SUHETEST

Tulihingeline homosõber Mallukas*

11. detsember 2013

Teate, milliste inimestega mina olen alati valmis vaidlema? Eks ikka nendega, kes juhtuvad mulle mainima, kui väga nad ikka homosid vihkavad ja leiavad, et see on õige viis, kuidas elada.

tumblr_m6x2c1kpnx1ql5yr7o1_400-3175985

Ma saan aru, et sa vihkaks vägistajaid või mõrtsukaid  või pedofiile. Siis ma ei vaidleks üldse. Aga homosid? FFS. Miks?

Parimad seletused on olnud siiani:

“Sest isegi piiblis pole midagi homodest kirjas!” ja muidugi tuli see kõige vähem usklikult inimeselt maailmas. Seda, kas seal on midagi homodest või mitte, seda ma ei tea, sest ma olen kunagi sirvinud ainult seda helesinist “laste piiblit” või mis iganes see on. Aga kui inimene nii väga huvitub sellest, mis piiblis oli või ei olnud, peaks ta praegu oma nutitelefoni prügikasti viskama, sest ma olen üsna kindel, et piiblis pole nendest kindlasti juttu.

“Sest nad ajavad mind närvi oma paraadidega. Olgu siis homod, aga VAIT!” Mina ei saa aru, mis inimestel nende paraadide vastu on. Keegi ei sunni sind ju sellisele paraadile minema, kui see sulle nii vastumeelt on. Istu kodus ja vaata AK’d.

Naljakal kombel ei poolda ka minu parim sõber, kes juhtumisi on gei, neid paraade. Mina aga arvan, et see tuleb sellest, et nii palju juttu on sellest, kui mõttetud ja jubedad nad on, et see hakkab juba alateadvusele. Mina ei saa aru sellest mõttest, et ole homo, aga ole vait. Kui mina oleks lesbi, siis ma ei varjaks seda kunagi. Miks ma peaksin? Igal inimesel on õigus olla täpselt see, kes ta on.

Mina olen käinud Sydneys ühel suurimal homoparaadil ja see oli mu elu üks lahedamaid pidusid. Kõik olid nii lahedates kostüümides, rõõmsad, sõbralikud ja lärmakad. Ühel hetkel laenas üks homomees mulle oma kontsakingi, et ma baari sisse saaks (plätudega ei tohtinud minna) ja me tantsisime seal homobaaris hommikutundideni. Mina ei tea, mida inimesed arvavad, et nendel paraadidel toimub? Kari homosid rivis, kes üritavad teie pojukesi homodeks värvata? Te ajate midagi USA sõjaväega segamini…

“Homoporno on NII RÕVE!” Heh. A miks sa vaatad seda siis? Näiteks mina leian, et loomaporno on ka täiega rõve, aga vaatama pole ma seda kippunud. Ja teisalt võivad heterod teha no NII RÕVEDAT porri, et kõik heterod peaksid kohe heaga geideks hakkama. 2 girls 1 cup oli ju lihtsalt…õõvastav.

“Homondus ei ole õige asi, sest niimoodi ei tule lapsi ja seega ei tohiks see looduses nii käia!” Kas te üldse teate, kui palju homondust on looduses? Ikka täiega! Ma ütlen, et kui varblased oskaksid käest kinni ringi käia, siis näeksite te varblasepoisse Jaain ja Juhanit iga reede Viru tänaval romantiliselt jalutamas. Kas te neid läheks ka kividega loopima?

Ja mis vahet seal on, et homodel ei tule lapsi. Paljud naised otsustavad ka lapsi mitte saada, kas neid vihatakse tavaliselt ka nii tulihingeliselt? Ja pealegi on lapsed overrated. Tuletage meelde enda emotsioone, kui te lennukis väikelapse kõrvale satute. Siis te küll loodate, et krt, oleks see lapsevanem vaid homo olnud.

Mul praegu rohkem seletusi homovastastelt meelde ei tule. Aga ma olen täheldanud, et minu generatsiooni inimesed üljuhul ei vihka homosid. Sest me oleme normaalsed inimesed, kes mõistavad, et igal inimesel on vaba valik olla, kes ta on. Mõni heteromees tahab, et naine teda piitsaga peksaks ja talle lambipirne tagumenti topiks, mõni on homo, mõni riietub naiseks/meheks, mis seal ikka. Elu on selline.

isegi minu vanaisal olla homosõpru olnud! Ma nii tahaks, et ta oleks elus, et ma saaksin temaga sellel teemal rääkida. Mida tema arvas ja mõtles. Ma usun, et ta oli ikka normaalne aktsepteeriv mees.

Ja nendele, kes nii tulihingeliselt vihkavad homosid, soovitan ma võtta aeg maha ja mõelda, mis sinus selle raevu tekitab? Ehk väike kadedus, et nad julgevad olla nemad ise?

Kui inimene on korra maininud, et ta on räme homofoob, siis ma jään temast alati halvasti arvama. Kohe päris ausalt. Ja isegi kahju pole.

tumblr_mccwwj073z1r317bvo1_500-9357629

Ja kui Mari ühel päeval teataks, et ta on lesbi, siis mis mul ikka kosta oleks. “Ole pealegi?”. Ainuke kurb asi selle juures oleks see, et niigi on raske pubekana leida neid, kes sulle meeldivad ja kellele sa vastu ka meeldid. Aga ma kavatsen talle terve elu sisendada seda, et ta võib olla täpselt see, kes ta on. Ja et ta peaks olema uhke selle üle, kes ta on – olenemata sellest, mida teised inimesed öelda võivad 🙂

*Tegelikult olen ma ju kõigi sõber. Va idioodid.

img_2766-e1386829854833-200x300-6176861

Mari oma lemmiku onuga, jeje!

marijasann-200x300-5084496

Loe ka neid postitusi!

96 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Põmmu 14. detsember 2013 at 08:39

    See on hea teema:D Ennem,kui oma suurest armastusest lahku läksin,ei osanud ma midagi arvata..aga siis hakkasin suurest masendusest osade kaupa Sex and the City-t vaatama mis tegi mul tuju heaks ja siis hakkasid ka homod meeldima:) Ja no nagu nimme tutvusin mõniaeg hiljem täiesti naljakal moel sinu parima sõbra( ma oletan,et sama inimene) Sandriga,kes on no niii tore et võtab sõnad suust:) ( Tänu temale leidsin ka sinu,nüüdseks oma lemmikblogija..ta jagas su postitust,kus sa kirusid kui nõme on rase olla:D..see oli kuskil raseduse päris alguses,kui veel iiveldas).
    Muidugi on ka siin erandeid. Kui sa oled homo no kurat, ole siis ikka täiega homo,ole see kes oled ja ära häbene seda! Ma ei mõtle selle all seda,et kannad naisteriideid,oled nii meesbeibe kui võimalik ja geiparaadid parimad peod vaid seda,et ära loo endale naisega perekonda,et normaalne inimene välja paista..Jah,mul on sõbranna,kes elas mehega 15 aastat koos ennem,kui mees tunnistas,et on gei. Ja no tõesti,näitlemises oli ta hea..Kui keegi nüüd peaks ütlema,et kui loll sa oled,et aru ei saa,et su mees on homo,siis see on võimalik. Igapäeva elu,rutiin, ei olda enam nii lähedased jms..mees küll armastas aga pigem nagu sõbrannat ..õnneks on haavad paranenud ja nüüd saavad nad hästi läbi,läks õnnelikult:)
    Ma arvan,et homod ei peaks ennast meeletult reklaamima,et endale rohkem – õigusi- vms saada, lihtsalt elama oma elu nii nagu teisedki. Kuid häbeneda ei tohiks kunagi! Homo olla on täiesti normaalne ja homosid on alati olnud,inimesed on ise end raamidesse surunud mis on normaalne ja mis mitte.
    🙂

  • Avatar
    Vasta Mia 12. detsember 2013 at 09:21

    Mul täpselt sama mõtlemine 🙂 Üldse kui saan kellegagi tuttavaks siis minu jaoks on tähtsad 3 asja, et inimene ei ole homofoob, rassist ega naistevihkaja (naiste vihkamise all mõtlen ka mõtteviisi stiilis kõik naised peavad olema perfektsed plastikust barbied ja mis mõttes see tsikk mulle nüüd keppi ei andnud kuigi ma talle ühe joogi välja tegin jne).

