Uncategorized

kes laseb teise inimese rahakoti rotti, ah?

26. jaanuar 2024

Ma küll kogu aeg räägin, et ma olen sajandi udupea, aga tegelikult selliseid tähtsaid asju ma super tihti ära ei kaota. Telefoni kaotasin viimati ära aastal 2010, kui ma Austraalias olin ja võtmed vist viimati siis, kui ma koolis käisin. Väravapulti olen ka paar korda kaotanud, aga neid on mul õnneks mitu ja kuskilt on nad ikka välja ujunud. Aga vot rahakotti pole ma iial suutnud ära kaotada. Kuni noh, praeguseni.

Loe ka neid postitusi!

32 kommentaari

Jäta kommentaar

Vasta J 1. veebruar 2024 at 10:07

Hahahah ma mõtlesin, et ma olen ainus, kes arvab kohe, et ausustesti tehakse ja filmitakse 😂 või et inimesed ju kõik vaatavad, kuidas ma siis enda tasku suskan.. alati tasub aus olla, esiteks kõik tuleb alati vàlja ja teiseks ausus tuleb alati ringiga tagasi, ise teed head, siis saad ka head.

Vasta Inimene 27. jaanuar 2024 at 15:10

Minu esimese klassi lapse rahakott pandi pihta koolimajas, hiljem leidsime paar kaarti koolimaja ümbert maast aga olulised asjad olid kõik lännu – ID kaart, puudekaart, rahakaart. Persevestid. Perekoolist sain pärast veel sõimata, et õpeta laps paremini oma asju hoidma ja ema tegemata töö. See oli aastaid tagasi, ikka ajab vihale.
    Ise organiseerin alati leitud dokumendid nii või teisiti omanikuni tagasi.

Vasta Liisi 27. jaanuar 2024 at 10:45

Mul alatihti midagi kadunud, hetkel on pin-kalkulaator eitea kus🤣
    Aga hajameelsuse tipptase on ikka see, kui sularaha automaadis käisin siin ükspäev, soomes on nii, et kaardi saad ennem tagasi kui raha, võtsin suures õhinas kaardi välja ja hakkasin minema jalutama, kui 5m pärast tuli meelde, et krt raha kus on🤣 see siis ootas mind rõõmsalt seal, hea, et tagasi jõudisn, muidu oleks vist ilma ka olnud.🤦🏼‍♀️

Vasta Rs 29. jaanuar 2024 at 19:38

Hea, et jõudsid. Muidu automaat neelab raha tagasi. Arvele tagasi jõuab 3-5 päeva pärast, muidugi kui enne ära ei roti

Vasta Kadri 27. jaanuar 2024 at 01:08

Olen rahakoti leidnud ja omanikule tagastanud, siis saanud sõimata, et miks ainult dokumendid sees. 😀

Vasta Evalyna 1. veebruar 2024 at 16:04

Olen ka sõimata saanud samal põhjusel

Vasta Tiina 27. jaanuar 2024 at 01:01

Viimati kaotasin paarkuud tagasi lennujaamas teel turvakontrollist lennuväravateni ära oma ID kaardi , sa ei taha teada, kui palju närveldamist otsimist, koti tühjaks ladumist ja NJETU , mida pole seda pole. Mul on küll kombeks reisile võtta ka pass, just sellisteks juhtumiks aga IIAL varem pole seda vaja läinud. Seekord läksin pardale siis passiga. Otsimise lugu ise oli pikem ja sellega sai kogu turvakontrolli meekond vaeva näha.
    Kogu lugu lõppes, aga sellega, et miskil hetkel olles lennukis, libistasin peale söömist salati lusika külge mööda kotti ja sõrmede alla jäi miski kõva ja kandiline-kadunud ID kaart muidugi. Mu kotil oli “salatasku” voodris. Vooder ise aga väga kirju lilleline, mis tõttu ei mina, ega ükski teine reisikaaslane seda ei märganud, kui nad mind aidata püüdsid. Millal ja kuidas ta sinna sai ei tea ma tänaseni.

Vasta Päike 26. jaanuar 2024 at 21:39

Ma kaotasin eelmine suvi esimest korda oma koduvõtmed, tulin lapsega just ilusal suveõhtul koju ja no mida pole olid võtmed nii ma seal istusin põrandal nagu üks suur sitahunnik ja olin meleeheitel juba, käekott tagurpidi keeratud, tampoonid ja muu jama põrandal laiali mida ühe naise käekotist leida võib, nuuksusin kuni naabrimees kuulis mu appikarjeid ja ronis mööda seina 2 korruse rõduuksest sisse, joppas et olin selle lahti jätnud 😂 siiani ei tea kus need võtmed kadusid krt.

Vasta Elise 26. jaanuar 2024 at 20:41

Ma kaotasin oma kaarditasku koos kõikide kliendikaartide ja id-kaardi ja lubadega ca 11 a tagasi, tulin taksoga koju ja maksin arve ning sealt edasi oli see kadunud. Otsisin igalt poolt ja tulutult. Ma elasin pm politseijaoskonna vastas ja ka sinna kirjutasin avalduse ning kãisin kohal ning midagi 🙁 sama veidralt läks ka telefon, aga selle vist pani keegi mult taskust pihta samas kandis. Seega tol korral jäin kõigest ilma. Ja pidin paari nädala pärast minema libedasõidule, aga dokumenti pold, hea, et passki oli veel olemas. Seega sain passiga asjad aetud ja uued load ning hunnik uusi kliendikaarte kui ka ID-kaardi tehtud.
    Teine kord ca 7a tagasi kukkus mu maja taga maha kaarditasku, kuid kui otsima läksin seda ei olnud. Ja mõned päevad hiljem helistati politseist ja öeldi, et see nende käes on, et inimene leidis ja andis neile, kuid kuna oli kolmanda isiku käes, siis ID-kaardi nad hävitasid ning pidin ikma uue tegema 🙄
    Ja eelmisel aastal kaotas mu mees rahakoti ning jalutasime kogu trajektoori läbi, kus me käisime eelmisel päeval ja ei midagi, keegi midagi ei teadnud. Ca 4 päeva hiljem selgus, et ta oli selle tööl ühte tööruumi maha pillanud, seega õnneks oli sellega korras 🙂

Vasta Liis 26. jaanuar 2024 at 20:10

Vana-aastaõhtul peale kümblustünnist välja tulemist, võtsin käe pealt ära kella. Otsisin seda kella 4 päeva, enne kui uue ostsin. Kadunud on see tänaseni ja telefon näitab, et see on kodus🤷‍♀️ Isegi prügikasti sorteerisin läbi🙈 no mittee kusagil!

Vasta väike Myy 30. jaanuar 2024 at 12:33

tead mul oli telefon kadunud terve aasta ja olin 100% kindel, et ei ole varastatud, ega jätnud ei tea kuhu ja et ta peab mu töö juure olema ja väga lähedal mu lauale , sest just selle taga istudes ta äkki haihtus.Telefon oli enne oma viimase surina teinud ja tühjaks saanud. Ma liigutasin lausa mööblit, sorasin läbi kõik kohad ka prügikasti ja terve toa , ikka no netu. Ma ei teagi mitmendal päeval otsimise lõpetasin ja lõpuks uue telo ostsin.
      Siis ühel päeval tühje ripp- kaanesid vanas registraatorikastist ära pannes, leian selle vahelt kadunukese. Vana ja katkine registraatorikast oli laua all taga seina ääres ja üks osa täidetud ebavajalike kaantega, kuidas ta ümbernurga sinna vupsas ajalugu vaikib. Muidugi olin vaadanud ka kasti aga neid tühje kaanesid küll ei taibanud avada, no see oleks väga ebaloogiline mõte olnud aga näe loogika siin ei kehtinud.

