PILDID REISIMINE

meie pisike puhkus + loos

28. veebruar 2019

Sõbranna imestas, et nii lühikesel puhkusel käisimegi või. Noh, mis ma öelda oskan. Kolm päeva, kaks ööd – minu jaoks ideaalne puhkus. Eriti veel lastega, nendega on see täiesti hea aeg, et saab kodust eemale, aga koju jõudes on selline “jeeee, kodu!!!” tunne peal. Suurematega poleks hullu kauemgi olla, aga Marta kiik ja BB tool ja pall, kõik on ju siin ja seetõttu on kodus lihtsalt mugavam.

Aga kuidas siis reis oli? No mina jäin mega rahule. Ma küll alguses pelgasin oma esimest pikemat sõitu, aga 180 km läks ülikiiresti ja ma tunnen ennast nüüd roolis kuidagi veel kindlamalt. Riiga sõiduks valmis!

Esiteks Mäetaguse mõisa hotell & spa oli hästi hubane ja armas. Just selline kodune ja mõnus. Mingit erilist luksust seal ei olnud, aga kõik oli puhas, korras ja mõisalik, seega just ideaalne. Lastega on sellistes eriti fancydes kohtades teinekord natsake ebamugav olla, aga sinna olid lapsed väga oodatud ja neile oli igal pool tegevust. Isegi toas oli mänguasjakast, mis eriti äge. Mari ja Lende mängisid nende asjadega nii tublisti ja tore oli vaadata, kuidas nad vähesega nii pikalt tegevust leidsid. Peaks vist kodus ka asjadest tuimalt loobuma!

Meie olime sviidis, mistõttu oli meil kaks tuba. Lastega eriti mõnus, sest siis saab neid tubade peale ära jaotada ja ise veel sarju vahtida või midagi säärast. Õnneks suutsime lapsed iga päev piisavalt ära väsitada, et magamisega probleeme ei olnud. Pead patjadele ja uni tuli. Kahjuks/õnneks kehtis sama ka minule – juba kell 23 oli mul iga päev selline uni, et läksin ka magama ära. Meie Martal on vist piimatellimise periood, seega ta pmst elab mu küljes ja muudkui kaanib piima. Endale ka natsa väsitav, aga elame üle 🙂

Esimesel päeval ei teinud me eriti midagi – jõudsime kohale, pakkisime asjad lahti, sõitsime Jõhvi poodi ja apteeki, käisime söömas ja hiljem hotelli spas ujumas. See oli ka Marta esimene spas ja basseinis käik, niiet ajalooline moment või nii ? Lisaks saime me tagatuppa minna, mis muidu on 18+ vanusele, aga E-T saavad pered ka sinna minna. Ma käisingi ainult Martaga, sest seal on palju saunasid, mis minu lastele nagunii huvi ei paku, aga ma sain rahus imetada ja mullivannis vedeleda.

Õhtul käisime Kardoga massaažis ka. Mõlemad võtsime peamassaaži ja ma pean ütlema, et see oli üks parimaid massaaže, mis ma saanud olen. Mul on paremas õlas mingi valulik koht, mida ükski massöör kunagi üles leidnud pole. See mees leidis! Ja mu käsi pole juba paar päeva valutanud.  Parimad 20€ ever spent!

Teisel päeval oli meil plaan minna midagi vahvat tegema ja seda me ka tegime. Esiteks käisin ma külapoes pähkleid ostmas ja kui kohalik joodik mulle: “tere blogija!” hüüdis, siis ma mõtlesin küll, et vot sulle lopsu, kui juba külaparmud ära tunnevad, järelikult olen kuulus, eheeehhee. Ühesõnaga ma ostsin pähkleid, sest mulle öeldi, et Jõhvi kontsertmaja taga pargis on mega julged oravad, keda saab sööta.

Noh, me seisime seal Mariga ja karjusime “naki-naki” ja “oraaaav!”, aga kedagi ei tulnud. Pettumus.

Edasi trippisime Tagavälja talusse – parim idee ever! Superlahe koht ja soovitan sinnakanti minejatele soojalt. Saime neljapäevaseid lambaid sülle võtta, kanu-kukkesid vaadata, hobusega sõita, saaniga sõita, lapsed sõitsid lumekarusselliga, Mari sai kingiks muna ja hiljem sõime värskeid vastlakukleid ja jõime teed. Pere peale maksime 15€, seega igati väärt värk.

Tagasi hotellis käisime muidugi veel spas ja söömas ja oligi jälle uneaeg. Eile pakkisime asjad kokku, vedelesime veel natsa ja sõitsimegi koju tagasi. Lapsed oleksid tahtnud veel spasse minna, aga kahjuks on seal kummaline süsteem, et spa avatakse alles kell 14. Seega viimasel päeval enne ära minekut spad külastada kahjuks ei saa. Pole enne sellist asja kuskil näinud, aga noh, alati on esimene kord. Lapsed olid pettunud, endal oli suht suva, olime seal tegelikult piisavalt liguneda ka saanud.

Selline oli siis meie Ida-Eesti puhkus. Täis pulli ja nalja ja õues ringi lippamist ja üldse soovitan soojalt teilgi see kant üle vaadata. Ja et uudistamine teile sama mõnusaks teha, kui meil oli, siis tahaksin ühele lugejale välja loosida samasuguse puhkusepaketi, nagu meil Mäetagusel oli. Ehk siis ööbimine kaheks ööks nende kahetoalises sviidis + külastus ka tagatuppa. Seega ideaalne lastega minekuks, aga miks mitte ka niisama kaasaga Eestit avastada. Et loosis osaleda, jäta kommentaar, kellega sa Mäetagusele läheksid ja juba esmaspäeval loosin võitja ❤️

Tegime ka väikse video meie reisist, kes tahab, siis haarake kohvi kätte ja vaadake üle: