Uncategorized

tulge piiluge mu rahakotti, emakasse ja voltide vahele! / come take a look into my wallet, my uterus and between my folds

11. aprill 2018

Ma elan oma peas sellises illusioonis, et kõik inimesed, kes puutuvad kokku mu blogi, Instagrami või Facebooki lehega on mu eluga sada protsenti kursis ja on lugenud iga jumala postitust, vaadanud iga pilti ja parimal juhul ka mu akna taga piilumas käinud, et ikka kõike teada. Loobun nüüd sellest illusioonist, sest ma ei jõua enam pettunult ohata. Kogu aeg küsib keegi midagi, millest ma olen rääkinud, või olen ma samale küsimusele mitu korda vastanud. Selle pärast teen selle postituse – kui keegi veel küsib, siis ma saan selle lingi anda ja asi ants! Ma olen nagu üks avatud raamat, pole mul midagi varjata (va seda mitme euri eest ma täna riidest mähkmeid tellisin, seda ma varjan Kardo eest :D).

Sa oled rase v? See oli ju aprillinali? Ma ei teadnudki, et 2.04 aprillinalja tehakse. Või terve aprilli jooksul öeldud asjad on aprillinali :D?

Kas rasedatele tehakse rasvaimu? Ei, ei tehta. Aga selleks peaks rasedusest ka teadma. Kliinik muidugi enne kontrollib ka – mulle tehti nii veretest kui ultraheli, aga kumbki nendest rasedust ei näidanud. Ju siis oli selleks ajaks veel liiga väike, sest kui nad oleksid raseduse tuvastanud, ei oleks protseduuri kindlasti tehtud. Seega kõik teooriad, kus pakuti, et “ma teadsin, et ma olen rase, aga kuna tasuta sain, siis ei raatsinud aega tühistada” peate kahjuks maha matma. Mind lausa isegi huvitab, et kes on see inimene, kes sellise teooria peale tuleks, et oleks valmis teadlikult riskima lapse eluga, et saledamat pihta saada…Kurb mõelda natsa.

Kas see rasvaimu võis loodet kahjustada? Kirurg ja arst arvasid, et nemad selle pärast ei muretseks. Samas kunagi ei saa öelda 100%, et kindlasti mitte. Iga asi võib loodet kahjustada, kui nii mõelda. Õnneks oli rasedus siis veel nii väike, et suure tõenäsusega ei olnud meie vereringed veel ühendatud. Ja kui olidki, siis lohtas arst mind sellega, et ka rasedatele tehakse operatsioone, seda tuleb ikka ette.

Kuidas sa ei tundnud, et spiraal välja tuli? Vot ei oska vastust anda. Ju siis olen sealt alt selline ämber, et ei tunne enam midagi. Loodame, et see aitab mind ka kolmandal sünnitusel. Küsisin eile UH ajal ämmakalt ka, et kas tolgendab juba poolde põlve või, aga ta ütles, et visuaalselt tundub igatahes timmis 😀

Kas Kardo läheb tagasi tööle? Ei.

Kust te siis raha saate? No mina ikka teen tööd, seega tuleb nüüd umbes aastakene natukene tagasihoidlikumalt hakkama saada ja lõpuks hakkab ju Kardo ikka uuesti isapalka saama. Elame üle!

Miks sa makse ei maksa? Vahepeal keegi pommitas mind selle küsimusega terve päeva, aga mind polnud juhuslikult arvutis ja õhtul, kui kommentaare lugema hakkasin, oli see tundmatu õnnetu inimene juba närvivapustuse äärel. MIKS ma ei maksa? Täiesti ausalt öeldes ma maksan  küll makse. Ma nimelt mõtlesin, et tahaks endale stabiilset sissetulekut ja tervisekindlustust ja hakkasin endale palka maksma. Muidugi nüüd, rasedana, on mul nagunii tervisekindlustus, aga ma ju ei teadnud siis, et ma kavatsen rasedaks hakata 😀

Palju sa makse maksad? Mingi veits alla kuue soti. Jube palju tundub küll kuidagi, aga mis sa ära teed, kui peab. Ma tahtsin endale alguses väiksemat palka maksta, aga mu raamatupidaja hakkas mu südametunnistuseks, et kas sulle meeldib kasutada teid, haiglaid ja muid riigi hüvesid? Jah? Vot siis maksa rohkem makse! No näed siis… Peaks endale uue, väiksema südametunnistusega, raamatupidaja otsima 😀 (nalii).

Skeemitasid endale emapalka juurde, jah? Need kõik küsimused üritavad ikka sinna jõuda, et ma kuidagi ette oleks pidanud teadma oma rasedust. Aga ma ütlen kohe ära, et emapalka arvestatase eelmise aasta järgi. Seega saaksin ma midagi “skeemitada” siis, kui mu laps sünniks järgmine aasta. Aega ma tagasi kerida ei oska, seega ei ole mul siin ka midagi skeemitada. Nagunii suuremaks ma seda ei saaks ka parima tahtmise juures, sest suuremat palka ei ole mul võimalik endale isegi maksta #kurb.

