Uncategorized

26. august 2020

Mõni nädal tagasi võttis minuga ühendust Olerex ja uuris, kas ja kui tihti ma nende teenuseid kasutan. Selles suhtes, et eks ma ikka tankinud olen ja tee pealt kohvi haaranudki nende juurest, mis teenuseid veel bensiinijaamadel nagu pakkuda olema peaks? Selgub, et on kohe õige mitu veel, millest ma kuulnudki polnud. Äkki teie ka ei ole, nüüd ma vähemalt tean soovitada.

Esiteks on neil üli mugav e-pood, mida ma edaspidi kindlasti kasutan. Päris mitu korda on juhtud selline asi, et sõidame lastega kuskile ja tahaks kiirelt mingit snäkki kaasa haarata, aga rahvast on palju ja aeg tiksub halastamatult edasi. Eriti, kui keegi veel endale lasteeine või kabanossi välja lunib. Seega venib paus veel pikemaks ja te võite kindlad olla, et kui mõni lastest enne peatust magama jäänud oli, siis sellise pika pausi peale ärkavad nad raudselt üles ja… te teate, mis juhtub lastega, kelle lõunauni on liiga üürikeseks jäänud.

Olerexi e-poest saab endale mugavalt asjad ette tellida. Vaatad näiteks Waze’ist, mis kell sa kohal oled ja sinna jõudes võtad lihtsalt oma kauba ja saad edasi sõita. Ei mingit järjekorras kabanossi ootamist enam. Ma isiklikult vihkan ootamist, seega üli hea lahendus.

Lisaks on Olerexil ka selline äge lehekülg nagu https://oleeestis.ee. See on ideaalne neile, kes pole väga palju mööda Eestit rännanud (nagu meie), aga kindlasti leidub seal ka palju huvitavaid sihtkohti nende jaoks, kes rohkem ringi vaadanud on. Ühesõnaga saab seal kodulehel valida kandi, kus sa tahaksid rohkem ringi vaadata ja lehekülg pakub sulle ise ägedaid retkesid. Ise valid, kas soovid poolepäevast, terve päev ringi uudistada või on sul aega lausa terve nädalavahetus. Ideaalne virtuaalne reisijuht, või nii.

Kuna meil on siiski trobikond lapsi, siis otsustasime, et jääme kodukanti: Harjumaa ja poole päevane reis. Aga et see ikka lõbusam oleks, nii meile kui lastele, võtsime Piltsbergid ka kaasa, sest… miks ka mitte. Kui kamp koos, oli aeg sõjaplaan paika panna. Lootus oli selline, et näeme ägedaid kohti, lastel on tore, meil on kah tore (see juhtub ainult siis, kui lastel on tore, sest kui neil EI ole tore, on nad jorisevad ja vägagi tüütud, haha) ja saame tutvuda ehk mõne uue kohaga.

Seega plaani esimene külg oli teha e-poest tellimus, võtta lastele kiirelt midagi süüa (sest meie reis hakkas lõuna ajal, polnud enne mahti kodus kokata) ja lisaks tellida kaasa hunnik kraami, et meie ringi lõpppunktis üks mõnus grill ja lõke teha.

Mõeldud-tehtud. Tegin umbes pool tundi enne sinnasõitu tellimuse ära ja saime kraami kohe kätte. Ka kuus lasteinet, mis esiti pagassi rändasid, sest värskes õhus pidi isu ju parem olema ja seega otsustasime neid sööma hakata meie esimeses peatuspunktis – Muuga Kabelikivil.

Mari oli seiklusteks valmis!
Ja kui lapsed tahavad oma söögikorra kivi otsas pidada, siis onu Illukas ikka aitab

Ma isiklikult olen enne seal muidu korra käinud, kunagi aastaid tagasi. Kardo vanaisa ja venna pere elavad sellele hästi lähedal, seega kunagi meie suhte täiiiesti alguses ta viis mind kuskile sinnakanti tuiama. Seda ma nüüd ei mäleta, kas ma toona kivi otsa ka ronisin, seekord tegin ära. Või noh, ma peaks ilmselt ütlema, et Illukas vinnas mind sinna üles ja aitas alla tagasi. Ma nimelt kardan kohutavalt kõrgust ja mul oli lihtsalt terve aja tunne, et ma kukun sealt alla ja suren. Ahjaa, mul polnud ka turnimiseks just parimad riided, kui aus olla, hah.

Kui kõhud täis ja lapsed juba ronimisest küll said, oli aeg võtta ette järgmine sihtpunkt, milleks oli Anija mõis. Sõit sinna oli üsna kiire ja alles seal ma sain aru, et ohhoo, ma olen siin ka kunagi mingil kontserdil käinud, umbes kuus aastat tagasi või nii. Aga ka seal oli hästi ilus, lapsed said ringi joosta, purskaevus solberdada ja mängumajas mängid. Meie kohustus oli neid lihtsalt hallata ja ringi jalutada.

Mõisatrepil ikka väike pilt kah. Enda lapsi ei saanud kõiki pildile, Piltsud laenasid enda oma, et ikka kolm oleks.
Lemmik koht, haha
Apppii, kui nunnud nad on!

Kui mõisapark läbi jalutatud, oli meil ees 43 kilomeetrit enda viimase sihtkohani: Juminda RMK plats, et seal vorste sussutada. Okei, see oli meie esialgne plaan, aga meil läks e-poest tellides üli lappesse ja me ostsime nii palju asju kaasa. Ise ka naersime, et oleksime nagu vähemalt viieks päevaks sinna telkima läinud. Aga laud sai rikkalikult kaetud, lõket tehtud, grillitud, söödud-joodud, mängitud.

Katame lastega lauda
…samal ajal, kui mehed ma ei tea mida teevad
ok jätke jah mind üksi rabama, eksole 😀
Kas te olete neid tooteid näinud? Seal oli lihapirukaid ja magusaid pallikesi ja need on pmst sügavkülmutatud, aga viskad autosse ja kui üle sulavad, siis on kohe valmis! Nagu, ma pole kuulnudki sellisest asjast.
KIVI!

