AVALDAN ARVAMUST

ainult naine

5. august 2018

Ma olen FBis ühes feministide grupis ja pidevalt avastan ennast mõttelt, et no jumala eest, küll saab ennast ikka IGAST asjast solvatuna tunda. No ala Muhu leival oli reklaam, milles oli kirjas ala, et söö leivakontsu, kasvavad suured tissid vms. Täpselt selline sõnastus ei olnud, aga no mõte on sama.

Mind see küll ei solva, ei oskaks sealt solvangut väljagi lugeda, aga kus mindi närvi, et appi kui iganenud ja labane ja mida kõike veel. Mul vanaema ütles ka nii, et ma ei ütleks küll, et ta jube labane oli. See on lihtsalt mingi … ütlus. Samas tõetera on all ka, sest leiva saia konts on enamasti purakas tükk kaloreid. St tekitab rasvkudet ja rinnad ongi rasvkude 😀

u17mfs2-4202671

Ja kui keegi peaks mulle ala tänaval midagi järgi vilistama või hõikuma (mida pea never ei juhtu, sest ju ma pole piisavalt ahvatlev :D), siis ma kehitan õlgu ja lähen oma teed edasi, mitte ei nuta kuskil nädal aega patja, et mind nüüd verbaalselt ahistati ja alandati.

Ei tea, võib-olla olen ma liialt pohuistlik ja ma peaks selliseid asju maru tõsiselt võtma ja igast asjast solvatud olema, umbes nagu, et lennujaama naistevets on roosa. Õhh! Appi! Nii seksistlik! Äkki mulle ei meeldigi roosa?!

Samas naerda ma võin, aga esimest korda elus puutusin ka mina kokku sellega, et ma reaalset sain aru, et suhtumine minusse on see, et naine=alamklass. Ma ei hakka siin nimesid mainima, sest iseenesest oli teenusepakkuja väga viisakas ja tegi mulle lausa 20% alet, et noh, narr oleks teda nüüd siin avalikult dissida. Keda huvitab, küsib mult postkastis vms. Ühesõnaga, tellisin toote. Mina kirjutasin, mina suhtlesin ja mina pakkusin aja, millal saaks tootega tutvuda enne ostu.

“Kas teil on siis ikka abikaasa ka kodus?”

-“Eee.. mis asja teil mu abikaasaga on, et ta kodus olema peab?”

“Ei no ikka tahaks, et keegi, kes lõplikud otsused teeb, ka üle vaataks.”

-“Aitäh, ma suudan ise ka otsuseid teha…” suutsin ma ainult vastata.

Oh õnne, Kardo OLIGI kodus. Selle tulemusena räägiti kõike ainult talle, kuigi Kardot ilmselgelt see teema ei huvitanud. Ma seisin kõrval nagu alandlik naisukene ikka ja kuulasin meeste juttu pealt. Isegi kui MINA midagi küsisin, vastati Kardole 😀 Nagu… ok.

Ühesõnaga, mõni aeg hiljem olingi otsustanud ostu ära teha ja soovisin maksta sularahas, ehk siis see mees tuli jälle meie koju. Olin raha välja võtnud ja arvutituppa lauale pannud, mistõttu ma ütlesin, et lähen toon kohe raha ka.

“Ehheee, eks mehelt tuleb küsida jah,” irvitas mees.

Nagu. Mida. Perset.

giphy-7241258

Ma ei hakanud ütlemagi, et ma siin peres ainukene leiva lauale tooja olen, ta aju oleks vist lihtsalt plahvatanud ja ta oleks segadusse jäänud, et mees annab kõik mulle v? 😀

Rääkides naistest, siis Mari on meil igatahes 100% tüdruk. Iga päev peab seljas olema kleit, mida muidugi 3x päevas vahetatakse. Viimasel ajal on lisandunud see, et ta tahab printsess olla. Pean tal huuli ja silmi värvima, lohistab minu kontsad endale jalga ja käib ennast peeglist imetlemas. Tal on lausa kaks käekotti ja kolm sõrmust! Ta veel ei tea, et see on VÄGA seksistlik! 😀

Loe ka neid postitusi!

60 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Jane 6. august 2018 at 20:14

    Ma töötasin ehituspoes. Sellist suhtumist naisklientidesse küll ei kohanud. Selle nö diskrimineerimisega pole üldse kokku puutunud. Või olen liiga loll, et aru saada ?

  • Avatar
    Vasta Katrin 6. august 2018 at 19:35

    Ma olen samas olukorras küsinud, et “kui mul üldse meest ei ole, kas ma ei saagi siis teilt osta või?” Üldiselt on aidanud küll 😀

    Tartus promosin isegi üht autoremonditöökoda, kus üllatuslikult ei kohelda naisklienti kunagi idioodina ja alati seletatakse lahti ja võimalusel näidatakse ka, mis autol viga, olin esimest korda kohe nii hämmingus, aga neil käib tõesti väga palju naiskliente, hea teeninduse järgi on nõudlus 🙂

  • Avatar
    Vasta Maarja 6. august 2018 at 17:30

    Ma käisin sügisel ehituspoes laminaati ostmas,meessoost klienditeenindaja seisis kõrval käed puusas ja vaatas kuidas ma laminaadi pakid kärusse tõstan.Vedasin ise autosse ja hiljem viiendale korruselegi.Kusjuures kui ma trepikoja välisukse lahti tegin,siis eemalt nägin kuidas üks mees jooksis ukse suunas.Mõtlesin,et tahab appi tulla,aga temal hoopis ei olnud võtmeid,lipsas uksest sisse ja ütles aitäh ?

  • Avatar
    Vasta Kaja 6. august 2018 at 14:38

    Mul on naljakas kogemus Türgist. Seal on rollid ikka veel palju rohkem paigas. Olime mehega mingis tänaval asuvas turismiputkas ja kauplesime trippe ja hindasid. Mu mehele pakuti istet ja õunateed. Mina seisin siis tema õla taga, suhtlesin ja kauplesin hinda. Vahepeal tõlkisin mehele. Lõpuks saime äriga kokkuleppele, mu meest tänati kättpidi ja mina seisin kõrval nagu tola. Nagu teenindaja või tõlk või ma ei tea kes. Väga koomiline olukord oli

  • Avatar
    Vasta Marge 6. august 2018 at 12:51

    Mina jalutasin ükskord ka ehituspoes ringi, mees tegeles mingite mõõtude klapitamisega seal ja mul oli igav.. Vahtisin niisama ringi ja näppisin ühtteist, kui jõudsin pintslite juurde siis katsusin ühe pintsli karvu sest kuidagi nii mõnusad tundusid ja siis astus üks kaupluse meestöötaja juurde ja küsis “kas preili teab üldse et näiteks lakkimise ja värvimise jaoks on erinevad pintslid, niisama pole neid mõtet siin näppida!” Asi polnudki niivõrd selles mida ta ütles, vaid KUIDAS ta ütles. Üleolevalt, ülbelt, põlglikult. Vastasin talle seepeale: “Jaa, loomulikult, ja tean isegi väga hästi, no ma otsingi lauvärvipintslit siin praegu ” 😀

  • Avatar
    Vasta AiriR 6. august 2018 at 12:15

    Olen küllaltki noor naisterahvas ja sõidan leiva teenimise eesmärgil veoautoga. Jõudes ühes või teises kohas objektile vaadatakse mind enamasti pea laest jala tallani, imestatakse ja küsitakse kas ma päriselt sõidan sellllllega!? (Ei, ma tegelikult lausa naudin seda…)

    Kui sa oled auto ära parkinud, kuskile erilisse kitsasse kohta, ollakse enamasti üllatunud… kui see siis esimesel korral ei õnnestu (olenemata et ma naine olen, vaid tegemist ongi keerulise kohaga) siis vaadatakse kahetsusväärselt – nojah, sa ju oled ikkagi naine… (nagu whaaat….)