  • Avatar
    Vasta Heli 12. detsember 2013 at 02:41

    No mind ka need omasooiharad ei häiri. Ega me ju vali inimesi enda ümber nende orientatsiooni järgi, vaid ikka vaatame kriteeriumeid, mis on meile olulised. Kui mõnele ongi oluline see seksuaalne orientatsioon, siis keegi ei saa kedagi sundida homodega läbi käima.
    Üldiselt, kui minu tutvusringkonnas selline teema üles võtta, siis olen mina see, kes homosid kaitsma hakkab. Sama lugu neegritega ka. Ma ei salli, kui keegi kutsub mustanahalist si*ajunniks. See on igatpidi haige.

  • Avatar
    Vasta Mannu 12. detsember 2013 at 01:58

    Minu väga hea sõbranna leidis endale hingesugulaseks teise naise ja nad tõesti armastavad üksteist väga. Ma ei kujutaks eluilmas ette, et ma peaks temasse nüüd kuidagi teistmoodi suhtuma. Minu kallis sõbranna on ta ikka ju. Ja samuti arvan ma, et neist saaks koos imehead vanemad! 🙂

  • Avatar
    Vasta Merje 12. detsember 2013 at 01:15

    There’s only two reasons that you hate gay marriage;
    1) You’re dumb, or
    2) You’re secretly worried that dicks are delicious

  • Avatar
    Vasta Annu 12. detsember 2013 at 00:59

    Sinuga yhel nôul mallukas.Elage ise ja laske teistel elada.Tean ja tunnen paljusid homosid ja kôik
    on toredad inimesed.Hoolitsevad enda eest ka rohkem kui tavaliselt heterokutid.Silm lausa puhkab
    kui kuskil tuleb selline kena hoolitsetud geimees vastu ,kelle outfit on hoolikalt valitud mitte ei viska selga seda tsärki mida “ainult” kaks päeva enne kandnud on nagu yks tyypiline isane.
    Kuna sellised naiselikud ja sôbralikud mehed on naiste seas väga populaarsed siis see ajabki heteromehed marru.Ja no eestlaste puhul on ka ysna tavaline see et oma ninast kaugemale ei nähta.Yhesônaga kôik mis on meile vôôras on vale ja seda ei aksepteerita.Elatakse oma vanade tavade järgi ja oma harjumuspärast elu.Sest see on safe.NO kui raske on aru saada sellest et kui mehele meeldivad mehed siis see lihtsalt ongi nii.See ei ole valik vôi eelistus vaid sellisena synnitakse.Sydant ei saa sundida .

  • Avatar
    Vasta Kristi 11. detsember 2013 at 22:49

    Mina ei näe probleemi selles, kui geid käivad avalikult käest kinni, elavad koos, abielluvad, lapsendavad. Tean mitut suurepärast inimest, keda vaevalt “gei olemine” on teinud teistsuguseks kui kellegi teise “hetero olemine”. Aga see on ka põhjus, miks ma ei saa aru, kuidas saab öelda “ma niiiii tahaks endale ühte geist sõpra” (mis sa peale hakkad tema gei-olekuga?) või et “geid on lahedad” (kõik? kust sa tead?) vms, sest see on ju samamoodi seksuaalse orientatsiooni põhjal arvamuse kujundamine kui “inimene on rõve, juhul kui ta on gei”.

    Igatahes inimesed, kes räägivad, et neil pole geide vastu midagi, SENI KUNI nad “minu lähedal üksteisele keelt kurku ei aja”, “paraadididel ennast ei eksponeeri”, “ei lapsenda” bla bla, on ühed viimased ignorandid. Huu da fakki huvitab, kas keegi on midagi tehes/kuidagi käitudes samal ajal ka juhuslikult gei?

  • Avatar
    Vasta Triin 11. detsember 2013 at 21:50

    Minu meelest v6iks yldse 2ra l6petada “NENDEST” r22kimine. Kuidas saab 8elda, et mulle geid meeldivad?? Kas nad on mingisugune omaette tulnukrass??
    Iga homoseksuaalne (v6i trans) inimene on indiviid. K6ik on omaette karakterid, nende yhine nimetaja on liiga yldistav, et neid yhte patta panna. Seksuaalne orientatsioon ei oma ju tegelikult isikule ja iseloomule suurt m6ju. Ehk m6jutab yhiskond ja huvid, mis lihtsalt on sarnane sellele, et eeltiinekatele meeldib One Direction ja Justin Bieber… OK, kultuuriliselt v6ib olla sarnane maitse, samuti nagu see v6iks tekkida yhe riigi elanikel. Aga saate ju aru, mis ma 8elda tahan: ei ole m6tet inimesi liigitada, kui on s6ber, siis on s6ber, kui on kolleeg, siis on kolleeg, kui on 6petaja, siis on 6petaja. EI OLE LIHTSALT GEI. Miks tuleb homoseksuaalsus esimesena ja siis teised isikuomadused (mitte et homoseksuaalsus oleks isikuomadus)?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 22:07

      Aga näed, praegu ma räägin inimestest, kellel on probleem homodega. Vaevalt, et neid tegelikult häirib inimese isiksus, või iseloom vms.

      • Avatar
        Vasta Triin 12. detsember 2013 at 12:29

        Aga ma arvangi, et neid h2irib inimese iseloom, sest ei suuda n2ha nende seksuaalsest orientatsioonist kaugemale ja siis neil on mingid ideed kuidas homod siis k2ituvad ja kuidas iga nurga peal meeletult ja loomalikult seksivad ja siis kindlasti tahavad alati v2ikeseid poisse panna…
        Teine muret-tekitav asi on see, kuidas transidesse suhtutakse…ma olen kindel, et pooled nn homopooldajad heidavad nalja ja p6lastavad. Mu meessoost s6ber tuli hiljuti kapist v2lja naisena ja ta saab nii palju viha ja s6imu linnas, et ei julge isegi poodi minna…

  • Avatar
    Vasta Leevi 11. detsember 2013 at 21:46

    Minu arust on homod ägedad! Filipiinidel olid kõik kohad neid täis ja kapist välja tuldi juba 10-aastaselt. Õigem oleks öelda, et sinna kappi ei ronitudki. Kandsid naisteriideid, kandsid meesteriideid ja heteromeestel polnud mingit valehäbi homomeestega öö otsa kasvõi sületantsu vihtuda.
    Mis puutub piiblisse, siis ma tean päris mitut vaimulikku (ise ka ei tea, miks mu elu mind nendega kokku on viinud) ja suurem osa neist on kas homod või pedofiilid. Või mõlemat.

  • Avatar
    Vasta Kea 11. detsember 2013 at 20:21

    Ma ka vist Malluka usku 😀
    igatahes, mina ka neid ei vihka ja mul suva kes on kes, kuni mõni omasoo ihar ei hakka mulle ligi ajama, sõber võin kõigiga olla 🙂

  • Avatar
    Vasta A. 11. detsember 2013 at 20:10

    Oi, sellel teemal olen mina ka alati nõus inimestega vaidlema.
    Vaadake filmi “Prayers for Bobby” ja siis youtubest http://www.youtube.com/watch?v=aBaDVGEtp-Y ja http://www.youtube.com/watch?v=CnOJgDW0gPI
    Ma pigem keelaks homofoobidel laste saamise.

