Uncategorized

lasen Kardo ära kastreerida, mis siis???

29. mai 2019

Ma kunagi kellegi blogist lugesin, et asjadest ja kohtadest on palju lihtsam rääkida, kui enda elust ja tunnetest ja kõigest sellest, sest kergem on see, kui sind tituleeritakse “mõttetuks asjadest kirjutajaks”, kui hekseldatakse su isiklikke elu aspekte täiesti X moel. Ma ei tea, endal on muidu suht ükskõik, aga aina vähem ma avastan ennast blogis niisama “elust” rääkimas, sest lihtsalt EI VIITSI oma valikuid ja elu põhjendada kümnetele tuhandetele võõrastele. See “ela oma elu” väljend on küll üsna kulunud, aga tegelikult päris tõene. Mul pole midagi selle vastu, et oma elu teiega jagada, aga kuidas osadel nii raske aru saada on, et kuigi ma meie valikuid niiöelda letti laon ja kohati täitsa tohlaka mulje jätan, siis tegelikult ma päriselt oman kõiki kromosoome ja suudan oma valikuid ja otsuseid ise teha. Veel uskumatum – Kardo ka!

Meedia on ka muidugi ikka täisdebiilne. Eile lugesin uudist:

Ei teadnudki, et Kardo mu isane kassipoeg on, sellel ma kratist kinni võtan ja “lasen” ära steriliseerida. Üldse, kuidas ma saaksin sundida kedagi oma kehaga midagi tegema? Ei saagi. See on Kardo valik, Kardo otsus ja igati tema asi. Kommentaare lugedes hoidsin peast kinni, et kuidas ma küll julgen oma meest seda tegema sundida, sest äkki ta tahab veel lapsi saada. Parim oli spekulatsioon, et ma olen nii armukade, et meelega sunnin Kardot vasektoomiasse, et ta teiste naistega lapsi ei saa. Tahan ta ainukene laste ema olla, mind häbematut!

Konkreekselt vasektoomia point ongi see, et peale seda lapsi ei saa ja täitsa selle mõttega see ka tehtud saab. “Issand, aga äkki tahate veel lapsi! Sa ikka tead, et siis lapsi ei saa v? Poiss ju veel puudu!”. Nagu appi, hoidke endale oma poolsooda soig, ausõna veidi naerma ajab. Meil on KOLM last. See on päris mitu. Ma saaks aru, et meil oleks üks laps, et siis mõtleks, et kuule, äkki tahad kunagi veel. Aga me tõesõna ei taha enam ühtegi oma last. Kuna lapsendamine ei ole meile kummalegi võõras mõte, siis vastus teile: kui me kunagi veel tunneme, et me niiiiii väga tahame veel lapsi, siis lapsendame selle lapse. Vb teie rõõmuks lausa poisi! Muus osas proovime nende “vähese kolme” lapsega hakkama saada.

Eriti naljakas oli võõraste naiste hala, et noor mees jääb nüüd suguvõimetuks.

Esiteks: kui paljudel naistel plaan oli Kardoga tingimata lapsi saada, et selle uudise peale nii pettunud ja vihased on? Tõesti selline tunne seda raevu lugedes, et ma olen megapaljude plaanidele vee peale tõmmanud. MINA. Isiklikult. Kardole oma elutoas kääridega sunniviisiliselt oppi tehes.

Teiseks: vasektoomia konkreetselt teeb seda, et mees ei saa enam naist viljastada. Muu kõik töötab samamoodi edasi. Mul on tunne, et enamike jaoks vasektoomia= lõigatakse emm, kotid ja igaks juhuks perse ka maha ja siis vaene mees peab elu lõpuni istudes pissima või miskit?‍♀️ Igaks petteks mainin, et MAHA ei lõigata midagi ja ta ei hakka pärast välja nägema, nagu vaataks Ken barbile püksi ?

Nagu mainisin, siis mina olen Kardole öelnud, et minu poolest ta seda küll tegema ei peaks, sest eks ma võin ju ühe korra veel spiraaliga õnne proovida või see kuramuse kiip või asi, mis pannakse, seda pole ka proovinud. Aga kuna elu on näidanud, et need proovimised meile aina tütreid majja peksavad, siis tema otsus oli sedapuhku selline. Las inimene teeb siis, ei saa mina aru, miks see teisi nii kurjaks ajab.

Kardo lubas ise peale oppi sellest teemast video ka teha, eks ta ise räägib siis täpsemalt oma mõtetest ja tunnetest ja värki, aga minul on tegelikult ka täitsa hea meel, et ma ei pea mingisuguseid hormoone sisse sööma ja pille võtma ja pidevalt paranoias elama, et kle äkki ma jälle kogemata rase ? Seega proovigem korraks mõistusega asja võtta ja las meie pere teeb nii, kuidas meile tundub sobivat ja teised pered võivad teha, mida nemad õigemaks peavad. Kuskil netis närvitsemine, et “tra see Mollukas ikka valus libu, kastreerib mehe ära!” jutt on kergelt öeldes nii loll, et endalgi võiks piinlik olla. Aga nagu te teate, siis ega lollidel endal raske pole, teistel on. Eriti kui ma eile sealt Elu24 FBist lugesin geniaalsusi, et vaene mees, mõtle kui lahku lähme, kuidas ta siis uue naisega peaks lapsi saama.

Lihtsalt väike infokild: kui lahku minnakse, siis eelmise abielu lapsed ei kao müstiliselt ära, vaid jäävad ikka mõlema lasteks edasi. Ei ole nii, et lähme lahku ja siis Kardol on jälle null last ja peab neid juurde vorpima hakkama. Vasektoomia ei ole selle pärast, et ta konkreetselt MINUGA lapsi ei taha, vaid ta reaalselt ei taha neid kellegagi.

Kallis Ille, usu või ei, aga ma ei kirjutanud Elu24’le, et kuulge, viitsite, tehke palun üks debiilne artikkel minu abikaasa kottidest ja tema plaanidest nende kottidega. Ma saan aru, et mõistus pole enda teha, aga üldiselt on meedia eesmärk saada klikke. Kuidas neid saada, ei läbiräägita nendega, kelle arvelt neid saada proovitakse. St Elu24 ei tee seda, teised meediaväljanded on lausa viisakalt küsinud, kui mingit teemat kajastada soovivad, mis on neist väga kena. Elu24 on lihtsalt mingi “uudiste” solgiauk.

Omg, tõesti, kuidas ma küll selle peale enne ei mõelnud, et mis siis, kui Kardol tekib soov veel teiste naistega lapsi teha? Äkki ma peaks hakkama raha kõrvale panema, et neil tulevastel lastel oleks mingi väike fond ka kohe olemas, või kuidas, jumala eest, puutuvad minusse Kardo olematud tulevased lapsed, ta olematu uue naisega?

Ok. I’ m out ??‍♀️ Nagu ma tean, et siin loevad enamasti ikka mõistusega inimesed ja ma võiks üldse mitte taielda selle teemaga SIIN, sest ega need pooletoobised siit nagunii ei loe, jauravad oma suva kommentaariumis edasi, aga sry, pidin natukene rant’ima sellel teemal. Lähen nüüd oma kubet maha nüsima!

 

 

Loe ka neid postitusi!

156 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Kris 2. juuni 2019 at 17:39

    Meil 10a tagasi see tehtud. St mehel siis.
    Tema otsus oli, et kui naine on kandnud ja sünnitanud kolm last, aastaid pillide ja spiraaliga jantinud, siis tema teeb vasektoomia. Me olime siis 30-sed ja ma jumala tõsiselt ütlesin, et mõelgu ikka järele, et äkki siis kui tal keskeakriis tuleb ja ta omale noore tibi leiab, et siis vast vaja uuele ringile… ja ta vaid naeris, et seda enam! Kolm last ju olemas!
    Ja tõesti, miks peaks 40ndates kokku saavad inimesed hakkama uusi lapsi saama, siis kohtutakse ikka juba muudel tingimustel ja elatakse endi ja kummagi laste jaoks.

    Need, kes kangesti mehe suguvõime pärast muret tunnevad, võivad rahulikult hingata.
    Kuna elu on muretu, muutub seks palju sagedasemaks, spontaansemaks ja mängulisemaks.
    10a hiljem on ikka väga äge. Ja vabalt mitu korda järjest.
    Nii et superluks.
    Protseduuri läbinud mehed toibusid toona samas palatis ja kõik olid kihvtid, intelligentsed, eneseteadlikud mehed, omavahel oli visatud pulli võllanalja.

