Uncategorized

dramaatiline “i’m done”

1. detsember 2021

Ma mõtlesin, et ma ei hakka sellel enam sõnagi ütlema, aga kuna mulle aina rohkem tundub, et varsti olen mina see bad guy, siis ma korraks ikka teen suu lahti. Ehk siis sarnaselt kõigile teistele olen ma siin viimased paar päeva vaadanud, kuidas meedia ikka seda Triinu ja Jussu teemat paremale ja vasakule lüpsab. Selles suhtes, et ise ma olin esimene, kes Justini pikalt saatis, seega ei kavatsegi ma väita, et ma neist parem olen. Või okei, ma päris iga minut uuest teemast lugu valmis ei küta, aga ma siiralt usun, et see polegi nende ajakirjanike eluunistus sellesse jamasse iga nuka pealt sukelduda, vaid tööülesanne. Pole ka ime – vahi nagu filmi. Üks ütleb ühte, teine lükkab ümber, esimene paljastab ühe vale, teine lükkab selle ümber, aga paljastab kolmanda. Paras seebiooper. Kui seebiooperites mehed, mikrouunid kaenlas, solvunult teisele mandrile koliksid.

Kui ma nüüd sada protsenti aus olen, siis ei ole ma ju kuskil väitnud, et minu elu eesmärk oleks Triinuga olnud uuesti südamesõbraks saada. Ma lihtsalt kuulsin ja nägin piisavalt, et aru saada, et Justin on vägivaldne. See on ju kenasti tõestatud ja selle vastu vaielda ei ole mõtet (olen näinud arutelusid, et no rusikaga näkku ju ei andnud, mis vägivald see ka on). Ja minu loogika, mida ma vist ühes teises postis ka selgitasin oli järgnev: ma teadsin, et ise sellest jamast Triinu välja ronida ei oska/taha/saa. Ma teadsin, et Jussu on kohe-kohe ära minemas, seega ei teki suure tõenäosusega jälle seda, et ta suudaks selle lühikese ajaga Triinule ära rääkida, et tegelikult on ju kõik fine ja kõige suurem osa oli see, et ma teadsin, et Kroonikal on lugu valmis ja nad panevad selle nagunii kohe üles, kui ma piiksu teen. Ehk siis ma sain lihtsalt südamelt ära öelda Jussule, mida ma tahan ja ta pale paljastada, ilma, et ma peaks pelgama seda “issand, Mallukas ajab käojaani” juttu, sest ma teadsin, et Kroonikas räägib Triinu ise oma seikadest detailsemalt (kuigi ma ei osanud aimatagi, KUI detailselt).

Ma lihtsalt tahtsin ja lootsin, et selle minupoolse sammuga saab Triinu Justinist lahti. Ma (ja kõik meie sõbrannad) olid valmis teda aitama nii kaua, kuni Justin siin on, aga nagu te aru saate, siis ei olnud me suuremat sorti sõbrad juba enne seda, kui Justin üldse pilti tuli. Niiet ilusti öeldes: ei olnud plaanis sõbraks hakata, aga päris peksa ka ei tahtnud, et inimene saama peaks. Ja sedagi rohkem lapse nimel. Suurtel inimestel on õigus elada suht nii nagu nad soovivad (s.h ka peksa saada), aga lapsed selle jamaga tegelema ei pea.

Seega mul ei ole olnud mingit soovi kellegi “päästja” olla. Ma ei oleks elusees kellelegi isegi maininud, et Triinu siin käis vms, või jätta muljet, et ma unustan kogu vana vaenu ja olen taevaingel, kes päästmisele tormab. Ma lihtsalt tean teda piisavalt kaua, et mulle tundus, et minu lüke on Jussust lahti saamiseks piisav ja muud ma ei soovinudki. Hea inimese preemiale ei kandideeri, ega midagi. Võimalus Justinile koht kätte näidata oli minu jaoks enam piisav.