Kas Kardol kodus igav ei ole? Ma ei kujuta ette, vahepeal on kõigil igav ma arvan 😀

Kas sinu meelest ei ole ebamehelik, et mees kodus on? Kus need mehed siis olla võivad, kui kodus ei või? Mul on tunne, et osadel mu lugejatel on mehed, kes on mingi max mehised, soovitatavalt metsaraiujad. Ruudulise fliisist särgi ja maani habemetega. Suurte musklitega. Teevad hommikust õhtuni füüsilist tööd ja koju jõudes annavad naisele meheliku laksu piki tagumikku, söövad kõhu täis, ütlevad lastele head ööd ja heidavad magama. Selle suhtes, et kui ka on kellelgi selline mees, siis minugipoolest. Mulle ausalt nii meeldib, et Kardo kodus on ja tegeleb lastega ja on meile alati olemas. Ma ei tea, kui see on ebamehelik mingisuguste standardite poolest, siis las olla pealegi. Kui Kardo mulle maru ebamehelik oleks, siis ma oleks vist vähem rase 😀

Kas Kardo ise on rahul? Pole kunagi kurtnud? Ma meenutan siiani helgelt ühte korda, kus ma töötlesin parasjagu pilte, kui sain kaks meili mingite lepingutetingimustega, mida ma pidin läbi vaatama ja KOHE vastused saatma. Samal ajal tuli Mari kaebama, et Lendel on midagi püksis. Hakkasin arvutit käest ära panema, kui tuli kolmas meil pealkirjaga “KIIRE!!!!”. “Kardo, vaheta palun Lende mähe ära!” hüüdsin ma Kardole, kes parasjagu kööki koristas ja võtsin arvuti kätte tagasi, et näha kus-mis põleb, et nii KIIIRE!!!! on. Siis pobises Kardo: “Mulle tundub, et mina tegelen palju rohkem lastega….”.

Minu reaktsioon:

tumblr_noqcsignit1u7zqzwo1_500-2398800

Järgnes minu hüsteeriline monoloog teemal, kuidas ma elan pideva surve all teenida piisavalt raha, olla piisavalt adekvaatne ema, kes kindlasti oma lastega kord päevas midagi meisterdab, sest muidu olen ma sama hea kui süstivast narkomaanist mõttetu emalaadne toode, kellelt peaks lapsed ära võtma. Samal ajal pean ma olema enam-vähem adekvaatne naine, kes ei tohi oma välimust päris käest ära lasta. Ma peaks leidma aega sõpradele, et mitte päris ära kaduda selle pereelu sisse. Ma pean pidevalt tundma süütunnet, et pean tööasju tegema, samal ajal vaadates, kuidas Kardo lastega õue mängima läheb või neid naerdes mööda maja taga ajab, samal ajal kui mina pakin kotti, et teiste mudilasi pildistama minna. Ma pean jõudma kõike, kõigini ja igale poole ja nüüd härra tuleb mulle ütlema, et TEMA ÄKKI TEGELEB LASTEGA ROHKEM KUI MINA?! Kordan veelkord, VABANDAGE MIND?!?!?!? Haha, ma ei saa seda vestlust isegi mitte meenutada, sest see ajab mind korraga naerma ja närvi. Aga see jätkus umbes nii, et kui härra soovib, siis mingu ta heaga oma külma lattu tööle tagasi, kus ta 9-6ni auto varuosasid komplekteeris ja proovigu ära unustada see õudne kodune elu, kus ta saab laste kasvamist pealt näha, nendega päeval lebotada ja multse vaadata, aias mängida ja nende uneajal oma lollakaid arvutimänge mängida. Tõepoolest, milline raske elu ja raske taak tal on, eks?!?!??!?!?!?

Tema reaktsioon:

giphy-3889002

giphy-8034284

Sellega meenub mulle see hea nali, et keegi saatis mulle mingi võõra kuti Twitterist pildi, kus oli selline jutt: “kui tuju halb ja meel mõru, siis mõtle, et vähemalt sa ei ole malluka mees”. True that, sest minu mees on ikka jube sitt olla 😀

Ühesõnaga, nüüd te teate kõike, mis teil teada vaja on! Kui veel küsimusi on, siis küsige julgelt. Ma pean nüüd ennast autokooliks valmis panema, sest nagu näha on mul veel piisavalt vähe kohustusi ja KEEGI siin peres peab ju need load ka ära tegema. Ma härrat ei tahaks sellega tüütada, tal niigi raske elu… 😀


I have this illusion in my head that every single person who has come in contact with my blog, Instagram or Facebook page is 100% informed about my life, has read every single post, looked at every picture and best case scenario has been looking outside my window to know absolutely everything. I am now giving up on that illusion, because I can’t sigh in disappointment anymore. Someone is always asking about things I have already written about or I have answered the same question multiple times already. That was the inspiration behind this post – if someone asks again, I can just give them this link and be done with it! I am an open book with nothing to hide (except how much I spent on reusable nappies today, because I am hiding that from Kardo :D).

You are pregnant? Is it April fools? I didn’t know April 2nd is April Fools day. Or anything you say within the month of April is an April Fools?

Can pregnant women get lipo suction? No. But in order for that the pregnancy must be knows. The clinic, of course, checks too – they gave me a blood test and an ultrasound, but neither showed pregnancy. I guess it was just too early, because if they had discovered pregnancy they would have done the procedure. So all the theories, where people were guessing that “I knew I was pregnant, but since I got it for free didn’t want to cancel” can stop now. I am actually curios to know who the person is that came up with it, who would knowingly risk the life of their child to get a slimmer waist… That’s a little sad.

Can Lipo Suction damage the fetus? The surgeon and doctor told me not to worry. Of course there isn’t a 100% guarantee. Anything can damage the fetus, if you think about it. Luckily the pregnancy was so small that most likely we didn’t have a joined blood circulation yet. And even if they were, the doctor told me that pregnant women still get operations, so that happens.

How did you not feel the IUD coming out? Well I can’t answer that. I guess I just have a bucket down there that it doesn’t feel anything. Lets hope that helps me with the third labor. I asked the midwife yesterday at my ultrasound if the IUD is floating around in my knees already, but she said that visually everything looks OK 😀

Is Kardo going back to work? No.