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 13:46

      Ma teise poole kohta veel ei oska kommenteerida, aga esimese poolega täiesti nõus! 😛

  • Avatar
    Vasta Anette 31. mai 2019 at 17:31

    Kas inimeste arvates ei ole kardol endal nagu üldse sõnaõigust või mõistust? Kas tõesti arvatakse et mallu käseb poob laseb ja kardo ainult teeb???
    Jäetakse naine nii süüdi kuidagi. Samas nagu mis see teiste aei on?
    Kogu elu ei saa ka elada mõttega et oo kle ehk lahutame.. Ja kui mõlemil ongi kolm last piiriks siis miks mitte ära teha? Tean naist kes peale kolmandat last lasi end viljatuks teha. Aga kuna sina nüüd kuulsam siis kõik arvavad et see nende asi ?

    • Avatar
      Vasta Mallu 1. juuni 2019 at 11:25

      Täpselt, nii ongi 😀

  • Avatar
    Vasta G. 30. mai 2019 at 19:35

    Appi kui kõveras ma olen. Meil 2 last ja nii on ja jääb. Heh ma kh see tore kel ju oli kõik tehtud, et lapsi rohkem ei tuleks 😀 Noh saime siiski teise lapse ka aga kui me TEGELIKULT ka rohkem ei taha?
    Minul läks niipidi kergelt, et mul oli vähk ja eemaldati kõik.
    Kui see poleks nii läinud siis abikaasa ootas, et vanus täituks ja saaks kh vasektoomia teha. Kuna peab ju olema 3 last või 35 aastane.
    Me oleme õnnelikud just niisuure perega kui meil on.

    Need kujuteldavad naised kes mu mehega kunagi lapsi tahavad (no peaksid vägistama ta ehk) siis jep ta ei tee vasektoomiat. Noh ja need kujuteldavad mehed kes siis mind kunagi ehk tahaks oma laste emadeks siis sitt lugu 😀
    Kurat ma ikka nii kõveras neid kommentaare lugedes.

    • Avatar
      Vasta Mallu 1. juuni 2019 at 11:26

      Ei tea kas see vähk nüüd just kergem tundub, aga kui rohkem lapsi ei soovi, siis õnneks pole kahju ka ja üks mure jälle vähem 😛

  • Avatar
    Vasta M 30. mai 2019 at 14:43

    Ma lugesin eile neid kommentaare ja pidin perseli kukkuma .Nii isiklik asi ja elu24 lihtsalt paneb sellist teksti et hoia alt .
    Mis iseenesest teemasse puutub siis kahjuks ma olen arvamusel et Kardo on natuke poisike veel et sellist asja teha ja on veel mitmeid erinevaid võimalusi ,kuidas lapsi mitte saada .
    Asi lihtsalt selles et see ”teen hiljem uue opi ja asi vask” ei ole nii lihtne .Kui peaks tulema soov lapsi saada hiljem siis uuS opp ei ole garantii ,enamustel on peale uut oppi ikkagi raskem (kui mitte võimatu) lapsi saada .
    Miks ma ei ole selle poolt ? Kui Kardo oleks 50 ,lasku käia . Aga ta on alles poisike ja see ,mis mõtted on 45 a Kardol peas ei ole tal täna õrna ainugi . Jag temalt ei lõigata varustust ära ,selge see ,aga viljatu mees tunneb end tavaliselt sellest puudutatuna ,seda on raske seletada aga kipub nii olema ,et see õige ”isase” tunne saab riivatud ja see kõik mõjub talle . Psüühhiliselt muidugi ,väljastpoolt pole ju midagi näha .
    Fakt on ju ka see et mida vanemaks te saate ,seda rohkem saate aru sellest ,kui palju ”väga normaalseid peresi” lahku läheb . Jah sa ütled et lapsed häävad.Loomulikult,Kardo suhtes pole kahtlustki et ta jätkaks oma isarolli ka lahus olles .Aga ! Kas ta jääb elulópuni üksikuks ? Enamus ei jää vaid loovadki uue pere .Kuidas siis edasi ? Enamus paare ,kes on armunud ja ehk abielluvadki soovivad tavaliselt vähemalt 1 omavahelist last ,kes neid seoks .Imelik küll kuid me inimesed oleme sellised .Me soovime ,et meid seoks midagi teineteisega .
    Ma arvan et rääkige lihtsalt 1 kord veel see teema läbi sest see faktum et teie pere on koos ka 30 a pärast on kahjuks statistika läbi väga väike ,seda enam et olete ”kuulsamad” kui tavapered .

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 15:21

      Meil sai enne protseduuri see kenasti läbi räägitud, aga aitäh muretsemast.

    • Avatar
      Vasta Britt 30. mai 2019 at 18:53

      Mnjah. Kujutame siis ette seda stsenaariumit, et 45a või miks mitte ka 50a Kardo otsustab, et talle aitab. Aga kes ütleb, et ta uus väljavalitu oleks lastetu? Ehk on ta uus väljavalitu emaks neljale lapsele. Kokku teeb see siis seitsmelapselise kärgpere, mille mõlemad liikmed on ilmselt 40+. Vabandust, kui mu mõtteviis utoopiline tundub, aga ma tõesti ei näe, miks nad peaksid sealjuures veel ühte lisaks soovima. Vähemalt ma eeldan, et kui inimesed kokku lähevad, siis neid juba seob miski, mitte pole vaja seda sidust eraldi looma hakata..

      Jah, see otsus on toodud avalikkuse ette ja vaba internetiruumi häda (ning rõõm) on mõistagi see, et kõik saavad oma arvamust avaldada, aga kas tõesti eeldatakse, et selline otsus on võetud vastu hetkeemotsiooni ajendil? Kui inimesed on selle enda jaoks selgeks mõelnud, mõlemad nõus, siis milleks jaurata muudkui “aga minu meelest”?

      Sellest ei hakka üldse rääkima, et selle protseduuriga justkui mehelikkus ära kaoks. See on mingisugune alfaisaste egoga seotud teema. Ma leian hoopis, et on ääretult (!) mehelik võtta enda kanda üks füüsiline osa pereplaneerimise osas. Last kanda, sünnitada ega imetada mees ei saa. Kanda hoolt selle eest, et rohkem lapsi ei tuleks (kui mõlemad seda meelt) saab. Miks peaks KÕIK olema naise kanda? Astugem nüüd samm edasi siin ühiskonnas, eks.

      • Avatar
        Vasta Mallu 1. juuni 2019 at 11:28

        Täpppppselt 😀

    • Avatar
      Vasta Lu 31. mai 2019 at 20:21

      Mina olen 35 ja mees mõned aastad vanem, kummalgi oli tuttavaks saades 2 last, ja kujutad sa ette, me küll armastame teineteist ja oleme otsustanud oma ülejäänud elu koos läbida, aga ühist last ei taha. Olemasolevad 4 on vaja üles kasvatada ja siis tahaks nagu oma elu ka elada, mitte uut “titte” inimeseks kasvatada. Ja ka meie puhul oli mees see, kes arvas, et ta on nõus ise vasektoomia tegema, et ei oleks isegi mitte ohtu rasestumiseks (sinu rõõmuks ütlen, et senini ei ole ta seda veel teinud) .
      Minu meelest on see nii rumal mõtlemine, et igas suhtes on vaja lapsi saada. No ei ole..

      • Avatar
        Vasta Mallu 1. juuni 2019 at 11:31

        Jah, ma ka nõus, et see ei ole mingi iga suhte must have, et peab ühiseid tittesid ka vorpima hakkama 😀 Ega need eelmised siis ära kao..

    • Avatar
      Vasta Birx 31. mai 2019 at 21:50

      Vot mina sellest aru ei saa, et mees võib ja saab lapsi teha põhimõtteliselt elulõpuni kuna ta bioloogia seda lubab. Minu arust on 45 aastaselt juba nii naisel kui ka mehel hilja last saada. Arvestades veel et mehed surevad varem. 45 v 50 a issi, laps on 15 ja isa 60 või veel enam. Nagu nii jabur analüüs kuidas Kardo veel tulevikus lapsi tahab äkki kui tüüp on selgelt öelnud et ei taha lapsi. Millest siis inimesed aru ei saa!! Tule taevas appi 😀

  • Avatar
    Vasta Merit Eier 30. mai 2019 at 13:43

    Issanda loomaaed on suur ja lai ?

  • Avatar
    Vasta Kelly 30. mai 2019 at 10:39

    See teema isegi ei puuduta mind, aga ma loen neid kommentaare ja nii vihale ajab, et pea hakkab valutama 😀 Mul nii kõriauguni sellest, kuidas pidevalt tahetakse dikteerida, kui palju lapsi keegi ikka saama peaks.