Vot, selline äge päev oli meil. Ja me poleks vist ise iial tulnud selle peale, et kuulge, lähme sõidame niisama ringi, kui oleeesti.ee lehte ei eksisteeriks, seega mina soovitan soojalt: kui on vabad päevad, tahaks midagi teha, kuskile minna, aga KUHU? Siis mine tsekka sinna kodukalt ja saad raudselt palju häid ideid, ma olen kindel.

Ja mul teile ka hea uudis – loosin ühele õnnelikule välja 50€ Olerexi krediiti, mille saate endale sobivas Olerexis laiaks lüüa. Lisaks saab võitja enda kontole kantud 10 kuuma jooki, mis saate siis ka endale sobival ajal välja võtta, kas ühekaupa, või korraga. Kui võitja ei ole Olerexi püsiklient, siis peaks ta end kodulehel kliendiks registreerima, siis saab võidu siduda tema isikukoodiga. Kliendiks hakkamine ei maksa midagi ja ei kohusta millekski.

Et loosis osaleda, räägi lihtsalt kaasa, et mis oli viimane tore peretripp, mis te tegite ja kus käisite.

Ps! Instas loosin sama kombo välja, niiet võtke ka sellest julgelt osa!

Loe ka neid postitusi!

121 kommentaari

Jäta kommentaar

Vasta Kri. 12. september 2020 at 13:48

Meie käisime lastega suvel läbi Hiiumaa ja Saaremaa. Praamiga Hiiumaale, 2 ööd rendimajas, toidukorrad ainult grillil. Sealt Praamiga Saaremaale, ööbisime Kuressaares, nautisime saart ja proovisime Wakeparki ära. Saaremaalt peale 3 ööd veel Pärnusse ja seal rendikorteris ka üks öö. Väga vinge puhkusenädal eestis 🙂

Vasta Silvia 7. september 2020 at 11:53

Meie käisime just oma vana elupaika külastamas. Hea nostalgia ?

Vasta Kaisa 1. september 2020 at 23:36

Kahjuks pole ammu perega kuskil käinud, viimane tripp oli palAnga… nyyd uus pereliige juures, tahaks väga kõik koos spa minna 🙂 yxkõik kuhu, peaasi et vesi.. krdi koroona oli ka vahel raseduse-sünnituse ajal 🙁

Vasta heili 30. august 2020 at 13:20

Meie väikese pere seiklus oli Tallinn-Tartu ja külastasime lisaks sellele ka Võrumaad ja käisime Ööbikuorus 🙂

Vasta Sara 30. august 2020 at 07:55

Viimati käisime Hiiumaal, sai seal veidi rannas lebotada ja uues Hiiumaa elamuskeskuses ära käidud

Vasta Siiri 29. august 2020 at 15:52

Viimane tripp oli eelmisel nädalal kui mõlemal meil mehega oli puhkus.
    Käisime läbi Valgesoo matkaraja, Taevaskoja, Piusa koopad, Meremäe vaatetorni, Ööbikuoru vaatetorni,Suure Munamäe, Hinni kanjoni,Loodi Põrguoru, Alaveski loomapargi.
    Ööbisime järve ääres telgis. Meie esimene selline suurem perereis. Lastele ka väga meeldis ja uuel aastal kindlasti kordame 🙂

Vasta Ann 29. august 2020 at 13:19

See suvi pole kuskil eriti käinud, aga eelmine suvi käisime Kiviõlis seikluspargis 🙂

Vasta Marleen 28. august 2020 at 22:07

Viimati käisime perega Ainaži kaubandust uurimas 🙂

Vasta Ketukas 28. august 2020 at 21:55

Kõige viimane tripp oli Saaremaale suguvõsakokkutulekule. Proovime ikka igal suvel vähemalt 2 korda sellele imelisele saarele jõuda ja tiiru peale teha 🙂 Aga nagu igal suvel, siis ka sel aastal oleme käinud ka teistes eesti kaunites kohtades 🙂

Vasta Kristi 28. august 2020 at 10:20

Meie viimane peretripp oli L-Eestis suurima lapse sünnipäeval 16. juulil. Mehe hobiautoga paarutasime väiksematel teedel kuni munamäeni. Ronisime sinna otsa, sõime jäätist ja hakkasime tagasi sõitma. Enne Põlvat sai paak tühjaks ja mees hääletas end tanklasse ja tagasi 😀 Meie lastega tšillisime põllu ääres seni 😀

Vasta Kats 28. august 2020 at 09:38

Mmm ma täiega armastan Olerexi, nende kohv ja kebabid on vaieldamatud lemmarid. Ja siis need indiapärased kanapalad…epic.

Viimane “pere” reis…no meie pere on kaks inimest hetkel 😀 ehk siis käisime Neeruti lõkkeplatsil kana sussutamas ja pärast Porkuni järves ujumas. Midagi väga erakordset polnud, aga ajas asja ära.

Vasta Liisa 28. august 2020 at 09:08

Viimati Saaremaal ja Hiiumaal autoga trippimas, tegime mõlemale saarele tiiru peale 🙂

Vasta Kristi 28. august 2020 at 03:47

Kui kõigi teiste lapsed magavad, nii kui autot näevad, siis mind on õnnistatud autos mitte magavate lastega. Võime sõita teise Eesti otsa ja tagasi ning heal juhul panevad vahetult enne kodu silma kinni. Õnneks nad väga tsirkust ka ei tee, enamasti niisama tšillivad.
    Viimati trippisime Peipsi äärde, seal oli mõnus privaatrand ja lapsed said mõnusasti lustida.

Vasta Triin 28. august 2020 at 02:31

Kas see Olerexi ePood on ainult netibrauseris kasutatav? Sest enda äpist ma sellist kohta ei leia ?