Ja see, mis praegu toimub, et nad juba teineteise storysid repostivad jne – ma ei tea, kas oli keegi, keda see üllataks? Mind super palju ei huvita isegi. Point on selles, et vähemalt on kogu see pask avalikkuse ees (ja lapse isa ees valla), Justin on nahui tõmmanud ja see, kas nad nüüd edaspidi netis jälle “us against the world” mängu mängivad, see laias laastus ei puuduta mind, ega vist kedagi teist ka.

Ma olen juba nii väsinud sellest teemast, et ma ei viitsi isegi reageerida siis, kui ma loen screene, kus Triinu sõbrannad mul lubavad “hambad kurku lüüa” ja kuidas levivad screenid teemal, kuidas Triinu ja Kristo abielu läks pmst minu pärast karidele ?✌️ Ma garanteerin, et see tõele ei vasta, juhul kui keegi seda arvab.

Tõesti LUBAN, et rohkem enam seda teemat ei puuduta. Mul pole enam midagi öeldagi, lihtsalt vaatan, et mis seebiooper edasi toob. Mis saab järgmisel nädalal? Kas Hulio sai mikrouunile viisa? Kas maikad olid ühisvara? Kas Jussu nõuab tagasi mäkknääri perekonnanime, või korraldavad nad Acopulcos suurejoonelise abieluvannete kordamise. Iial ei tea. Ja ausalt enam ei huvita ka, tbh.

Loe ka neid postitusi!

50 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Nele 2. detsember 2021 at 17:56

    Vabandust aga TL Instagrami konto järgi on aru saada, et tegu on psüühilise häirega, ta vajab ravi. Vaadake teadustöid, mis tähendab kui inimene pidevalt enda nägu filmib ja üritab end muuta. Kõik need tekstid mida ta kirjutab, iga hea psühiaater oskab sellest välja lugeda, et seal on probleem. Ilmselt vastastpoolel sama diagnoos.

  • Avatar
    Vasta E. 2. detsember 2021 at 15:17

    Mikrouunile viisa ja maikad ühisvara, lol see liiga hea 😀

  • Avatar
    Vasta Lugeja 2. detsember 2021 at 14:46

    Olen ka ääri-veeri seda lugu kõrvalt vaadanud ja selline tunne on, et sellel Triinu-Liisil on ikka tõsised probleemid ning oleks vaja kiiremas korras minna professionaali vastuvõtule ta enda vaimse tervise pärast. Olin üllatunud, et ta pärast kogu seda skandaali hakkas nii kiiresti jälle sots.meediasse postitusi tegema. Praegu peaks tegelema enda asjade korda saamisega, mitte maailmale oma tõde kuulutada jm.

  • Avatar
    Vasta Vaike 2. detsember 2021 at 14:22

    Minu arust on seal algusest peale mitmele käitumishäirele omaseid jooni ning nagu selliste asjadega ikka ei teki ega ka kao need üleöö, ammugi pole häirekäitumise analüüsist väljaspool loogiliselt seletatavad. Ja kõik need, kes ütlevad, et lasku ennast siis aidata – mistahes käitumishäirega inimene ei saa pahatihti aru, et ta vajab abi, seega ei võta ta seda ka vastu. Keegi tark teadis perekoolis öelda, et normaalne ema võtaks ennast kokku lapse nimel. Huvitav, kas normaalne ema võtab end ka näiteks vähi puhul lihtsalt kokku? Küll oleks imeline, kui ka depressioonis inimese aju võtaks end nipsust kokku ning hakkaks normaalses tasakaalus hormoone tootma. Enesetapu teinud emad on ilmselt ka halvad emad, sest noh, ei võtnud end ju lapse nimel kokku. Ma saan aru küll, et perekool ei ole see koht, kust võiks ilmtingimata analüüsivõimet ja empaatiat oodata, pigem kohe neljaks kiskumist, aga ikkagi see hämmastas mind.