  • Avatar
    Vasta Anxu 11. detsember 2013 at 19:56

    Ma sain hiljuti teada, et mu parim sõber on homofoob. Meil pole sellest ülde varem jutuks tulnud aga nüüd sain teada ja ainuke põhjendus, mis ta suutis tuua oli, et ” aga see on ju rõve.. mõtle.. magamistoas.. rõve, mida nad teevad seal.” Kuna ta on olnud 7 aastat mu parim sõber ja muus valdkonnas ei ole meil mingeid eriarvamusi olnud, siis ütlesin lihtsalt, et tal on õigus tema arvamusele ja rohkem ma seda teemat temaga arutada ei tahtnud, sest ma oleks ilmselt liiga närvi läinud ja oleks tulnud meie esimene tüli kogu meie tutvuse jooksul.
    Minu arust on aga naljakas, et niii rõve on mida teevad geid magamistoas.. Samas lesbid.. milline mees ei tahaks pealt vaadata ühte lesbipaari magamistoas. Ja ometi, on niii palju mehi, kes tahavad oma naisega proovida anaalseksi. Et kui mees naisega teeb anaali, siis on korras aga hoidku selle eest kui 2 meest. See on ju kohutav!
    Samuti arvan, et geidel peaksid olema samaväärsed õigused heteropaaridega. Õigus abielluda, õigus lastele. Abielu on püha, see on mehe ja naise vaheline liit blabla bla bullshit. Abielu peaks olema kahe inimese armastuse liit. Olgu need mees ja naine, naine ja naine või mees ja naine. Ja lapsed.. tõesti. Miks ometi geid tahavad lapsi, neid hakatakse ju narrima! No püha jumal küll. Selle peale ma ütleks, et keelame üldse lapse saamise ära, sest põhjuseid narrimiseks leitakse alati. Vaesed ei tohiks lapsi saada, isegi kui neil on piisavalt raha, et last üleval pidada aga mitte piisavalt raha, et osta neile firmamärkidega riideid ja uusimat telefoni. Kindlasti hakatakse neid narrima, et issand mis kaltsudes sa ringi käid, ei olegi NIKE või PUMA, Hea rott oled ju. Kindlasti ei tohiks lapsi saada perekonnad, kellel on vähem kui 2 korruseline maja, sest muidu elatakse ju sellises urkas, et lausa häbi on lapsel ringi käia, kõik narrivad.
    Lapsi ei tohiks saada ka nt suure ninaga vanemad, sest äkki sünnib laps ka suure ninaga ja teate küll, mis selliste kohta koolis ütlema hakatakse. Vaesed lapsed.
    Ega muidugi, probleem on alati lapses, keda narritakse, mitte kunagi narrijates ise. No miks ta siis on vaene, miks ta rikkaks ei hakka? Miks tal on siis selline suur nina, lõigaku väiksemaks ? Või miks ta siis valis endale need geist vanemad. Kellegi normaalsesse peresse ei tahtnud minna või?
    Kui vanemad ise õhutavad, et geid on niiii ebanormaalsed ja vastikud, siis mõtleb ka laps nii ja kui näeb teist last, kellel on samasoolised vanemad, siis muidugi. Tema ema arvab, et nii pole õige ja nii arvab ka laps. Selle asemel, et ära rikkuda teise õnne ( mis see lapse saamine siis muud on kui õnn), peaksime muutma iseend. Miks ei võiks meie lapsed kasvada ühiskonnas, kus samasoolised vanemad on täiesti normaalne nähtus. Vanasti oli ka üksikvanem väga taunitav. Nüüd ei pöörita keegi silmi, kui mainitakse, et kasvatab last üksi. Ja see jutt, et lapsel on vaja ema, või siis lapsel on vaja isa.. Üksikud emad saavad edukalt ilma isata lapse kasvatatud ja ei ole tekkinud mingeid erivajadusi lapsel, sest tal puudus isa või vastupidi ema. Aga kui last kasvatab korraga 2 isa/ema no siis on kohutav ja lapsel kindlasti tulevad mingid psüühikahäired või midagi.

    Lõpetuseks veel, üks tuttav ütles, et geisid ei tohi aktsepteerida. Mis järgmiseks, aktsepteerime ka pedofiiliat või zoofiiliat? Laseme aga pedofiilidel lastega abielluda ja kõik on tore. Ma ütleks selle peale vaid seda, et geid on üldjuhul ikka 2 täiskasvanut, kes ise teavad mida nad teevad ja mis neile meeldib. Vaevalt mõnele lapsele meeldib kui pedofiil teda näpib ja vaevalt laps seda vabatahtlikult teha laseb või siis on tehtud lapsele selline ajuloputus, et nii on okei. Lapsed usaldavad täiskasvanuid pimesi. Kui ikka onu ütleb, et see on täiesti normaalne, kui ma sulle käe püksi panen, siis laps arvabki nii. Seega ei saa neid 2 asja kohe kindlasti võrrelda.

    Oeh, kus tuli pikk postitus aga sain vast kõik öeldud.

  • Avatar
    Vasta Pisi 11. detsember 2013 at 19:48

    Tean pere, kus vihati homosid ikka kohutavalt. Ja nûûd neil endal poeg homo. Olge ettevaatlikud oma vihaga.
    Aga mulle ka need eesti homoparaadid ei meeldi. Kuidagi labased. Ôppigu enne paraadi tegema ja siis tehku see ûritus.

  • Avatar
    Vasta Hanna 11. detsember 2013 at 19:29

    Mul on enda seltskonnas ka paljusid inimesei, kes leiavad, et geid ja lesbid on lihtsalt nii valed ja katsu nendega, sellest rääkida – olen juba alla andnud ja valin hoolega inimesi!

    Olles ise pikalt Eestist ära olnud ühiskonnas, kus sellele viltu ei vaadata ja kus gei/lesbi täiesti on tavaline inimene. Ma olen leidnud ise geides ja lesbidest endale ühed parimad sõbrad siis on selle olukorraga Eestis veidi raske harjuda ja sellest rääkida, kus see nii taunitud on. Minagi kunagi arvasin, et ahh mind ei häiri seni kuni nad mind tüütama ei tule kuniks ma ise selles seltskonnas viibima hakkasin. Rääkisin sellest samast teemast ühe oma lesbist sõbrannaga, kes ütles sellepeale et “honey pleasee, we don’t go around trying to bang everything that moves..besides..most of yous are not even our taste!”.

    Tean, et kõigil on õigus oma arvamusele aga nüüd lähen ma pigem närvi nende inimeste peale, kelle silmaring on nii kitsas ja ei suuda asju näha väljaspool kasti, sest kunagi keegi pani sellise malli ette ja hoia eest kui teisiti mõtled. Ja kui veel mainisin, et lähen gei-pulma….

  • Avatar
    Vasta Agnes 11. detsember 2013 at 19:07

    Kuidas saab tõsimeeli mõelda, et siis kui ühiskonnas esineb geisid, siis järsku hakkavad kõik inimesed omasooiharateks? Mul pole selle kohta isegi sõnu mitte! Ei saa sundida mitte kedagi vägisi naisi või mehi armastama või ihaldama. Kui ei meeldi naisele mehed või mehele naised, ei tekita mingit tunnet ega iha, siis nii lihtsalt on. Minu meelest keegi ei propageeri meie ühiskonnas homoseksuaalsust, inimesed istuvad lihtsalt oma pisikeses suletud maailmas ja mõtlevad viis korda üle. Ma võin kasvõi seitset paari geisid tänaval näha, see ei tekita minus veel tahtmist lesbiks hakata. Kui selle soovi võiks üldse miski tekitada, siis on see meessugu! 😀

    Mis puutub lapsendamisse, siis sobimatuid vanemaid leidub kahjuks nii hetero kui ka samasooliste paaride seas. Vahe on selles, et heterotel laste saamine ei ole ei keelatud ega kuidagi reguleeritud. Minul isiklikult on küll hea meel, kui lapsed, kelle lihased vanemad on täiesti sobimatud oma rolli täitma saavad omale hea kodu, olgu see siis kahe mehe või kahe naise ühises elamises.

    Rohkem avatust rahvas!

    P.S. Tere tulemast tagasi, Mallu!

  • Avatar
    Vasta mari 11. detsember 2013 at 18:15

    Ja selle teema juures ajab mind KÕIGE rohkem närvi, kui kirjutatakse GEY. On inglisekeelselt “gay” ja on eestindatult “gei”. Kusjuures olen oma koma-eksimustest ja anglistsismidest teadlik, aga ikka ajab see GEY närvi 😀

    Geid on samasugused nagu kõik teised, on ägedaid ja on troppe. Punkt.

  • Avatar
    Vasta Aili 11. detsember 2013 at 17:53

    Mina ei leia küll ühtegi vastunäidustust, miks geid ei võiks lapsendada.
    Jah, paljud ütlevad, et siis lapsi kiusatakse ja nii jube neile vaesekestele… aga kust saab see kiusamine kõik alguse? Lapsed ju ei sünni siia ilma kiusupunnidena. Nemad näevad seda enda vanematelt. Pigem peaksid vanemad õpetama oma lapsi olema rohkem tolerantsemad ja ise seda sama moodi olema.
    Kust saab laps idee, et võiks näpuga näidata ja sitasti öelda? Ikka oma vanematelt (või kes iganes ta kasvatas). Võib-olla kuulis teiselt lapselt lasteaias/koolis, jessus teab, aga kindlasti kuuldi seda kõigepealt ikkagi täiskasvanud inimeselt kes annab eeskuju väiksemale.