    Kui keegi peaks julgema mainida, et ta üldse lapsi ei taha, no siis põhimõtteliselt võiks Radissoni katuselt alla hüpata, sest nii mõttetut inimest pole nagunii mõtet elus hoida. Saab keegi ühe lapse – ok, tore, aga nüüd peab kindlasti veel ühe tegema, sest kellel siis ainult üks laps on?? Saadki siis teise lapse ka, aga hoidku taevaisa selle eest kui see laps samast soost on – nüüd on vaja ikka veel lapsi saada, et ikka teisest soost laps ka saada, muidu ikka ei ole “päris”.

    Tra küll, teil on KOLM LAST ja inimestel on ikka probleem. Ja see nutt selle üle, kuidas süütute täiskasvanute silmad peavad lugema selle kohta, et keegi teeb vasektoomia… just sellepärast peabki sellest rääkima, et täiseas inimene ei hakkaks õhku ahmima ja risti ette lööma sellise asja peale.

    Ma ei tea, kuidas sa sellise juraga toime tuled, ma olen juba täiesti kõrvalise isikuna pissed off 😀

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:50

      ma konkreetselt dead inside 😀

  • Avatar
    Vasta K 30. mai 2019 at 08:28

    Ma ikka ja jälle imestan, et inimesed oma päris nimega julgevad sellist ila avalikult ajada. Ja et perse ka maha võetakse igaks juhuks – mõnus naer! ?

  • Avatar
    Vasta Liina 30. mai 2019 at 07:54

    Minu arust on Kardo soov küll väga mõistlik. Kui te EI TAHA enam lapsi saada, siis why the fuck peaksid sina hormoone sisse neelama või spiraaliga “proovima”. Või mida täpselt te ootama peaksite? Sinu menopausi, et siis uuesti ölda, et “näe, siiani pole ikka lapsi tahtnud juurde teha, aga küll on ikka hea, et ma siin 20 aastat VÕISIN lapsi teha”. Live and let live, ma ütlen.

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 13:47

      Abielu purunemist vist peaksime ootama siin poolte arvates 😀

  • Avatar
    Vasta Kaisa 30. mai 2019 at 04:29

    Hahaha Sinu sõnastus Mallu on nii hea lausetes?
    Aga tõesti on nii debiilne ikka, lugesin neid kommentaare ja pidin perseli kukkuma. Inimesed on ikka nii kitsarinnalised.

  • Avatar
    Vasta E* 29. mai 2019 at 23:51

    Olin ka hämmingus kui sellise pealkirjaga uudist lugesin. Tekkis küsimus, kas tõesti on need tänapäeval ainsad uudised, mis müüvad?
    Mõnda kommentaari lugedes mõtlesin, et tule taevas appi…..inimesed kirjutavad, et keda huvitab selline uudis ja laimavad. Üritavad näidata, et neid see teema üldse ei huvita, aga millegipärast kommenteerivad mitu rida idiootsust kokku. Miks siis oma väärtusliku aega sellele rasiata?
    Ja siis muidugi viimane geniaalsus – Raja Teele! Olen sõnatu – kas annab tõesti kellelgi nii igav olla? Rääkimata küsitavuses, kas inimese intelligentsiga on ikka kõik korras?

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:56

      Ma kardan, et ei ole, selle pärast tema teemal ka sõna ei võta. Haige inimesega ei ole ilus vaielda.

      • Avatar
        Vasta Naine 30. mai 2019 at 20:09

        Me ise plaanime ka midagi ette võtta selliste asjadega nagu ups rase,kuigi kasutad vahendeid aga sähh ja rase.Palju operatsioon maksis ja kui kiiresti opile sai.Meil ongi nüüd valik et kui tuleb keiser siis kas lasen omal juhad läbi lõigata või siis abikaasa teeb 1:0 ära.See mis teie otsustasite see pole mitte kellegi teise asi jääb küll sellni tunne,et naised jaid võimalusest nüüd Kardoga lapsi saada 😀

  • Avatar
    Vasta Oleg 29. mai 2019 at 23:45

    Ma ei mõista teid hukka ega miskit, lihtsalt mõtlen sellele, et tegelikult Sina naisena saaksid ka oma munajuhad läbi lasta lõigata. Et see variant on ka olemas 🙂 olete mõlemat varianti kaalunud? Või mis arvamus selles osas nagu on? 🙂

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:57

      Ma olen vastanud siin kommentaarides ka, et ma SAAKSIN, aga mina ei taha. Kardo saab ja tahab, seega teeb see, kes tahab 😀

    • Avatar
      Vasta Paprikas 1. juuni 2019 at 09:05

      Kas te olete ka lugenud või vähemalt kursis, kui kõvasti raskem variant on see naistele?

  • Avatar
    Vasta Lastetu naine 29. mai 2019 at 22:40

    Oh jumal. Keskmine eestlanna sünnitas 2016. aastal 1.58 last. See tähendab, et sinul on sama palju lapsi, nagu umbes kahel eestlannal. Sa oled väga tubli, lastega või mitte. Ära tee palun välja lollide kisast.

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:57

      🙂

  • Avatar
    Vasta Mariet 29. mai 2019 at 21:45

    Ma ei ürita teie otsust kuidagi mõjutada aga ma trükin ühe loo.

    Mu tuttav naisterahvas oli abielus ja neil oli peres kaks tütart. Naine tahtis veel lapsi, sest oli ise suure pere laps ja tema jaoks tundus suur pere loomulik. Mees rohkem lapsi ei tahtnud, tegi vasektoomia ja lahutas ka. Naine kohtus mõned aastad hiljem oma praeguse abikaasaga ja sai veel kaks last. Mees kohtus ka naisega, kellel aga endal polnud lapsi. Nüüd on neil aastaid lapsendatud šokolaadipoiss.

    See situatsioon pole küll teiega seotud aga lihtsalt näide, kuidas mees, kes ise vasektoomiat üle laipade tegi, pidi seda hiljem kahetsema.

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:58

      aga äkki ta tahtis last lapsendada ?‍♀️

      • Avatar
        Vasta Vaike 30. mai 2019 at 12:09

        Mismõttes üle laipade? Ja vaevalt, et ta kahetseb, et ühele juba olemasolevale väikesele inimesele kodu ja armastust saab pakkuda.

    • Avatar
      Vasta J 31. mai 2019 at 10:39

      Anna kannatust! Mees tegi ÜLE LAIPADE vasektoomia! Kus need laibad selles näites on? Või on asi selles, et nad lapsendasid šokolaadipoisi? Valge rass sureb nüüd välja ja muu jama või miks see nahavärv nii oluline on, et tuleb ära mainida?

  • Avatar
    Vasta eemida 29. mai 2019 at 21:25

    Läksin ka morbiidsest huvist sinna fb lehele kommentaare lugema ja… sain aru KUI oluline on võidelda nende veebiajakirjanduse lollide pealkirjadega, mis jätavad toimuvast täpselt sellise mulje, mida on vaja, et klikke püüda.. no inimesed lihtsalt EI LOE pealkirjast kaugemale, rääkimata selleteemalise blogipostitusega tutvumisest, ja see on nii kurb. (Rääkimata kõigest muust lollusest, mis seal leidus)

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:58

      ei loe kahjuks jah, aga no mis teha 😀

  • Avatar
    Vasta Anneli 29. mai 2019 at 19:30

    Hahh, nägin seda pealkirja ja esimese asjana ma mõtlen, et eee, mis moodi mallukas laseb Kardo ära kastreerida? Võtab kardo kaenlasse nagu koerakutsika ja tassib ala opi lauale w ??? Issanda loomaaed on ikka kirju ma ütlen. Kardo on see kes laseb endale teha vasekdoomia, või eee, ikkagi sina? 😀
    Kas tõesti inimesed ei suuda veidigi enne mõelda ja siis öelda…
    Kui inimene kirjutab kommentaari, siis tal reaalselt on aega enne järele mõelda kui öelda, kui räägida aga otse silmast silma, siis on lihtne enne öelda siis mõelda… Ohh ma ei teagi kohe mida öelda. Ole tugev, sest ega siit tuleb veel ja täiega 😀

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:58

      🙂

  • Avatar
    Vasta Mari 29. mai 2019 at 19:20

    ??????
    Sa oled NIII ÄGE!

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:59

      Tänks 😀

  • Avatar
    Vasta Kriss 29. mai 2019 at 19:18

    Mu meelest ÜLImehelik, julge ja hooliv otsus su mehel see asi enda peale võtta. Miks peaks see olema alati naiste kehade kanda. Tubli, Kardo! Jõudu teile rumalusega diilimisel!