Aga meie viimane kihvt peretripp oli Peipsi toidutänav ja kõik sinna juurde käiv! Puhas nauding hoopis teistsuguses võtmes. Soovitan seda kanti kõigile. Inimesed on seal ekstraarmsad ?

Vasta Carmen 28. august 2020 at 02:10

Polegi veel perega reisima jõudnud, aga plaan loomaaeda minna lähiajal 🙂

Vasta Kai 28. august 2020 at 01:43

Parim koht, kus puhata on Saaremaa, aeg peatub lihtsalt…

Vasta Geidi 27. august 2020 at 22:41

Pühapäeval käisime Lottemaal. Üldiselt meeldib niimoodi kolada nagu te Piltsudega tegite.
    Kui kuskile sõidame siis vaatame mis läheduses asub ja kondame ringi. Äge on niimoodi seigelda.
    Tänapäeval lihtne ka, haarad aga tanklast süüa, mulle meeldib hommikupuder. Reiside hommikutel plinalt hea kuna tihti ajan pool magavad lapsed autosse ja sätin marsruudi nii, et olerex jääks teele, et lastele puder võtta.

Vasta Jaanika 27. august 2020 at 21:44

Käisime saaremaal 🙂

Vasta Cätlin 27. august 2020 at 21:28

Tartu ja selle lähiümbrus ?

Vasta Kaidi 27. august 2020 at 20:32

Me käisime eelmisel nädalalõpul neljapäevasel tripil Värskast Rõugeni. Külastasime Seto Talumuuseumit, Seto Tsäimaja, Meenikunno raba, Piusa koopaid, Taarka Tarõ köögikõst Obinitsas, Suurt Munamäge, Pesapuu vaatetorni Ööbikuorus ja Hinni kanjonit. Väga mõnus reis oli, kuskile kiirustama ei pidanud, aga palju sai nähtud.

Vasta Janika 27. august 2020 at 18:58

See suvi on päris palju ringi rännatud Eestis – Hiiumaa, Tartumaa, Pärnumaa, Ida-virumaa, Lääne-virumaa, Harjumaa. Kõige lahedam oli ilmselt Lottemaa koos Kurgo Villas ööbimisega ja Valgeranna seikluspargiga.

Vasta Ketter 28. august 2020 at 07:22

Käisime perega rabas matkamas. Oli poolepäevane seiklus väga ilusa ilmaga. Väga mõnus oli loodust uudistada ja kodust välja saada.

Vasta Marja 27. august 2020 at 17:54

Käisime õe ja minu pooleaastase beebiga Kihnus tiirutamas. Oleme iga suvi kusagil õega käinud trippimas, aga see suvi valisime midagi kodule lähemal, kuna väike mõngel pole pikkadest autosõitudest eriti vaimustuses. Seega oli Kihnu ideaalne taasavastamiseks, meile meeldis väga 🙂

Vasta Triin 30. august 2020 at 08:25

Viimane peretripp oli meil kuu alguses Hiiumaa! Jummal mis mõnusa tundega ma sellele mõtlen. Nii vahva oli!
      Telkisime mere ääres, vaatasime üle Kõpu tuletorni, kohaliku mehe tehtud veidrused mis olid väga ägedad ehk siis Eiffeli torni, Ristimägi nähtud, militaar muuseum ✔️, lestafestivalile sattusime ja tegelikult jäi veel palju avastamata! Lähme uuel suvel kindlasti veel ❤️

Vasta Anna 27. august 2020 at 17:39

Viimane peretripp oli Lõuna-Eestis. Käisime uurimas Taevaskoda ja erinevaid matkaradasid 🙂

Vasta Dagne 27. august 2020 at 13:18

Viimati käisime perega ühepäevasel autoretkel Rakverre. Aga parim oli eelmisel suvel, kui nädala Kesk-Rootsis ringi sõitsime.

Vasta M. 27. august 2020 at 11:36

Meile ka meeldib niimoodi lihtsalt autosse istuda ja sôita! Viimati Hiiumaa, aga enne seda pikem tripp Pärnusse ja Lottemaale. Tahaks veel Lõuna-Eestisse, aga sel aastal ei jõudnud rohkem kui 1 kord. Jääme ikka ööseks ka mõnikord, aga enamasti päevased otsad, et õhtuks koju ?

Vasta Kristiina 27. august 2020 at 09:53

Me oleme elukaaslasega ka autoga ringi trippijad. Vahel tihemini, vahel harvemini. Viimati käisime Haapsalus paar nädalat tagasi. Väga tore oli. Tankla kohv on kohustuslik! 😀

Vasta mina 27. august 2020 at 09:28

Ei olnud päris peretrip aga käisime semudega Vormsi-Hiiumaa tripipt. Vormsil ööbisine päkapikumajas, mille juurde käis ka oma rand. Lisaks tegime saarele ringi peale ja käisime mere peal sup laudadega söitmas. Hiiumaa trip oli selline tavaline turistikas, kus oli vaja köik vaatamisväärsused läbi käia? Väga mönus puhkus oli?

Vasta Minna 27. august 2020 at 09:22

Mul on eesmärk Lõuna-Eesti kollased aknad läbi käia ja pilte teha 🙂 Viimati käisime Valgas (kus selgus, et aken ajutiselt ära viidud 😀 ), siis Kaagjärve ja Sangaste. 🙂

Vasta Reene 27. august 2020 at 08:38

Meil on viimane peretripp augusti esimene nädalavahetus. Läksime koos sõpradega, kellel on 3 last ja meil endal ka kolm last. Nii et sai päris suure pundi kokku. Elame Põlvamaal ja hommikul oli juba 8 aeg start. Kõige pealt sõitsime Tallinnasse loomaaeda ja sealt edasi Peraküla (Nõva) telkimisplatsile. Ööbisime seal kaks ööd. Lihtsalt nautisime mega head ilma, käisime ujumas, mehed püüdsid kala. Ja viimasel päeval käisime Haapsalus ja sealt koju. Oli mega mõnus ?