  • Avatar
    Vasta Julia 11. detsember 2013 at 17:53

    Mul on ka tunne: et mul pole geide vastu mitte midagi, AGA, see tunne kestab ainult senikaua, kui sellist looduses eksisteerivat nähtust ei propageerita. Mulle isiklikult ei meeldi selle teema propageerimine, sest lõpptulemusena kujundab see kasvavates lastes ettekujutuse, et see on normaalne nähtus, ning sellist peremudelit peakski jälgima. Aga olgem ausad iseendi vastu – olla gei on kõrvalekalle, mis tihti kaasneb teatud ajus asuvate hormoonide tasakaalust väljasolekuga. See ei ole häbiasi, aga see ei ole ka asi, mida tasuks raevukusega esile tuua.
    Minu poolest tehku nad oma magamistoas, mida tahes. Nagu öeldakse erand kinnitab reeglit. Ja antud juhul reegel on see, et normaalne on vastasugu poolte vaheline intiimsus.
    🙂

    • Avatar
      Vasta Gerda 11. detsember 2013 at 18:13

      Kuidas saab geiks olemist propageerida? Propageeritakse taaskasutavate poekottide kasutamis ja kaine peaga sõitmist.Pole küll näinud kuskil plakateid üleskutsega geiks hakata..
      Ja lapsed kasvavadki üles arvates,et see on normaalne,sest õnneks/kahjuks see 21ndal sajandil see ongi.
      Ja see “tihti ajus olevate hormoonide tasakaalust väljas olemine” ei tundu väga faktil põhinevat.Pole veel kohanud inimest,kes peale hormoonravi,või ajukahjustust oleks geiks “pööranud”.

      • Avatar
        Vasta Julia 11. detsember 2013 at 22:48

        Kas geiparaadid, või avalikud väljaütlemised ja pöördumised, oma õiguste tagaajamine ei ole propageerimine?

        Ja kui veel 21. sajandist rääkida, kas siis Sulle ei tundu, et see on väheke liialdus. See, et maailm nii vabameelseks muutunud on, ei tähenda, et iga isik peaks oma lastele sellist vabameelset käitumist sisendama, ning, mis veel parem lubada tal seda normaalseks pidada. Ma saan aru, et iga üks defineerib ise enda jaoks selle, mis on õige, vale, normaalne, või milliseid väärtuseid ja moraali kanda.

        Siin kommentaarides on mainitud ka “loomapornot”. Kas siis ühel hetkel meie 21. sajandil muutub ka see normaalseks – sest me kõik oleme nii avatud mõtlemise ja tolereeriva käitumismaneeriga???

        Ühesõnaga minu mõte seisneb selles, et lastel ja kõigil järgnevatel noortel põlvkondadel ei peaks siiski olema selliseid ettekujutusi, et kõik on lubatud, et kõik vale, mis maailmas toimub on normaalne. Jah, lapsed ja noored võivad ja isegi peavad olema teadlikud sellest, millised niiöelda peremudelid olemas on. Ning seejärel kui lapsed suudavad ise oma järeldusi teha – olgu neil olemas ka oma valikuvabadus. Aga kasvatada lapsi teadmises, et samasooliste suhe on normaalne ei ole just ka õige.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 23:51

          Miks ma ei võiks oma lapsele sellist vabameelset käitumist propageerima ja sisendama? Kas ma peaksin siis Marile ütlema homosid nähes, et: “Vaata, nad on olemas, aga nad pole normaalsed?”. Tead, mis minu meelest normaalne pole? Sinu jube kitsarinnalisus. Miks mina pean sinusuguseid enda maailmas tolereeima?

          • Avatar
            Julia 12. detsember 2013 at 10:48

            Minu mõte on siiski selles, et Sa võid lapsele küll rääkida (kui ta on selleks piisavalt vana, et mõista), mida sõna homo tähendab, aga oma otsuse, mida ta sellest arvab peaks ta siiski ise suutma teha. Ilma kellegi mõjutusteta. Kaasaarvatud oma vanemate. Kui mina arvan, et olla homo on erandlik nähtus maailmas, mis üldjuhul ei ole üldlooduslikele reeglitele vastavalt normaalne eluviis, siis ma ei takistaks oma lapsel vastupidist arvata. Kõik meist on eraldiseisvad isiksused oma veendumustega.
            Ning lihtsalt niisama kedagi kitsarinnaliseks nimetada ei ole just ka õige.
            Ma ei ole öelnud, et geid/lesbid ei oleks samasugused inimesed nagu kõik, kes armastavad ja tahavad olla armastatud. Minu mõte on selles, et selline eluviis erineb tavapärasest normaalsusest ja kõik.

          • Mallukas
            Mallukas 12. detsember 2013 at 11:21

            No aga näed, mina kavatsen kohe sisestada lapsele, et see on normaalne ja absoluutselt mitte erandlik nähtus. Vaevalt, et temast selle pärast halvem inimene kasvab.

        • Avatar
          Vasta Gerda 12. detsember 2013 at 01:07

          Tulgu taevas appi,kui sinu laps kasvab üles ja juhtub olema ebanormaalne.Milline toetav vanem tal siis käepärast võtta on. Propageerimine (lihtsamas mõistes populeerimine) on siin siiski vale sõnakasutus.
          Kuna sa aga tõid juba seose zoofiilia ja homoseksuaalsuse vahel,siis I rest my case,you’re just ignorant!

    • Avatar
      Vasta Kana 12. detsember 2013 at 00:30

      et kui homopropagandat vaadata liiga palju,
      siis lähevad ajus asuvad hormoonid tasakaalust välja.. või kuidas see on?

  • Avatar
    Vasta Ave 11. detsember 2013 at 17:48

    Ma vihkan neid kes vihkavad omasoolisi.. õnneks neid omasoolisi vihkajaid minu tutvusringkonnas pole.. või pole nad seda välja pursanud.
    Minu sõprade seas on palju homosid – ja ma armastan neid kõiki – nad on paremad kui mõned teised lähedastest ja perekonnast..

  • Avatar
    Vasta Gerda 11. detsember 2013 at 17:33

    http://m.9gag.com/gag/4142223
    Ei viitsi palju lisada,aga nõustun ,et a’la ühe konkreetse rassi,rahvuse või vähemuse vihkamine näitab inimese piiratud maailmavaadet ja haritust.Mitte mingis kontekstis pole see õigustatud ega ok.End of..

  • Avatar
    Vasta J. 11. detsember 2013 at 17:28

    Oeeeh! Ja te ei kujuta ette kui on raske olla suhtes inimesega, kes ei salli ei geisid ega neegreid… Ma olen nii geide kui neegrite tulihingeline kaitseja.

  • Avatar
    Vasta Evelin 11. detsember 2013 at 17:12

    Ma ei tea kas seda on juba varem kommentaarides mainitud, aga mainin siis ühekorra veel, mis seal ikka.
    Kui mõned naised ei saagi lapsi, sest kas nemad või nende mehed on viljatud, kas nemad tohib siis kah kohe geideks ja lesbideks tembeldada? 🙂 Olen totaalselt nõus, et olgu ta orientatsioonilt kes tahes, ta on siiski inimene 🙂

  • Avatar
    Vasta Piret 11. detsember 2013 at 16:58

    Minu tütar küsis minult kord lasteaeda minnes, et kui mina ja issi talle naise valime, siis kas tema peab hakkama les piks. (Häälduse järgi kirjutasin siis nii nagu tema seda ütles.) Ma pidin naerukrambid saama. Kinnitasin talle tookord, et meie issiga talle naist ei vali, et tolle peab ta ikka ise otsima ja teise varjandina on tal võimalus endale mees ka võtta.

  • Avatar
    Vasta Gertu 11. detsember 2013 at 16:24

    Kui ma kunagi ammu vikingi laeva peal töötasin, töötas parfüümi osakonnas üks jumala vägev gei. Ta hakkas mulle ja mu sõbrannale kohe meeldima. No ta oli lihtsalt ülivaimukas ja ta absoluutselt ei varjanud seda, et ta gei on. Tema orientatsioonist sai isegi võõras inimene aru :). Praegugi kui tema peale mõtlen kisub suu naerule. Ma pole mitte kundagi niii koomilist ja vägevat inimest kohanud kui tema on! Kõige koomilisem oli see kui me olime sõbrannaga parfüümi osakonnas abis ja tehti siis poe uksed lahti ja sisse tuli üks blond gei. Valdur oli meie kõrvalt kadunud nagu niuhti. Ja me ei pidanud üldse kaua arvama kus ta olla võib, muidugi läks ta sellele blondile “Appi, tooteid valima” 😀 Me veel narrisime Valdurit pärast üleval messis, et noh täna saad käima peale? 😀 Tema lubas ainult peoloa sebida ja siis vaatab, mis saama hakkab.. No ja kuna me teda hommikusöögi lauas ei näinud teadsime, et Valduril oli vedanud 😉 Pärast ta muidugi muljetas meiega ja jäi täppselt selline mulje nagu ta oleks üks tsikkidest 🙂

  • Avatar
    Vasta Lin 11. detsember 2013 at 16:00

    Homovihkajad peaks vähe rohkem ajalugu õppima, eriti spartalaste eluviiside kohta. Homod olid seal ühiskonnas kerged tekkima.