    Aga olen harjunud olema see veidrik kes “jälle täna oma lapsega tööle on tulnud…”

    Las need mehed siis arvavad, et naised justkui ei peakski palka saama…

  • Avatar
    Vasta Kris 6. august 2018 at 10:44

    Alati kui ma mehe või meessoost sõbraga väljas söön, küsitakse, kas arve eraldi või kokku. Alati!
    Aga ükskord kui olime sõbraga enne pidulikku esinemist kohvikus aega viites riietunud tema frakki ja mina maani kleiti, SIIS ulatati arve kohe mehele. 😀 Nii naljakas!

    • Avatar
      Vasta Dagmar 6. august 2018 at 12:14

      Nii on jah. Ja vahest kui mina avastan küsimusele, et maksame koos, siis arve pannakse ikka tema ette mitte keskele või mulle ja mina pean selle enda poole lohistama ?

    • Avatar
      Vasta * 12. august 2018 at 12:48

      See on ju igati normaalne ega teenindaja ei tea millised suhted sul selle meessoost isikuga on ju. Samamoodi võiks ju öelda, et väga nõme oleks kui küsimata ulatatakse arve ainult mehele, et tema maksaks. !? Sellest võiks ju ka järeldada, et väga seksistlik on arvata, et alati peab mees maksma.

  • Avatar
    Vasta Anxu 6. august 2018 at 00:50

    Mina oleks teenusepakkuja saatnud Malluka blogi lugema, tolle kommentaaride peale. ??

  • Avatar
    Vasta Gerda 5. august 2018 at 23:06

    Hmm,olen kokku puutunud sellise olukorraga,et läksime mehega Prismasse,valisime soojaleti taga mida õhtuks kaasa haarata. Teenindaja oli naine,pöördus minupoole et mida soovin. Soove hakkas esitama hoopis minu mees ? see teenindaja täiega ignoreeris teda. Küsisin siis ise seda sama,andis kohe.järgmist asja küsis jälle mees,siis see müüja vaatas mulle nii tõsiselt otsa ja küsis KAS TE OLETE NÕUS. igatahes väga pull teenindus, ju mingi Feminist? ?

    • Avatar
      Vasta Anonüümne meelega 18. august 2018 at 14:56

      Sa ajad midagi segamini. Feministid pooldavad sugupoolte võrdsust ja kindlasti feministid ei arva, et söögiteema peaks ainult naiste asi olema. Õige feminist oleks vastanud sellele, kes küsib. Teenindaja, kes on toiduteemal nõus ainult naisterahvaga suhtlema, on feministi vastand.

  • Avatar
    Vasta Sandra 5. august 2018 at 22:10

    Niiii ilus kleit!!! Kust sellise saab?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 6. august 2018 at 07:18

      H&M 🙂

  • Avatar
    Vasta Triinu 5. august 2018 at 21:45

    Palun avalda, mis firma nimi on, kes sellisel viisil käitus?

  • Avatar
    Vasta Triinu 5. august 2018 at 21:44

    Palun avalda, mis firmaga tegemist on, kus sellisel viisil käituti?

  • Avatar
    Vasta Tups 5. august 2018 at 21:28

    Emaga käisime hiljuti ehituspoes, mitu meest vaatas pikalt järele, et mida NEED siin poes teevad. Võib-olla arvasid, et need paar liistu, mis meil näpus olid, on sajakilosed ja vahi naisi- tassivad! Ei kukkunudki käed otsast.
    Aga see tänaval järele vilistamine ja kommenteerimine on nõme. Kui on kompliment öelda, tule juurde ja ütle:”Näete hea välja” vms, aga mitte nii, et su selja taga arutatakse kõva häälega, küll on kobe vms. Mul on ju kõrvad küljes, ma kuulen. Olen inimene, mitte mingi objekt, mida kommenteerida. Ei ole siia maailma sündinud meeste silmi paitama. Selles osas võiksid mehed küll natuke austust õppida. Mina austan teisi inimesi ja eeldan seda ka teistelt. Seda pole palju palutud. Käitu teistega nii, nagu tahaksid, et sinuga käitutaks. Selja taga rääkimine pole viisakas.

  • Avatar
    Vasta tiina 5. august 2018 at 21:14

    Suhtumine, mis võiks tõesti ajalukku jääda. Praegusel ajastul on ikka kõik teisiti. Kuigi ei saa salata, alati on naisi, kes loodavadki, et kõik on mehe kulul ja ülal pidada. Kahjuks need naised jätkavad taoliste negatiivset eelarvamuste elus püsimist. Meie peres kipun ka ma ise olema rohkem see, kes rahakotiraudu avama peab. Tõsi küll, ma pole veel iial kohanud kedagi, kes selle peale imelikult vaataks või arvaks, et kindlasti on see vaid fassaad, a’la tegelikkuses ikka meees juba taob kõik kinni. Mees kahjuks elab üks päev korraga ning kuu lõpuks on tal alati arved nullis. Kes hädast välja aitab? Ikka naine….. -_-

    • Avatar
      Vasta K. 6. august 2018 at 00:35

      Vot, 1 sõna, mida ma ei salli “rahakotirauad”. Tahaks ropendada kui seda sõna kuuöen/näen.

      Tegelikult pole see kellegi asi kes keda söödab ja kellele loodab, mida kellelt ootab jne.
      What ever floats your boat!

    • Avatar
      Vasta Vaike 6. august 2018 at 12:54

      Miks ma ei või elada mehe kulul, kui see sobib nii mulle kui talle? Miks on see kuidagi negatiivsem kui vastupidi või võrdselt teenivate kaasade elukorraldus?

  • Avatar
    Vasta Anni 5. august 2018 at 21:09

    See, et sul on suva, kui sulle tänaval hõivatakse, siis kujuta ette, et kõik pole nagu sina. Mulle ka kunagi hõigati- talv ja pime aeg, tühi tänav ja paar meest autos hõikasid igasugu asju- ei olnud tore. Selle asemel, et aru saada, et inimeses on erinevad, nende kogemused on erinevad, sa naeruvääristad neid ?

    Ja paljudel siltidel/ütlustel on tagamõte juures. Muhu leiva juures anti mõista ju, et suured rinnad on paremad- väga nõme.

    Palun tee selgeks, mida tähendab “seksistlik”. See, et tüdrukule/naisele meeldivad sädelevad riided, ehted jms, ei ole seksistlik, aga kui temasse suhtutakse kui lolli bimbosse lihtsalt sellepärast, vot see on ?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 5. august 2018 at 21:22

      Kõik ei peagi olema nagu mina, aga ma usun, et ma OMA blogis saan vaid enda tunnetest rääkida.

      • Avatar
        Vasta Anni 5. august 2018 at 22:00

        Ega seda ju keegi ei keelagi, aga eks naiivselt loodan, et ühel hetkel inimesed ei pea normaalseks vähendada ja naeruvääristada teiste tundeid/arvamusi ja probleeme ka oma blogis/seltskonnas.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 6. august 2018 at 07:19

          No see, et sa seda naeruvääristamisena võtad, on sul endal mingi issue 🙂

    • Avatar
      Vasta TN 7. august 2018 at 22:40

      Muhu leiva juures kasutatakse lihtsalt üht vanarahva ütlust. Ei tasu nüüd üle mõtlema hakata. Sina annad praegu mõista, et suured rinnad on kehvemad ja mina kui suure partii omanik solvun.

