TESTIN JA ARVUSTAN

ei saa me läbi taksota*

11. mai 2022

Nagu te ehk mäletate, siis ennemuistsel aal sõitsin ma kogu aeg taksoga. No iga jumala päev kohe, sest ei olnud mul ei lube ega ammugi siis autot. Ajad aga muutuvad ja minust sai autoomanik, kes enam taksodest ei sõltu. Või noh, see oli põhiline asi, mida mulle kunagi ette heideti, et oma autoga saad minna, kui ise tahad, ei pea taksot ootama. Ei tea, see 10 minutit mu elu kuigi palju ei muutnud ja nagu me eelmisest postitusest ilmselt aru saime, siis ootamine ei ole minu jaoks suureks probleemiks. Jõuabki ennast selle ajaga valmis panna. Seda enam, et laste järgi pean ma senimaani pidevalt ootama, teinekord kauemgi kui taksot ootaks 😁

Päris taksovaba elu ma siiski elada ei saa. Või no teoreetiliselt ikka saaksin, aga no nii palju edasi-tagasi sõite saab jätta tegemata (ja enda aja arvelt kokku hoida), kui aeg ajalt taksoteenust kasutada. Näiteks olen ma korduvalt Mari taksoga kooli saatnud, kui ennevanasti tekkis päevi, kus väiksemad aeda minna ei tahtnud, aga mina niisama neid kõiki vammustesse pakkida ja edasi-tagasi sõidutada ei viitsinud. Mari õnneks nii suur ka, et temaga ei mõtle isegi kaks korda, et kas ta “hakkama saab”. Aadress on ju äpis olemas ja ma näen kenasti ära, kas ta oma sihtpunkti kohale jõudnud on. Isegi vanaema juurde ja koju on ta ilma probleemiteta taksodega seigelnud.

Ma ise olen taksosid kasutanud näiteks siis, kui ostan midagi FB marketplace’ist, aga ei viitsi ise kohale sõita 🥲 Ja muidugi kõik need korrad, kus mul lihtsalt tuugalt ei ole autot. Näiteks viimasel ajal on mu auto korduvalt kuskil tagasikutsumisel ja täna hoolduses – ega siis elamata jätta saa. Tuleb lihtsalt taksoga sõita.

Pika sissejuhatuse võtangi sellega kokku, et mul paluti teile tutvustada uut taksoäppi nimega Forus Taxi, mis alles turule tuli. Selle boonus on praegu see, et nagu kõik uustulijad, pakuvad ka nemad praegu klientidele väga magusat hinda. Kuni 12.05 on neil lausa pakkumine, et sõidud on -50% (selle klausliga, et soodukas ei ole üle 4€).

Ma olen seda äppi nüüd mõned päevad kasutanud. Näiteks siis, kui mul oli vaja laupäeval ämm külla tuua, et ta mu töö tegemise ajal lapsi hoiaks. Tahtsin ise järele minna, aga nagu te mäletate, siis mu vannituba ujus ja ma tegelesin selle kaose likvideerimisega. Eriti mugav oli siis ämm taksoga kohale sõidutada ja pärast samamoodi koju tagasi saata. Eilegi tulin tööle taksoga. Seega sattus see soodukas mulle just väga sobivale ajale 😁

Ühesõnaga – kellel mingi hetk taksosõite ees, siis SIIT saate endale ka Forus Taxi äpi tellida.

Anna kommentaarides teada, millal sina viimati taksoga sõitsid. Ühele kommenteerijale loosin välja 50€ Forus Taxi krediiti! Selle jaoks oleks tark endale see äpp enne alla tõmmata, muidu pole neil võidukrediiti kuskile saata. Juba nädala pärast loosin võitja välja ✨

*Postitus sündis koostöös Forus Taxiga

Loe ka neid postitusi!

86 kommentaari

Jäta kommentaar

Vasta Mariliis 19. mai 2022 at 15:28

Septembris reisilt tulles sai taksot viimati kasutatud.