Vasta Sigrit 27. august 2020 at 07:41

Täitsa huvitav leht tõesti, polegi sel suvel peretrippi teinud, laps oli vahepeal maal värsket õhku hingamas ja vanaema abistamas. Viimase peretripi tegime veebruari lõpus kui lapsel sünnipäev oli aga reis viis meid Lätti, võtsime paariks päevaks aja maha ja nautisime Riiat. Siiski sügisel teeb ühe reisi Lõuna-Eestisse . Olerexi kinkekaart oleks heaks boonuseks, teeks reisi ajal samuti sügisese viimase grilli.

Vasta A 27. august 2020 at 07:21

Käisite, siis miju kodukandi lähedal trippimas, äge! ?
    Ise käisime perega viimati Saaremaal. Seal leiab ikka igasuguseid kohti, kus ringi sõita ja vaateid ning loodust nautida. Mandril pole juba päris ammu ringi kolanud ?

Vasta K. 27. august 2020 at 00:06

Trippisime nädal aega matkaautoga mööda Eestimaad, väga äge oli!
    Üldse liigume perega palju ringi, nii et Olerexi krediit kuluks äŕa küll 🙂

Vasta Merit Eier 26. august 2020 at 23:53

Käisime perega Narva-Jõesuus mere ääres, ööbisime Meresuu spas ja tagasi tulles tegime peatuses Sillamäel, Tulivesi restos ja Rakveres 🙂

Vasta Jaanika 26. august 2020 at 22:22

Käisin lastega Keila-Joa matkarajal. Enne seda olime seal ainult seda juga vaatamas käinud ja kunagi pole selle pealegi tulnud, et seal rohkem ringi vaadata. Tegelikult on seal väga mõnus matkarada, mida soovitan! Ning päeva lõpetuseks kehakinnitus Laulasmaa Ott&Matilda kohvikus – üliarmas koht 🙂

Vasta Mariann 26. august 2020 at 22:15

Meie viimane peretripp oli Kivi-Õli seikluskeskusesse ja Peipsi äärde.

Vasta Merle 26. august 2020 at 22:04

Oi kui täpse ajastusega küsimus!
    Oli plaan – teisipäeva hommikul Sibulateele ja õhtuks mööda Peipsi äärt üles Kiviõlisse. Peale kosutavat und Kiviõli Seiklusparki ja kolmapäeva ööseks koju. Lihtne! Imeline perereis kahe reisisellist eelpuberteedist pojaga!
    Reaalsus – täna on kolmapäeva õhtu, mil pidime Tallinnas tagasi olema. Aga oleme teist päeva juba Jõgeval! Kus me üldse olema ei pidanud. Kolm kodutut võõras linnas…auto nukralt teist päeva remondis kohalikus töökojas. On lootust, et homme saame liikuma!
    Asja hea külg on see et tutvume linnaga, millest enne midagi ei teadnud. Täitsa huvitav on jalutada ja avastada nurgatagused 🙂
    Ma parem autoremondi summa peale ei mõtle veel…
    Suvelõpuseiklus missugune!

Vasta Nell 26. august 2020 at 21:36

Selle suve lemmik oli Muhu- ööbimine aidas, nähtud sai zebrad ja jaanalinnud ja võrratu Üügu pank.

Vasta Inger-Liis 26. august 2020 at 21:12

Sõbrannade ja lastega rentisime Otepääl maja ja trippisime seal kandis mitu pàeva ri ngi. Ülivahva oli! ☺️

Vasta Birgit 26. august 2020 at 21:12

Viimase aja tore peretripp oli Lottemaale, aga kuna see on meist nii kaugel ja tahaks ju esimesele rongile jõuda… niisiis oleme öö enne alati kuskil lähemal telkinud. Seekord telkisime soomaal.

Vasta Marii 26. august 2020 at 21:07

Meie viimane peretrip oli Saaremaale.. Nautisime imelist loodust, muuseume ja Roomassaare sadamakohvikut. <3

Vasta Kim 26. august 2020 at 21:06

Kui ma väike olin, siis sarnaselt teile ja piltsudele oli ka minu perel sõpruspered, kellega koos trippimas käisime. Kokku oli meil lausa 5 perekonda. Lapsepõlve ägedaimad mälestused ongi just selle seltskonnaga mööda Eestit trippida. 🙂
    Viimane seiklus perega oli augusti alguses rummusse ronima ja SUP’itama. Üle pika aja väga lahe päev perega. Nüüd kui enam vanematega koos ei ela, siis sellised pisi-seiklused on veel erilisemad.

Vasta Sander 26. august 2020 at 19:23

Lugedes siinseid kommentaare tahaks ka siukse eksirännaku pakkuda kus plaan oli nädalavahetuseks Tartu minna, aga selle asmel leidsime ennast hoopis Riiast. aga viimane siiski oli üleeelmisel nädalavahetusel kui sa RMK aladel telkimas käidud. Loomulikult suvitavad eestlased on välja ilmunud ja grilliga koha leidmiseks pidime vist umbes 7 erinevat asukohta läbi käima enne kui vaba koha leidsime ?? Teisel päeval oli edukam ja saime juba esimesse kohta paiknema jääda. aaa mis peamine… loomulikult algasid mõlemad päevad olerexi kohviga ja kui nüüd 100% aus olla siis teisel õhtul tekkis korra idee ka grillliha hoopis nende tottilladega asendada, aga ei saa ikka grillita seda telkimis asja teha

Vasta Jansa 26. august 2020 at 18:51

Viimane oli lōuna eesti reis, tartu- võru- otepää. Ida-viru vaataks ka üle

Vasta Tiina 26. august 2020 at 18:02

Eelmise nädala lõpus käisime Ida-Virumaa reisil. Väga tore oli, ilmad ka hellitasid. Sel aastal on kuidagi väga mõnusaks saanud see mööda Eestit reisimine, et nii kui eelmiselt reisult tagasi, leian end juba varsti jälle bookingust majutusi otsimas ja mõtlemas, kuhu poole järgmisena suund võtta.