      • Avatar
        Vasta Kadri 9. august 2018 at 17:44

        kõik on vist offended siin nüüd 😀 😀 😀

  • Avatar
    Vasta Katrin 5. august 2018 at 19:57

    Ma läksin üks kord autouksega üliõrnalt vastu megauhket bemmi. Tüüp oli parkinud oma auto no nii lähedale meile parklas. Mingit kriimu ega mõlki ei tulnud. Autost väljakaranud mees hakkas täiega karjuma, aga mitte minu vaid mu mehe peale, et mida su naine tegi, valva naist jne. Siuke tunne oli, et ma olen mingi väike terjer, kes viidi parki jalutama ja nüüd mu omanikku sõimatakse, sest ma sittusin sündsusetult kellegi piknikuteki peale. Aga mul oli pigem naljakas. Kui oleksin võõrast autot kahjustanud oleks muidugi teine lugu.

  • Avatar
    Vasta N 5. august 2018 at 19:19

    Tunnen ennast väga hästi kui keegi järgi vilistab/vaatab. Mõnikord ma panengi selle tähelepanu pärast natuke avarama dekoltee või värvingi huuled punaseks. Kui ma ei taha tähelepanu, siis ma olengi tagasihoidlikumalt riides.

    • Avatar
      Vasta Vaike 5. august 2018 at 22:30

      Sama siin!

  • Avatar
    Vasta Monsa 5. august 2018 at 19:08

    Mul oli kunagi ülemus, kes kohe päris avalikult ja otse eelistas meesjuhte st meessoost juhtivtöötajaid. Mina kuidagi sain ka tema alluvusse juhtivtöötajaks. Ta ikka päris palju andis mõista, et mehed on igati normaalsemad, rahulikumad, targemad jne. Ma pikalt murdsin pead, et kuidas mina ta lemmikute sekka sattunud olen. Siis ühes vestluses, kus ta jälle naisi alla tegi, vaatas mulle otsa ja mainis, et ta ei mõtle mind… ma polevat nagu päris naine vaid selline tugev ja tark 🙂 Muidu pole ma väga täheldanud nn alavääristamist ja kui keegi komplimendi teeb või ligi tikub, siis pigem on see naljakas.

  • Avatar
    Vasta Krissu 5. august 2018 at 18:09

    Ja kui looma pildil pole, siis oled loomavihkaja. Eks vali kas kass või koer, mul on tuhkrud ja oleksin “meeletult häiritud”!

  • Avatar
    Vasta Irene 5. august 2018 at 17:55

    Mul on sama keiss olnud samuti autoga ülevaatuspunktis. Vòtsin igaks juhuks meeskolleegi kaasa. Ja peale ùlevaatust seisime kòik 3kesi kòrvuti ja see ùlevaataja räàkis KÕIK auto vàikesed miinused vaid mu kolleegile otsa vaadates. Ma nagu: halloo! Ma olen ka siin!MINA! Selle auto omanik vòi nii?! Oli ka solvav.. viisakas inimene räägiks sel juhul mòlemaga..aga noh. Las ta jääda :P.
    Ja maksan samuti tihti ise, enda eest restos kàies. Puha friik eks :D.
    Eks ma liiga iseseisev ole ja see “mina ise” lööb ikka välja..

  • Avatar
    Vasta Mimmu 5. august 2018 at 17:12

    Minu elukaaslase arvates on väga seksistlik see et kõnnitee märgistuse nii märgi kui ka tee peale on joonistatud naine ja laps. Ta ei saa aru miks siis ei võiks olla mees + laps või kõige parem üldse pere + laps 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 5. august 2018 at 17:33

      Siis keegi ütleks, et jälle ei sobi, et miks mees+naine+laps? Miks mitte mees+mees+laps? Või naine+naine+laps? 😀

    • Avatar
      Vasta Älis 5. august 2018 at 19:46

      Soomes vist hakati/hakatakse neid märke muutma? Teab keegi Soomest kommenteerida? Et enam pole seal naine ja laps, vaid lihtsalt.. sooneutraalsed kujud 😀

      • Avatar
        Vasta Pisi 5. august 2018 at 20:57

        Soomes on märgil mees, kes jalutab tûtrega 🙂 nii et isad tütardega, aga mitte emad poegadga 😀 mind nt need märgid ei häiri. Oluline on, et on aru saada, mis märk on, mitte, mis soost inimesed pildil on.