Vasta Leili 16. mai 2022 at 21:11

Sõidan väga tihti, mitte just iga päev aga ikka tuleb ette. Load on pooleli. Viimati käisin eelmine reede lapsega arstil ja homme ise arstile. Kasutan ka forus taksot🙂

Vasta Kristin 16. mai 2022 at 07:40

Ma sõidan iga nädal 2 korda vähemalt taksoga, seda töölt koju kuna bussid veel ei sõida sellel ajal. 2x kuus sõidan tööle ja taksoga.

Vasta Silja 15. mai 2022 at 22:48

Viimati sõitsin taksoga eile, kui lennujaamast vanaema-vanaisa juurde läksin.

Vasta Mikk 12. mai 2022 at 22:59

Teisipäeval ja muide Forust!

Vasta Marion 12. mai 2022 at 19:58

Märtsi lõpus. Ilm oli nii jube, et seda lühikest maad ei tahtnud üldse kohe jala käia. Mugavusest olen kasutanud siiani vaid Bolti, aga see väga tihti hingehinnaga. 😬

Vasta Kaisa R 12. mai 2022 at 19:47

Sõitsin viimati veebruari lõpus, üritan alati ilma taksota hakkama saada, aga aasta jooksul ikka koguneb sõite omajagu.

Vasta Ama 12. mai 2022 at 10:13

Sõitsin eelmine nädal

Vasta Evelina 12. mai 2022 at 08:42

Ma olen sunnitud pidevalt taksoga sõitma. Autot hetkel ei ole, kuid käin kaks korda nädalas koertega trennis. Huvitav, kas Forus on kuidagi loomadega sõidu ka läbi mõelnud? 🤔

Vasta Aljona 12. mai 2022 at 07:18

Sõidan üsna tihti. Enamjaolt lapsega arsti juurde. Autot ei oma ja ühest Tallinna osast bussiga teise sõita on tülikas. Täna sõidan siis jälle 🙂

Vasta Gerda 12. mai 2022 at 01:57

Viimati sõitsin taksoga täna, kui lapsele hoidu järele minnes mu rattal kumm katki läks ja oli vaja kiire alternatiiv külla jõudmiseks leida.

Vasta Maris 12. mai 2022 at 01:09

Täna 🙈 autot pole ja takso igapäevane liikumisviis Tallinnas. No ja mugavus ka ju 🙂

Vasta Tiina 12. mai 2022 at 01:08

ma kuupäeva ei mäleta, aga mina sõidan taksoga siis, kui ma tulen Tallinnasse teatrisse. Auto jätab Ülemiste parklasse ja siis sealt võtan takso, mis mind siis draamasse või kuhugi toob :)) Ja pärast jälle tagasi .)

Vasta Kadri 12. mai 2022 at 00:32

Üleelmine nädal 🙂

Vasta Marjaana 11. mai 2022 at 23:47

Hmm..eelmine kolmapäev kui emaga koos läksime kahe lapsega (1.3 ja 3aastasega) perearstile.Hea et taksojuhi näevid vastu pidasid😁

Vasta Maria 11. mai 2022 at 23:32

Täna, poest koju. 😀
    Kasutan taksot igapäevaselt tööl käimiseks. Foruse turule tulekuga on hetkel eriti hea, soodne.

Vasta Helen 11. mai 2022 at 22:39

Sõitsin taksoga 2 nädalat tagasi, see oli üle pika-pika aja, mil jälle taksoteenust vajasin. Ma veel elasin seal ajas siia j, kui pidi helistama erinevatele numbritele, et taksot tellida (omal auto olemas ja pole olnud vajadust lihtsalt takso järgi) 🤭😀.

Vasta Kelly 11. mai 2022 at 22:36

Sain kolm kuud tagasi load küll, aga taksoga sõit ikka suht ülepäevane harjumus, et tööle suures sättimise tuhinas mitte hiljaks jääda 😀 Also kesklinnas parkimine täiega kirves ka nii, et..