Vasta Kristina 26. august 2020 at 17:52

Meie käisime viimati Võrumaal Rõuges pesatornis. Seal nii ilus loodus ja tornis avanes eriti mõnus vaade. Pärast tegime torni varjus väikese pikniku. Sealt sõitsime edasi Võrru, et Tamulasse ujuma minna aga järv oli sinivetikat täis ja ei saanudki… tore oli ikka. 🙂

Vasta Cassandra 26. august 2020 at 17:39

Nägin sul insta storist ka, et Jumindas käisite ja pidin end puhtfüüsiliselt tagasi hoidma, et mitte pikalt ja laiaöt kirjutada kui imeline ja vapustav koht Juminda on ja miks te küll nii lühiajaliselt läksite.
    Kevadel kui meil noorhärraga aastapäev oli läksime ka Jumindasse, aga telkima, öö jooksul küll avastasime et madrats oli katki ja telk ajas niiskust sisse ehk jube külm ja märg oli, aga nii ilus koht. Siiamaani tuletame seda tähistaevast meelde ja kuidas siis seal kõlarist tulnud muusika järgi ringi valssisime mööda RMK platsi.

Vasta Efu 26. august 2020 at 17:20

Meie viimane peretripp oli Põltsamaa lähedale W parki. Üllatasime oma vanemat tütart, kelle suur soov oli W parki sel suvel külastada. Kuna parajasti oli käimas avatud talude nädalavahetus, ütlesime lastele, et lähme mõnda talu vaatama, pakkisin salaja ujumisasjad kaasa ja minek. Tütre reaktsioon, kui ta aru sai, kuhu tegelikult suundusime, oli hindamatu. 🙂 🙂
    Suurem laps möllas kummilinnas ja hiljem seiklusrajal, meie mehega valvasime väikseid, kellel seal peale rannas solberdamise väga midagi teha ei olnud, aga ega kolme aastasele õnneks suurt rohkem vaja ei olegi. 😀 Läheks teinekordki, aga pere pisemad lükkaks selleks ajaks vanaema juurde. 😀

Vasta E. P 26. august 2020 at 17:17

Viimati käisime pikemal sõidul pärnus, iga aastane kohustuslik lottemaal käik. Tavaliselt meie pikad sõidud mööduvad samuti 1-2 tankla peatusega. Vahepeal on üks lastest juba silma kinni saanud, kui peatuse aeg upps silm lahti. Nüüd minek saaremaale ja oleks ka vaja tankida ennast, auto ning lapsi ?

Vasta Sigrid 26. august 2020 at 17:13

Viimane hästi mõnus peretripp oli ammu juba. Lõuna-Eestisse mõni aasta tagasi. Tahtsime nagu sel suvel ka minna kuskile, aga ideid ei olnud ? Seega selle olerexi lehe vaataks üle küll ja teeks ühe mõnusa perereisi kodumaal.

Vasta Ingrid 26. august 2020 at 17:11

Viimati augusti algul tegime väikese tripi Põlvamaale Maanteemuuseumisse ja sealt edasi Rõuge Pesapuu vaatetorni ja tsekkasime Ööbikuorgu. Varem olin käinud, aga tore jällegi.. vot Hinni kanjonist palju räägitud, aga sinna ikka ei ole jõudnud.
    Samuti Keila ja Jägala juga vaatamata, aga eks need talve lõpus ole huvitavamad.. palju kohti tahaks käia ja näha, aga alati läheb meelest ära enamus kohad 😀

Vasta Lys Soppe 26. august 2020 at 17:02

Oi, neid autotrippe oli sel suvel palju. Üks oli ka selline, kus sai seigeldud Pärispea, Juminda poolsaarel ja edasi Türisalu, Pakri pank, Keila juga, Treppoja, Rummu ja Haapsaluni välja.

Vasta Diana 26. august 2020 at 16:50

Meie käisime Rakveres!
    Rakvere Linnus, Politseimuuseum❤️

Vasta Aiks 26. august 2020 at 16:42

Lottemaal sai käidud. Päris pikk sõit ja tanklapaus kuulub ikka asja juurde, kui minu arust alles eile beebi olnud laps oskab juba kakaod küsida.

Vasta Anett 26. august 2020 at 16:28

Viimane tripp oli Pärnu. Kuigi kogu linn sai ühe õhtuga läbi käidud siis vähemalt ilm oli super ja söök hea.

Vasta Katrin 26. august 2020 at 16:27

Juuli keskel käisime pere ja sõbranna perega ühisel Lõuna-Eesti tripil. Kestis kaks päeva ja ööbisime Eha talus Rõuges, kus tegime sauna ja lapsed said köiega üle jõe liuelda. Avastasime ülilahedaid matka-metsaradasid ja vaatetorne. Lemmik kohaks oli Hinni kanjon. Eelmine aasta oli ka sarnane avastus matk. Siis käisime Tarvaskojas ja Piusa koobastes.

Vasta Katrin 26. august 2020 at 16:28

Taevaskojas*

Vasta Merili 26. august 2020 at 16:57

Viimane tripp oli kohaliku poolsaare tippu, et päikeseloojangut vaatama minna. Jalutasime km mereni, et avastada, et päike kuskil pilve taga ja tagasiteel oli lehmakari kuskilt välja ilmunud, ma siis 6 kuud rasedana sain umbes kümme südarit, sest ma ju joosta ei jaksa ja olin valmis seal maha surema, sest nad ei läinud tee pealt eest ära ka ???

Vasta Jaanika L 26. august 2020 at 16:18

Meie viimane trip oli Elistvere loomaparki. Ilm oli super ja pidasime mõnusa pikniku seal samas ?