  • Avatar
    Vasta Kaisa 11. detsember 2013 at 15:59

    Kuidas leida endale homosõpra? 🙂

  • Avatar
    Vasta Helene 11. detsember 2013 at 15:40

    Mu emal kunagi oli ka selline mees kolleeg kellele meeldisid mehed,aga ta oli vaga naiselik kuna teda huvitas majapidamise eest hoolitsemne ja mu ema sai temaga vaga hasti labi.

  • Avatar
    Vasta Laura 11. detsember 2013 at 15:15

    Üldiselt ajab mind veel see ka närvi, et üldiselt, kui homoseksuaalsuse teema päevakorda tuleb, siis hakatakse just mehi maha tegema, sest noh – naisi on ilusam vaadata, kui nad koos seksi teevad. Aetakse mingid pruuniaugurüütli juttu jms. Nahh, mul ei tule küll pähe kujutleda kedagi omavahel seksimas, veel vähem saan ma aru sellest, miks siis üks “normaalne” heteromees peaks ette kujutama, kuidas kaks homomeest teineteisega kepivärki teevad.

    • Avatar
      Vasta konkreete 12. detsember 2013 at 00:08

      pruuniaugu rüütlid jah, ise nuiavad ka oma naistelt anaali nii et seda nägu 😀

  • Avatar
    Vasta Liina 11. detsember 2013 at 15:13

    Minu ainuke kokkupuude omasooiharate meestega oli kunagi viljandis , Tanel Padar esines just , ma ei mäleta mis suvereiv see oli -folk mitte ja ma siis näitasin sõbrannale ühte täiega kena kutti , saime isegi jutupeale ,et mis ta nimi on ja kuskohast ta tuleb ,sõbralik oli jaa siis tuli mingi teine kena kutt ja ütles sellele kellega ma olin jutule saanud , tere kallis 😀
    siis mul oli esimene reaktsioon : aaa -aaaaaa 😀
    Suhtlesime seni kuni nad eestis elasid , nüüd on maailma rännanud 🙂
    igatahes need geipoisid eevad oma välimuse heaks sada koda rohkem kui tavalised mehed ..
    aga on üks asi ka mis ei meeldi – mulle ei meeldi kui keegi perset keerutab ja kui ma näen mõnda meest kõndimas ja perse teeb tallinn-tartu siis ma küll mõtlen ,et isssssand miks ma pidin seda vaatama 😀

  • Avatar
    Vasta elex86 11. detsember 2013 at 14:47

    Me alles mingi päev rääkisime ka sellel teemal, et mis siis teeksin, kui mu poeg kunagi ütleks mulle, et ta on gey. A mis ma siis tegema peaks. Ta on minu poeg. Ma ei keeraks iialgi oma pojale selga, ja seda veel nii tühise asja pärast – et ta on gey. Ok, mulle meeldiks, kui ta ikka hetero oleks, kuid mis siin ikka. Olgu kes on. Pole kunagi midagi homode vastu olnud. Nad ju täitsa tavalised inimesed! 🙂

  • Avatar
    Vasta Kirsi 11. detsember 2013 at 14:44

    No lugege seda teksti seal. “Kui tahad jumalale meeldida…” Heheehee 😀
    Piibel ei võta ise mingit seisukohta. Kõik seal kirjapandu on kellelgi subjektiivne hallukas.

  • Avatar
    Vasta Mailiis 11. detsember 2013 at 14:22

    Mina armastan oma meest. Geimehed armastavad oma mehi. Mis vahet sel on, kes keda armastab.
    Kellegil pole õigust öelda, kes kellega koos peaks olema või mitte.
    Ma ei tea, mind geimehed ei häiri, miks peaks, nad ei puutu, ega torgi ju üldse minu ellu ja kui isegi puutuks või torgiks oleks see ju ainult tore ja rikastav. Sellepärast ei saa ma ka aru, et geid/lesbid ei vaata meid pilastavalt, et kurat, kui ma olen ise lesbi, siis kuidas on sul NAINE võimalik seda jäledat mehehakatist armastada, kes üldse sinust aru ei pruugi saada. Või sama homode puhul, nad ei mõista hetero inimesi hukka. Ma saan täitsa aru miks geid olemas on, minule meeldivad ju ka meeste noksid, miks need teistele meestele meeldida ei võiks, haha 😀

  • Avatar
    Vasta Ann 11. detsember 2013 at 14:19

    Üks härra homo tuli minu juurde, kulmud perfektselt kitkutud, kena mantel karvase kraega oli seljas, isegi kerge meik oli ja küsis “kle, ega Sul küüneviili pole” ajas kergelt itsitama küll; aga mittte paha pärast. Homofoob ma ei ole, aga kokkupuude on ka vähene. Minu arust olgu rahulikult.

    Tänaval, bussis, kus iganes keele kurku ajamine on enivei vastik vaadata. Kuigi suuures armastusehoos on seda isegi tehtud 😛

  • Avatar
    Vasta Kergelt anonüümne 11. detsember 2013 at 14:18

    Ega kõik homod ei saagi meeldida, nagu ka kõik heterod. Sellised primadonnadest ülbed homod mulle ei meeldi (muidugi tegemist on pigem inimtüübiga). Need homod, keda mina tean, on pigem vastikud ülbitsejad, kes hõõruvad oma firmamärke kõigile nina alla ja käituvad nagu primadonnad. Samas tean ühte geid, kes on väga tore ja kellest esmapiglus ei saagi aru, et homo on 🙂 väga sümpaatne. Ühtegi homost sõpra mul veel ei ole ja ei ütle ka, et “oi ma kindlalt tahaks saada endale homost sõpra, sest see on nii lahe ja äge”. Ei vali endale sõpru soo või selle järgi, mis sugu ta ihkab, vaid ikka inimese hinge järgi :). Tuleb meelde, kuidas üks tuttav, kes on biseksuaal, ütles, et ta ei vali kaaslast soo järgi, vaid hinge järgi. Hing on see, millesse armud. Vot siis 🙂

  • Avatar
    Vasta Kristi 11. detsember 2013 at 14:17

    Minul pole geide vastu absull mitte mitte midagi. AGA. Millele ma tõeliselt vastu olen.. nad ei tohiks võtta lapsi. Nende elu on nende endi valik, aga lapsed kannatavad nende valikute all. Ma ei tahaks küll kahe homoga koos elada (homovanematega), kui see veel teiste seas välja ka tuleb ning mind sellepärast norima ja põlgama hakatakse, sooviks mitte olemas olla.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 14:28

      No kui minu vanemad oleks armastavad geid ja teised mind narrima hakkaks, siis ma oleks nii üleolev ja paneks 733 korda rohkemaga vastu 🙂

    • Avatar
      Vasta konkreete 11. detsember 2013 at 15:27

      ometi saavad lapsi vanemad, kes ei suuda oma lastele trendikaid rõivaid osta ja sada muud imelikku põhjust veel, miks neid lapsi narritakse. PALUN SAAGE ARU, heterosuhe ei võrdu kohe mingi David ja Victoria Beckhami lapseks olemist. On jumala fuckedup heteropaare, kes oma lapse ajusid sada korda hullemini n*ssivad kui toredad homod seda võib-olla teeks ja praeguses maailmas oluliselt rohkem, kui homopaaride seas, sest nad lihtsalt ei tohigi lapsendada eriti veel.

      Lapsi võib iga tont saada ja keegi ei küsi, kas sa ikka suudad oma lastele normaalset elu pakkuda, samas lapsendamine on palju rängem protsess ja päris niisama kellelegi võõrast orbu kotti ei topi ja koju ei lase viia.

      Ühesõnaga ma ei näe probleemi, miks armastavad homod ei võiks lapsendada lapsi, kui nad suudavad emotsionaalset ja materiaalset tuge pakkuda neile, seda tuge, mida nende heterovanemad neile pakkuda ei suutnud, mistahes põhjusel.

    • Avatar
      Vasta Qwerty 12. detsember 2013 at 01:18

      See väidetav koolides norimine ja põlgamine ei lõppe enne, kui ühiskond ajale järele jõuab (mitukümmend aastat tagasi ei olnud ilmselt mõeldavgi, et paarid üldse tänaval ameleksid, nüüd tuleb välja, et see on okei senikaua kuni tegemist on heteropaariga) ning inimesed mõistavad, et homoseksuaalsus ei ole valik. Miks on ühed paarid võrdsemad kui teised? sest nad peaksid teoorias olema suutelised ise lapsi viljastama?

  • Avatar
    Vasta kadi 11. detsember 2013 at 14:15

    Mul on lausa kaks suurepärast geisõpra ja ma ei vahetaks neid mitte kellegi vastu. Olen tegelikult alati meestega paremini läbi saanud ja nende kahe seltsis saan ennast täiesti vabalt tunda, ei mingeid pinnapealseid komplekse. Vihkan väheseid inimesi, kuid geivastased ajavad küll karvad turri.