    Ma ei pane kellelegi diagnoose, mul ei ole selleks pädevust, lihtsalt mõtlen, et mina nagu ka paljud teised ei ole seal kõrval olnud, et hinnanguid anda ja et kollane meedia iga nende sõna ei kajastaks, see on natuke ka enda teha – pole klikki, pole klikimagnetit. Praegu on aga nende lugude pealt ilmselt kena kopikas teenitud, sest suhtumine on umbes, et ässitaja ei ole, aga verd tahaks näha, maksku või 1.- “artikli” eest.

    https://www.inimene.ee/psuuhilised-haired/isiksuse-ja-kaitumishaired/

  • Avatar
    Vasta Janne 2. detsember 2021 at 14:02

    Triinu-Liis pole ju süüdi kui Justin tema postitust jagab, miks teda selles süüdistada?

    • Avatar
      Vasta F 2. detsember 2021 at 15:22

      Miks ta täägis üldse Justini? Oleks võinud viisakalt kirjutada, et vajab praegu rahu, mitte fuck off, meedia.

    • Avatar
      Vasta DG 2. detsember 2021 at 23:29

      Sest Triinu-Liis tag’is oma insta storys Justini ära mis on TL sõnavara kasutades beyond ridiculous või mis?! Sama mis uppuja appi karjumise asemel selfie teeks v midagi…. MIS aju osaga see inimene mõtleb kes kõigepealt annab detailid oma vägivallatsejast abikaasa kohta meediale ja siis tag’ib Jussu et appi vaata mis nad meile teevad siin Eesti meedias….. – poeb Justinile piltlikult öeldes külje alla et “meie 2 against the world”

  • Avatar
    Vasta T 2. detsember 2021 at 13:48

    Tahaksin kogu südamest ikka alati sellises olukorras naist uskuda, kuid kas kogu lugu ei paista LIIIGA kahtlane?
    TL väitis esmases artiklis, et tema eksabikaasa ja lapse isa Kristo oli ka toimuvaga kursis. Milline isa laseb oma lapse sellise vägivallatseja juurde kui on asjast teadlik? Kristo ei ole kunagi paistnud halb isa ja kahtlen, et ta seda olekski, kuid miks veetis siis laps koos Justiniga kahekesi aega?
    Kas ta ikka oli sellest teadlik?
    Kangesti kipub jääma mulje, et TL teeks ükskõik mida, et meedias pilti saada, kas pole? Järgmiseks “plahvatuslikuks skandaaluudiseks” pakuksin välja “J ning TL leppisid ära, J on oma vigu mõistnud ning muudab end abielu nimel”
    Ilmselgelt tekiks koheselt jälle suur skandaal ning paar on pildis. Sellele võiks järgneda miski stiilis TL & J: “Meie abielu on tugevam kui eales varem, planeerime peret” Ja kujutate pilti?! Plahvataks järgmine ajakirjanduslik maavärin.
    Või teisalt ehk jooksiski abielu karile ja unistuste prints osutus siiski veidi rahuldamatuks ning kippus alatasa vasakule vaatama ning tundub justkui piinlik tunnistada, et see suhe, mida ise metsikult üles puhuti, siiski ei toiminud ning leiti võimalus ise asjast nö kannataja rollis välja tulla.
    (mitte, et petetud naine poleks kannataja, aga meedia silmis paistab vägivalla ohver olla leebem – vähem vastikute inimeste parastamist ja rohkem kaastunnet. Oleks suhe läinud lõhki petmise tõttu leiaks TL ilmselt tuhandeid “I warned you” või “Told you so” kirju ja kommentaare ning lõpuks jääks ta ise “rumala” rolli, kes uskus Austraalia Playboy nö kodustamisesse)
    Ma loodan, et mu spekulatsioonid on puhas fantaasialend ja kõik siiski oli nii nagu TL Kroonikale rääkis, krt pekki aga miks avaldus politseisse IKKA VEEL andmata on, aga ajakirjanikule intekad ammu antud!? Miks ta eilsesse “Please stop” stoorisse üles äärde Justini täägis? Igatahes. Ma loodan südamest, et kui kõik siiski oli tõsi, siis et TL saaks võtta aja enda jaoks maha, mõelda asjad selgeks ning siit edasi ainult tugevama ja paremana!
    Ma ei tahtnud tõepoolest kirjutada negatiivset kommentaari ega kellelegi haiget teha, aga tahtsin välja tuua oma mõtted antud loost ja vabandan ette kui sellega kellelegi haiget teen.

