda aastateks.

      • Avatar
        Vasta Argo 5. oktoober 2017 at 07:39

        Kes rääkis disairõivastest?

        • Avatar
          Vasta Matis 5. oktoober 2017 at 15:32

          Esiteks Võrno ja teiseks mõned kommenteerijad.

  • Avatar
    Vasta Blabla 4. oktoober 2017 at 16:54

    Pole kunagi Teie blogi lugenud aga jäi silma järjekordne Teie hala ja läbu mida eesti avaliku elu tegelased teevad ja ütlevad. Esiteks see kiviga pähe saanud mees Teie arust on eesti hüvanguks ikka väga palju korda seadnud, et võtta avalikult sõna. Mitte kirjutanud oma blogi ja arvanud, et ma olen nüüd meeletu avaliku elu tegelane ja võin võtta sõna ja pilduda kriitikat igale poole ja kelle suunas tahan. Mida Teie olete eesti poliitmaastikus või sõjaväeliselt või noh, üleüldse eesti heaks teinud???
    Teiseks, president kui eesti nägu peab jääma avalikkuse ees väga poliitiliselt korrektseks nii käitumises kui riietuses. Olete näinud riigipäid kes käivad avalikkuse ees riides nii nagu tahavad või on ikka üldjuhul kõik viisakalt riides? Kaldun seda teist arvama.
    Kolmandaks usun ma, et kui Teie kirjutate Hr. Hannes Võrnost sitasti ja negatiivselt siis oleks passlik kui Te ise jääksite sellistes avaldustes viisakaks ehk ei kutsuks inimesi eesnimedega ( loomulikult kui Te isiklikult inimest ei tunne ) sest ausalt öeldes näitab see Teie väga madalat intelligentsi, kui Te ei suuda isegi viisakalt inimesele vett peale tõmmata vaid kukute Sinatama.
    Vastust ma Teilt väga ei oota, sest nagu eelnevalt näha on siis ega Te kriitikale vastata ei suuda vaid kiidate takke neid kes Teiega samal arvamusel on.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 4. oktoober 2017 at 17:28

      Tere,

      Huvi pärast küsin, et kui lugenud pole, siis kuidas üldse midagi silma jääda saab? See, et mingid portaalid minu sõnavõttu “kasutavad”, ei tähenda, et mina seda neile pakkunud oleksin. Mina, kui inimene, võin omada arvamust ka siis, kui ma ei ole poliitmaastikul või sõjaväes midagi teinud. Kas ma ÜLEÜLDISELT olen Eesti heaks teinud? Noo… Ma olen korraldanud lugematul arvul korjandusi ja aidanud neid, kellel abi vaja. Mida teie teinud olete? Nimetage midagigi 😉

      “Vastust ma Teilt väga ei oota, sest nagu eelnevalt näha on siis ega Te kriitikale vastata ei suuda vaid kiidate takke neid kes Teiega samal arvamusel on.” Ka see on hea statement inimeselt, kes kunagi blogi lugenud pole. Kust sa siis mu tendentsi vastamisele või mitte vastamisele tead?

      • Avatar
        Vasta Lee 5. oktoober 2017 at 10:19

        Ma pole ka Teie blogi enne lugenud, aga silma jäite saatest “Me saime lapse” ja see sõnavõtt Võrno kohta meeldis väga! “Arvamusliider” Võrno tegi Orissaare seenelised kuulsaks – kui kellegi riietus ei meeldi, oledki Orissaare seeneline! Võtaks kasutusele veel ühe seenelise – kui lähed elukaaslasest lahku ja võlgu maksta ei taha, teed “Võrno-trikki”!

    • Avatar
      Vasta jmk 4. oktoober 2017 at 17:34

      Räägi lähemalt, mida HV on teinud Eesti riigi vōi sōjaväe heaks. Missiooni kohta kirjutas ju ise, et ei julgenud kasarmust väljagi tulla. Endine elukaaslane sai OMA raha kätte ainult ajakirjanduse abil. Hiljuti esines HV ajakirjanduses hüsteerilise rassistliku sōnavōtuga, kus ütles, et tema ka ei ōnnitleks jooksuvōistluse vōitjat, sest selle käsi on nagu vedel nisa. Nagu oleks HV-l kunagi poodiumile vōitjaga kätlema asja.
      Mina loeksin huviga HV suurtest teenetest ühiskonna ees. Äkki siis paraneks mulje mehest.