But how will you make money then? Well I will keep working, so for about a year we have a tighter budget, but eventually Kardo will start getting parent pay again. We will survive!

Why are you not paying taxes? There was a period where someone kept bugging me with this question all day, but I wasn’t at the computer and in the evening when I eventually got to reading the comments this stranger was on a verge of a nervous breakdown. WHY am I not paying? Honestly, I do pay taxes. I thought I wanted a stable income and health insurance and I will start paying a salary to myself. Now, when I am pregnant, I do have automatic health insurance, but back then I didn’t know I was going to be pregnant 😀

How much do you pay taxes? A little less than six hundred a month.  It seems a lot, but what can I do. I wanted to pay less salary but my bookkeeper asked me if I like using the roads, hospitals and other government benefits? Yes? So then pay more taxes! There you go… I should find a new bookkeeper, one without a conscience 😀 (kiddiing)

So you’re scheming to get more parent pay? All these questions circle back to me having to have known I was pregnant. But I will tell you that parent pay is calculated by your last year’s income. So in order to have an option to “scheme” anything, my child would have to be born next year. I can’t go back in time, so there is nothing to scheme. I couldn’t get it any higher anyway, because I can’t pay myself anymore #sad.

Isn’t Kardo bored at home? I have to imagine everyone gets bored sometimes 😀

Don’t you think it’s unmanly for him to be a stay at home dad? Where should the men be, if not at home? I feel like some of my readers have these max manly guys, preferably lumberjacks. With big flannel shirts and beards touching the ground. Big muscles. All day long do physical labor, slap their wife on the behind when they get home, eat dinner, say good night to the kids and go to bed. I mean, if someone has a husband like that, fine by me. I honestly like having Kardo around, taking care of the kids and him always being there for us. I don’t know, if that is unmanly based on some kinds on standards, that’s fine. If I thought Kardo as super unmanly, I would be less pregnant 😀

Is Kardo happy with the situation? Has he never complained? I still think back to this one time when I was editing some pictures, when I got two emails with some contract conditions that I had to review and send back IMMEDIATELY. At the same time Mari came up to me telling me that Lende has something in her diaper. I has about to put down the computer when I got a third email with the subject line URGENT!!!!! ” Kardo, can you please change Lende?” I yelled to Kardo, who was cleaning the kitchen, picked up my computer again to find out what was so URGENT!!!!. Kardo mumbled “It seems I deal with the kids way more….”

You can see my reaction in the three GIFs above.

What followed was a hysteric monologue how I am under constant pressure to make money, be an adequate mother, who has to do crafts with her children at least once a day, because otherwise I am just as good as a heroine addict useless excuse for a mother, who should have her kids taken off her. At the same time I have to be more or less adequate wife, can’t let my appearance go. I should find time for friends, not to drown in just home life. I have to constantly feel guilty about having to look Kardo taking the kids out to play or chasing them around the house, while I am packing a bag to go take pictures of someone else’s child. I have to do everything, get to everyone and everywhere and now sir is telling me that HE IS DEALING WITH THE KIDS MORE THAN ME?! I will say it one more time – EXCUSE ME?!?!?!?! haha, I can’t even think back on that conversation, because it makes me laugh and mad at the same time. But it continued with me saying something like – if dear sir wishes, he can head back to the cold warehouse he  used to work at to assemble car parts from 9 to 6 and try and forget about the horrible life at home, where he can see his kids grow up, lay around with them the whole day, watch cartoons, play outside and play his stupid computer games when the kids are taking a nap. Seriously tough life, right?!?!?!?!?!?!

You can see his reaction in the two GIFs above.

That reminds me of a joke where someone sent me a strange guy’s picture on twitter and the text was something like “If you are feeling down, just remember that at least you are not Mallukas’ husband”. True that, because it’s super shitty to be my husband 😀

Anyway, now you know everything you need to know. If you have any other questions, let me know. I have to get ready for driver’s school, because as you can see I don’t have enough responsibilities yet and SOMEONE in this family needs to get their licence. I don’t want to bother dear sir with it, he has it tough as it is… 😀

Loe ka neid postitusi!

86 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta arvaja naine 14. aprill 2018 at 09:11

    Te vōiks vahest koos Kardoga ka arvutimänge mängida. Need väga lahedad. 🙂

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 14. aprill 2018 at 09:17

      Kardo küsis, et kui ta mulle uue Simsi ostaks, kas ma mängiks 😀

  • Avatar
    Vasta B 13. aprill 2018 at 21:30

    Mul on kodus mees, suur kui mägi, suurte musklitega, tugev, maani habemega, käib ainult flanellist ruuduliste särkidega ja sõidab suure ameerika autoga, ta on lastega kodune ? nii et stereotüübid ei pea ikka paika ?

    Muidugi läbivad teemad “ma olen lastega kodune ja tegelen nendega rohkem kui Sina” on tavaline, lihtsalt elu osa ?

  • Avatar
    Vasta R.V 12. aprill 2018 at 12:30

    Minul on selline küsimus, et kas sa loed kõigi oma postituste kommentaarid läbi? ? Mind päriselt huvitab see, sest ma ise ka loen alati su postituste kommentaare ja suht aega võtab ????