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:59

      Aitäh 🙂

  • Avatar
    Vasta Tuuli 29. mai 2019 at 18:30

    Issand Mallukas kuidas Sa küll võid…mis Sa mehega nüüd küll teed? Julm inimese loom kuidas mees nüüd veel ringi käib ja mis saama hakkab…)))) Ok lõõbin. Lase õhest silmamunast sisse ja teisest välja…ma oleks happy kui mu mees ka seda teha laseks. Meil on jutuks olnud, aga alati tekkib see tõrge ja ohh kuidas ma saan ja kuidas ma teen ja nii edasi ja tagasi. Ma usun, et paljud mehed kardavadki ja naised on lihtsalt kadedad-. Edu ja jaksu ja pikka kannatust.

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:59

      Aitäh 🙂

  • Avatar
    Vasta valus lugeda 29. mai 2019 at 18:23

    Korduvalt üritatud siin tarka panna, et meeste puhul on kastreerimine. EI OLE! Mehed ei ole kassid ega ruunad muideks. Kastratsioon on ikka konkreetselt munandite eemaldamine, mille tagajärjel mees ei ole suguvõimeline. Vanasti kasutati kastreerimist noorte andekate kooripoiste puhul, kellel siis kunagi häälemurret ei saabunud (sest munandeid polnud, mis oleksid suguhormoone tootnud). Tänapäeval on ka olemas keemiline kastreerimine, mida määratakse ennetava meetmena karistatud pedofiilidele, sest neis ei teki siis sugutungi ja ei ole võimelised suguakti sooritama.
    Vasektoomia on ikkagi steriliseerimine (st mees on hiljem steriilne aga suguvõimeline). Malluka pealkiri on ka muidugi eriti julm…

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:59

      Ma julm naine ka ?‍♀️

  • Avatar
    Vasta J 29. mai 2019 at 18:13

    Mallu, ole nüüd naine! Arvestdes, paljud Kardoga lapsi tahavad, siis nüsi ikka Kardol kõik maha, enne kui temast ilma jääd.

    • Mallu
      Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:59

      Sry naised 🙁

  • Avatar
    Vasta Merilii 29. mai 2019 at 18:04

    Minu arvates need kes kirjutavad igast jama võiksid vait jääda. Iga pere teeb mis tahab teiste perset see ei tohiks torkida teiste tegemised mis neid ei puuduta.

  • Avatar
    Vasta Kristiina 29. mai 2019 at 17:13

    Kurb on lugeda, kui loll on Eesti rahvas.
    Esiteks: ma nii sügavalt kahtlen et kas või üks neist prouadest mõtleks selle peale, et äkki NENDE mees soovib tulevikus last saada TEISE naisega.
    Teiseks: nii kuidas opp ära tehakse, saab seda ka ümber teha. Eks siis jälle üks näide harimatutest inimestest, kellel lihtsalt kännu otsast oma sõna sekka vaja öelda.
    Kolmandaks: KOLM last. Jälle näha et enamus kommenteeriaid on maalt ja hobusega kus vorbitaksegi lapsi lihtsalt et oleks. Minu silmis on ka 1 laps palju
    Aga täpselt nii palju kui on inimesi, on ka arvamusi. Aga see ei tähenda et oma teadmatusest seda avaldama peaks.

    Sina Mallukas pane aga samas vaimus edasi. Idioote pole mõtet toita.

    Ps: kõnnin just su raamatu järgi poodi. 🙂

    • Avatar
      Vasta Mammu 29. mai 2019 at 23:49

      Appi. No sain naerda ??? Kui me oma kolmanda lapse saame siis mul mees on ka öelnud, et läheb teeb ka vasektoomia -vabalt. No ma ei saa aru, mis maailma lõpp see on ? ? Naised võivad endal küll juhasid siduma minna – kedagi ei huvita, aga kohe kui mõni mees teeb vasektoomia siis on maailma lõpp – mees piinatakse, sunnitake ja lõpuks jäãb kõigest ilma, mis teda mehena defineerib ?‍♀️ Kannatust sulle sellistega!

      • Mallu
        Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:57

        Tänks!

  • Avatar
    Vasta Sandra 29. mai 2019 at 16:57

    Vasektoomia on igati lugupidamist vääriv otsus, kui see on tehtud võrdsete partneritega peres. Normaalne- naine sünnitab lapsed ja annab oma osa, mees hoolitseb hiljem selle eest, et lapsi juurde ei tuleks. Mõlemad panustavad nii rahaliselt, ajaliselt kui emotsionaalselt
    Paraku pole teie võrdsed partnerid. Pööra see lugu korraks vastupidi. On üks meesblogija, kelle naine on temast täielikult sõltuv, pikalt tööturult eemal olnud, ilma hariduseta, poole oma kinnisvarast mehele andnud (tegelikult üle poole, sest on ka lapsed), kodune ja ambitsioonideta. Ja nüüd see meesblogija kirjutab korduvalt jutukesi sellest, et naine teeb ühte või teist oma kehaga, ilma, et naispool midagi tarka ütleks. Kas ei tundu pealesunnitud olukorrana? Kes maksab, tellib muusika?

    Oleks olnud igati ok, kui Kardo ise sel teemal juttu oleks alustanud, mitte et sina kirjeldad, mis tema seemnejuhadega tegema hakatakse. See teema oleks saanud hoopis positiivsemat vastukaja, mida oleks tegelikult hädasti vaja- Eesti mehed pereplaneerimises sageli osaleda ei soovi ja lükkavad kõik naise kaela.
    Aga kui sa juba tükk aega tagasi alustasid seda teemat viisil, mis jättis Kardo ja tema tahte tahaplaanile, ei maksa imestada taoliste pealkirjade üle. Sa kohtled oma meest nagu dresseeritud ahvi. Kas sa ennast naisena lubaksid samamoodi kohelda?
    Kas sa arvad, et sinupoolne sõnastus võiks kedagi positiivselt mõjutada, nii et naised julgeks rohkem meestelt vastutust nõuda ja mehed tahaks vastutuse võtta? Vaevalt- vastupidine on see efekt. Kardo võiks nüüd niipalju mees olla, et räägib ise sel teemal edasi. Eriti, kui see on tema sõltumatu otsus, nagu sa väidad.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 17:03

      Tänks Dr. Phil, aitäh sulle selle vaatluse üle meie pereelust. Ma nüüd oskan kohe paremini elada ja sina said ka oma tarkust näidata, täitsa win-win meil siin 😀

    • Avatar
      Vasta Maria 29. mai 2019 at 18:12

      Sandra, irooniline, et oled oma ülimalt seksistlikus kommentaaris võrdsuse argumendi välja toonud. Kui naine oleks mitme lapsega järjest lapsehoolduspuhkusel, siis ei ütleks keegi, et ta on “ambitsioonitu, täielikult mehest sõltuv, pikalt tööturult eemal olnud” jms, vaid see oleks normaalne, et inimene kasvatab oma lapsi ja pereelu on planeeritud nii, et üks vanem teenib raha ja teine on beebi kõrvalt vanemapuhkusel.

      Ja väga haige on mu meelest ka eeldada, et see, kes kahest vanemast parajasti tööl käib, võib teisele ette kirjutada, mis ta oma kehaga tegama peab :D. See oleks küll väga ebatervete võimusuhetega perekonna tunnus.

    • Avatar
      Vasta Sokk 29. mai 2019 at 22:10

      +1

  • Avatar
    Vasta Nets 29. mai 2019 at 16:43

    Eks need kriitilised kommentaatorid kardavad, et ei saagi sinuga siis kunagi enam koos samal ajal rasedad olla, kui Kardo naks-naks teeb ja sina meest ei kavatse vahetada. 😀 Kõik räägivad, et kuidas sa Kardole nii teed, aga sisimas mõtlevad, et kuidas sa neile nõnda teed. 😀

  • Avatar
    Vasta Kertu 29. mai 2019 at 16:27

    Pmst elu24 kommentaarium selgitab ära, miks on elatisvõlglaste nimekiri nii pikk nagu ta on. Liiga palju on naisi, kelle arust on iseenesestmõistetav, et mees peab igast suhtest ikka lapse saama ning vahet pole mitu neid enne oli ja kas ta neid toetada üldse jaksab. Samas, neil naistel on endal ka mitu last, igaüks erineva perekonnanimega, elatisraha kuskilt tulemas ei ole sest isa on kuskil mustalt tööl (aga lapse saamise hetkel ollakse tavaliselt väga uhke selle üle, et sellise ässaga suhtes ollakse).