  • Avatar
    Vasta E 4. oktoober 2017 at 16:42

    Mallu, praegu on küll nii, et pada sõimab katelt 🙂 Sina oled ka läbi aegade teiste inimeste kohta arvamust avaldanud ja ka umbes sellises stiilis, et tekib küsimus “mis presidendi-proua see Mallu küll enda meelest on” 😀 Igal juhul on teil kõigil (sh ka Hannes Võrnot) õigus oma arvamusele, EESOTSAS arvamusega sesoses presidendiga. Ja nagu enne mainitud, siis tõesti maksab Hannes ja kõik teised Eesti inimesed presidendile palka. Peale selle on Eesti presidendil ennekõike esinduslik funktsioon – esindada meid ja meie maad nii praami peal, (oletatavasti) seeni korjates ja välismaal miitingutel viibides. Esindamine käib ka läbi riietuse ja välimuse (kahjuks või õnneks). Läbi ajaloo saame vaadata mitmeid naispoliitikuid ja (nais)presidente, kes näevad viisakad, esinduslikud ja šikid välja. Meie oma on natuke luitunud maitsega:) See on minu arvamus…

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 4. oktoober 2017 at 17:30

      No aga nii ongi ju. Tema avaldab oma arvamust, mina oma.

  • Avatar
    Vasta Pille 4. oktoober 2017 at 16:18

    Ei tea, kas president jooksuvõistlusel higistada ikka tohtis? Mulle meeldib küll, et Kaljulaid teeb asju päriselt, mitte ei lähe võpsikusse Teeme Ära raames prügi korjama, et paar pilti meediasse klõpsida ja rahvalt plusspunkte teenida ning siis mitte iialgi enam sellega tegeleda. Pühapäev on pühapäev kõigi jaoks või mis? Töövälisel ajal on kõik inimesed, ka SB kuninganna.

  • Avatar
    Vasta Alli Kass 4. oktoober 2017 at 16:02

    Äkki Hannes peaks talle siis rohkem palka maksma, et esileedi paremaid riideid soetada saaks.

    • Avatar
      Vasta Tyy 5. oktoober 2017 at 00:27

      eh, ta ju tahaks olla Presidendiproua isiklik ihurätsep aga vaata, ei taheta teda ja siis tuleb kibestunud Kliimaksi-Võrno suust kiunu ja sappi nagu õelate suust ikka. Tal on 2 suhtlus viisi sapine-õel ja ennast imetlev. Kurb kui dementsus juba nii varakult algab…

  • Avatar
    Vasta Mona 4. oktoober 2017 at 15:45

    Ja ma pole mingi Võrno fännitar, lihtsalt selgitasn, mis tema point oli 😀 ( ja samamoodi on sul õigus temast nii arvata :))

  • Avatar
    Vasta Mona 4. oktoober 2017 at 15:42

    Kõik inimesed, kes Eesti riigis makse maksavad, on tõesti presidendi “tööandjad,” seega ka Hannes Võrno, see on ta point. Kõik, mida riik maksumaksja rahaga teeb, on meie asi ning õigus ka kriitikanooli välja saata! Võrno ei ole rumal mees- tegelikult üks Eesti targemaid, on mälumängur ja tohutult laia silmaringiga.
    Tal ju ka arvamuseks õigus? Ja president ei käinud seenel, tööd tegi. Kuna presidendil on Eestis just esinduslik roll, mitte seadusandlik või täidesaatev, siis on õigus nuriseda esindlikkuse teemadel küll 🙂

    • Avatar
      Vasta jmk 4. oktoober 2017 at 16:48

      Vōrno on labane, rumal ja tühine inimene. Arvata vōivad kōik, aga igal arvamusel ei ole väärtust.
      Mis esindusroll seal praamil siis täira oli? Inimene, kes tahab rääkida presidendist ja arvab, et peaks rääkima tema RIIETEST, on erakordselt hale ja tühine. Eriti kui ta on 45+ meesrätsep, kel pole ette näidata mingeid isiklikke saavutusi, millest ühiskonnal oleks kasu. Arvamus- ja sōnavabadus on muidugi temalgi, aga sōnavabaduse raames vōib kasutada ka vōimalust vait olla, kui pole öelda midagi mōistlikku.
      Arvamus, et Hannese maksuraha annab talle ōiguse dikteerida presidendi garderoobi, on väär.