Vasta Äli 11. mai 2022 at 22:17

Täna, homme, ülehomme- everyday🥲

Vasta Merru 11. mai 2022 at 22:07

Forus äpi tõmbasin alla juba mingi aeg tagasi, aga harjumusest takso jaoks ikka võtsin kohe Bolti lahti 😀 nüüd paar läeva tagasi ‘hoidsin oma hobuseid’, viskasin krediidiandmed Forusesse ja nagu naksti oli jube hea hinnaga lennujaama sõit! Juht oli ka pealekauba väga tore! 🙂

Vasta Ingrid M 11. mai 2022 at 21:53

Mullle mullle mullle! Maitea palju ma olen raha kulutanud Boltis, et töölt vahel koju saada. Et saaks vaid kiiiremini koju!!

Loo moraal, tee load ära 🤨🤣

Vasta Ketter 11. mai 2022 at 21:48

Ei mäletagi, millal viimati taksoga sõidetud sai. Arvatavasti siis, kui lapsega arstil käisin ja seal pole kunagi kuhugi parkida.

Vasta Birgit 11. mai 2022 at 21:26

Viimati sõitsin taksoga aprillis, kui auto paranduses oli.

Vasta Ingela 11. mai 2022 at 21:15

Tean, et see oli 23.aprilli varavalges, aga täpsemaid detaile võin ainult oletada….🥲 kesklinnast koju ma igatahes jõudsin 😅

Vasta Eva 11. mai 2022 at 20:25

Oi, Sõõrumaa uus firma?
    🙂 Just kuulsin ükspäev.
    Prooviks ära, kui linnas tahan käia. Viimane kord oli vast koroonaajal kui päälinnas käisin.

Vasta Gigi 11. mai 2022 at 19:49

Umbes kuu aega tagasi vist.

Vasta Geitlin Täht 11. mai 2022 at 19:48

Mina olen nagu noor Mallukas- ootan, et load ja auto ise sülle potsataks lillegi liigutamata😁 Lohutan ennast sellega, et auto ülalpidamiskulud oleks ju veel suuremad, pole ullu🤓

Vasta Merilin 11. mai 2022 at 19:48

Äpp olemas ja eelmine kuu 🚕💨

Vasta Marianne 11. mai 2022 at 19:33

Täna sõitsin viimati 😅
    Taksod on nendel hommikutel elupäästjad kui laps ei taha õigel ajal ärgata ja lasteaeda minna, aga minul vaja õigel ajal tööl ikkagi olla.

Vasta Eleriin 11. mai 2022 at 18:54

2ndl tagasi öösel klubist koju, jube kallis lobu🥲

Vasta Katrin 11. mai 2022 at 18:16

Paar nädalat tagasi passilauda oli vaja töölt minna. Aegajalt ikka tuleb ette… eriti võõras linnas, kui komandeeringus olen ja ise bussiga seigelda ei julge

Vasta Pille-Riin 11. mai 2022 at 18:04

Taksokrediit kuluks marjaks ära, tööle ülimugav vahest taksoga minna, kui sisse magada, mul juhtub seda tihti😂Võidaks 50€ väärtuses uneaega✌️

Vasta Pille-Riin 11. mai 2022 at 18:05

Also, viimati kasutasin eelmine nädal Forust😅

Vasta Doris 11. mai 2022 at 17:28

Eile. Vahel võtaks takso asemel CityBee või Bolti ka, aga neid ei saa igale poole parkida, kus mul tarvis minna ja kui peab pool teed nagunii jala käima (ok, ok, liialdan:P) siis juba taksoga mõnusam

Vasta Kristin 11. mai 2022 at 17:19

Viimati käisin jusf forus taxiga laupäeval väljas söömas 😁

Vasta Raili 11. mai 2022 at 17:04

Täna sõitsin taksoga, ja eile sõitsin taksoga… 🙈 äpp on olemas 😊

Vasta Laura 11. mai 2022 at 16:58

Sõitsin alles eelmisel laupäeval sõbrannale külla ja pärast koju tagasi 😊

Vasta Eve 11. mai 2022 at 16:56

Märtsis kasutasin Bolti 😁

Vasta Jane 11. mai 2022 at 16:54

Ma juba mitu nädalt fännan seda firmat! Ilusad puhtad autod ja toredad juhid! Eile just kasutask , kuna taksosõit odavam kui teatud kohas parkimine.