  • Avatar
    Vasta Mannakas 5. august 2018 at 17:08

    Nohh eks paljud kasutavad seda vabandust “meil otsustab mees raha asju”
    Kui mingi müügikõne vms. tuleb.
    Ehk oli ka see mees seda lauset kuulnud nii palju, et eeldas teilt ka kohe seda…

    • Avatar
      Vasta Kriitik 6. august 2018 at 19:57

      Ma tihtipeale igasuguste müügikònede peale vastan, et ema ei luba osta. Kòne lòppeb väga kiirelt. Jah, mu ema on kòikvòimas?

  • Avatar
    Vasta Kätt 5. august 2018 at 17:07

    Olen sama asja otsa kukkunud. Ja olen lahendanudki asja selliselt, et kas võtan mehe kaasa (nt auto ostul) või viskan inimesele ennem nina peale paar targemat lauset toote kohta (nt auto paranduses, telefoni, teleka või arvuti ostul), et teenuse pakkuja ise kökk-mökk on vait. See on aidanud taolistes olukordades nö omavahelist suhtlemistasandit parandada.

    Aga kui olengi mehe kaasa haaranud, siis annab see mulle jällegi parema võimaluse jälgida inimese enda kehakeelt, et palju ta mulle pada ajab või mitte. Sest üldiselt meie majapidamises ongi, et mööbli panen kokku mina, pirne vahetan mina, torusid puhastan mina. Tehnika on justkui minu pärusmaa ja mehel suuresti ükskõik. Aga kahjuks jah.. vahest on vaja mehe nägu, et asjad ära ajada, sest meeste maailmas käsi peseb kergemini kätt ja võib palju kasulikumad pakumised/tingimused kätte saada kui üksi.

    21. sajandis on see küll kurb, kuid siiski tundub, et Eestis taoline seksistilik käitumine on pigem harvem nähtus.

  • Avatar
    Vasta Reelika 5. august 2018 at 17:01

    Ma muidu su postitusi ei kommenteeri (loen aga igat), kuid seekord küll pean kommentaari jätma, sest olen ise olnud peaaegu samas olukorras.
    Käisime elukaaslasega ükskord väljas söömas ning maksin mina, sest me teenime mõlemad ja seepärast maksame ka mõlemad, vahepeal mina, siis jälle tema. Minuarust on see täiesti okei, aga tolles toidukohas tegi teenindaja suured silmad ja küsis, et kas naine maksab?
    Olime täiesti sõnatud.. ainus asi, mida ütelda suutsin oli see, et “Jah, täna on niipidi”.
    Nagu reaalselt kust tuleb see arvamus, et mehed maksavad kõik kinni..21 sajand… Millejaoks mina siis teenin???
    Aga jah- ei meeldi ka mulle selline suhtumine 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 5. august 2018 at 17:34

      Issand kui haige 😀

    • Avatar
      Vasta Krissu 5. august 2018 at 18:16

      Meile tehti ka märkus, kui toitupoe lindil panin mehega kraamile pulga vahele, et kas külmikuid on kodus 2… Mäletan, et pea nõkstas taha ja ma lasin kajaka naeru, siis vastasin, et ma pole mehele ülalpeetav vaid elukaaslane ja rohkem me ei vestelnud.

    • Avatar
      Vasta Xc 5. august 2018 at 19:22

      Meil on finantsid ära jagatud, et kes mille eest maksab. A-la mehe maksta on alati nt kütus ja mina maksan alati väljas süües, nii juba 5a. Ja köik need 5a tuuakse arve alati mehe ette ja kui ma pangakaardi ulatan, et maksta, ollakse alati üllatunud. Ja see ikka häirib mind sest mismöttes sa üllatud/pööritad silmi/kohmetud, kui ma ise arvet maksta soovin? Tunnen end alati imelikult…