  • Avatar
    Vasta ? 2. detsember 2021 at 13:10

    See Justini exposimine sinu poolt ei olnud vajalik mu arust. Jättis mulje, et tahtsid lihtsalt rant’ida ja Justinile kohta kätte näidata, isekatel põhjustel ühesõnaga. Kuna Justin oli veel siin, siis kujutan ette, et Triinu hirm tema reaktsioonide ees mitmekordistus. Jah olid esimene n.ö. tõekuulutaja, aga sellest võitis üksnes kollane ajakirjandus ja vb sinu ego, et said vägivallatseja exposimise au endale..

  • Avatar
    Vasta F 2. detsember 2021 at 10:57

    Millised TL sõbrannad lubavad hambad kurku lüüa? Kas tal mõni on veel alles?
    Olukord on nõme, aga arvan, et praegu peaks siiski TL aitama, sest ta mässib ennast üha sügavamale auku ja siiralt kahju on nii temast kui lapsest.
    Ta ilmselt ei ole osanud ennast kunagi selgelt väljendada. Eilne ebaõnnestunud story viitas sellele, et suhted Jussiga soojemad, aga samas ju ikka ei tähendanud teda.

  • Avatar
    Vasta Kai 2. detsember 2021 at 10:11

    Kas sa saaksid kommenteerida ka J vastulauset? Seda kuidas väidetavalt TL kutsus varjupaiga poolt suunatud hotelli ka J? Või see, et saatis J südameid veel enne, kui artikleid tulema hakkas? Või väidetav raseduse katkemine ja verise teki kaasa võtmise? Lihtsalt mis sa arvad? What is happening ?

    • Mallu
      Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 10:54

      Minu meelest see J. vastulause tõestas veel rohkem seda, et päris nii korras need asjad küll ei olnud, nagu ta üritas väita. TL on ju maininud, et soovis käituda nii, et kodus probleeme ei tekiks, seega on ju ka loogiline, et räägib temaga ilusasti ja paneb südameid jne. See, et ta sinna hotelli ta kutsus – pole ise temaga sellest rääkinud, aga nii palju kui ma suudaks ennast tema olukorda panna, siis ma mõneti saan nagu aru? Kui see käitumine on sinu jaoks tegelikult harjumuspärane ja esmane šokk on üle läinud ja saad aru, et sul pole mitte kedagi teist peale selle inimese ja tunned ennast üksikuna ja loodad, et ehk ikka nüüd muutub? St ma ei arva, et ta oleks valetanud et lihtsalt mingit hotellituba saada vms, see oleks ka absurd. Lihtsalt raske on seletada sellises olukorras oleva inimese käitumist, aga vaevalt, et see pahatahtlik või kuritegelik oli, et ooo makske nüüd meie puhkus kinni. Ei usu.

      Raseduste katkemised jms ei ole minu meelest absull mingi avaliku arutelu teema, ei tea sellest midagi ja pole minu asi kommenteeerida. Mäletan selleks liiga hästi seda, kui mul endal kunagi rasedus katkes ja ma ITK ees nutsin, sest ma ei saand maad ega mütsi aru.Ja selleks ajaks kui koju jõudsin, oli juba perekoolis parastav kommentaar, et HAHA nägin mallukat ITK ees nutmas, raudselt rasedus katkes, sest ta selline joodik!!

      Et jah, ei olnud nice. Kuigi oli tõsi, et katkes.

    • Avatar
      Vasta K. 2. detsember 2021 at 22:35

      Raseduse katkemise kohta Kadi oma kuvatõmmistes näitas, et J on viljatu.