    • Avatar
      Vasta jmk 4. oktoober 2017 at 16:52

      Presidendi rolli kohta loe http://www.pohiseadus.ee
      Presidendi roll pole kindlasti olla lihtsalt edev riidepuu ehk esinduslik välja näha.
      Sina ehk ei teagi, mis täidesaatvad funktsioonid on presidendil (soovitan endale see siiski selgeks teha), aga poliitikasse trügiv keskealine mees vōiks teada.

      • Avatar
        Vasta Mona 4. oktoober 2017 at 17:50

        Oi aitäh, mulle pole vaja selgeks teha presidendi rolli Eestis, töötan avalikus sektoris ja puutun teemaga kokku pidevalt.
        Sul soovitan teha selgeks möisted nagu võimude lahusus jne. Täidesaatev võim Eestis kuulub valitsusele. Samuti tee selgeks parlamentaarne ja presidentaalne korraldus jne 🙂

    • Avatar
      Vasta Liisa 4. oktoober 2017 at 17:08

      Kuidas sa tead, et ta tööd tegi?
      See on Võrno OLETUS.
      Inimesed võiksid ometi loetud tekstile natuke rohkem kaasa mõelda.

      • Avatar
        Vasta Mona 4. oktoober 2017 at 17:56

        Mina loen tekste alati ilusti läbi. Vaata, alarmsõitu ei tohi teha isiklikel põhjustel. Vaid erakorralised tööülesanded! Igal taolisel alarmsõidul peab olema otsene põhjendus, mida on võimalik tagantjärele kontrollida.

      • Avatar
        Vasta Mona 5. oktoober 2017 at 08:48

        Vaata, alarmsõitu ei tohi teha isiklikel põhjustel. Vaid erakorralised tööülesanded! Igal taolisel alarmsõidul peab olema otsene põhjendus, mida on võimalik tagantjärele kontrollida.

        • Avatar
          Vasta Liisa 5. oktoober 2017 at 09:03

          Keegi pole kusagil midagi rääkinud alarmsõidust, armas inimene!

          • Avatar
            Mona 5. oktoober 2017 at 11:27

            No kes nüüd teksti ei loe? Sõideti vilkuritega ja kiirendatult ju 🙂

          • Avatar
            Triin 5. oktoober 2017 at 13:15

            Hannese kirjutatud postitus võis tõepoolest olla keskmise eestlase jaoks natuke liiga pikk, et tähelepanuta jätta järgnev lõik: “Kui praam Virtsu jõudis, tuli tagapeeglisse vilkuritega eskort ja riigipea kihutas vihurina mööda. Pühapäeva õhtul siiski oli nii kiire, järelikult ei olnud puhkusel. ”
            All in all Võrnoga ei nõustu, kuid enne sõnavõttu võiks siiski pisut hoolsamini teksti süveneda.

      • Avatar
        Vasta * 5. oktoober 2017 at 16:26

        @Mona president võis ju ka samahästi töökohtumisele sõita ja enne kohtumist riideid vahetada? Nii palju saaks oletada, aga täpseid fakte me ei tea. Vaevalt, et ta praamil kedagi võõrustas. Lisaks on see lihtsalt nii vale, et ühtki teist meie presidenti pole välimuse pärast maha tehtud, aga kuna nüüd on tegu naisega, siis on see kuidagi eriti esile tõstetud. Lisaks oskab keegi välja tuua, millal oleks ta kohatult riietunud? See, et ta iga moe kriisiga kaasas ei käi ja eelistab tagasihoidlikkust peaks just kiidetud saama, sest keskendutakse rohkem töö sisule, mitte edevusele.

    • Avatar
      Vasta jmk 4. oktoober 2017 at 17:16

      Soov presidendiproua riideid kritiseerida ei tule mingist “laiast silmaringist” (milles see seisneb?) ega maksumaksja staatusest. Enne lahkuminekut sai kodus oma naisele pikki aastaid seletatud, et mees maksab, sina kuuletud. Paned mehe maitse järgi riidesse, räägid ja mōtled, mida mees käsib vōi vähemalt lubab. Nüüd on pikk kooselu läbi. Tuleb vaadata lahtiste silmadega ringi – kas on kuskil mingi muu naine, kelle suhtes saaks mehesōna maksma panna. Mees ju ometi maksab ja mees ju ometi teab. Elukaaslane oli majas ainult mehe armust ja sellise mehe kujutlustes on Kaljulaid president ka ainult tema armust.

      • Avatar
        Vasta Argo 5. oktoober 2017 at 07:45

        Sa oled nii rumal ikka!