Vasta J 11. mai 2022 at 16:49

Väga tervitatav, et uus pakkuja turul, kahjuks proovisin eelmise nädala neljapäeval seda äppi kasutada aga kell 18:30 polnud kesklinnas ühtegi autot. Pidin ikkagi konkurenti kasutama. See oli ühtlasi ka kõige viimatine sõit.

Vasta Madli 11. mai 2022 at 16:20

10aastat tagasi vist

Vasta Sandra 11. mai 2022 at 16:06

Sõidan igapäevaselt taksoga, sest töötan kesklinnas. Parkimine on siin nii kallis, et kulusid kokku arvutades ei tekkinud suurt vahet oma sõiduki ja takso kasutamise vahel ja auto puhul lisanduvad veel ju ka hoolduskulud jms. Taksoga mugavam. 🙂

Vasta Crislyn 11. mai 2022 at 17:52

täna sõitsin ja kasutan pea igapäevaselt, krediit alati kasuks 🙏🏼😁

Vasta M 11. mai 2022 at 15:59

Täna!
    Magasin sisse ning seetõttu läks kiireks 🥲

Vasta Aliis 11. mai 2022 at 20:41

Taksoga sõidan päris tihti tööle ja koju. Ühistranspordiga läheb nii kaua aega ja hommikuti on veel külm ja muidugi olen ma laisk + sada muud häda. 50 eurot taksokrediiti kuluks väga ära 🙂

Vasta Aneth-Dorian 11. mai 2022 at 15:57

eelmine aasta dets.

Vasta Aneth-Dorian 11. mai 2022 at 15:56

eelmine aasta

Vasta Aneth-Dorian 11. mai 2022 at 15:57

eelmine aasta dets.

Vasta Nellu💖 11. mai 2022 at 15:53

Viimati sõitsin taksoga A-terminalist bussika 😄 Kuna jala ei viitsinud minna ja veits kiire oli ka.

Vasta Sandra 11. mai 2022 at 15:44

Olin kunagi toidukuller ja auto läks täpselt restorani ees katki. Kliendile pidin viima 36(!!!) pitsat ja noh.. üsna kiire oli 🙂 Ega muud üle ei jäänud, kui pidin takso tellima ja need 36 pitsat taksoga kohale vedima.. oli päris lõbus.
    Viimati ilmselt sõitsin sõbranna juurest taksoga koju, kui olin natukene (tegelt üsna palju) veinikest tipsutanud.

Vasta M 11. mai 2022 at 15:58

Täna!
      Magasin sisse ning seetõttu läks kiireks 🥲

Vasta K 11. mai 2022 at 15:33

Täna hommikul! Vihma kallas, mees läks autoga tööle ja mina…. mis mul ikka üle jäi, kui hingehinnaga Bolt kutsuda (täna oli see nõudlus neil eriti laes)

Vasta Maarja 11. mai 2022 at 15:33

10.05.hommikul tellisin Bolt takso. Kuna õietolmu allergia oli mind kimbutamas, kimasin uksest eesoleva auto peale. Vaatasin, et vist on Passat ka, et davai. Ütlesin, et tellisin kõrvalmaja juurde, sest vahepeal lähevad taksod valesse kohta ja kindluse mõttes kuna ta ise ei küsinud, ütlesin sihtkoha ka, sest olen harjunud, et nad küsivad üle. No jah. Läksin vale peale ja taipasime seda siis kui olin kohale jõudnud. Viis mind õigesse kohta, aga ta ei vaadanud, et tal Bolt äpis teine koht ju. Piinlik. Muidu oli tore juht. Arvestas minuga ja sulges akna et ma õietolmu ei saaks. Andsin allesjäänud sula rahakotist ja kraapisin veidi üle kahe euro kokku talle siiski.