Vasta väike Myy 30. jaanuar 2024 at 12:34

Vasta Gerly 26. jaanuar 2024 at 20:04

Ma paar nädalat tagasi viskasin oma rahakoti (ilmselt) koos poekotiga prügisse 🥲🥲 i feel u

Vasta lllllll 26. jaanuar 2024 at 19:56

Tänu ATH-le olen elus kaotanud lugematul hulgal telefone, rahakotte, võtmeid, koolikotte… põhikooliaja suurim saavutus oli teel koolist koju kaotada ära oma uisud – kohe kuidagi ei tulnud meelde, kuhu need saada võisid. Praeguseks olen jõudnud sinnani, et rahakotti enam ei oma. Maksan käekellaga ja ID kaarti hoian telefonikorpuse vahel. Käin ainult Prismas ja Selveris, sest seal on kliendikaardid kas ID kaardil või telefoniäpis. Mõned aastad olen suutnud hoiduda isegi telefoni kaotamisest, seega big win!
    Vastuseks küsimusele – muidugi viiksin kellegi leitud rahakoti tagasi. Probleem on see, et ilmselt võiksin ma iga päev üle 27 rahakoti kõndida ilma, et ma neid tähele paneksin. Väga loodan, et su nimel keegi juba prostitusiooniäri alustamiseks SMS laenu pole võtnud!

Vasta MK 26. jaanuar 2024 at 18:31

Mul kukkus täna hommikul maja ees auto kõrvale kalipso kinnas, kuna kui ujuma läksin seda ei olnud kotis. Ja kui tagasi jõudsin maja ette ilmselgelt seda ei olnud. Ma ei saa aru neist inimestest, on kindlasti õnnelik oma ühe kindaga nüüd. Oleks võinud trepi äärele vms pannagi siis.

Vasta väike Myy 30. jaanuar 2024 at 12:38

ehh, kui nägid et kukkus auto kõrvale, miks siis üles ei korjanud.
      Kui aga ei näinud kukkumist siis kuidas tead et ta just auto kõrvale kukkus?

Vasta Jane 26. jaanuar 2024 at 18:13

Partnerkaardil ja rimil on äpp ka olemas millega on palju lihtsam + saad kasutada ka puldina ja ei pea kahte lisa kaarti kaasas kandma 🙂

Vasta M 26. jaanuar 2024 at 18:04

Võin lohutuseks öelda, et hammas ei lahustu coca sees ära 🙂 Proovisin, 3 nädalat hoidsin ja oli lihtsalt pruunikas.

Vasta Tume 26. jaanuar 2024 at 17:56

Suurim kaotus on pass.. kuni leidmiseni. Olin aussist philipiinidele minemas (24h magamata kuna jäin ühest lennust maha). Saabusin Manilasse ja seal tabas paanika- passi poleeee!! Nutsin seal nagu segane ja kujutasin ette tsenaariumeid kus ma Manilas lõpetada võin.. lennukis oli 1h läbiotsimine- ei midagi. Läksin siis mingit ajutist passi vormistama 3h hiljem kuskil tolli tagaruumides (läbi otsiti ka, et narkomuul poleks). Täitsin pabereid ja siis läbi pisarate lihtsalt hakkasin naerma nagu vaimuhaige ja tõmbasin passi käekoti küljetaskust välja… tänasin neid viisakalt ja tegelesin edasi järgmiste probleemidega- leida uued lennud sinna saarele kus vaja oli minna. 3 päeva läbi müüdud kõik, ka praamod- persse. Leidsin siis connectin flighti ja kutsusin takso, et peale 8h siplemist lennukisse saada ja vahepeatuses 6h magada lõpuks… aga unustasin oma terve koti taksosse… taksojuht ajas mind mööda lennujaama taga aga lõpuks sai mu kätte :). Tagasi lend kogemata võtsin tramadoli liiga palju kuna ma küsisin kõige tugevamat valuvaigistit ja nägin peal 50mg ja lahmasin 250mg sisse kuna ibukas ka juu 200 ok võtta🥲. Selline ila tilkus ja kõnevõimetu oli olla. Seega ma usun, et see rahakot üsna OK saavutus reisil.

Vasta Mrs 26. jaanuar 2024 at 17:36

Kaotamine on ATHkatel tavaline asi. Ma ise kaotan asju vähe, aga mul on ka igal asjal oma kindel koht. Rahakott peab olema alati ühe ja sama koha peal kodus. Võtmetel on Airtagid küljes jne.