      • Avatar
        Vasta T. 5. oktoober 2017 at 10:17

        Kersti Kaljulaid on PRESIDENT, mitte presidendiproua! Jumal küll! Evelin Ilves oli presidendiproua.

    • Avatar
      Vasta Mona 4. oktoober 2017 at 17:49

      To jmk:
      Oi aitäh, mulle pole vaja selgeks teha presidendi rolli Eestis, töötan avalikus sektoris ja puutun teemaga kokku pidevalt.
      Sul soovitan teha selgeks möisted nagu võimude lahusus jne. Täidesaatev võim Eestis kuulub valitsusele. Samuti tee selgeks parlamentaarne ja presidentaalne korraldus jne 🙂

  • Avatar
    Vasta Katrin 4. oktoober 2017 at 15:07

    Ma poleks iial osanud unistadagi nii targast, erilisest ja ägedast presidendist, kui meil praegu on! Innovaatiline, tänapäevane ja realistlik!
    Tema riietumisstiil minu ilumeelt ei riiva, pigem imetlen seda, kuidas pr president oskab kõigiga võrdväärselt suhelda ja justnimelt asjakohaselt ka riietuda. Inimene, kes kannab jopet ja teksaseid praamisõidul on igati tervitatav- üks meie hulgast, kes president olema peabki!
    H. Võrno mu meelest püüab aga oma macho-bullshit’iga kuidagigi pildile saada, kahju kuidagi temast. Samas, missioonil olnuna, on ta näinud igasugu õudust ja ilmselt igaühe närv vastu ei peagi.

  • Avatar
    Vasta Kk 4. oktoober 2017 at 14:57

    Kommenteerin väga harva, aga sellised teemad alati kuidagi ajavad mind pisut vihale. Miks on vaja pidevalt naiste riietusi kommenteerida. Väga harva kohtab uudiseid või postitusi kus kritiseeritakse meeste riietust, pigem loevad nende teod või ütlemised.

    Mina arvan, et me ei peaks meie presidenti hindama tema riietuse järgi vaid selle järgi kuidas ta räägib, mida ütleb ja kuidas käitub.

    Lisaks ma usun, et oleks palju vingujaid ka siis kui meie president oleks pidevalt disainerrõivastes ja kasutaks stilisti abi. Ühtedele ei meeldiks, et raisatakse riigi raha ja teistele ei meeldiks need stilisti valitud riided.

    Inimesed ja eelkõige teised naised, ärge olge nii kriitilised üksteise suhtes ja hoidke rohkem ühte ja toetage üksteist!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 4. oktoober 2017 at 15:09

      Just! 🙂

  • Avatar
    Vasta Kahtlen 4. oktoober 2017 at 14:44

    Asi ei olnud selles, et ta kalossidega ja jopega seenel käis..vaid et ametikohustusi täites näeb ta välja selline ???

    • Avatar
      Vasta Krissu 4. oktoober 2017 at 15:42

      Seenel käies täitis ametikohustusi v?

      • Avatar
        Vasta E 4. oktoober 2017 at 16:33

        Keegi ei öelnud otseselt, et ta seenel käis. H. Võrno lihtsalt kommenteeris, et president nägi välja NAGU (suvaline) seeneline, mitte nagu president. Aga president on ta kogu aeg.

      • Avatar
        Vasta Murakas 4. oktoober 2017 at 17:17

        Mõtlen sama ,et mis ajast seenelkäik ameti kohustus on . Ega ta riigile seeni ei korjanud või mingi projekti raames seal ei olnud ju 🙂

        • Avatar
          Vasta Kahtlen 4. oktoober 2017 at 20:39

          ..jälle ei saada aru ?
          Ametikohustusi täites oli ta riides NAGU oleks seenel käinud ?
          (tegelikult ta seenel ei käinud!) ?

  • Avatar
    Vasta D 4. oktoober 2017 at 14:40

    Pärast Afganistaanis missioonil käimist oli naastes Hannes hoopis teise môttemaailmaga. Isegi naisest läks lahku, sest polnud enam sama mees kes minnes. Pärast seda üsna terav ja “huvitavaid” mõttevälgatusi Temalt tulnud.

  • Avatar
    Vasta Marta 4. oktoober 2017 at 14:18

    Kreisiraadio aegadel vist juba sai, kivipallur Jürtolt!