  • Avatar
    Vasta Mari 2. detsember 2021 at 09:51

    Sõbranna saatis lugemiseks, sest ta teab, et peale esimese artikli ilmumist kaotasid sa vähemalt ühe jälgija (kui mitte rohkem)
    See post küll muutis teatud määral olukorda, kuid ütles minule siiski otse, et sa kasutasid võimalust, et Justinile ära keerata ja seda info põhjal, mis sul on ja mis arvad olevat tõene. Ilmselt tõde ei tea meist täpselt mitte keegi ning see vägivald – andke andeks, on pehmelt öeldes murumängud. Ma usun, kõrvalt vaatajana ja omades ühte head ühist sõpra – usun üksjagu palju, aga vägivald – vaadakem siis ka neiule otsa. Soovin kõigile asjapooltele rahu, kuid minu poolt sina kaotasid ikkagi jälgija .. Ma hindan sinu kõiki teisi tegemisi väga, aga see “sain ära panna” on minu jaoks odd.

    • Mallu
      Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 09:56

      No oli tore, kauaks kestis. Soovin sulle toredat, mallu blogi vaba elu :D!

  • Avatar
    Vasta See suure suuga piff 2. detsember 2021 at 01:50

    Mul on sinust ja TL lapsest kahju. Aga samas oli tulemus ootuspärane ja kuni seal pada sõimab katelt & vastupidi, seni ei saa vägivallatseja ega ohver vastavat abi niikuinii.
    Aga laps peab saama. Kiiremas korras.

    • Mallu
      Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 09:00

      Minust küll kahju olema ei peaks, mul on kõik hästi ju?‍♀️

  • Avatar
    Vasta K 2. detsember 2021 at 00:16

    Kas keegi palun võiks öelda, miks üldse Kristo ja TRiinu-Liis lahku läksid? Ma olen juba sellest ajast jälgija, kui ta veel rase oli, aga mingi hetk oma elu asjad võtsid nii palju aega, et ma ei jälginud enam ja see etapp-elusündmus jäi vahele.

    • Mallu
      Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 00:19

      see on selles suhtes lamp küsimus, et miks üldse lahku minnakse – mõnikord ikka juhtub. mingit otsest dramaatilist asja küll polnud, mida kogu maailm teadma peaks 😀

      • Avatar
        Vasta K 2. detsember 2021 at 10:04

        Olen ka seda screeni näinud ja seal TL väidab, et suhe hakkas allamäge minema kuna ta sai haiget peale seda mida Kristo ja Mallu tegid , sest kui mees armastaks, siis ta nii ei teeks.
        Mida te siis tegite?

        • Mallu
          Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 10:55

          Me ei ole Kristoga kunagi midagi teinud.

  • Avatar
    Vasta Kristina 2. detsember 2021 at 00:06

    Lihtsalt ela oma elu . Tean kui väga tahaks aidata kedagi aga kui see keegi ei suuda ise muutuda siis on sul lihtsam mitte enam sinna oma nina toppida . Usu nii on sulle palju lihtsam. Mul on ka Triinust kahju aga ta ise tahab nii elada. Elada kogumaailmale. Tal oleks reaalselt spetsalisti abi vaja ja hakata elama oma elu mitte teiste. Aga noh vb oligi talle seda vaja et sealt sitast välja tulla . Elu õpetab.

    • Mallu
      Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 00:18

      nii ma teen jah edaspidi 😀

  • Avatar
    Vasta Katrin 1. detsember 2021 at 23:29

    Juba ühes storis kirjutas, et on raseduse katkemine olnud (võttis kohe story maha, aga perekoolist saab screene). Huvitav, kellelt sai rase olla, kui Justin ei saa lapsi ?

  • Avatar
    Vasta Sirle 1. detsember 2021 at 22:58

    See on suht haige. Et inimene ütleb selliseid asju ja siis on nagu midagi poleks olnud. Jäi selline mulje et see kõik on mingi nali. Lihsalt tähelepanu vaja. Usu mind, nad ei lähe ega ole lahus. Olen ise pereväkivalla ohver ja see mis Triinu siin hetkel teeb ajab mind suht marru. Ma saan Aru et see on raske, olen selle läbi käinud. Kerge see polnud. Sorri aga ma lihsalt ei saa. Suht mõnitab inimesi kes seda läbi käivad on käinud… ei usu enam seda inimest.