Vasta Carmen 11. mai 2022 at 16:05

Ikka täna hommikul, nagu enamused siit. Kogesin ka eriti kõvat nõudlust ehk oli see tulnud meie imelisest ilmast. Ühesõnaga vihma kallas nagu oavarrest ja tööle jalutama ei hakka.

Vasta Galina 11. mai 2022 at 15:31

Viimati sõitsin peole ja see oli veebruaris

Vasta Mari 11. mai 2022 at 15:12

Täna sõitsin taksoga. Olenevalt olukorrast sõidan ühistransaga, rendin tõuksi või auto või siis ronin enda masina rooli… aga no linnas, kui just asju pole vaja vedada, on ühistransport ja kõik need boldid ja tuuled ja citybeed ikka väga mugavaks elu teinud, seega oma autoga väga tihti ei sõidagi…

Vasta Ei ütle 11. mai 2022 at 15:09

Ma kasutan taksot liiga palju, kuna endal lube pole ja kaaslane kogu aeg sõidutada ei saa. Aga viimati sõitsin eelmisel kolmapäeval 😊😊

Vasta Mel 11. mai 2022 at 14:43

Sõidan taksoga üsna tihti, sest vahepeal on mul vaja Lasnamäelt Mustamäele haiglasse sõita ja bussidega trippimine võtaks ikka megalt aega. 🙂

Vasta Kertu 11. mai 2022 at 14:39

Taksoga sõitsin eile viimati arstile, kasutasingi Forusi

Vasta Gelly 11. mai 2022 at 14:01

iga päev, ehk siis täna

Vasta Kris 11. mai 2022 at 15:32

2 ndl tagasi, üle kahe aasta sai taas kontserdil käidud 🤘

Vasta Kristjan 11. mai 2022 at 13:42

Viimati sõitsin peolt koju😄

Vasta Annika 11. mai 2022 at 21:51

Olen beebiga kodune, siis ise tripin vankriga, kasutan taksot pigem harva, aga suurema lapse saadan trenni ja sõbra juurde taksoga. Samuti on taksojuht mu läätsede tellimust sõidutanud 😀 Krediit kulub marjaks ära, saab mees rohkem tööd teha ja ma arstil käia taksoga, oh ja loomaaeda läheks ka lastega 😁

Vasta Johanna 11. mai 2022 at 13:40

Hetkel kirjutan seda kommentaari sõites Forus Taksoga. 🤪

Vasta Lel 11. mai 2022 at 13:35

Viimati sõitsin kolm nädalat tagasi.

Vasta C 11. mai 2022 at 13:05

Sõitsin viimati taksoga üleeile🥹

Vasta Jni 11. mai 2022 at 12:58

Oskad vastata, kuidas on uues äpis juba minu kaardiandmed olemas? Pole kasutanud seda âppo ega tellinud. Kas pole mitte tegu endise yandex taksoga?

Vasta Annakas 11. mai 2022 at 15:32

See pole yandex vaid TaxiGo mis enda nime muutnud lihtsalt 😀

Vasta Elsa 11. mai 2022 at 12:48

Homme plaanis sõita taksoga aga muidu viimati veebruaris. 😉

Vasta Brita 11. mai 2022 at 12:45

Viimati sõitsin taksoga sünnitusmajja, umbes kuu tagasi😁

Vasta Katrin 11. mai 2022 at 11:59

Viimati sõitsin taksoga peole üle kuu tagasi. Uut takso firmat tahaks proovida küll. Mu saabuvaks sünnaks oleks see lahe kink.