Vasta Kati 26. august 2020 at 16:18

Tegime sel suvel tiiru Eestile peale matkaautoga. Ilmad ei olnud siis just kõige päikselisemad. Sai lausa vihmaga Viljandi lossimägedes käidud. Kuid nagu ikka, peab lihtsalt õige riietus ja jalanõu olema 🙂

Vasta Helen 26. august 2020 at 16:02

Viimane peretripp oli Kihnu kohvikutepäevale, sealt edasi Valgeranna seiklusparki, siis päev Pärnus, sh sõbra jahiga merel, jahilt vettehüppeid tehes. Olerexi teenuseid – eks ikka peamiselt eineid – kasutame reisil olles pidevalt. Küll muul ajal jõuab tervislikult süüa, aga reisil olles küll ei taha oma aega söögivalmistamise alla panna, enamasti pole selleks võimalustki.

Vasta Eva-Maria 26. august 2020 at 15:52

Peretripp..hmm..Mõnede aastate eest käisime Varbla Puhkekülas ja seal sai lihaveist mekkida, mõnusalt ööbida ja muidu ringi tuiata. Vanaema lapsepõlvemaa ja tuttavaid ka palju sealkandis. Ja tuttavad peavad seda 🙂 Aga polegi kogu perega kusagil viimasel ajal käinud.

Vasta Piu 26. august 2020 at 15:33

Jurmalas käisime Livu veepargis ja ööbisime samuti Jurmalas hotellis-väga mõnus puhkus ja tuli odavam, kui Saaremaal spaas käies ?

Vasta Merje 26. august 2020 at 15:29

Ohh, sel suvel polegi terve perega kuskil peale sugulaste sünnipäeva käinud. Pidime märtsis Lätti minema, viimasel hetkel lõime araks ja maikuine Norra-reis tühistati teadud põhjustel ära. Tahtsime suve lõpus lihtsalt telkima minna, siis sai pisike lasteaiast mingi viiruse ja terve pere oli nohune-kurguvalune. Nii et viimane peretripp jääb vist eelmisesse suvesse, mis see täpselt oli, ei mäleta küll. Aga lähim tankla ongi just Olerexi oma ja sõidame palju, nii et kinkekas kuluks küll ära.

Vasta Kerli 26. august 2020 at 15:16

Viimati käisime perega telkimas rmk alal ja väga mõnus oli 🙂

Vasta Aive 26. august 2020 at 15:09

Me pole sel suvel veel kuskile väga trippda jõudnud. Juunis saime kolmanda lapse ja siis mõtlesime, et jube hea mõte on samal ajal endale kutsikas ka võtta ja kuna koera väga pikaks ajaks veel pole julgenud üksi jätta, siis on nii läinud. Aga vähemalt loomaaias saime augusti algul käidud, nii et parem kui mitte midagi. 🙂

Vasta E. 26. august 2020 at 15:07

Peale kolimist oleme väga palju ringi käinud: taevaskojas, Alatskivil, Elistvere loomapargis, maanteemuuseumis jne. Isu pole veel täis ja avastame kindlasti veel edasi 🙂

Vasta Monika 26. august 2020 at 15:01

Viimati käisime perega Sangaste ringtallis ja Helme koobastes 😉

Vasta Silja V 26. august 2020 at 15:00

Viimane tripp oli Jõgevale, värskete lambanahkade järele.
    Muidu koduse emana olen väga õnnelik, kui auto metsa seenele viib ??

Kütust kulub, nii, et oleme terve perega rõõmsad 🙂

Vasta DR 26. august 2020 at 14:53

Käisime üle-eelmisel nädalavahetusel Lottemaal, oli väga tore ja mõnus väljasõit.

Vasta Mariliis 26. august 2020 at 14:36

Viimati sai käidud tripil, et väike seenelkäik ette võtta, reisisime kuskil 40 km Tartust välja, aga kokkuvõttes saime lihtsalt metsa nautida, mustikaid korjata ja ei näinud mitte ühtegi seent 😀

Vasta Margit 26. august 2020 at 14:35

Viimane väljasõit perega oli paar nädalat tagasi Hiiumaale. Hiiumaa oli imeline nagu alati. Nägime hülgeid, sõime kala, ujusime, matkasime, ühesõnaga super! 🙂

Vasta Triin P. 26. august 2020 at 14:31

Meie viimane trip oli eelmisel nv-l Põltsamaa ja Alatskivi lossi. Põltsamaa kohta oli arvata, et sellest suurt midagi alles ei ole, aga väike muuseum oli siiski. Alatskivi loss jättis aga väga väärika mulje. Tegemist on tõelise lossiga nii seest kui väljast. Õhtu lõpuks haarasime Peipsi äärest ka suitsutatud rääbist, mis oli ülimaitsev.

Vasta Helen 26. august 2020 at 14:01

Need Rõngu Pagari kõik valmis pirukad niiiiiii head kõik. Ma pannil aeglasel tulel soojendanud, super! Kahju, et väga vähestes poodides müüakse. Lisaks neil mega head sügavkülmutatud pirukad, mis tarvis lihtsalt ahju visata ja voilaa (juustuküpsised, vaarikamoosiga küpsised, minipizza jnejne) . Palju paremad kui EP omad, mis tuim sai enamasti.

Vasta Liis 26. august 2020 at 14:01

Viimane peretrip oli Tartusse 🙂 Põhjaranniku inimestele on see hea vaheldus kui künkaid näeb 🙂 Tegelikult oli plaan rohkem looduses ringi uidata, aga tuli selline tore linnakeskne reisike. Väga fun oli!

Vasta Simone 26. august 2020 at 14:00

Käisime lastega Kiviõli seikluskeskuses ja päeva lõpetasime Meresuu SPAs. Järgmise päeva hommikul startisime Tallinna loomaaeda. Mõnus ja vahva 2-päevane tripp.

Vasta Anna-Liisa 26. august 2020 at 13:57

Käisin lapsega lotemaal nv ? Supper nagu alati!

Vasta Jaana 26. august 2020 at 13:49

Meil oli just mõnus suvine perepuhkus Hiiumaal!