  • Avatar
    Vasta Kätu 11. detsember 2013 at 14:14

    Täpselt minu arvamus. Inimesed on inimesed, olgugi, et omasooarmastajad, ega see siis neid kuidagi halvemaks ei tee. Kuid ikka suhtutakse neisse, kui pidalitõbistesse. Kusjuures olen märganud, et Aidsi haigeid ( nad on selle tee ise enamasti valinud) sallitakse rohkem,kui omasooarmastajaid ( nemad pole valinud seda, nad lihtsalt on loodud selleks), on see normaalne?
    Kusjuures, palju on räägitud sellest,kui head lapsevanemad on geid.
    Lihtsalt võiks inimesed veidi sallivamad olla.
    Samas pole just kõige ilusam vaatepilt, kui hetero paar avalikus kohas kukub amelema ja üksteisele keelt kurkuajama.. Kuid sellest väga välja ei tehta. Aga kui kusagil nurgakeses 2 gei meest vahetavad pisikese musi – kukuvad kõik kraaksuma. Like , Where is the point ????
    Kunagi avaldasin samal teemal fb’is arvamust, üks mees ( isa ) ütles, et kui tema tütar ühel päeval tuleks ja ütleks, et ta nüüd lesbi, viskaks isa ta kodust välja ??? Halloo .
    Oma laps on ikka oma laps, olgu ta siis hetero või gei .

  • Avatar
    Vasta Netu 11. detsember 2013 at 14:06

    Piibli seisukoht sel teemal: http://www.jw.org/et/valjaanded/ajakirjad/g201012/piibli-vaade-homoseksuaalsusele/

    • Avatar
      Vasta Kaia Kersti 11. detsember 2013 at 14:42

      Siia juurde üks väga fucked up link ka – http://lovegodsway.org/GayBands

      http://media.tumblr.com/tumblr_lwg6cwaMzA1qzjix8.gif

    • Avatar
      Vasta Mari 11. detsember 2013 at 15:16

      See ei ole päris nii lihtne. Ehkki kiidan vägagi heaks selle üldise poindi, et homofoob ei ole tõeline kristlane (sest käib sellega enamvähem kõigi kristlike põhimõtete vastu), siis juba põhimõtteliselt on vale väita, et Piiblis üldse miski kindlalt või ilmselgelt väljendub. See oleneb väga tõlgendusest ja siit lingilt leiab ühe võimaliku. Näiteks Leviticuse 18:22, see põhiline osa, mida tuuakse Piiblist näitena, et homoseksuaalsus on vale, on teise käsitluse ja tõlgenduse kohaselt hoopis sisuliselt omandiseadus – naised olid tol ajal mehe omandid (ka seksuaalses mõttes) ja et seal on mõeldud seda, et meest ei tohi kohelda omandina, sama labaselt, kui naist. Loe näiteks siit: http://bydio.com/2012/07/26/leviticus-was-all-about-putting-things-into-categories-bros-before-hos-edition/
      tl;dr – Piibel ei ütle pea mitte kuskil midagi konkreetset, mida poleks võimalik teisiti tõlgendada.

  • Avatar
    Vasta Kätlin 11. detsember 2013 at 14:05

    Lihtsalt pean märgi panema maha – lõpp oli ülihea – “Tegelikult olen ma ju kõigi sõber. Va idioodid” – lihtsalt ülihea ja vajab äramärkimist

  • Avatar
    Vasta Ülle 11. detsember 2013 at 14:02

    Mulle tundub, et üldiselt on päris palju nö homofoobe just 35 pluss meeste hulgas… v-o neil on salahirm, et neile tullakse kätt püksi panema 🙂
    Mind ajab ka ikka reeglina jumala närvi kui hakkab mingi paugutamine sel teemal pihta. Ma tavaliselt ütlen selle peale, et katsuge ise niipalju mehed olla, et naistest aru saada samahästi kui gaymees saab 🙂
    Mul on omal ka üks hea sõber, kes siis sellise soolise eelistusega… ja no see peab hästi paika, et ei jaksa mina niipalju komplimente ära teha, kui vaja oleks… aga ta õnneks ei pane ka pahaks, surub ise oma uue lõhnaga käsivarre mulle nina alla kui vaja on 🙂 Ja no meesteasju on ka hea nendega shoppamas käia, kui mehele kasvõi vaja uut triiksärki osta ja lipsu sinna juurde… sest neil on ju talumatult hea maitse 🙂 Ja OMG kui hea kokk veel 🙂 Õnneks pole mu oma mees kunagi närvis kui temaga tundideks ära kaon :))

  • Avatar
    Vasta Keidy 11. detsember 2013 at 14:00

    Pigem inimene olgu homo või emo või satanist või mai tea kes peaasi, et ta temaise on. Pigem on vastumeelsed ja õõvastavad need üliülemeigitud barbinukud, kes on igatepidi võltsid. Kui nendega suhelda, siis tekib selline küsimus, et kas nad ongi tõsiselt nii lollid, või nad lihtsalt teesklevad?! Ja miks ei võiks homod lapsendada ? See kuidas teine laps selle lapse vastu käitub on juba vanemate teha. Kui vanemad saavad aru, et see on normaalne siis saab ka laps sellest aru. Kui aga vanemad on homode tulihingelised vihkajad siis on seda laps ka. Seega kaasmaalased miks me peame vihkama teisi, sellepärast kes nad on ?
    Ja veel üks märkus. Ansipit ja savisaart ja teisigi sealt ülevalt vihkab pool eestit. Huvitav kas siis teised lapsed vihkavad ja narrivad nende lapsi sellepärast ?

  • Avatar
    Vasta Viktoria 11. detsember 2013 at 13:58

    Mina tean ka paljusi, kes homosi ei seedi ja nad ei oska põhjendada miks isegi..Minul endal pole nende vastu midagi, las olla. Mul isegi kunagi üks sõber oli homo ( ja ausalt ta teadis naiste asjadest palju rohkem kui mõni tibi ise). Paraadide koha pealt, las teevad kui tahavad- sama hästi võiks ju need Rico vms karnevalid ka ära jätta ( puhas narko pidu ju). Ja vaadakem kasvõi E. Johni- respekt talle!! Kasvatab oma kahte last imeliselt, ei eputa nendega (nagu tavaliselt tehakse) ja on nn oma abikaasaga õnnelik- mida saaks veel lapsele pakkuda, kui armastust täis kodu ja perekonda?! Ja nii palju kui olen arusaanud, siis ei saa last kasvatada homoks või lesbiks- vaid sellega pidi siiski olema seos geenidega (nt sinu vaar-vaar-vaar-vaarvanaisa oli homo ja nüüd on sinu poeg ka).

  • Avatar
    Vasta Kats 11. detsember 2013 at 13:49

    Mulle homod meeldivad. Minu meelest parimad on nad parima sõbrad ja nende peale võid alati kindel olla. 🙂
    Vähemalt minu kogemused on sellised. Ah jaa…mu eks elukaaslane oli homo vihkaja aga ma tegin talle väga kiiresti selgeks et see on tema probleem. Mulle nad meeldivad ja mina käin nendega väljas ja nemad minul külas. Ja kui sulle midagi ei meeldi siis võid kodust selles ajaks ju ära minna 🙂

  • Avatar
    Vasta meow 11. detsember 2013 at 13:49

    Ma olen kuulnud, et kõige suuremad homofoobid on ise kapihomod 😀

    • Avatar
      Vasta Liis V 11. detsember 2013 at 14:47

      Jup 😉 seega vaadaku nüüd parem ette kui teatavad, et neile homod ei meeldi, lööme kapiuksed valla 😀

  • Avatar
    Vasta k. 11. detsember 2013 at 13:47

    Mina ei saa mitte midagi teha selle vastu, et nad mulle ei meeldi. Mul otseselt pole küll selleks põhjust, aga lihtsalt, ega tunde vastu ei saa. Samas ega ma neile näpuga ei näita ja kui näen siis kaagutama ei kuku. Ma suudan endale teadvustada, et nad on olemas ja suudan neid aksepteerida. Aga kui arvamust küsitakse, siis ega ma seda ei poolda 🙂

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:48

      Ja sa ei oska isegi põhjust öelda? Peale selle, et sul on TUNNE? Pff

      • Avatar
        Vasta k. 11. detsember 2013 at 13:52

        Väga raske on kirja saada seda mida ma täpsemalt mõtlen. Aga inimene on see kes on ja kui ta ise on rahul, siis so what mis teised arvavad.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:53

          Jah, aga natukene raske on sellist enesekindlust koguda, kui sa tead, et poolel Eestil on sinu vastu “tunne”.