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 12. aprill 2018 at 13:34

      pean lugema, sest ma kiidan need käsitsi heaks 😀

  • Avatar
    Vasta Mirjam 12. aprill 2018 at 09:10

    ÖÖÖÄKK! Piinlik lugeda, mille pärast inimesed muret tunnevad ja kuidas enda aega raisatakse sellise õeluse peale. Kas tõesti ei suudeta leppida sellega, kui kellelgi läheb hästi, kui kellelgi on hea elu? No miks see inimesi tigedaks ja õelaks ajab?
    Kurb, et meil on nii palju kasvatamatuid debiilikuid ümberringi. Vastik võsareporteri ühiskond…

  • Avatar
    Vasta Arvaja 11. aprill 2018 at 22:06

    See postitus ajas ikka korralikult muigama. Noh, esiteks vahvalt kirjutatud, teiseks on väga huvitav, et kui mees lastega ei tegele, siis on sellest jama. Kui tegeleb, siis kodustatud ja teeb seda kindlasti vastu tahtmist… Netitrolle on raske rahuldada. 😀

  • Avatar
    Vasta A. 11. aprill 2018 at 21:38

    Et Kardo on siis tegelt ju samas rollis, milles muidu naised, kes mudu meestele ette heidavad, et lastekasvatus ja kodu suuresti nende õlul on. Ja siis mees hakkab ka ette laduma, kuidas keegi peab raha ka teenima jne. No mis on kõik õige, aga eks need probleemid saa alati alguse sellest, et olukord on kuskilt tasakaalust väljas 😉

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 21:51

      Meil tegelikult pole probleeme 😀 Oleme mõlemad eluga rahul, lihtsalt tema ükskord pomises ja mina läksin närvi 😀

  • Avatar
    Vasta m 11. aprill 2018 at 21:37

    mai usu, et kellelegi kõik need küsimused huvi pakuvad, a inimesi on erinevaid. pigem tundub see pigem hormoonide hullus minna närvi iga küsimuse peale. eks ta tüütu ole ja avaliku elu tegelase plussid, miinused.
    kuigi jah, täpselt ei tea spiraali värki, pole kasutand. ja kuda ta sul ära kadus või potti kukkus või viltu paigaldatud. vms. veider.
    ju laps tahtis tulla ja tuli. nüüd kunagi kolme, viiekesi pluss loomad. ja tore igati 🙂

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 21:51

      Kas ma tundun närvis või :)? Ei ole igatahes.

  • Avatar
    Vasta Kaili 11. aprill 2018 at 18:56

    Loen neid küsimusi ja imestan kui uudishimulikud ikka inimesed on…kas neil polegi oma elu???issanda loomaaed on ikka kirju….vahva lugemine…???

  • Avatar
    Vasta Triinu 11. aprill 2018 at 17:35

    Me oleme mehega ligi aasta väikelapsega lapsehoolduspuhkusel olnud koos. St üks meist saab üsna head vanemahüvitist ja osaliselt elame varasematest investeeringutest ja säästudest. Pigem vaatavad mehe sõbrad kadeda pilguga, et ise ei saa oma perega iga päev koos olla, kui naine on lapsehoolduspuhkusel. See on ka hindamatult eriline aeg, esimene aasta, esimesed sõnad ja esimesed sammud. Ma isegi ei kujuta ette kuidas naised üksinda lapse või lastega kodus hakkama saavad. Puhkust vist ei tule väga ette.

  • Avatar
    Vasta Kertu 11. aprill 2018 at 15:18

    ?? Mis asja?? Kus ta kirjutas, et ludri mees?
    Sa ei saa ikka üldse asjadest aru.

  • Avatar
    Vasta Rs 11. aprill 2018 at 15:17

    Kuidas Kardo majaomanikuks sai ja millistes tingimustes (m2, vesi, wc jne) elab Kardo ema?
    Loodan ausat vastust!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:17

      Eks ikka nüpeldas oma ema, kuni see maja Kardo nimele kirjutas. Tingimusi tal ei ole, kuuri all, heinakuhjas magab 🙁

      • Avatar
        Vasta Vaike 11. aprill 2018 at 20:10

        MIks sa ausalt ei ütle, et ta seal ketis on?

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 20:22

          Ma ei julge öelda, inimesed hakkavad ju kohe mölisema :S

  • Avatar
    Vasta Merje 11. aprill 2018 at 15:00

    Kunagi oli mingi auto proovimise lugu ju kus tuli välja, et Kardole ei meeldi autoga sõita. Sealt jäi mulje, et tal on load siiski?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:18

      Tal olid jah,aga talle ei meeldigi sõita ja aegusid ära 😀

  • Avatar
    Vasta Evelin 11. aprill 2018 at 14:59

    Looder oleks mees vast siis, kui elaks süüdimatult naise kulul, aga Kardo saab ju palka+ tegeleb igapäevaselt lastega ja majapidamisega e siis lausa kaks head asja korraga:)
    Äkki on siis naine ka looder, kui kohe ruttu tööle ei lähe, vaid eelistab lastega kodus olla?
    Paljudes riikides ei olegi sellist luksust, et ema ja/või isa saaksid nii pikalt tasustatud lapsehoolduspuhkusel olla.
    Eestlasele ikka meeldib ennast surnuks töötada ja sellele, kui kellelgi on näiteks koduabiline vaadatakse ikka väga halva pilguga, sest raudselt on siis mõttetu lohh, kes ise midagi teha ei viitsi. Mina töötasin mitu aastat välismaal lapsehoidja ja koduabilisena ja saan täiesti aru, kui suureks abiks see on, kui sa ei pea õhtul töölt tulles kohe uut “tööpäeva” alustama (koristama, süüa tegema jne.), vaid saad kogu aja pühendada lastele ja iseenda välja puhkamisele.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:21

      Tead, Kardol vist lõppes isapalk ära, kui aus olla 😀 Ma ei tea, ma pole küsinud 😀

      • Avatar
        Vasta Evelin 11. aprill 2018 at 16:59

        Ikkagi pole see kellegi asi, kui sa tahad oma meest üleval pidada:D Mis teha, kui see blogimine sellised miljonid sisse toob, et rahahunnikuga enam midagi teha ei ole:D

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 17:03

          Jah, meest koju vaja, et ta neid miljoneid jalust koristaks 😀

          • Avatar
            Mariap 11. aprill 2018 at 18:26

            Nuud on mul silme ees pilt kuidas Kardo lukuga miljoneid seina aarde kokku puhib ?