Vasta S 26. august 2020 at 13:31

Ega kaugeid trippe ei ole ammu teinud. Ikka maale vanaema juurde ja tagasi.

Vasta Maret 26. august 2020 at 13:28

Käisime viimati Jägala joal, Hara allveelaeva baasis ja Nõmmeveski joal – imeline! ❤️

Vasta kätlin 26. august 2020 at 13:17

Oli plaan ainult Moostesse vanakraami laadale minna aga lõpetasime Setomaal ?

Vasta Mallu 26. august 2020 at 13:40

that escalated quickly 😀

Vasta Helerin 26. august 2020 at 12:57

Abikaasa puhkuse ajal käisime esimesel perereisil pärast beebi sündi. Ära sai käidud Pärnumaal alpakafarmis, automuuseumis ja raudteemuuseumis. Pärnus ööbisime SPA-s ja ülimõnus oli! Kuna suvi pole veel läbi, siis nädalavahetusel jõuaks veel ühe väikse tripi teha 😉

Vasta Triin 26. august 2020 at 12:57

Käisime perega eelmisel nädalal väikesel paari päevasel tripil ?. Alustasime Tallinna lähedalt ja meie teele jäid Laiuse ordulinnuse varemed Jõgevamaal, Kalevipoja muuseum, Peipsis sai käidud ujumas, Karilatsi vabaõhumuuseum Põlvamaal ja Elistvere loomapark. Väga tore oli ning kindlasti võtame selliseid sõite veel edaspidigi ette ?.

Vasta Mari-Jaana 26. august 2020 at 12:55

Viimane suurem peretripp oli Läti-Leedu, 5 päeva karavanautoga. Esimest korda, kui kahe lapsega (4a ja 1a) sai selline suurem reis ette vôetud. Igatahes vahva oli. ✌️

Vasta Airi 26. august 2020 at 12:50

Viimane lemmik tripp oli jalgsi Vilsandile matk.

Vasta Mari 26. august 2020 at 12:45

Viimati käisime perega Riias, kaasas veel sõbranna pere. Kõik käigud ikka lastele suunatud – AB park, loomaaed jms. See oli ilmselt esimene perereis, sest üldjuhul on mees pidanud tööd tegema ja ma olen lastega omapäi seigelnud.
    Olerexi kohv ja kebabi tortilla on parimad! Kui esimest last ootasin, sai mees ikka tihti õhtupoolikul Olerexi sõita, et mulle tortillat tuua 😀

Vasta Eva 26. august 2020 at 12:36

Lemmik seisukoht on Viljandi oma lossimägedega ja Lembitu linnus. Kuna elame Tartus on see mõnus kaugus kuhu
    sõita.
    Erinevad matkarajad on ka tihti päevaplaanis. Viimane avastus on Laeva raba.
    Kui nüüd saaks olerexi krediiti oleks super kütust ja kohvi kulub alati nendel matkadel. Ja võidu korral läheks sööks ka oma lastega sellel kivil kus teie.

Vasta Maris 26. august 2020 at 12:34

Meie käisime elukaaslasega Lõuna-Eestit avaatamas, Oleeestis.ee aitas ka mõne sihtkohaga ?. Kuna juba lõunapool oldud sai, veetsime kaks viimast ööd hoopis Riias.

Vasta andra 26. august 2020 at 12:28

Käisime sugulastega pärnus kui veel mega ilusad ilmad olid:) Väga vahva on ka ainult nv minna kuhugi trippima, kõik on nii lihtsaks ja kättesaadavaks tehtud

Vasta Mari 26. august 2020 at 12:23

Käisime perega Alpaka farmis. Oli väga tore koht 🙂

Vasta Merilin 26. august 2020 at 12:23

Käisime kahekesi Läti väiksemaid linnu ja külasid avastamas 3 päeva. Enamus reisi kulges mööda kruusateid. Peab ütlema, et uskumatult head kruusateed on Lätis.

Vasta Karolin 26. august 2020 at 12:21

Meie viimane peretripp oli Pärnusse sõpradele külla, mis esimest korda meie 1a5k oli NAUDITAV! Seega vau, mu beebist on saamas inimene (nutan ja aplodeerin korraga)

Vasta Ingrit Räim 26. august 2020 at 12:16

Trippisime eelmine nädal Ida-Virumaal terve nädala. Väga vahva ettevõtmine, alguspunktiks oli Saaremaa?

Vasta Kristin 26. august 2020 at 12:08

Viimane pere trip mis oli kohe ikka trip oli laevaga Ahvenamaale siin alles juulis aga muidu ikka siin seal sõitnud ja jalutanud.

Vasta Camme 26. august 2020 at 12:04

Viimane tripp oli mööda Saaremaad, igasuguseid nurgataguseid sai avastatud.

Vasta Katri 26. august 2020 at 12:00

Käisime Elistvere loomapargis 🙂

Vasta Kaie 26. august 2020 at 11:59

Kuidas sa sealt kivilt alla said? Ma olen kõige suuremal vist 2 korda käinud, teistel rohkem, kuna mu vanaema elab seal kandis. Aga see allalaskmine – lapsena sain seal enda püksitagumiku läbi kulutatud ja sellepärast rohkem sinna üles ei lähe, kuna pükstest kahju (külje pealt on liiga raske tagasi minna, kuna ei näe, kuhu astud). 😀
    Muidu viimane lahe tripp oli Kilingi-Nõmmele,sealne matkarada sai läbi tehtud taasiseseisvumispäeval – saagiks väsinud lapd, ämber mustikaid ja mõned seenedki.

Vasta Mallu 26. august 2020 at 13:43

Ma ütlen ausalt, et ma arvasin, et ma pean päästeameti kutsuma järgi endale 😀 Aga illimar kuidagi püüdis mind kinni sealt, enam sinna ei ronii

Vasta H 26. august 2020 at 11:56

Meie käisime sõpradega Kiius ja Kuusalus ja Jägalas ❤️

Vasta Pirx 26. august 2020 at 11:48

Me olime augusti alguses lausa nädal aega perega Saaremaal ja käisime läbi kõik Saaremaa tuntumad kohad, et lapsed neid ka ikka oma silmaga näha saaks.