  • Avatar
    Vasta Claara 11. detsember 2013 at 13:45

    Ja siit järgmine teema on ju see, et mismõttes vanemad viskavad oma lapsed välja või ei suhtle nendega kui nad on homod. Ma ei mõista, kuidas vanemad midagi sellist teha saavad. Samas miskite sarimõrvarite vanemad käivad ja poputavad neid vangimajades…

  • Avatar
    Vasta Kata 11. detsember 2013 at 13:45

    Mul iseenesest homode vastu ei ole midagi. Mind nad ei seda.
    Aga üks asi, mida mina neile ei lubaks, on lapsendamine. Vaadates eesti ühiskonda, siis ilmselt tore lapepõlv ei saaks sellele lapsele olema. Olgu need vanemad nii hea/toredad kui vähegi saab, kuid teiste poolt saaks laps halvakspanu…

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:46

      siis peaksid nad sellest lapsest ühe haardkoor lapse kasvatama. Minu vanaisa töötas lastekodus ja no.. ma annaks IGA KELL lapse pigem homodele kui jätaks lastekodusse virelema.

      • Avatar
        Vasta Merilin 11. detsember 2013 at 15:25

        Rici Martinil on kohe kaksikud 🙂 ja on tõesti superluks isa.

    • Avatar
      Vasta Mari 11. detsember 2013 at 14:01

      Ei ole kohe üldse nõus Kataga. Tõesti väga palju on ühiskonnas ja üldse laste hulgas kiusamist, mõnitamist jne. Selle vastu tuleb tõesti võidelda, kuid see võib osaks langeda kellele iganes. Mina oleks kahe käega selle poolt, et geipaarid saaksid lapsendada. Kui vaadata, kui palju on vanemaid, kes alkohoolikud või peksavad oma lapsi ja üldse neid, kes kasvavad lastekodus ja igatsevad oma kodu- neid on niivõrd palju. Olen lastekodulastega natukene kokku puutunud. Ja nende jaoks on kõige olulisem, et keegi neid täiel rinnal armastaks, hooliks neist, kallistaks ja tunneks nende olemasolust rõõmu. Kindlasti võidakse teda norima hakata koolis, kuid kui vanemad on asjalikud ning kasvatavad lapsest targa ja enesekindla inimese, siis laps tuleb sellega toime.

      Kui ma viis aastat tagasi oma mehega kohtusin, siis ta oli täielik geivastand. Ta samuti ütles, et ei meeldi, kuidas nad eksponeerivad ennast paraadidega jne. Aga nüüd näen, et tema suhtumine on muutunud- ju olen teda niivõrd hästi suutnud mõjutada ja minu vastuväited tunduvad nüüdseks juba loogilised 😀 Ühesõnaga just üks päev tuli sama teema meil jutuks ja küsisin temalt, et kas geidel peaks olema võimalus lapsendada. Ta ütles, et arvab, et praegune Eesti ühiskond veel ei ole tema arvates selleks valmis, kuid ehk mõned aastad hiljem. Inimene, kes enne oli täielik geivastane, arvab nüüd, et isegi lapsendamine tuleks kõne alla.

    • Avatar
      Vasta Anette 11. detsember 2013 at 14:05

      Mina arvan, et selle lapsendamise mõttega on vaja lihtsalt harjuda. Kindlasti on alguses inimesi, kes on kategooriliselt selle vastu (endal tegelikult pole täpselt aimugi, miks) aga nii on tavaliselt IGA muutusega. Ühel on rohkem toetajaid/vihkajaid, teisel vähem. Esimene paralleel, mis mul pähe tuleb, on näiteks muutused Facebookis. Alguses kõik sõimavad, et mis krdi messenger see nüüd on aga lõpuks harjuvad ära ja on rahulikud. Kuni uue muutuseni. See on küll üsna lahja näide antud teema juures aga siiski, mõte jääb samaks.
      Inimesed kujundavad ise endale elu ja kui samasooliste paar tahab last, hoolimata kõikidest raskustest, mis nende ja nende laste teele jäävad, siis mina lubaks (mitte et keegi üldse mingi lubaja oleks). Ja kui see “nähtus” on juba piisavalt igapäevane, ei vaata keegi neid imelikult. Eks teerajajatel olegi alguses raske aga selle tee valivad nad ise. Nagu näiteks mitme lapsega perekonnas – kõige vanem läbib kõikvõimalikud kadalipud vanematega ja noorematel on juba kergem.
      Tegelikult on siin nii palju aspekte, mille üle juurelda. Plussid ja miinused, iseenda suhtumine ja selle suhtumise edasiandmine, eneseaustus ja -armastus jne.

    • Avatar
      Vasta konkreete 11. detsember 2013 at 15:17

      Põhiasi, miks inimesed homode lapsendamise vastu on, on minumeelest see, et siis kasvavad lastest ka homod. Aga selle pisiasja, et homod SÜNNIVAD tegelikult siiski nendest täiesti tervetest heterosuhetest, unustavad kõik väga edukalt ära. Selliseid ma tahaks küll mõnikord lüüa, ausõna. Tasemel loogika ikka.

  • Avatar
    Vasta N 11. detsember 2013 at 13:42

    Kusjuures, mul mees oli täiesti homovastane kui me kolm aastat tagasi käima hakkasime. Aga hetkel, kui teatasin talle, et minu parim sõber on gei, kadus kogu see homovastasus ära, sest ta nägi, et nad on ju tegelikult toredad inimesed. Ma arvan, et inimesed on lihtsalt nii eelarvamusi täis, ilma, et oleks ise kunagi ühegi homoga juttugi rääkinud. Ilmselt pooled neist vahetavad arvamust kohe, kui kohtuvad mõne normaalse homoga.

  • Avatar
    Vasta Seen 11. detsember 2013 at 13:42

    Juhuu täiega positiivne! Iga mitte homofoobne on inimene on võit ja julgen ühe minuti rohkem tänaval kallimaga käest kinni käia. Tänks dude.

    Lisaks nende homofoobide vastuväidetest veel selle: Kuidas ma siis lapsele seletan kui ta küsib, miks onud käest kinni hoiavad. Kusjuures minul on alati olnud siinkohal hämming, et aga kuidas sa siis seletad, kui naine ja mees seda teevad? Ning miks ei või samamoodi seletada samasoolisi paare? Üldse pole ma kuulnud, et keegi kurdaks kui naine ja mees kõnnivad tänaval käest kinni. Siis on see midagi loomulikku ja kaunist, mida laps mõistab seletamatagi, aga kui samasooline paar, siis on see perverssuse näkku hõõrumine ning hälbe levitamine viiruse kombel. Kusjuures mulle tundub, et sinu tyyp väljend emade kohta “pyha lehm” sobib ka siia konteksti. Heterod on kõik justkui pyhad lehmad, kellele kõik on lubatud. Kui geid vaatavad samasooliste paaride pornot, siis on see tylgastav, jälk ja haige, aga kui heterod vaatavad loomapornot ja muud rõvedat (mida on ikka HÄMMASTAVALT palju), siis on see normaalne. Kui heteromees tapab kellegi, siis ta on lihtsalt värdjas. Kui gei mees tapab kellegi, siis on kõik geid väärastunud olendid ja ongi syndinud hälbeliselt käituma. Kui heterod teevad laste kasvatamisel vigu (ala. hoolimatus, vägivald, alkoholism ja yleyldine kehv kohtlemine ja kasvatusvead), siis on see lihtsalt inimlik, kõik teevad vigu ja nemad ju ikkagi armastavad oma last. Aga miskipärast ei tohi homoseksuaalsed paarid anda kodu lastele, kes virelevad kohutavates tingimustes lastekodudes, sest ykskõik kui musternäidised inimesed nad ka ei oleks, nad on ikka halvemad kui vägivaldsed, narkomaanidest ja/või alkohoolikutest vanemad. urr.

    • Avatar
      Vasta Silja 11. detsember 2013 at 16:06

      See on nüüd küll ikka väga liialdatud tekst. Ega ikka ei ole küll nii, et heteropaarid võivad oma lapsi nagu kõntsa kohelda ja sellest ei tehta väljagi.
      Ei saa eitada, et homodesse suhtutakse tihti teistmoodi, kui heterotesse – avalikult käest kinni käimine, suudlemine jms osas, aga kõik, mis eelpool kirjeldatud, mida justkui peetakse heterote puhul normaalseks, nii küll ei ole. Kui nüüd need rõvedused ja väärkohtlemised kõrvale jätta ja rääkida sellest, et keegi ei kaeba selle üle, et mees ja naine käivad käest kinni ja see on justkui loomulik ja mõistetav – siis jah, see ongi loomulik! Ma ei väida absoluutselt, et samasoolised paarid seda teha ei võiks või et see on kuidagi halvem (ma käin ka vahel sõbrannaga käest kinni, kuigi me ei ole paar), aga ei saa hakata tegema mingit vasturünnakut heterotele ja neid siin poriga loopida. See on lihtsalt nõme.