          • Mallukas
            Mallukas 11. aprill 2018 at 18:26

            Masendunud pilguga 😀

  • Avatar
    Vasta G 11. aprill 2018 at 14:55

    See on ikka kohutavalt imelik,kuidas Kardo kallal võetakse. Kui need perekooli “täiskohaga emmed” lapse/lastega kodus on,siis on see muidugi täiskoormusega töö,aga kui mees sama teeb,siis on looder! Olge normaalsed nüüd,meil on 21. sajand ja vaba maa. Ma saan aru,et enamus nendest naistest lihtsalt ei oska/viitsi tööl käia ja ei suudakski oma mehest,kes Soomes ehitab,rohkem teenida,aga siiski.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:23

      Pole mõtet ärrituda, ega see, et paar inimest naudivad teiste närvi ajamist, ei tähenda ju üldsuse arvamust 🙂

  • Avatar
    Vasta lillllll 11. aprill 2018 at 14:46

    Vot see ajab mind kohe hirmsasti närvi, kui keegi kukub kobisema selle üle, et mees lastega koju jääb. Kui ma peaks mõne aasta joosul kogemata titeootele jääma, on ka meie peres isa see, kes lastega kodus on. Nimelt olen oma unistuste töö nimel näinud mitmeid aastaid meeletut vaeva. Töölt pikalt eemal olles kaotaksin kompententsis ja positsioonis. Ehk siis on ju ilmselge, et kui lapse ise hea meelega koju jääb, näitab see vaid tema suurt toetust ja tublidust, mitte laiskust! Päriselt ka, tahaks näha nende naiste mehi, kes Kardot loodriks tembeldavad!

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:19

      Kle see tembeldaja siin ilmselgelt lihtsalt provotseerib ja üritab närvi ajada siin lugejaid 😀 Emakeeles TROLLIB 😀

  • Avatar
    Vasta Kadi 11. aprill 2018 at 14:43

    Ma Niisama lampi mainin, et sinu kohta oli küsimus Kuldvillaku saates. Ja siis targad vastasid. Ikka ägedam kui mingi delfi või elu24. ?

  • Avatar
    Vasta Katrin 11. aprill 2018 at 13:51

    Mul oleks selline küsimus, et kas neid napakaid kommentaare (a’la palju sa makse maksad) lugedes lähed pigem närvi või naerad? Või jätab külmaks?

  • Avatar
    Vasta Ragne 11. aprill 2018 at 13:16

    Mul on nii kurb lugeda siin, kuidas Kardot loodriks kutsutakse. Nagu misasja?? Esiteks, need inimesed pole vist ise kunagi lastega kodus olnud ja ei tea, milline töö see isegi on. Oleks mu oma mees mu lapsega kodune, ma jumaldaks teda igavesti. Kahjuks ei olnud see majanduslikult võimalik ja nüüd ta rabab tööd teha nagu hull ja pere jaoks aega vaat et polegi. Hea mees on ta sellegi poolest, hoiab katuse peakohal ja leiva laual, aga ennast teda eriti ei näegi 🙁

  • Avatar
    Vasta Ker 11. aprill 2018 at 13:00

    Ma siia maani imestan kudas on inimestel nahalsuust küsida uurida sinu raha asju. Suht debiilus on uurida palju saa endale palka maksad, inimese enda asi. Müstika on see, et mida ta selle teadmisega peale hakkab, läheb kaebama? Kui minul oleks ka võimalik koos mehega kodus olla siis miks mitte. Vähemalt sinu mees oskab lapsi kasvatada ja saavad isaga mängida. Mida enamus isasid ei tee sest tööd on nii palju ja õhtuks on nii nii väsinud ja nädalavahetusel joovad. Selliseid isasid võiks rohkem olla, kes väärtustavad aega pigem perele. Eestlasele omane käitumine häda on kui teeb liiga palju tööd ja on häda kui ei tee????. Ma isegi ei viitsiks sellistele küsimustele vastata, elagu oma elu, a kui seda pole vaadaku seebikaid?????.

  • Avatar
    Vasta Liisa 11. aprill 2018 at 12:58

    Njaaaaa. . . Need neetud riidest mähkmed! Nende ostmine on sõltuvust tekitav:) Need on NII lahedad ja alati on midagi puudu. Ses mõttes, et vaja küll pole (mul on päriselt neid kolmikute jagu…), aga midagi on ikkagi kollektsioonist puudu. Ja nii need kogunevad ?

    Seega, keda huvitavad su voldid ja emakas… vana teema juba. Pigem peaks ikka kinni hakkama sellest, et sul sõltuvus (riidest mähkmete oma) #aiaiai!# ja laristada pere raha maha 😉
    Jään kollase meedia nupukest ootama!

  • Avatar
    Vasta Ets 11. aprill 2018 at 12:12

    Sellepärast, et lube pole on ludri mees????
    Ise ka mõtled natuke v?