Vasta Kristiina 11. mai 2022 at 11:30

No täna sõitsin taksoga. Kalamajas lasnamäele ja maksin 13,00 eurot (euro oli veel soodukas ka, ehk siis 14 eurot oleks olnud muidu)
    Eii. Üldse ei olnud pühaviha täis 😀 kuradi vihm ja kuradi bolt. Tõmbasin vihahoos isegi selle ülevalmainitud äpi alla. Hind oli küll ilus ja 6 eurot aga vot ühtegi autot tabada ei õnnestunud . Läksin siis kurvalt 13 eurise Standard Boldi peale. 😀

Vasta Katarina 11. mai 2022 at 11:16

Kuigi endal auto on olemas, siis taksoga sõidan ikka päris tihti, kuna kesklinnas ju parkimist väga pole. Nt tööle minnes tulebki odavam takso võtta sinna ja tagasi kui et maksta 8h parkimise eest. Ja loomulikult kui vaja purjus peaga pidudelt koju saada 😁 viimati sõitsin taksoga sellel laupäeval.

Vasta Kess 11. mai 2022 at 11:05

Ma sõidan taksoga IGA JUMALA PÄEV ja vihkan ennast, sest kuus summad mis takso alla lähevad on ulmelised, AGA MUGAVUS.

Vasta Eerika 11. mai 2022 at 11:05

Taksot saab ikka kasutatud kui peolt koju tulek. Samuti ka kui kuskile külla minek ja kiire on. Hea, mugav ja kiire lahendus ühistranspordi asemel.

Vasta Maarja P 11. mai 2022 at 10:56

Eile😅 Igapäevane sõitja

Vasta Ann 11. mai 2022 at 10:44

Just eile sõitsin taksoga, et võtta koolis maksimum aeg ja, et jõuda tööle.

Vasta Sirena 11. mai 2022 at 10:44

Sõitsin esmaspäeval ja just Forusega, sest Bolt viimasel ajal veab alt :/ Nädalas sõidan vähemalt 3x taksoga, seega taksokrediit kuluks küll marjaks ära.

Vasta Birgit 11. mai 2022 at 10:44

Paar päeva tagasi sõitsin forusega kristiine keskusesse, seega krediit kuluks ära küll 😉

Vasta Anja 11. mai 2022 at 10:41

Eile just sõitsin taksoga arsti juurde ja tagasi koju. Palju mugavam käia kui autoga, ei pea parkimise pärast muretsema ega midagi. Plus kokkuvõttes tuleb odavam ka kui autot omada, ei pea muretsema remontide, kindlustuste, kütuse vms pärast.

Vasta Liis K 11. mai 2022 at 10:40

Paar nädalat tagasi. Ja kasutasin just Forus taxi äppi 🙂

Vasta Tibu0 11. mai 2022 at 10:36

21.aprill viimati uberiga. 😀

Vasta Ursula 11. mai 2022 at 10:35

Sõitsin taksoga laupäeva hommikul linna. Minul ei olegi taksoäppi. Elan eriti vanaviisi ja helistan taksosse ja maksan sulas. Olen lapsi ka aeda viinud ja seal edasi taksotanud kui autot pole.

Vasta Kelly Saar 11. mai 2022 at 10:35

Ma sõitsin viimati taksoga 6.mail juubilt koju.

Vasta HeidiR 11. mai 2022 at 10:31

Ma olen pigem harv taksotaja, aga meeldejäävaim ja hilljutine taksokogemus oli lennujaama saamisega kl 4 ajal, keset töönädalat. Old-school meetodil sai siis hakatud otsima veebist, et kus ja mis taksod üldse liiguvad 😀 Suure õnne peale üks sai siiski leitud ja taksojuht oli ka tore õnneks 🙂

Vasta Edith Soots 11. mai 2022 at 10:27

Viimati kasutasin taksot paar ndl tagasi. Kasutan seda teenust paar kolm korda kuus kindlasti, kuna teen pikki vahetusi ja vahel lihtsalt ei taha ja ei jaksa 1.5h bussides istuda vaid tahaks mugavalt ca 30 minutiga juba saada koju ja ära magama