  • Avatar
    Vasta Birgit 11. detsember 2013 at 13:41

    Ja siis selline teema, et miks peavad homod keset tänavat oma seksuaalsust esitlema? Miks nad reklaamivad ennast?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:42

      Miks naised ennast miniseelikutega reklaamivad? Ikka sellepärast, et nad tahavad 😀 Ja nagu seda ei tee kõik naised, ei esitle seda ka kõik gei mehed. Easy

    • Avatar
      Vasta Anxu 11. detsember 2013 at 14:04

      Tahaks teada, kus nad end reklaamivad? Pole kuskil näinud. Äkki ma ei käi sellistel tänavatel lihtsalt? 😀 Äkki leian mõne geisõbra omale sealt tänavatelt kus nad end reklaamivad. 😀

      • Avatar
        Vasta Birgit 11. detsember 2013 at 16:20

        See oli küsimus paraadide kohta 🙂 Milleks minna tänavale, et reklaamida oma gay olekut?
        inBoil tahtis siin kunagi teha ka heterote paraadi, et oleks võrdsus majas 🙂

  • Avatar
    Vasta Marilyn :) 11. detsember 2013 at 13:40

    Ohh sa pagan, kus ma sain nüüd alles naerda 😀 Millised arvamused ikka inimestel võivad olla :/

    Aga seoses selle NÖ Gey jutuga, me ikka sõbrannaga oleme arutanud, et tahaks endale väga väga ühte geyst sõpra.

    Olen ka ise kunagi ühega kokku puutunud, algul ei teadnud, et ta gey on ja juba siis olin sellest inimesest vaimustuses, et kuidas see mees küll nii lahe saab olla ja noh kui veel lõpuks teada sain et ta gey, siis oli kohe kahju, et pikemalt tuvust ei õnnestundu teha ja headeks sõpradeks saada 🙁

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:42

      Igal naisel on ikka oma geisõpra vaja, kellega poodides käia ja mehi kiruda. Ainuke miinus on see, et ma kunagi ei märka, kui tal uus soeng või uus pluus 😀

  • Avatar
    Vasta Liis V 11. detsember 2013 at 13:36

    Lugesin alles eile ühte su vana postitust samal teemal ja rõõm tõdeda, et su arvamus ei ole muutunud. Vinge naine oled ja su sõbrad ja perekond on õnnega koos, et nende elus oled!

  • Avatar
    Vasta Marca 11. detsember 2013 at 13:35

    Ükspäev just üritasin sõbrannale sama juttu rääkida nagu sina siin ja siis ta ka muidugi käratas mulle, et “aga mis sa siis teeksid kui su tütardest lesbid tuleksid? Ah? Mõlemast! Ah?” Ma ei osanud väga šokeeruda sellest, et no ja mis siis oleks? Eks neil ilmselt raskem kaaslast leida oleks aga minu armastus ja lugupidamine nende vastu sellest küll kuidagi ei väheneks.

  • Avatar
    Vasta Laura 11. detsember 2013 at 13:33

    Issake, sa hakkasid mulle veel rohkem nüüd meeldima! Minul pole samuti homode vastu midagi, mul pole üldse kellegi vastu midagi (v.a jobude). Ja mul on nii facking kahju et inimesed on nii õelad teiste vastu. heterod nagu ei salliks homosi sp et nad tunduvad nii õnnelikud koguaeg?!
    Ükskord olin ühel sünnal, seal oli ka üks gey kes oli täiesti võõras mu jaoks, aga ma tantsisin temaga ja sain normaalselt läbi. Mõned peol olijatest siis tegid mudugi draamat et omg ma olen nii rõve et sellise rõvedusega tantsin. WTF NAGU??????? Peo lõpus tunnistas too gey kutt mulle et alguses ta oli jõle skeptiline minu suhtes, arvas et ma teen lihtsalt nalja ja mõnitan teda. Ma olin pettunud, ma tahtsin ju ainult head :(. Õnneks jõudsime siiski koos järelduses et oleme mõlemad ülilahedad ja jumala savi mis teised arvavad :D.

  • Avatar
    Vasta Mignon 11. detsember 2013 at 13:32

    Nõustun sinuga 100%! Eks kõik, mis päris “tavaline” pole hirmutab inimesi ja sealt hakkabki see viha tulema. Mul on eriti kahju nendest lastest, kes on siis avastanud, et nad on gei/lesbi/bi, ja nende vanemad põhimõtteliselt on nõus nad ise maha tampima, kodunt välja viskama ja nii edasi. Nagu neil juba koolis, iseendaga, sõprade leidmisega jne piisavalt raske poleks.
    Kunagi kirjutasin ise ka blogiposti samal teemal, niiet kui inimesed tahavad veel selle teema kohta lugeda, tuleb neile anda, mida nad tahavad! (väike sneaky selfpromo, dont hate masturbate jne)
    http://actinglikeatwat.blogspot.com/2013/10/how-deep-is-deep-3-homofoobia.html

  • Avatar
    Vasta Kaia Kersti 11. detsember 2013 at 13:30

    Mul pole geid’e vastu miskit, lihtsalt ei meeldi kui kaks meest näiteks bussipeatuses üksteisele keelt kurku topivad, aga samas on see rõve ka heteropaaride puhul – aga äkki ma olen KADE 😀 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:34

      Ja kui tihti sa oled eestis näinud, et mehed teineteisele keelt kurku topivad? Mina küll pole kunagi.

      • Avatar
        Vasta Kaia Kersti 11. detsember 2013 at 13:46

        Mõne korra ikka olen. Sõbrants nägi bussis kahte “kuldses eas” vanaproat üksteise suuavarusi avastamas 🙂

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:48

          Minu meelest on see lihtsalt armas 🙂

      • Avatar
        Vasta Marika 11. detsember 2013 at 13:51

        Ma olen ühe korra. Mu väike vend sai ilmselt lapsepõlvetrauma sellest, aga mind ajas naerma. 😀 Polnud varem seda värki näinud. Mul on väga tore homosõber, aga üldiselt nende aktsioonid jms jätavad külmaks. Osa neist ei võta, takka ei kiida, maha samuti ei tee.

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:52

          Aga ega sa oma teiste sõprade aktsioone ju samuti maha ei tee ega takka kiida. Igaüks teeb oma voodis ikka seda, mida tema hing ihaldab.

          • Avatar
            Marika 11. detsember 2013 at 14:04

            Jah, seda ma täpselt mõtlesingi ju. 🙂

    • Avatar
      Vasta Kertu 11. detsember 2013 at 13:48

      😀 seda on tõesti imelik vaadata kui inimesed teineteise näos kinni on. Ja ma ei ole ühtegi geipaari seda tegemas näinud, üldiselt on ikka poiss-tüdruk paarid.
      Ma arvan et need homovastased lihtsalt ei tunne ühtegi geid, vähemalt nad ei tea et nende tutvusringkonnas on keegi, sest 90% geidest ei vasta mingile hullunult värvilise lipuga lehvitava homo stereotüübile ja on täiesti tavalised inimesed 🙂

      • Mallukas
        Vasta Mallukas 11. detsember 2013 at 13:51

        Jah. Minu parim sõber oli ka Kardo esimene homosõber. Ja Kardo ema isegi rääkis mulle alguses, et Kardole “ei meeldi” homod. Ma ei tea, võib-olla ta arvas, et ei meeldi vms. Aga tegelikult ta, vaeseke, ei teadnudki ühtegi 😀 Või isegi kui teadis, siis ei tundnud ära, et nad homod. Kardo ei saanud arugi, et Vaigo Neigaus homo on! 😀

        Igatahes nüüd saab Kardo mu parima sõbra ja ta peikaga imehästi läbi. Mari vist peab mu sõpra enda teiseks isaks, sest kui Kardo tööl, on mul homomees majas 😀

  • Avatar
    Vasta A 11. detsember 2013 at 13:28

    Ma olen suuga nii paljudes asjades ühel nõul, et mul on tunne, et ma olen Malluka usku.

    • Avatar
      Vasta Liisa 11. detsember 2013 at 14:13

      Ühinen ka Malluka ususektiga!

    • Avatar
      Vasta Mannu 11. detsember 2013 at 14:14

      AMEN!