  • Avatar
    Vasta L 1. detsember 2021 at 22:53

    Ma kuidagi ei taha Jussi kaitsta või Triinut kuidagi victima-shame’ima hakata, aga kuidagi kummaline on teha instastorysid, et Omg meedia pls stop, kui viimane uudis olid reaalselt screenshotid Triinu ja Jussu seeniori vahel. Üks neist kahest pidi need ju meediasse saatma ja ma miskipärast kahtlen, et Mr. MacGyver seda tegi.

  • Avatar
    Vasta Gr 1. detsember 2021 at 22:50

    Missugune naisterahvas lubab teisel hambad kurku lüüa ? ? Tundub, et liiga palju asju hakkab päevavalgele imbuma ja nüüd paanika ?. Kui elada ausalt ei pea nii tõmblema ?

  • Avatar
    Vasta Oeh 1. detsember 2021 at 22:48

    See “us against the world” mentaliteet on mu arust paljudel vägivalla ohvritel. Ma pole kindel kui lähedased te kunagi temaga olite, kuid endale jäi mulje nagu ikkagi oleksite olnud head sõbrannad. Tundus, et suurem muutus oli peale lahutust ja eks see annab väga suure põntsu, ka siis kui oled lahkumineku algataja, seda peaksid isegi teadma.. Siis tuli mängu Justin ja tundus, et enamus sõbrannad tema valikuid ei aktsepteerinud ja keerasid selja, arusaadav muidugi miks kui ta muust ei rääkinud ja hakkas tasapisi muutuma. Nüüd on tal väga värvikas aasta olnud. Ilmselt kõik inimesed, kes ta ümber on eelnevalt olnud, isegi jälgijad, näevad, et ta on teinud kardinaalse muutuse. Ma mõtlen, et kas eelnevalt oli tal ka need omadused, mis talle ette hetkel heidetakse? Valetamine, eneseimetlemine, ohvri mängimine. Kui jah, siis ilmselt tõesti polegi midagi teha, inimest muuta ei saa. Kui ei, siis küll on mul kahju, sest sellisel juhul on tegemist väga katkise inimesega. Vaadates kui palju ta on saanud heiti internetis kui ka ilmselt eraelus, siis ma ei imesta, et ta ka vägivallatseja juurde tagasi läheb. Ta ei andnud väga kommentaare ja hoidis madalat profiili peale seda uudist, kuid samas nt Perekoolis endiselt tasapisi hakati pigem tema vastu tagasi keerama ja kui Justin veel tuli välja n-ö vastuväidetega(mis minu silmis olid enamus suht absurdsed), siis kohe ka hakati Triinut provotseerimises jne süüdistama. Ilmselgelt tal tekibki see tunne, et tal pole mitte kedagi peale Justini jäänud. Nüüd on eriti lihtne sellises olekus inimest manipuleerida ka. Mina ei tea üldse neid detaile ilmselt, mida sina tead, aga praegu tundub kuidagi julm see kõik, ta on oma n-ö eelmise elu suhted kõik kaotanud ja raske oleks tulla sellisest suhtes välja, kui sul väga häid sõprussuhteid taga pole.

  • Avatar
    Vasta H 1. detsember 2021 at 22:36

    Ma elasin vahelduva eduga neile pikalt kaasa. Peale kassi ja rannasdraamat enam mitte. Peale uudiseid vägivalla kohta, oli mul Triinust nii kohutavalt kahju. Mõistsin kohe miks ta nii käitunud on. Nüüd, kui kuulsin et ka ta enda laps draamast osa sai siis nüüd ei suuda talle küll enam kaasa tunda. Nagu halb seebikas ja no vaene laps. ☹️

  • Avatar
    Vasta Mina 1. detsember 2021 at 22:35

    Õige. Lapse pärast tulebki avalikuks teha kõik. Keegi ei tohiks sellises ebaturvalises keskkonnas kasvada. Laps ei saa ja ei oska kuskile minna abi otsima.. See pole normaalne kodu. Lasteaiaõpetajana ei suuda ma siin kohal täiskasvanutele kaasa tunda. Ükskõik kui suures jamas sa oled, sa oled lapse saanud, ja vastutad tema heaolu eest, ja teed kõik, et tal oleks turvaline.