    • Avatar
      Vasta Marii 5. august 2018 at 21:28

      Ma loen ja imestan – olen samuti väljas käies aastaid enda ja mehe eest maksnud ja mitte kunagi (käime väljas söömas 3-4 korda nädalas) pole ükski klienditeenindaja selle üle imestanud. Kus te küll väljas käite? 😀

    • Avatar
      Vasta C. 5. august 2018 at 21:52

      Kui me mehega väljas söömas käime, siis maksab see, kes soovis välja sööma minna. 🙂 Ehk kui mina ütlen, et ma täna sooviks sinna või tänna sööma minna, siis mina ka teen välja ja vastupidi. Aga arve tuuakse ikka ja alati mehele ehk asetatakse tema käe juurde. Samas võiks laua nö kesk osale asetada.

      Siis kui veel vallaline olin ning kohtamas käisin. Siis pidevalt oli tekkis olukord, kus ma soovisin ise enda ees maksta aga selle peale vaadati viltu. Umbes, mis mõttes, et naine maksab ise. Et mees ikka maksab kohtingul ise jne. Ma olen ise seisev naine, ma ei eelda, et minu eest makstakse, samas kui mehel on kohutavalt seda vaja, et olla mees. No lasku käia…

      Selleks mulle meeldib mu mees, et ta ei tunne ennast vähem mehena selle tõttu, et ma talle välja teen 🙂

    • Avatar
      Vasta C 7. august 2018 at 14:35

      Meil on sama olukord olnud, käisime väljas söömas, mina, mu mees, sõbranna ja tema mees, maksmise aeg oli siis sõbrannal maksis mees meie arve teenindaja andis sujuvalt mehele, ütlesin, et mina maksan ja kaardiga, teenindaja vaatas otsa mulle siis mu mehele ja ütles: noja näha kelle jalas siin peres püksid on. Mul oli nagu mismõttes, me mõlemad käime tööl,elame koos aga miks ainult mees peaks maksma, mis ma seal tööl käin siis 😀

  • Avatar
    Vasta Evelin 5. august 2018 at 17:01

    Ma olen ka selle grupi liige ja samamoodi ei jõua vahel ära imestada, kuidas mõni näeb igas pisiasjas naiste objektistamist ja alavääristamist. Mõne inimese puhul eriti, kes pidevalt paneb sinna mingeid artikleid, kus pisimgi detail tundub talle kuidagi naisi solvav, tahaks imestunult küsida, et kas tal elus üldse muuks aega jääb, kui ainult neid artikleid otsib.
    Ja minu jaoks kõige absurdsem teema oli vist see, kui keegi tegi tohutu probleemi sellest, et öeldakse “kassipoeg”, sest noh, kassidel on ju mõlemast soost järglased. Naljanumber:D

    Hakkasin mõtlema, kas mulle meenub mõni juhtum, kus mind kui naist selgelt alavääristati ja nagu ei tulnudki meele. Kuigi ma olen kindel, et neid kordi on olnud ja ilmselt üsna palju. Ju siis pole nii ekstreemsed olnud, muidu ilmselt oleks meeles. Ma endast nii häbematult heal arvamusel ka, et väga ei oska nagu südamesse võtta, pigem mõtlen sellistel puhkudel, et inimene on lihtsalt loll ja mida sa siin lolli peale ikka solvud. Ma ise ju tean, mis ma väärt olen või mitte. Kui oleks mingi päris tõsine solvamine, siis ma ilmselt vait ei oleks, aga muidu- maailm on lihtsustatud mõtlemisega inimesi täis, ei jaksa mina nende kõigi peale solvuda, jääb veel oma elu nautimata:)
    Küll aga meenub mulle paar korda, kus mingi mees on teisi naisi alavääristanud ja ma olen nende naiste katiseks välja astunud. Mulle lihtsalt ei meeldi jobud, kes arvavad, et nad on ilgelt lahedad.