  • Avatar
    Vasta Ahaa 29. mai 2019 at 16:26

    Mulle meeldivad need postitused, kus sa vastad lauslollidele kommentaaridele. Seda on nii naljakas lugeda. Täpselt minu masti huumor.
    Eriti pärast tööpäeva ?

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 13:58

      No mis sa ikka nendega teed, kui naerad kaasa 😀

  • Avatar
    Vasta Helen 29. mai 2019 at 16:01

    Dšiisas, see on nii halenaljakas….naeran ja samal ajal mõtlen, et lihtsam on pead vastu seina taguda, kui neid tarkade arvajate mõttemaailma välgatusi lugeda 😀

    Nüüd veits teine teema ja kes see ikka siin meistrit õpetama tuleb, aga päris hea lugemine, mida kindlasti oskad väärtustada:
    THE SUBTLE ART OF NOT GIVING A FUCK – https://markmanson.net/not-giving-a-fuck

  • Avatar
    Vasta Agh 29. mai 2019 at 15:55

    Inimesed on imelikud. Ma loen su blogi suhteliselt tihti, kui see teema tuli siis ma mõtlesin ka, et okei, imelik aga see pole ju minu asi, mida teie teete. Ja eriti ei ole minu asju teile ettekirjutusi teha kuidas teie elama peaksite ju.
    Ma arvan, et teie oma elu ja teie omad valikud, igaüks vastutab ikka ise oma tegude eest ja pole teiste asi see ju! ?

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 13:59

      Kahjuks kõik ei arva nii..

  • Avatar
    Vasta Pihel 29. mai 2019 at 15:27

    Nägin Postimees Online’is. Nii totaka pealkirjaga artikkel, et tekitas üksnes tülgastust. Ühtki klikki see minult ei saanud. Olge vaprad!

  • Avatar
    Vasta Siiri 29. mai 2019 at 15:09

    Mul on 2 last,.aga Kardoga tahaks ka lapsi ? ta tundub nii idekas mees ja isa, ja nalja teeb ka pidevalt.

    • Avatar
      Vasta Mona 31. mai 2019 at 14:07

      What the fuck did I just read ?!?

  • Avatar
    Vasta Kurb 29. mai 2019 at 14:45

    Teie pere meeldib mulle väga. Aga see vasektoomia tegemine on lauslollus…mõelge veel sada korda enne,lükake ikka hilisemasse ikka. Kunagi ei tea kuidas elu läheb,ärge olge liialt sinisilmsed. Elus võib juhtuda palju.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 14:46

      Inimene, meil on KOLM last 🙂

  • Avatar
    Vasta Kristiina 29. mai 2019 at 14:32

    Kardo on emane kass, kes tuleb steriliseerida? ??? Noh, vähemalt Elu24 pani killu maha oma pealkirjaga ???
    Aga, kui Kardo ise pakkus selle välja, siis nahhui nada see teiste asi ?

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 14:34

      vot ei tea 😀

  • Avatar
    Vasta Merli 29. mai 2019 at 14:28

    Ma ütleks, et teil veab, et Kardo saab selle protseduuri teha. Hormonaalsetel vahenditel on kõrvaltoimed ja kasutamine pidev, vasektoomia ühekordne protseduur. Meil peres 2 last ja riigi arvates vanust liiga vähe, et ise otsustada, kuidas rasedust vältida. Eks ootame siis 8 aastat veel :D.
    Nii imelik eelarvamus, nagu mees ei tohikski tahta vasektoomiat ja seda tehakse naise sunnil :D.

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:01

      Naised pannakse jah alati tanki, teevad vaestele meestele ülekohut 😀

  • Avatar
    Vasta Kätlin 29. mai 2019 at 14:16

    Igaühe enda valik ning minu arvates väga vastutustundlik ning hooliv oma naise suhtes. Miks meie, naised, peame sisse sööma, süstima, plaasterdama, paigaldama jms? Meestel on hulga lihtsam ning “tervislikum” oma kehale antud operatsioon, kui naistel igasugu hormoonide sisse võtmine.
    Halvasti ütlejatel on vist hirm, et Kardo opp mõjutab ka nende mehi. Ja teate, äkki tänapäeval saabki arvuti kaudu programmeerida seda värki. Jajah! Lauslollus ju levib miks mitte ka see ?

  • Avatar
    Vasta Inimene 29. mai 2019 at 14:08

    Oh jummal, jummal, huumorinurgake 😀
    Anna andeks, aga see kõik on kohutavalt naljakas.

    Ok. Lohutame natuke neid meeleheites naisi. Minu mehel on vasektoomia tehtud 10 a tagasi, ühiseid lapsi meil EI ole, eelnevast on tal lapsed, kellega ma saan normaalselt läbi. Kõik muu toimib ideaalselt, kas ma pean detailidesse laskuma? 😀 St riist tõuseb, pauk tuleb lahti, orgasmi saab. Mõlemad oleme rahul.

    Ee…

    “Kes sellist viljatut meest veel tahab?” – äkki selline naine, kellel on oma ports lapsi juba olemas? Teisele ringile minnes ju lastetut kaaslast nii kergelt ei leia. Ja pmst saab minu teada munanditest süstlaga ka selle sperma kätte, kui ikka hirmus valu peaks olema uusi lapsi treida. Näh: https://www.infomaterjalid.ee/content/dam/web/healthcare/biopharma/estonia/pdfs/Meeste_viljatuse_ravi_EST.pdf – lk 32
    Seniks aga on ju jube hea muretult ja tagajärgi kartmata seksutada.

    No kui sina oleks hoopis ennast steriliseerida lasknud, kas siis oleks samamoodi pidanud muretsema, et “kui te lahku lähete ja kes sellist viljatut naist siis veel tahab”?

    Aga kuna inimestel on südamed murtud, siis te mõelge enne protseduuri veel korra – äkki Kardo annetab fännidele mõne portsu… 😀 Lehviga ehitud katseklaasikeses. Või panete oksjonile. Bisnis!

    • Avatar
      Vasta J 29. mai 2019 at 14:29

      Nii hea lihtsalt ?
      Ma vahel ei taha uskuda, et meie seas on nii palju irisejaid, äkki tahavad oma kommentaaridega lihtsalt kiftid paista? Aga vbl ma üritan neile lihtsalt vabandusi leida? Vahet pole… Kui päris päriselt mõelda, siis uskumatu, et väikses eestis on nii palju “intelligentseid” ja “tarku” inimesi ?
      Häda kui perses on palju lapsi, ka Mallu ka puhul ju näidatakse tihti näpuga, et “sellised ei tohiks lapsi saada”, ja kui nad nüüd otsustavad mitte saada, on jälle probleem.
      Püüa sa nüüd siis kõigi meele järgi elada.

    • Avatar
      Vasta Lila 29. mai 2019 at 15:56

      Ok, parim kommentaar, ei pea ise sama arvamust kirjutama ????

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:06

      Eks need arvamused ka sellepärast, et Eestis väga ei räägita sellest ja siis tundubki ulmeline ja võõras. Aga tõesti, igaüks teeb ise oma valikud ja mis teistel vaja nii šokeeritud olla..

  • Avatar
    Vasta Anniki 29. mai 2019 at 14:08

    Kuule Mallu, sa peaksid sellele trussikukassile palka maksma hakkama. Ma pole siiani su tegemisi lugenud aga taas oli sellel hullult sinust video üleval, tulin ka tsekkama. Hea reklaam??

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 14:12

      tere tulemast 😀

  • Avatar
    Vasta Ave 29. mai 2019 at 14:07

    Ootan põhjalikku postitust. Mu abikaasa on sellele korduvalt mõelnud. Postitust ausat- alates bürokraatiast kuni viimse emotsioonini.

  • Avatar
    Vasta K 29. mai 2019 at 14:03

    Ma teemat ennast otseselt ei kommenteerikski, pole minu asi. Aga rubriik reklaamid. Ehk siin on mingi Alexela ja Fiskarsi kampaania reklaam, mis kirvest välgutab nagu Sa selle sama kirvega selle tõsise töö ette võtaks 😀

  • Avatar
    Vasta Kadi 29. mai 2019 at 13:55

    Kui naine ütleks, et laseb munajuhad läbi lõigata, siis inimesetel ei oleks midagi öelda, kuna naisel juba kolm naist ja aitab talle küll. Aga mehe puhul selline suur emotsioonitulv. Väga vastutustundlik Kardost seda teha, isegi kui kunagi leiab uue naise. Laps ei ole auto, et kunagi saab maha kanda, kui isu täis saab.

    Naine saab aasta jooksul välja kanda ainult yhe raseduse aga mees võib viljastada aasta jookusul sada naist. Ongi aeg propageerida rohkem meestele mõeldud ,rasetumisvastaseid’ vahendeid!