  • Avatar
    Vasta Ebe 1. detsember 2021 at 22:34

    Mul on ainult üks küsimus – kui ta sinu juures käis ja sa ütlesid, et nüüd on nii, avalikustan, siis kas ta oli sellega nõus? Sest kui oli, siis mis ta nagu arvas, et edasi saab, läheb koju jussu kaissu ja elu läheb edasi nagu ikka või??‍♀️

  • Avatar
    Vasta Ly 1. detsember 2021 at 22:30

    No tegelikult te naerate Jussi uuni, minu arust nagu pole seegi normaalne, et selline asi üldse välja tuuakse. Võttis kaasa, siis võttis, pole minu arust mainimist väärt. Aga see Jussi vägivaldsus polegi okei, mis aga ei tähenda, et see teinepool igati adekvaatselt käitunud oleks. Ja pole mõtet rääkida, et ta on ohver ja ei saanud aru, ta ei saa enamus ajast aru, mis ta ümber toimub. Tema ebastabiilsus ja ebaadekvaatne oleks on põhjus omaette, miks lapse pärast muretseda.

  • Avatar
    Vasta Nimi 1. detsember 2021 at 22:29

    Küünilisemad meist kahtlustasid kohe, et ilmselt sa vastu näppe saad aga hea lugeda, et sa väga morjendatud sellest ei ole. Vähemalt on laps nüüd ohutus kohas ja loodetavasti nende maine ei võimalda neil enam kunagi ühtegi looma ka hankida. Muus osas, mida kiiremini unustusse vajuvad seda parem. Paar parajaid.

  • Avatar
    Vasta Polevajateada 1. detsember 2021 at 22:29

    Ma tean, et 1 neiu tõesti hammustas teda huulest (see nende voodielu teema ). Selle sinikaga v vigastusega ole Juss küll seotud 😀 .

  • Avatar
    Vasta Kristina 1. detsember 2021 at 22:20

    Ohjah, ma tundsin ka kaasa TL-le aga nüüd enam ei teagi… tõesti paras seebiooper, wtf! Aga väga intrigeerivad küsimused postituse lõpus. Mul tekkis küll nüüd huvi, kas uun pääses siit kõledast külmast sooja päikese alla ja on juba pruuniks end päevitanud???

    Aga sina oled hea südamega inimene! Ja normaalne ka õnneks. 😀 Las koerad hauguvad…

    • Avatar
      Vasta Kristina 1. detsember 2021 at 22:22

      Pean veel lisama, et ilmselt on tegu Eesti kõige kuulsama uuniga ja ainsa uuniga, kes pääses Eestist Austraaliasse. Nii loodan, et tuleb veel tagasi uunitegusid tegema. 😀

      • Avatar
        Vasta Mina 1. detsember 2021 at 22:38

        See mikrouun jääb tõesti ajalukku. Igas jubedas asjas on alati mingi koomiline asjaolu.. Paraku.

      • Avatar
        Vasta Naine 1. detsember 2021 at 22:56

        Rase? Kellest? Jussike ju on steriilne?
        See on nagu juba next level mehhiko seebikas???

      • Avatar
        Vasta Mariine 1. detsember 2021 at 23:24

        Kas Aussis pole uune, tasus selle järgi Eestisse sõita ja siin aasta aega abieluski olla :p. Aga kogu see lugu paras kamarajura.

  • Avatar
    Vasta Hmm 1. detsember 2021 at 22:18

    Mind ajab ka see mikrouun naerma, selle peaks seaduse kohaselt pooleks saagima kuna on ühisvara, aga jussuke võttis vist Ausi kaasa juba. Mul mees arvas, et ausis võib teine pinge olla kui euroopas, nii kui ta stepslisse pistab, teeb pauku.