  • Avatar
    Vasta Astea 4. oktoober 2017 at 14:14

    Eskortautodega käis seenel?? Vast ikka mitte. Kui ta oleks oma perega ja oma autoga käinud, poleks seda probleemi ju.. Ja no olgem ausad, stilisti oleks hâdasti presidendile vaja!!

    • Avatar
      Vasta Liisa 4. oktoober 2017 at 17:09

      Kas sa teed nalja või? Presidenti saadab tema eskort nii kaua, kuni tema ametiaeg kestab. Olgu tegemist töö- või vaba ajaga.

  • Avatar
    Vasta Kaja 4. oktoober 2017 at 14:11

    Kui korrektne olla, siis proua President ei käinud Saaremaal seenel 🙂 Tal on sõbranna Kunglas. Sõitsin nende autodest mööda.

  • Avatar
    Vasta Liis 4. oktoober 2017 at 14:04

    Olgu president või kes muu avaliku elu tegelane ei pea igal vabal hetkel disainer rõivaid kandma ja mis se võrno asi on kes kus oma vabal ajal kus,kellega,millega käib.Kes teab kuidas võrno muul ajal ringi käib……..

  • Avatar
    Vasta k. 4. oktoober 2017 at 13:35

    Minu meelest just tore, et suudab riides käia ka nagu tava inimene, mitte ei olegi ülikooli ja uhke koguaeg!

  • Avatar
    Vasta Jane 4. oktoober 2017 at 13:33

    Ma ei saa aru, miks see vend viimasel ajal kõigile jalgu jääb? Nagu ainuke mees maailmas, kellel eksiga maid jagada, et see igal pool ära mainitakse?
    Presidendi koha pealt tal ju täitsa õigus. Ise riigi esindaja, aga käib riides nagu laudanaine. Tema amet nõuab viisakat outfiti. Vabandan, aga ega seegi temast minu jaoks meeldivat inimest ei tee.

    • Avatar
      Vasta A. 4. oktoober 2017 at 15:08

      Täiesti nõus sinuga.

  • Avatar
    Vasta Kerli 4. oktoober 2017 at 13:16

    No käis, kus ta käis, mis vahet sel on! Kui riided puhtad ja triigitud, pole põhjust küll häbeneda! Lennart Meri jooksis ka suure osa ajast kampsunis ringi ja siis peeti seda omapäraks..

    • Avatar
      Vasta Jane 4. oktoober 2017 at 18:41

      Ära sa mitte mitte kunagi enam seda käpiknukku Lennart Merega võrdle. Isegi riietust mitte!

  • Avatar
    Vasta Mia 4. oktoober 2017 at 13:16

    Ma ei saa aru miks inimestel selle presidendi riietusega nii suured probleemid on. Kuidas tema riided tema tööd mõjutavad? Ma enne tahaks presidenti kes käibki kummikutes ja suva jopega, aga oskab oma tööd teha, kui selline president, kes koguaeg üles löödud, aga oma tööst ei jaga midagi.
    Üleüldse tänan ma iga päev jumalat, et meil Trumpi sugune idioot presidendiks ei ole 😀

  • Avatar
    Vasta Sandra 4. oktoober 2017 at 13:13

    Presidendi riietus jätab soovida tõesti, isegi paraadil oli nagu tädi Maali metsast… No ei ole seda stiili ja väärikust, mis riigipeal peaks olema. Parem, kui päris algusajal, aga ikkagi…

  • Avatar
    Vasta Kadi 4. oktoober 2017 at 13:10

    Ma tahaks näha, milline Kaljulaid reaalselt siis välja nägi 😀

  • Avatar
    Vasta G. 4. oktoober 2017 at 13:04

    Pibot ei tea aga ecrud slimmid on ilmselt beezhikas-valged (tuleb prantsuse keelest) slim teksad 🙂

  • Avatar
    Vasta Kair 4. oktoober 2017 at 13:00

    Pibo on vast soome keelest kasutusele võtnud ja tähendab mütsi, teise eseme kohta ei tea arvata 🙂

  • Avatar
    Vasta r 4. oktoober 2017 at 12:58

    ”Kadrioru pressiteade, sügispuhkusele läinud presidendist on jäänud muude uudiste alla? Muul moel ei suutnud ma seletada seda, et meie president mulle NAGU Orissaare seeneline praamil vastu tuleb.”

    Vördluse moment oli see. President riides NAGU seeneline. Orissaare selle pärast et nad olid praami peal…

    • Avatar
      Vasta Mar 4. oktoober 2017 at 19:02

      Täpselt! Olgu selle Hannes Võrno teemaga kuidas on, aga hakkasin hoopis mõtlema et uskumatu, kuidas viimasel ajal on inimkond lugemisoskuse kaotanud, ainult diagonaalis lastakse silmadega üle.