  • Avatar
    Vasta Mari 29. mai 2019 at 13:51

    Tõesti tekib kommentaare lugedes, et sunniksid pooltel Eesti meestel streiliseerimise teha ja kodumaa surebki välja va sindrinahk Malluka pärast.. Kardo oleks nagu kõikide naiste abikaasa, vähemalt kommetaarid tekitavad sellise tunde.
    POLE minu mees, pole vahet mida teised mehed/naised teevad v ei tee. Kahju, et paljud nii samamoodi ei arva??
    Ps: ju su abikaasa ilus ja hea, et netimaailma naised patja kodus nutavad, sest Kardolt enam lootust pole beebse saada?
    See nii absurdne, et peaks ainult nAerma ajama teid Kardoga?
    Päikest ja jätkuvat huumorimet

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:08

      Haha, täpselt 😀

  • Avatar
    Vasta Miilu 29. mai 2019 at 13:45

    Võtan Kardo ees mütsi maha. See on mehele väike protseduur, samas naisele tehakse täisnarkoosis operatsioon. Väga mehelik on naise eest see samm ise ära teha, kannatada veidi ebamugavust. Tean õige mitut meest, kes seda on teinud, võtnud pereplaneerimises korralikult vastutuse. Ükski neist pole enne ega pärast kuidagi vähem mees olnud.

    Keegi juba eelnevalt soovitas Kardol seemnerakke talletada, soovitaksin sama. Saab külmutada ja hoida, väikese tasu eest muidugi.
    Arusaadav, et uus laps on praegu viimane asi, millele mõelda ja tõesti – ka lapsendamine on variant, aga… Te mõlemad olete praegu nii noored ja ei tea ette oma elu. Võimalik, et kümne aasta pärast tahaksite veel üht last. See pole võimatu. Minuga näiteks just nii läkski. 15 aastat olin täiesti kindel, et ei ühtegi last enam, aga see mõte muutus aegamööda ja ma sain veel lausa kaks korda lapseootel olla. Oh seda rõõmu, et mees keeldus vasektoomiast ja et mind ennast takistas toona vanusepiirang.

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:10

      Kardole tehti ka narkoosis. Aga seemnerakkude talletamiseks on nüüd veits hilja ja pealegi, kui peaksime soovima, siis on lapsendamine meie jaoks igati okei variant 🙂 Eks siis ole näha, kui see soov tekkima peaks.

  • Avatar
    Vasta K 29. mai 2019 at 13:44

    Ära lase ennast debiilikutest kõigutada.Mõni apsull ei mõtle mida kirjutab.Veel enam ei saa ma aru miks nad tulevad sinna alla ennast välja elama ja inetult kirjutama kui see pole nende asi.Mina pooldan teid kahe käega.See on tore,et sul on selline mees kes on nõus midagi sellist tegema.Ütlen ausalt minu mees ei teeks seda kunagi,aga mul oleks hea meel kui teeks siis ei peaks mina miskit sisse endale võtma,kuna rohkem lapsi ka kunagi ei taha.Sul on Kardoga täiega vedanud ja looodan,et jääte ikka kokku mitte Kardo ei lähe “teise naise juurde kurtma ,et ma ei saa enam lapsi teha” ??.Ma arvan,et 3 on piisavalt palju lapsi ja kui peale seda tuleks leida lahendus,et mitte rohkem saada siis oma asi mis lahendust kasutate 🙂 .Või siis parem varjant on,et vorbime aga lapsi ja pärast kutsume kodutunde appi ehitagu meile elamine kuhu oma 10 last panna…Inimestel on ikka liiga igav elu ja liiiga palju vaba aega,et käia ja pritsida igalpool teemade all si**a suust välja(vabandust sõnastuse pärast).

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:10

      See oli tema otsus, nii et mis tal ikka kurta 😀

  • Avatar
    Vasta Piret 29. mai 2019 at 13:44

    Igal perel on oma otsused. Ja mitte kellegi ei ole õigust seda maha teha. Mis puudutab lapsi siis 3 last on täiesti okey. Mis vahet sel on kas poiss või tüdruk. Põhiline on see et laps oleks õnnelik ja terve.

  • Avatar
    Vasta Gerda 29. mai 2019 at 13:40

    Nagu oleks see laste saamine siin elus kõige tähtsam asi… Kui on otsustatud, et aitab, siis nii tuleb seda aktsepteerida. Suured inimesed vast ikka arutasid ja ei otsustanud puusalt. 3 tütart tuleb nüüd normaalseteks kodanikeks kasvatada ja fookus neile pöörata, see ka tähtis töö.

    Ma leian, et see on üks väga täiskasvanulik ja mõistlik otsus.

  • Avatar
    Vasta Reet 29. mai 2019 at 13:39

    Püha jumal, ma ei ole ammu nii palju naerda saanid ?????!

    Sterilliseeritakse ikka EMASEID loomi, isaseid kastreeritakse. Kas ma olen midagi maha maganud ja Kardo on hoopis emane?

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:11

      Kastreerimine on siiski munade mahavõtmine ja seda Kardole ei tehtud 😀

  • Avatar
    Vasta K 29. mai 2019 at 13:38

    Ära lase ennast debiilikutest kõigutada.Mõni apsull ei mõtle mida kirjutab.Veel enam ei saa ma aru miks nad tulevad sinna alla ennast välja elama ja inetult kirjutama kui see pole nende asi.Mina pooldan teid kahe käega.See on tore,et sul on selline mees kes on nõus midagi sellist tegema.Ütlen ausalt minu mees ei teeks seda kunagi,aga mul oleks hea meel kui teeks siis ei peaks mina miskit sisse endale võtma,kuna rohkem lapsi ka kunagi ei taha.Sul on Kardoga täiega vedanud ja looodan,et jääte ikka kokku mitte Kardo ei lähe “teise naise juurde kurtma ,et ma ei saa enam lapsi teha” ??.Ma arvan,et 3 on piisavalt palju lapsi ja kui peale seda tuleks leida lahendus,et mitte rohkem saada siis oma asi mis lahendust kasutate 🙂 .Või siis parem varjant on,et vorbime aga lapsi ja pärast kutsume kodutunde appi ehitagu meile elamine kuhu oma 10 last panna…Inimestel on ikka liiga igav elu ja liiiga palju vaba aega,et käia ja pritsida igalpool teemade all sitta suust välja(vabandust sõnastuse pärast).

  • Avatar
    Vasta Pisi 29. mai 2019 at 13:33

    Kusjuures, kui seda uudist fb-s jagati, siis ma kohe mõtlesin, et kas tõesti raha vähe, et vaja sellist jama kirjutada. Sa oled ju ammu rääkinud sellest. Kas mitte ei olnud viimase raseduse ajal juba sellest juttu? Ma käisin täna naistearsti juures kontrollis ja oi, kuidas mul see arst üle viskas. Tema arust on see hormoonspiraal ainuke õige vahend ja muud on ebatervislikud ja ebaturvalised. Ma siis ütlesin talle kohe, et kui ma ei saa rõngast kasutada, siis lasen end ära lõigata, kuna kolm last juba olemas. Ta tegi suured silmad pähe, et kuidas ma saan nii südametu olla, et ei taha spiraali aga lõikusest ei keeldu. Kas see pole mitte iga inimese enda otsustada, et kas ta teeb lõikuse või mitte? Lisaks mind ajas naerma veel see, et kui võttis proove, siis uuris, et kas tohib ka klamüüdia proovi võtta? Kui vastasin, et eks võtke aga 15 a juba sama mees olnud, siis teatas uhkusega, et ega kunagi ei saa mehes kindel olla. Mul ausalt öeldes on juba üle visanud see, et teised kukuvad kaagutama teiste otsuste üle. Ja ma ei saa aru, miks peab üks arst spiraali peale suruma, kui olen juba öelnud, et ei soovi ja vaja ikka üritada mind ümber veenda.