    • Avatar
      Vasta K. 11. aprill 2018 at 13:21

      Loed ka natukene? Kus on kirjas, kui mehel pole lube on ludri?

  • Avatar
    Vasta Ausalt 11. aprill 2018 at 12:09

    Väga hea, et keegi maksumaksjaid juurde toodab. Minul pole ühtegi last ja ei kavatse neid saada ka. Lapsed on nuhtlus ja kulu. Elan ainult endale ja tsillin ringi.

    • Avatar
      Vasta Marju 11. aprill 2018 at 13:09

      Issand kuidas saab nii öelda ?

      • Avatar
        Vasta Ausalt 11. aprill 2018 at 13:29

        Miks ei saa? Nii ma mõtlen.
        Kas kahetsed, et oled lademetes tittesid tootnud ja nüüd ei jätku raha, et endale HMi pluusi lubada?

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:23

          See trollimine on nii läbinähtav, et võtab kohe muigama 😀

          • Avatar
            Ausalt 11. aprill 2018 at 17:12

            Kas titemammadel ei mahu pähe, et mõni naine võibolla ei viitsi sitaseid mähmeid vahetada ja röökimist kuulata?

          • Mallukas
            Mallukas 11. aprill 2018 at 17:34

            Käsib keegi sul sitaseid mähkmeid vahetada või? Röökimise suhtes… sa ise röögid siin juba pikemat aega, rahune nüüd maha ja ela oma lapsevaba elu edasi, milles su probleem on, või mis vastuseid sa siit saada loodad :D?

          • Mallukas
            Mallukas 11. aprill 2018 at 19:54

            PS! Preili “Ausalt”, sinu kommentaarid lähevad edaspidi otse prügikasti 🙂

    • Avatar
      Vasta Kkkk 11. aprill 2018 at 13:36

      Ja meie nuhtlused peavad sind vanaduses üleval pidama?

      • Avatar
        Vasta Ausalt 11. aprill 2018 at 15:02

        Jah, peavadki pensioni maksma mulle.
        Olen õnnelik, ise pole pidanud tittedega jändama ja saan teie töö vilju nautida:)

      • Avatar
        Vasta Lol 11. aprill 2018 at 16:00

        Ee, täiskasvanud inimesed käivad tõenäoliselt piisav arv aastaid tööl ja maksavad makse, et see (fondid, riik jne) pärast nende eest hoolitseks. Või mis?

      • Avatar
        Vasta Piret 11. aprill 2018 at 16:08

        Vahet pole,et peavad. Kui inimene ise hetkel makse maksab ja kedagi “ülal peab”,siis tema kohustus on täidetud. Sotsiaalkindlustus toimib solidaarsus põhimõttel.

    • Avatar
      Vasta Katrin 11. aprill 2018 at 13:48

      Suht kahju, et sinu enda vanemad sellise suhtumisega ei olnud ja su ikka siia ilma lõid.

    • Avatar
      Vasta Mariap 11. aprill 2018 at 15:15

      Midagi on elus voi lapsepolves ikka vaga nihu lainud, tore vahemalt, et ise aru saad, et pole voimeline lapsi kasvatama.
      Vaga paljud tegelikult ei taha lapsi ja ikka sunnitavad-vaesed lapsed sellisel juhul.
      Mul on tunne, et kasvasid kusagil verivaeselt ja nuud ongi raha ainus onnistus elus, loed iga oma sendi ule ohtul enne magama minekut ja ohkad roomsalt, et see on alles elu.
      Mul on 4 last ja lapsed on onnistus, minu suurim armastus ja asjad ei tahenda minu jaoks midagi, mul on asju, kalleid riideid aga need on minu jaoks taiesti tuhi koht.
      Ma armastan veeta aega koos oma imeliste lastega, milline onnistus on naha neid sirgumas ja kui jumal annab ootan roomuga neid vanaduspolves endale kull, ootan, et saan nende lastega tegeleda ja olla osa nende elust ja nemad minu.

  • Avatar
    Vasta Killu 11. aprill 2018 at 12:08

    Mangi horoskoobi oled kätte saanud? Varsti aasta läbi:D Ainus küsimus minult:P

  • Avatar
    Vasta Killu 11. aprill 2018 at 12:00

    Mul on täiesti ükskõik kuidas sa elad,mis otsuseid teed, mis toitu koerale annad või mis su palk on:D Loen tegelikult sinu blogi, sest…. See on nii tore! Mitte selle pärast, et mul poleks oma elu ja ILGELT tahan teada igat pisemat detaili, sest kui ma seda teada ei saa siis kohe annan otsad:D Mis see minu asi on teie peret kommenteerida?Teie elu, teie pere! Küsida veel eraldi lollakaid küsimusi?Edu!

  • Mallukas
    Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 11:52

    No öelnud kohe, et sa ei taluks! Ma lähen viin peale sõidutundi lahutuse sisse, aitäh mind õigele teele suunamast 🙂

    • Avatar
      Vasta Triin 11. aprill 2018 at 12:09

      😀
      Natukene naljakas, et kui isa soovib lastega kodune olla, on ta kohe looder ja väljakannatamatu. Mu vend võttis ka isapuhkuse ja seda oli ja on siiamaani suurepärane vaadata, milline imeline side ja suhe neil on. Muidugi kõikide esimane reaksioon oli alati, et “raha ei peaks teenima nagu vä?!?”.
      Mina olen selle poolt, et kui on võimalus elada nii, et saad veeta aega perega ja enam-vähem normaalselt ära elatud, siis see ongi ju ideaalne variant. Mitte see, et mees tuleb õhtul kell kaheksa töölt koju, sööb ja läheb magama. Jah, teenida võib palju aga mis sellest lõppude lõpuks tolku on?
      Elu on elamiseks 😉

  • Avatar
    Vasta Ausalt 11. aprill 2018 at 11:51

    Tegelt on su mees ikka looder ja ludri küll. Pole isegi lube suutnud teha. Mis mees see selline on?
    Sina oled tubli, et kogu perele leiva lauale tood. Mina nii laiska meest ei taluks.