Vasta Sandra 26. jaanuar 2024 at 17:22

Mina suutsin visata suht uue IDkaardi prügikasti. Tegin koolitöid ja millegi jaoks oli seda vaja ja pärast koos paberimajandusega prügikasti..Esialgu otsisin nagu loll seda taga ja süüdistasin kassi, lõpuks sain aru, et ise olin loll..😀

Vasta Mallu 26. jaanuar 2024 at 17:31

hahaha apppi 😀

Vasta RK 26. jaanuar 2024 at 16:57

Mina olen rahakotte korduvalt leidnud, ALATI inimesele ise tagastanud või andnud usaldusväärsesse kohta, kuskohast inimene selle kätte saaks. Suurim leid oli rahakott koos yhe bussijuhi KUUPALGAGA- vot selle inimese tänulik nägu ja rõõmupisarad ei unune vist kyll iial 🥹
    Ise ei teagi, pole vist kaotanud või lihtsalt ei mäleta… lapsed on kaotanud pangakaarte, vahel oleme saanud tagasi, aga vahel ka mitte. Aaa, minul ka yhe korra yks meesterahvas jooksnud järele, et unustasin kaardi pangaautomaati- hüüdis veel “proua, proua…” ma vahin tuima näoga teisele poole, sest no ma pole miski proua 😂😂 35 liiga noor selleks 😂😂🙈🙈

Vasta Jnii 26. jaanuar 2024 at 16:54

Minul on selle jaoks olemas airtag, mis rahakotis. Kui raskusi mul selle leidmisena, siis otsin iphonega seda ja pole probleemi.
    Aga jah, teiste rahakotte ma endale ei vōta.

Vasta marju 26. jaanuar 2024 at 16:48

mina küsiksin igaksjuhuks marta käest ka üle, ehk teab midagi😄

Vasta Mallu 26. jaanuar 2024 at 17:32

marta polnud siis veel koduski, muidu oleks esimene kahtlusalune 😀

Vasta Mrs 26. jaanuar 2024 at 17:36

Tal on käsilane võibolla. Õpetas mõne kodulooma välja või midagi.

Vasta Airi 26. jaanuar 2024 at 21:21

Kaotasin ID kaardi ära. Kuna elan Soomes siis olin nii õnnetu, et pean Eesti sõitma uut tegema, otsisin igalt poolt jne. Kuna mul pass ka siis ootasin ja lootsin mingi aasta paar. Ühel hetkel müüsin diivani maha suvakale, see kirjutas paar tundi hiljem, et kui diivani tagurpidi keerasid autos siis kukkus sealt mu ID kaart välja. 🥴

Vasta Katrin Mägi 26. jaanuar 2024 at 16:32

Uue ID kaardi ja autojuhilubadega läks sul seekord nii valutult just tänu sellele, et olid just uue pildi teinud ja sõrmejäljed andnud. Kui see oleks juhtunud rohkem kui 6 pärast, oleks pidanud jälle putkasse ronima enne. Aga mul õnnestus mõned kuud tagasi koos prügikottidega ka oma käekott konteinerisse visata ja selleks ajaks, kui ma selle avastasin, olid konteinerid juba tühjendatud ja kogu mu elu sõitis kuskil prügiautos rõõmsalt ringi. RIMI, Selver, Maxima – õnneks kõik lasevad äppidega ka tuvastada. Kõige tüütum ongi ikka veel avastada, et mingi kaardiga seotud püsimakse ei ole läbi läinud .

Vasta Mallu 26. jaanuar 2024 at 16:41

Jaa, selles suhtes oli tõesti praegu hea 😀 Aga noh, tüütu ikka, kui ma tean, et KUSKIL nad on 😀

Vasta Kärt Linnamägi 26. jaanuar 2024 at 16:30

Õnneks pole ammu midagi kaotanud 🥴 ja muidugi annaksin endast kõik, et leitud rahakott inimesele tagastada, sest see uute kaartide tegemine on ju nii tüütu!