    • Avatar
      Vasta Mallu 3. juuni 2019 at 14:14

      Appi, see tõesti nii ebaprofessionaalne :/

  • Avatar
    Vasta L. 29. mai 2019 at 13:28

    Mulle tundub, et see on veits sarnane igasuguste teemade puhul – alati on neid, kelle meelest peaks KINDLALT mõtlema enne tätoka tegemist, et appikene, kui kole sa sellega 90-aastaselt välja näed, ÄKKI sulle siis ei meeldigi, ÄKKI sa siis kahetsed!!!Nagu wtf, ausalt 😀

    Ma olen naine ja ma olen olnud juba kaks aastat suhtes maailma toredaima inimesega, kes on KA juhtumisi naine. SIIAMAANI küsib teatud seltskond inimestest veidraid küsimusi stiilis “kui sina kunagi lapsed saad, siis hakkad mõistma jnejne” Nagu, appi, mul pole mingit plaani oma naisest lahku minna, therefore mul pole mingit faking plaani lapsi tegema hakata 😀 Ja samal ajal inimesi huvitab, kas mul juba hilja pole meest võtta ja lapsi saada.
    Aga need inimesed jäävad ja ei lõpetagi kunagi ära. Ükskõik mitu korda ma ütlen, et ma EI TAHA lapsi ja ma olen oma naisega väga rahul, ei ole plaanis meest otsima hakata, ikka nad jõuavad lõpuks selleni, et ÄKKI ma kunagi tahan lapsi! Äkki! A ma ei tea, äkki ma peaksin oma naise maha jätma ja ruttu mehe ja lapsed otsima, lihtsalt noh nii igaks juhuks, et ÄKKI ma kunagi tulevikus oleks seda soovinud? 😀

    Ühesõnaga jep, need inimesed olid, on ja kahjuks tõenäoliselt ka jäävad, kelle arust on maailma olulisim küsimus see, kas sa praegu oled ikka TÄIESTI kindel, et sa kuradi 90-aastaselt täpselt sellist elu tahaksid… Jumal nendega! Kõige vahvam on see, kui inimene teistest olenemata ise õnnelik olla oskab.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:33

      Ja muuseas, isegi kui sa tahad lapsi saada kunagi, siis on võimalik seda ka oma naisega koos saada, niiet ei pea kohe meest otsima hakkama :DD

    • Avatar
      Vasta Kertu 29. mai 2019 at 16:10

      Kusjuures inimestel on tõsiselt vaja õppida oskust lasta teistel oma lollide otsustega ise hakkama saada. Mitte et naisega elamine, tatoveeringud või vasektoomia loll otsus oleks, aga see pidev korrutamine “küll sa kunagi kahetsed” on küll kasutu. No kahetsen, ja siis? Eks ma siis nutan patja ja otsin muu lahenduse, aga ette targutamine ei muuda siin midagi. Et vanana on mul tatokas kole ja kortsus? Äkki kukub homme mulle kodu ees telliskivi pähe ja ei jõuagi see nahk kortsu minna.

  • Avatar
    Vasta M.R 29. mai 2019 at 13:21

    Lugesin päris pikalt ka neid kommentaare.. see on uskumatu, kuidas täisksvanud inimesed end väljendavad ja mis sõnu loobivad teiste otsuste üle.. lihtsalt kole. Te olete nii lahe pere ja inimestel selline viha.. appike, Mallukas, kuidas sa sellega toime tuled?

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:22

      ma ammu seest surnd 😀

      • Avatar
        Vasta Kats 29. mai 2019 at 16:48

        Vasektoomiat on võimalik lisaks teha ka nii, et tagasi pööratav. Inimesed ei tea ikka midagi ega võta vaevaks uurida natuke.

  • Avatar
    Vasta Kiks 29. mai 2019 at 13:16

    Minul küsimus, et miks just Kardo, mitte sina? Meil teema samuti aktuaalne. St mees pole nõus oppi tegema igasugu müütide tõttu, kuid mina olen veel liiga noor ja lapsi ka 2, seega mul poleks hetkel võimalust. Mees aga 35 ja oleme kokku leppinud, et rohkem lapsi ei soovi. Kuigi ta mulle siiski maininud, et aga ÄKKI kunagi. Minu jaoks aga ei ole see variantki. Ma ei taha ja kõik! Kardan juba eos, et see võib meile probleeme tekitada suhtes.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:23

      Vastuseks: sest mina ei taha teha. Minu poolest ei peaks Kardo ka seda tegema, aga tema ise tahab teha. Seega valik on üsna lihtne – teeb see, kes TAHAB.

  • Avatar
    Vasta Hettel 29. mai 2019 at 13:12

    Pole tükk aega niimoodi südamest naernud kui seda artiklit lugedes.
    No need kommentaarid on ikka tase. Käesoleval sajandil. Ja ka naistelt. Huuh – täielik harimatus – selle asemel, et tunnustada, et on olemas selliseid vastutustundlikke mehi, kes ei pane kogu kremplit naise kaela vaid on võimeline oma peaga mõtlema ja vastutust võtma just nende 3 olemasoleva lapse ees.
    Jõudu, Mallukas!

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:14

      Minu meelest ka imelik, et see vasektoomia nii suur tabuvärk on, et rääkida ei või ja mehed pelgavad.

  • Avatar
    Vasta Vaike 29. mai 2019 at 13:12

    Kurat, sa tead väga hästi, et minul oli plaanis Kardoga lapsi saada ja ta oli n6us need mulle valmis tegema, aga ei – sa pidid j6uga sekkuma!

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:14

      sry 🙁

  • Avatar
    Vasta Nata 29. mai 2019 at 13:04

    Kuidas sul küll jäi välja toomaa seisukoht, et kui te peakski kunagi lahku minema (mida loodetavasti ei juhtu) ja Kardo saakski kellegi teisega veel lapsi (kui nüüd ei teeks vasektoomiat) siis jääks ikka tema lõpuks kaikaid, et käib ja sigib ringi.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:14

      Seda ka muidugi, ega iial ei käituta ju õigesti 😀

      • Avatar
        Vasta Kats 29. mai 2019 at 16:50

        Vasektoomiat on võimalik lisaks teha ka nii, et tagasi pööratav. Inimesed ei tea ikka midagi ega võta vaevaks uurida natuke.

  • Avatar
    Vasta Kiks 29. mai 2019 at 13:04

    Aga miks sa siis ise ei lase seda oppi teha, kui spiraal ei sobi ja muid vahendeid ei taha kasutada?

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:15

      Sest mina ei taha seda oppi teha, mis osa sulle arusaamatuks jääb?

  • Avatar
    Vasta Mari 29. mai 2019 at 13:04

    Müts maha Kardo ees ausalt! Mina pooldan seda otsust kahe käega. Kui lapsi on piisavalt ja vanus piisav siis milleks mängida 20 aastat õnnega. 🙂 Pluss naisr keha jaoks oleks see päris suur opp aga mehele on kerge protseduur 🙂 Tore et keegi selle teema tõstnud on 🙂

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:15

      Ma leian ka, et pole midagi nii dramaatiline, et sellest hull uudis üles puhuda 😀

  • Avatar
    Vasta G 29. mai 2019 at 13:02

    Sa oled väga halb, ma ajasin lapse ülesse oma naeruga 😀
    Minu arust väga ok otsus ja lausa nö õilis Kardost, et ta mingit mehe au ja uhkuse jama ei aja vaid vastutab nö oma paugu eest 😀
    Mind ajab nii närvi see meeste suhtumine, et omg mina küll ei taha oma mehelikudest ilma jääda, et las naine muretseb ise kui ei soovi rasedaks jääda, oh well idikad.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:16

      Inimene on mulle kolm last teinud, ilmselt ei ole tal mehelikkusega probleemi olnud 😀

      • Avatar
        Vasta Vaike 29. mai 2019 at 20:23

        Kamoon, need on tütred ju! 😀

        • Mallu
          Vasta Mallu 30. mai 2019 at 10:58

          😀

  • Avatar
    Vasta M 29. mai 2019 at 13:01

    Nii huvitav reaktsioon. Ma ei ole Eestis elanud pea 10 aastat ja siin riigis on vasektoomia väga tavaline. Kui on jõutud soovitud laste arvuni, siis zipzip ?. Meie tutvusringkonnas on enamus mehed vasektoomia teinud. Tavaliselt kui on jõutud otsuseni et rohkem lapsi ei soovita, siis ei soovita neid ei vana ega ka uue naisega ???

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:16

      ei tea jah, miks see nii suur asi siin on 😀

  • Avatar
    Vasta Hanna 29. mai 2019 at 12:59

    Täiesti uskumatu, kui madalalaubalised inimesed võivad olla. Ei oska muud öelda, kui seda, et ajab lihtsalt naerma, et inimestel ei ole oma eluga muud peale hakata, kui surkida ja torkida teiste elu üle.
    Aga keep going Mallu, tublid olete! ?