Vasta Piret 26. august 2020 at 13:09

Oh see suvi on reisiderohke olnud. Juulis käisime laste ja sõbra perega Viljandis ja Võrumaal, külastasime Viljandi lossivaremeid ja jalutasime linnas, käisime Alaveski loomapargis, mis on nagu meganunnu koht ja karud olid nii ägedad, mulistasid vees, lapsed olid vaimustuses neist. Mulle meeldib, et nad võtavad sinna ka looduses hätta jäänud loomi ja linde, nt oli neil päris palju kurgepoegi, kes olid juuli algul olnud tormiga pesast välja kukkunud, kasvatavad suureks ja sügisel aaavad nad loodusesse tagasi.
      Viimasena käisime Cantervilla mängumaal. Nüüd augustis tegime lühitripi perega Pärnusse ja Lottemaale, lisaks leidsime aega Eesti Automuuseumi ja Are Alpakafarmi jaoks. Megamõnus. Koduteele jäi ka Rakvere linnus ja uus vabaõhukeskus, kus sai jalutada. ?

Vasta Sara 26. august 2020 at 11:40

Just plaanisimegi see nädalavahetus väikese Eesti tripi teha – avastada Lõuna-Eestit, kämpida ja toredalt perega aega veeta ☺️

Vasta M 26. august 2020 at 11:38

Viimane peretripp oli mul elukaaslasega ta vanaema juurde, kus ma tutvusin ta sealpoolse perega ka. Sai grillitud, kiigutud, mängitud ja naerdud 🙂

Vasta Helen 26. august 2020 at 11:38

Saaremaa reis oli viimati, päris Sõrvel väljas:) pea 500km päevaga:)

Vasta Küllikki 26. august 2020 at 11:30

Viimati seiklesin hoopis tütrega kahekesi ja käisime Soomes. Aga teel Tallinnasse sai ikka Olerexist läbi kapatud. Iga kord kui Tallinnas käin, peatun Olerexis. Tagasiteel on raudpolt kindel peatus Puhu risti Olerexis! Paras koht enne viimast pingutust, et koju jõuda.

Vasta Hanna 26. august 2020 at 11:29

Viimati avastasime mai kuus Võrumaad, käisime linnuses ja korjasime nurmenukke:)

Vasta Liina 26. august 2020 at 11:28

Vembu-tembumaal ja peale seda Laitses kardiga sõitmas:) Seal ka 2 inimese Kart niiet väiksem sai issiga koos ühes kardis sõita:p no väga meeldis neile:)

Vasta Mare 26. august 2020 at 11:25

Käisime perega Ida ja Lääne Eestil tripil nädal aega.

Vasta Evelin 26. august 2020 at 11:25

Viimati käisime Rõuges (ööbisime ööbikuoru villas) ja trippisime sealkandis ringi (võru, stomaa, vastseliina, piusa jne..). 🙂 oleme sellel suvel avastanud ka vormsit ja hiiumaad, mõlemad külastused esmakordsed.

Vasta M 26. august 2020 at 11:23

Lottemaa oli viimane äge väljasõit natuke kaugemale. Kodu ümbruses meeldib mere ääres seigelda.

Vasta Sandra Pa 26. august 2020 at 11:18

Viimati käisime perega Narvas, Sillamäel, Rakveres, Toilas – ringreisil. Polnud kunagi käinud ja nüüd lõpuks sai käidud- nähtud.. Sillamäe promenaad on ülimalt ilus ja Eesti oma helesinine laguun on võrratu! Iga kell läheks tagasi. Ja perega koos aega veeta on ka mõnus, kiirest argipäevast eemale. Super! Sõime lõunat Narvas ühes kohvikus ja õhtust nö poest ostetud kraamiga. Kuna meil üks 3kuune pisike veel siis lihtsalt ei olnud mõistlik minna aega viitma kuskile kohvikusse jälle vms. Aga tore oli küll 🙂

Vasta Ingrid M 26. august 2020 at 11:17

Meie käime väga palju söitmas! Viimane tripp oli Vudilasse, poiss oli ilgelt silllas ja olekski vist sinna jaanud 🙂
    See suvi oli yldse vaga trippide rohke, Hiiumaa, Saaremaa, Muhu . Lihtsalt mega mōnus!! Niiet yks suvelopu tripp kuluks veel ara, seeega osalen loosis hea meelega 🙂

Vasta Jane 26. august 2020 at 11:15

Meenuvad kohe lausa kaks toredat. Ühel juhul sai Polli loomaaia külastusest väike autotrip Rakvere ja Käsmu kaudu Tallinna tagasi.
    Teisel korral olime lõunas minu ema juures puhkamas ning tegime “kohustusliku” Pesapuu ja Munamäe külastuse.
    Mõlemal korral vedas ilmaga ja olid ägedad reisid

Vasta Mallu 26. august 2020 at 11:19

Ma pole siiani Polli loomaaeda jõudnud 🙁

Vasta Kaisa 26. august 2020 at 11:15

Olime just reede-pühapäev Pärnus, supermõnus oli.
    Söögi ettetellimine on küll väga mõnus võimalus Olerexil, kindlasti kasutan edaspidi ?

Vasta Mallu 26. august 2020 at 11:19

ooo mis seal tegid

Vasta Silja 26. august 2020 at 11:11

Sõitsime perega Kauksi randa

Vasta Annika 26. august 2020 at 11:11

Suvepuhkuse ajal Saaremaal, tegime kolme päevaga saarele tiiru peale 🙂

Vasta Kristel 26. august 2020 at 12:05

Nädalavahetusel oli perega autotripp “Peipsi toidu tee 175km”, millest läbisime u 100 km.
      Perega väljasõite teeme päris tihti, seega kuluks Olerexi krediit igati ära ?