    • Avatar
      Vasta Ma 11. aprill 2018 at 12:19

      Siis tuleb naine võtta endale, kui nii laiska meest ei taluks.

    • Avatar
      Vasta Laura 11. aprill 2018 at 12:40

      Laiska meest? Kardo on lapsehoolduspuhkusel! See on päris asi, mida võivad võtta nii ema kui isa. Annaks taevas rohkem selliseid mehi, kes on lastega nii palju tegelevad ja koos tahavad olla.
      Sina võid endale muidugi valida meheks mõne töönarkomaani, kellel pole ei aega ega tahtmist lastega tegeleda. Aga no vähemalt saad siis ikka teistele näidata, et mees ei ole laisk. Mis sest, et lapsed peaaegu ei näegi teda.

    • Avatar
      Vasta to Ausalt 11. aprill 2018 at 13:09

      Kas su mees on see “ehtne eesti mees”, kes nädalavahetusel joob end kuskil garaazis ’90 aastate audit või bemmi “putitades” täis ja siis vahepeal annab möödaminnes lõuga ka, sest “kes peksab, see armastab”? Kas sul on kodus mingi kardinapuu või nagi üles panemata, sest see on meestetöö ja küll mees teeb kui mehel aega on, ei ole vaja iga 6 kuu tagant meelde tuletada. Kas ta teab mitu last teil on või mis aastaajal su sünnipäev on nagu mingi ludri, või saad sa neid asju talle ise meelde tuletada nagu õige naine? Kindlasti peaks tal olema ka elatisvõlg “endiste laste” ees, keda kuri eks vägisi peale surus.
      Sa hoia see ideaalmees kindlasti endale. Meie siin teeme näo et oleme oma “ludride” üle kurvad ja kadestame sind.

      • Avatar
        Vasta Ausalt 11. aprill 2018 at 13:18

        Mul pole lapsi ja ei soovigi neid.
        Mees on hea. Töötab hea koha peal, teenib head palka, pöörab tähelepanu ja hooliv.
        Ise teenin ka hästi, kuid ealeski ei laseks mehel elada enda kulul.
        Aga noh, eks õigustage oma ludrisid edasi:) kui teile nii sobib, siis elage.

        • Avatar
          Vasta G 11. aprill 2018 at 14:58

          Ela ja lase teistel ka elada siis,mida sa kommenteerid.

    • Avatar
      Vasta Liisu 11. aprill 2018 at 15:03

      Ma ei tea ühtegi selles vanuses meest,kellel lube pole. See ikka tõmbab mehelikkuse minu jaoks täiesti nulli. Endal on load aga mehega sõites tahaks ikka ise kõrvalistmel olla mitte lubadeta mehele taksot mängida.

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 16:18

        No Kardol olid load, aga talle ei meeldi sõita. Mis siis teha? Sunnin, sest Liisu jaoks pole muidu mehelik :D?

  • Avatar
    Vasta Kätlin 11. aprill 2018 at 11:48

    No on ikka su lugejatel igav???? Olen mina su blogi üsna kaua lugenud ja enam vähem kõikidele siin esitatud küsimustele vastused saanud. Tõsi, mitte nii põhjalikud, aga neid teemasid oled sa ka varem puudutanud.

  • Avatar
    Vasta Kahvanägu 11. aprill 2018 at 11:41

    Tegelikult Sa ju mõtled need küsimused ju ise välja, et saaks ikka uuesti asju üle rääkida?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 11:52

      Jah 🙁

  • Avatar
    Vasta Katrin 11. aprill 2018 at 11:14

    Emaoalga kohapealt, see tuleb jaa emapalgale eelneva aasta järgi, seega sinul peaks see olema selle aasta järgi, kui novembris sünnitad, sest esimene emapalk laekub siis ju alles 2019. Lihtslat infoks, võin ka olla valesti süsteemist aeu saanud, aga tasub uurida 😀 mitte et see sulle midagi juurde annaks 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 11:17

      Just keegi saatis mulle samasisulise kirja ka jah! Aga no selles suhtes vahet pole, et minu see 1000 eurone palk ei ole ikka suurem kui Kardo isapalk 🙂

    • Avatar
      Vasta Bimm 11. aprill 2018 at 11:35

      Oot, oot, päriselt ka nii?

      Mul on ka tähtaeg novembris ja kurvastasin, sest eelmine aasta sain üpris vähe palka, see aasta kaks korda sama palju. Mismoodi see siis ikka täpsemalt käib?

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 11:38

        vist oleneb sellest jah, et emapalka ei hakka ju sa kohe lapse sünniga saama, vaid… mingi aja pärast. Aga ma ei mäleta, mis see aeg oli 😀

        • Avatar
          Vasta Kai 11. aprill 2018 at 12:35

          Mallukas, aga kas sul kellegi käest küsida pole, ja siis asi täpselt selgeks teha ja siis üks küsimus-vastus postitus veel teha! Seoses siis ema palgaga ja muude asjadega mis sellega seoes!
          Huvitaks mindki 🙂
          Ja nii palju veel, et sinu tööandja (sina ise siis, nagu ma aru saan) saaks sulle sünnitoestust maksata kuni 2500€ maksuvabalt . (vabatahtlik)
          Aga jah, tahaks ka need asjad selgeks saada, sest just uurisin ise sama asja, mul vist sama teema, et okt lõpp-nov algus tähtaeg ja panustasin ka et eelmise aasta järgi, aga vist ei ole nii! Aga samas see aasta ma ju lõpuni tööl ei ole, ja kas siis tuleb kokku väiksem sissetulek või kuidas sellega on?