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:16

      🙂

  • Avatar
    Vasta o 29. mai 2019 at 12:58

    Kusjuures inimesed lähevad paanikasse ka siis kui naisterahvas, kahe lapsega üksikema, end teadlikult steriliseerida laseb. Sest ilmselgelt on osad inimesed Eesti iibe endale südameasjaks võtnud. Sealjuures on põhiline, et lapsi ikka sünniks, ja palju! Mis neist edasi saab ei lähe järsku enam kellelegi korda. No tule taevas appi! Nagu eelmised lapsed haihtuksid maagiliselt niipea kui uued sünnivad.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:16

      Ei tea jah, mis värk on sellega 😀

    • Avatar
      Vasta Inimene 29. mai 2019 at 14:13

      Ilmselt siis haihtuvadki. Või siis muutuvad need olemasolevad lapsed viljatuks selle peale.

  • Avatar
    Vasta E 29. mai 2019 at 12:55

    Ausalt müts maha sinu ees! Ma oleks nii ammu pillid kotti visanud ja blogi kinni pannud.
    Mul mehe suguvõsa selline, et armastavad teiste elusid elada. Pidevalt saan puid alla, et nii ja naa valesti teen. Iga kord tahaks juukseid peast kakkuda kui nendega kokku puutun. Ei kujuta ette kui pool eestit veel niimoodi kuklasse kargab ???

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:16

      ah, las hullud kemplevad, kui mina võin netis oma rida ajada, võivad nemad ka 😀

  • Avatar
    Vasta K.D 29. mai 2019 at 12:53

    ??
    Ma ei ole just tihe kommenteerija, aga ausalt – sain kõhutäie naerda…. Kuigi see on selline must huumor… ja ei ole ilus naerda inimeste üle, kellel pole nii palju arunatukest antud kui keskmisele, mõtlevale indiviidile ?
    …naersin ikka! ?

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:17

      Sama 😀

  • Avatar
    Vasta E 29. mai 2019 at 12:50

    Mm kas steriliseerimine emastel loomadel miite pole? Isastel kastreerimine niii nagu sul pealkirjas.
    Teil on 3 last. See on mu ar ated täiesti piisav arv. Öelda et sa sundisid kardot. Tekib kohe küsimus et kas nende arust Kardo ise ei suuda mõelda? Tegu on kahe inimese enda otsusega. Üldse ei saa aru miks see teiste perseid niiii õudsalt torgib. Mul on küll nt suht ükskõik et Kardo seda teeb. Teie otsus ja teie asi. Minu pereelu see ei muuda mitte kuidagi ju.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:17

      Muidugi 🙂

  • Avatar
    Vasta E 29. mai 2019 at 12:49

    Appi, kuidas ma naersin, et viimane lause oli selle kohta, kuidas sa kubet maha nüsima lähed ning selle all Alexela reklaam, kus olid kirved, saed ja muud tööriistad 😀 😀

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:17

      Hetkel just nüsin 😀

  • Avatar
    Vasta Ma 29. mai 2019 at 12:48

    Täitsa perses. Ausalt, teistmoodi pole võimalik seda saasta kommenteerida. Inimesed on ikka täiesti idioodid.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:17

      ah, issanda loomaaed… 😀

  • Avatar
    Vasta Ustav Jünger 29. mai 2019 at 12:46

    Tahtsin omal silmad peast välja kraapida neid kommentaare seal lugedes ausalt ? kahju et tolvanitele on lugemine-kirjutamine selgeks õpetatud, et siis mingit paska ainult toota ??‍♀️?
    Aga teile ainult edu♥️

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:17

      Hehe, mis seal ikka 😀

    • Avatar
      Vasta Ema 29. mai 2019 at 14:15

      Aitäh jagamast kogu vasektoomia lugu. Meie leidsime enda pere jaoks ka lahenduse. Kniks, kummardus ja vasektoomiani 😀

  • Avatar
    Vasta Kapten 29. mai 2019 at 12:43

    Ma ei mõista inimesi…

  • Avatar
    Vasta Kairit 29. mai 2019 at 12:40

    Issand sa näed ja sa ei mürista 😀 Inimestel on tõesti igav. Milleks toppida oma nina teiste asjadesse. Ma olen ka uudishimulik, aga see ei, tähenda, et peaks oma arvamust igal pool kuulutama 😀 igaüks tehku oma eluga mida ta tahab. Mõne jaoks on rasestumisvastased vahendid jällegi tabu ja siis aina teevad neid lapsi juurde. Üles kasvatagu riik või siis keegi teine, sest tavaliselt on hala nii palju, et keegi ei aita ja nii raske on jne. Aga Kardo võiks igaks juhuks veel oma viimased viljakad seemnerakud talletada kuskil, et äkki keegi tahab temaga ikka veel lapsi 😀 PS! Isased loomad kastreeritakse ja emased steriliseeritakse 😛

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:28

      Mõtle kui mind kunstlikult viljastada – ma saaks viisikud 😀

  • Avatar
    Vasta Älis 29. mai 2019 at 12:40

    Lihtsalt absurdne.. mul pole sõnu!!! Pere planeerimine on iga pere siseasi, millesse mitte keegi ei pea oma nina toppima. Meie rahvas on ikka nii harimatu ja kitsa silmaringiga, et piinlik kohe!
    Ma tean meest, kes omamata ühtegi last on teinud vasektoomia, sest inimene lihtsalt EI TAHA JÄRGLASI. See on iga inimese enda otsustada ju. Pealegi on Kardol juba 3 last, kes jäävad tema lasteks elu lõpuni ning kui soov pole enam uusi juurde saada, siis milles mure?
    Ja pealkiri on ikka nõmeduse tipp.. nagu ma võtan oma mehe, kes on muidu täiskasvanud ja täie mõistuse juures olev inimene, ja lihtsalt sunnin teda vasektoomiat tegema! Viin ta kratist kinni hoides arsti juurde ja sunnin tegema! No ei ole normaalsed need inimesed, kes taolist jama suust välja ajavad. Elage oma elu!!!

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:27

      aga kui ma ütleks, et ooo, tahame kunagi neljandat last, siis oleks hala lahti, et krdi sarisigijad, kas kolmest veel vähe 😀

  • Avatar
    Vasta L 29. mai 2019 at 12:40

    Kui sa sellest oma avalikes sotsiaalmeedia kanalites räägid, siis ilmselgelt on teistel inimestel õigus oma arvamust antud teema kohta välja öelda. Kui ei taha lugeda vastakaid kommentaare võõraste inimeste poolt ega artikleid enda isikliku elu kohta, siis kõige lihtsam on selline asi enda peresiseseks jätta.
    Aga kui sa ise võtad selle teemaks tuhandete inimest ees, siis ei saa pärast tulle ütlema, et oii miks inimesed oma elu ei ela.. 🙂

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 12:42

      Absoluutselt. Ja kui keegi kommenteerib tuhandete eees debiilsusi, siis ei saa ka pahaks panna, et ma meil reageerida võin 🙂

  • Avatar
    Vasta ML 29. mai 2019 at 12:34

    Minul isiklikult on üsna suva, mis su mehe püksis toimub 😀 kui on läbimõeldud otsus, siis noh…edu või midagi.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:28

      Isegi mul on enamasti suva, mis tal seal toimub 😀

      • Avatar
        Vasta Inimene 29. mai 2019 at 14:43

        Olgend ilusti, Malluka mehe püksis toimuv on riikliku tähtsusega asi!

  • Avatar
    Vasta Ketukas 29. mai 2019 at 12:34

    Iga inimese oma otsus ja elu. Teistel ei tohiks miskit kobiseda olla sellekohapealt. Aga vaatasin, et trussikumiisu oli sellest juba youtubesse video üles pannud 😀

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:28

      Ma ei jälgi ta kanaleid ja ei viitsi ta toodetud jamale aega kulutada, sry ?‍♀️?‍♀️

  • Avatar
    Vasta Maila 29. mai 2019 at 12:32

    Täiega emm oled jah!

    Aga tegelt, jään siis Kardo videot ootama.
    Minuarust võiks ka mul mees selle kunagi teha aga ta nagu pelgab seda, meheau jne. Pole ju kursis sellega aga kui ta loeks kellegi päris inimese kogemust, ehk mõtleks teisiti siis.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:29

      Ega sellest palju juttu ei tehta ja ma ei imesta ka – kohe hakatakse ju kraaksuma, et emmi maha saed vähemalt 😀

  • Avatar
    Vasta Vot nii 29. mai 2019 at 12:31

    Muideks, nendele kes siin muretsevad Kardo j ta tulevesase naise laste p2rast, siis v6tke teadma et peale vaktoomiat on ikkagi v6imalus operataiooniga mehe viljakus taastada ?

    • Avatar
      Vasta Ma 29. mai 2019 at 12:51

      100% ei saa seda keegi lubada. See taastamise opp ei pruugi õnnestuda.

    • Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2019 at 13:29

      on tegelt jah 🙂