    • Avatar
      Vasta Karin 5. august 2018 at 20:00

      Aga miks te olete siis selle grupi liige kui nendega ei nõustu? Alati saab unfollowda:)

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 5. august 2018 at 20:03

        Aga kes on öeldud, et kunagi ei nõustu :)?

        • Avatar
          Vasta Evelin 6. august 2018 at 13:17

          Mina (eriti just viimasel ajal) ei nõustu seal päris paljude teemaalgatustega, aga kuna grupis on väga palju liikmeid, siis on seal ikkagi ka päris huvitavaid ja asjalikke teemasid. See on ka põhjus, miks ma endiselt seal liige olen.

  • Avatar
    Vasta K 5. august 2018 at 16:56

    Mis grupiga tegu? Hakkas täitsa huvitama 😀

    • Avatar
      Vasta Nimi 5. august 2018 at 21:21

      Ilmselt Virginia Woolf… Jne ma täis pealkirja ei mäleta.

  • Avatar
    Vasta Hmm 5. august 2018 at 16:46

    Aga ehk on sellel mehel kodus selline naine, kes ise midagi ei tee ja saabki mehelt taskuraha ja see vaene õnnetu mees arvab, et see ongi normaalsus ja kõik elavad nii ?? Ma viimasel ajal aina rohkem imestan, KUI paljudes peredes nii ongi muide…

  • Avatar
    Vasta Reet 5. august 2018 at 16:28

    Mina olen seda naine=loll suhtumist õnneks või kahjuks tundnud vaid auto remondi kohtades.
    Mäletan,et kui oma esimese auto Volvo s80 ostsin, siis käisin enne ka üv punktist läbi kontrollimas(oli isegi autodest teadev sõber kaasas) ja siis see ülevaatuse vend nii muuseas küsis “Aga miks üks väike naisterahvas üldse NII SUURE auto omale osta tahab?” Mul jäi ausõna suu lahti. Mis see tema kuradi asi on. Kiitsin siis vastu, et sellepärast, et Rootsi autod on turvalised.
    Seal jäigi siis nagu tunne,et kuna ma ise olen väike, pean ma endale hoopis mingi väikese punni ostma ?.

    Ja eks need muud kohadki on vaadanud mind eelarvamusega, et ma nagunii autodest midagi ei tea ja üritavad mingit käojaani ajada ja pähe määrida asju, mida vaja pole.

    Nüüdseks olen targem ja alati enne kuhugi minekut konsulteerin võimalikest variantidest oma tuttavaga ja nüüd on päris paljudel mehhaanikutel silmad suureks ja suu kinni jäänud,kuna ma ei olegi nii loll kui nad arvasid ??

    • Avatar
      Vasta Vesper 5. august 2018 at 19:06

      Huvitav kui palju suuremad need mehed siis on, kes peaksid olema S80 sihtgrupp. 😀

  • Avatar
    Vasta Maria 5. august 2018 at 16:17

    Selline suhtumine tegelt pole lubatud ja mu arust keelab seda Eestis mingi seaduski. Mina kirjutaks ausalt öeldes firmasse kaebuse. Tegelt nagu ei ole okei ja ei ole nii väga naljakas ka.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 5. august 2018 at 16:18

      See tüüp on ise firma omanik, mis ma talle ikka kaeban.

  • Avatar
    Vasta Triin 5. august 2018 at 16:05

    Mind muidu ei häiri ka need esimesed variandid, aga see viimane näide siis sellest “mees annab raha ja teeb otsused” suhtumine ajab küll harja punaseks ? Nüüd jääb ainult vaevama, et mis see härra oleks teinud, kui oleksidki öelnud, et oled ise rahatooja. Aga eks see olegi ilmselt sellise vanema generatsiooni suhtumine, kuigi õnneks pigem erand kui tavaline.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 5. august 2018 at 16:06

      See mees oli MAKSIMAALSELT 40 😀

      • Avatar
        Vasta Triin 5. august 2018 at 19:35

        Ok, siis ma sõnatu ?? eks issana loomaaed on kirju ?