        • Avatar
          Vasta MM 11. aprill 2018 at 15:03

          Emapalka arvutatakse ja hakatakse maksma pärast rasedus- ja sünnituspuhkuse lõppu. Kui naine jääb rasedus- ja sünnituspuhkusele vähemalt 30 päeva enne eeldatavat sünnitamiskuupäeva, on tal õigus saada sünnitushüvitist 140 päeva eest. Sünnituspuhkusele on võimalik jääda 30–70 päeva enne eeldatavat sünnitamise kuupäeva. Kui naine jääb sünnituspuhkusele hiljem, kui 30 päeva enne raseduse tähtaega, siis lüheneb tema sünnituspuhkuse päevade arv vastavalt.

          Ehk et see aeg, millal emapalka täpselt arutatakse on igaühel natuke erinev sõltuvalt sellest, kuidas on kasutatud rasedus- ja sünnituspuhkust. Kui rasedus- ja sünnituspuhkuse lõpp jääb 2019. aastasse, arvutatakse emapalk 2018. aasta tulude pealt. Kui lõpp jääb 2018. aastasse, siis 2017. aasta tulude pealt.

      • Avatar
        Vasta T. 11. aprill 2018 at 12:01

        Kui ei lähe liiga vara dekreeti (rasedus- ja sünnituspuhkus), siis kestab dekreet (mille raha saad tõesti eelmise aasta järgi) sul järgmise aastanumbrini. Emapalk arvutatakse emapuhkuse ALGUSELE eelneva aasta järgi. Ehk siis kui sul 2019 emapuhkus alles algab, saad 2018 järgi. Mul endal ka nii.

      • Avatar
        Vasta Ma 11. aprill 2018 at 12:21

        Õigus vanemahüvitisele tekib siis, kui rasedus- ja sünnituspuhkus (dekreet) läbi saab. Dekreet kestab 140 päeva. Dekreeti saab minna kõige varem 70 päeva ja kõige hiljem 30 päeva enne oletatavat sünnitustähtaega.

      • Avatar
        Vasta Elli 11. aprill 2018 at 13:22

        Emapalka määratakse vastavalt sellele millal lõppeb sünnituspuhkus, see ei sõltu lapse sünni ajast. Kui tähtaeg on novembris, siis sünnituspuhkus (140 päeva) lõppeb kindlasti 2019. aastal ning õigus emapalgale tekib 2019. aastal. Ehk emapalka arvestatakse eelneva 2018. aasta järgi.

  • Avatar
    Vasta Laurabel 11. aprill 2018 at 11:09

    Issand jumal küll!!! Nagu päriselt :O???
    Inimestel POLE OMA ELU! Poleks elu sees selliseid küsimusi isegi mõelnud oma peas, mitte et veel küsima hakkaks! Lihtsalt apppiii.. inimesed degradeeruvad iga päevaga aina rohkem..

  • Avatar
    Vasta Helena 11. aprill 2018 at 11:06

    Ma vahel mõtlen, et kas PÄRISELT on olemas inimesed, kes tulevad ja kirjutavad sulle postkasti selliseid küsimusi ja no KES küsib selliseid asju või miks või.. No ei mahu pähe! Ja siis loen kommentaare FBs või siin ja mõtlen, et vau, need inimesed on reaalajas ka olemas ja kommenteerimas umbes sama idiootseid asju 😀

    #emaannapadruneid

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 11:11

      Need kõik on olnud avalikud kommentaarid, mis ma siin välja tõin 😀

      • Avatar
        Vasta Helena 11. aprill 2018 at 11:13

        Ahsoo, no mul ilmselt hakkasid silmad enne verd jooksma kui nendeni jõudsin 😀

  • Avatar
    Vasta Kristel 11. aprill 2018 at 10:56

    ???TUBLI

  • Avatar
    Vasta Mia 11. aprill 2018 at 10:56

    Haha sa ikka kirjutad hästi. Lõpp läks nii naljakaks. Aga eks see eluke selline ole.

    Me ka mehega mõlemadkodus. Tore on koos last kasvatada. Lihtsalt vahest on oma aega ka vaja ja ei kannata kogu aeg ninapidi koos olla;)

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 10:59

      Selle küssi ma tahtsin ka panna, aga unustasin. Et kas ei viska koppa ette kogu aeg koos olla. Minu vastus on – ei 😀 Me oleme nüüd juba peaaegu poolteist aastat kogu aeg koos olnud ja mulle TÄIEGA meeldib 😀 Aga noh, eks ma ajan oma asju ka

  • Avatar
    Vasta Kristi 11. aprill 2018 at 10:47

    You go girl 🙂 oledki tubli ja jõuad kõike.

  • Avatar
    Vasta Ma 11. aprill 2018 at 10:47

    ?
    Noh.. Aga ma ei saa aru, sa siis ikkagi oled rase?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 10:49

      Ah, selle vastuse ma unustasin jah panna :D:D

    • Avatar
      Vasta Ma 11. aprill 2018 at 10:51

      ???
      Aga mulle meeldib, et sul põlvini pole!

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 11. aprill 2018 at 10:55

        see oleks nadi olnud jah 😀