    • Mallu
      Vasta Mallu 1. detsember 2021 at 22:23

      See Jussu pole kunagi super kirgas kriit tundunud, aga ma ei tea, kas ma suudan ette kujutada, kuidas ta istus seal lennukis, uun pea kohal käsipagasiks 😀

      • Avatar
        Vasta Annu 1. detsember 2021 at 22:56

        Ei, ta ilmselt süles soojendas oma spinati omletti sellega vms mida ta 24/7 sõi

      • Avatar
        Vasta Mari 2. detsember 2021 at 09:55

        Jällegi, see on labane. Tõsiselt on labane.

        • Mallu
          Vasta Mallu 2. detsember 2021 at 09:57

          Vabandust, ilmselt on sul õigus ja ta andis selle ikka äraantavasse pagasisse.

  • Avatar
    Vasta Eff 1. detsember 2021 at 22:13

    Loodetavasti leiab Triinu endale mõne asjaliku nõuandja ja esindaja, kes suudaks seda teemat neutraalselt kommunikeerida aidata.
    Ma saan aru, et emotsioonide ajel tehakse igasuguseid meeleheitlikke samme ja see kindlasti kahandab sõnumi usaldusväärsust.
    Mina usun, et Justin vägivaldurina ei vääri sellist tähelepanu, Triinu võiks teda täiesti ignoreerida, aga seda on lihtne öelda, kui ise samas olukorras ei ole.

    • Mallu
      Vasta Mallu 1. detsember 2021 at 22:17

      No ma arvan, et sõnum on ju vägagi avalikult väljas ja ei teki olukorda, et kas oli v ei olnud. Lihtsalt see muu seal ümber on karauul.

      • Avatar
        Vasta Eff 1. detsember 2021 at 22:27

        Ma pigem seda karauuli silmas pidasingi. Mul õde kempleb juba 6 aastat ühe debiiliga, kellega tal kahjuks ka ühised lapsed on. Samamoodi ei suutnud eksi provokatiivsetele süüdistustele ja sõnumitele reageerimata jätta. Vahe ainult selles, et ta pole avaliku elu tegelane, aga dünaamika on sama. Sai talle korduvalt soovitatud, et las tõmbleb ja laimab, lihtsalt ignoreeri. Asi läks paika siis, kui mängu tulid juristid ja suhtlus hakkas toimuma ainult läbi nende.

      • Avatar
        Vasta Mitte kommenteerija 2. detsember 2021 at 10:18

        Ma pole kunagi kommenteerinud mitte kuskil mitte midagi, aga ma teen ühe erandi. Ausalt öeldes olin ma kohe kindel, et sina jääd veel süüdi selles, sa oled nagu mina, sulle tuleks otsaette silt kleepida, mina olen kõiges süüdi ?. Ära püüa aidata inimesi, kes end ise aidata ei saa ja ära sorgi si*ta, see läheb haisema ?

        • Avatar
          Vasta Evelin 2. detsember 2021 at 13:09

          Miks mitte torkida? Vägivalla ja väärkohtlemise puhul on kõrvalolijate sekkumine hädavajalik, iseasi kas ohver kohe on valmis oma ohvrirollist välja astuma.
          Ma ise olen sarnases olukorras rohkem kui korra sekkunud ja ka pärast nö süüdi jäänud, sest sel hetkel ohver veel ei suutnud vägivallatsejast lahti lasta, aga tead, mul oli suva. Mis siis kui süüdi, ma enda sekkumise eest mingit medalit niikuinii ei oodanud. Kui enda ego nii habras, siis ei tulegi õiguse eest seismisest midagi välja. Mina polnud selles olukorras oluline ja see, mis minust pärast arvati või räägiti, ei läinud mulle absoluutselt korda. Perevägivald ei ole pere siseasi, see peaks nüüd juba normaalne ühiskondlik arusaam olema ju.

      • Avatar
        Vasta Mitte kommenteerija 2. detsember 2021 at 10:18

        Ma pole kunagi kommenteerinud mitte kuskil mitte midagi, aga ma teen ühe erandi. Ausalt öeldes olin ma kohe kindel, et sina jääd veel süüdi selles, sa oled nagu mina, sulle tuleks otsaette silt kleepida, mina olen kõiges süüdi ?. Ära püüa aidata inimesi, kes end ise aidata ei taha ja ära sorgi si*ta, see läheb haisema ?