  • Avatar
    Vasta Kat 4. oktoober 2017 at 12:57

    Olen Hannesega nõus – meie praeguse presidendi outfit’id jätavad soovida. No ei ole ilus vaadata, kui proua suvalise fliisjakiga/jope ja dressidega oma tööülesandeid täidab. Väljas võib külm ilm olla, aga üks korralik soe mantel oleks riigipeale palju sobilikum. Kahjuks on proua stiilitunnetus olematu ja vajab tugevat abikätt, ka vabal ajal. Tavainimeste tegevused ja toimingud pole presidendile keelatud, kuid minu arvates peaks riigijuht igal hetkel viisakas välja nägema – saab ju stilisti abi kasutada, kui ise tõesti ei oska riideid omavahel sobitada.
    Minul on küll kohati piinlik, et selline “kampsun” meie riiki esindab 🙁 Tark inimene, aga..

    Mõned näited, mis minu silma on riivanud:

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15540917_1819919154947542_7601934561151878948_o.jpg?oh=d47b975d121d7b51e53c2fc4bc8eecfa&oe=5A8119F2

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15541011_1819918904947567_3878863190671763255_o.jpg?oh=4d3082f94ff89f99c67f3742dcd577a4&oe=5A846E93

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15590822_1819918971614227_2281822017562748538_o.jpg?oh=805a22c546ba26fffa6114b5cd761763&oe=5A415B6F

  • Avatar
    Vasta Ei 4. oktoober 2017 at 12:53

    Selgelt ju kirjas, et NAGU seeneline, ehk ta käis lihtsalt kuskil ja oli riides nagu naabri Malle.. auväärt presidendiproua vôiks siiski arusaada, et riiki esindades peaks ehk ka igapäevaselt riietudes veidi rohkem panustama?? Ei ei pea olema ballikleidis, aga ole normaalne, ei tasu nii pohhuistlikult ka kôike vôtta kui oled riigi EESOTSAS. Tâpselt nagu ta soengki alguskuudel oli.. sättimata sorakil juuksed.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 4. oktoober 2017 at 12:55

      Jope ja püksid on seenelise riietus?

      • Avatar
        Vasta Ei 4. oktoober 2017 at 12:57

        Kuidas seeneline siis riietub? Karupüksid ja kummarid? Ei huvita mind seenelise riietus, aga presidendiproua riietus, kes ametikohustusi täidab, see ka ei ole.

  • Avatar
    Vasta C 4. oktoober 2017 at 12:53

    Ma loen Võrno jutust välja, et president oli ikka tööülesandeid täitmas ja eks mingid riietumisenormid võiks olla ikka ettekirjutatud, tundub teine minulegi liialt Tiiu-talutütreke aeg-ajalt.

  • Avatar
    Vasta carla 4. oktoober 2017 at 12:52

    Väidetavalt kammis ära peale missiooni, pole igaühele seda va närvi antud. Naine seletas, et siis kui kuumad otsad tvs kadusid. (Saatejuhi ametid). Võta sa kinni…

  • Avatar
    Vasta Riin 4. oktoober 2017 at 12:51

    Oot-oot, proua käis ju ametikohustusi täitmas, mitte seenel? 😀 või sain ma valesti aru?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 4. oktoober 2017 at 12:51

      Kust Hannes teab, mida inimene teeb 😀

      • Avatar
        Vasta Tag 4. oktoober 2017 at 13:36

        No kui eskortauto ta seenele viiks, siis võiks kõik maksumaksjad pahased olla. Järelikult seotud tööga.

        • Avatar
          Vasta evelin s 4. oktoober 2017 at 13:57

          Nõustun täielikult.See mu arust Hannese point oligi,et kuna eskort saatis ju siis tööülesandeid täitis ja sellel ajal peaks ju esinduslikum ikka väljanägemine olema 😉

          • Avatar
            Keski 4. oktoober 2017 at 15:27

            Kas ta täitis tööülesandeid praamil? Või äkki ta täitis tööülesandeid Saaremaal ja kojusõiduks kasutas mugavamat riietust?

          • Avatar
            Külli 4. oktoober 2017 at 15:52

            Kas pole mitte nii, et president ei tohi turvanõuete tõttu ka vabal ajal ilma eskordita liikuda?