REISIMINE

ootan soovitusi

29. mai 2022

Räägin täna tüüpilise eestlase kombel ikka ilmast. Täpsemalt sellest, et vabandage, aga MIS sellega täpsemalt toimub, ah? Eelmisel aastal oli terve maikuu juba mega suvi õues. Tänavu aga vaatan ilmateadet ja mõtlen, et kas üldse tuleb päev, mil üle 20 kraadi oleks? Enam varsti ei usugi sellist asja.

Eriti hirmsaks teeb olukorra see, et eelmisel aastal lõppes suvi augustiga ära ka. Mai, juuni ja juuli olid mega soojad ja augustis hakkas juba sügis. Nii et mu suurim hirm on see, et saame juulis mingi nädala sooja ja siis on jälle see suvepull läbi ka. Ma reaalselt ei suuda elada nii, kui ma kogu aeg kuskil lõdisema pean. Miks ma sellest üldse kirjutama tulin, tuleneb ka sellest, et istun toas ja külmetan. Nii et paluks suve mulle, aitäh!

Ja see pagana ilm on mulle tekitanud sellise tunde, et tahaks reisile minna. Tegelikult tahaks ma Austraaliasse minna, aga see peaks vähemalt kahenädalane tripp olema ja nüüd ma käin tööl ja ma ei kujuta ettegi, millal ma üldse esimest korda puhkust saan, aga no one day. Hetkel tahaksin hoopis Itaaliasse minna. Seal saaks ilmselt nelja-viie päevaga ka hakkama. Kui nt reedel minna peale lühikest tööpäeva ja ala teisipäev tagasi tulla vms.

Imelik mõelda, et ma olen tegelikult päris palju reisinud, aga vot Itaaliasse ei olegi jõudnud. See on lausa naeruväärne. Ilmselt teie seast on raudselt neid, kes on Itaalias ringi trippinud, nii et ehk oskate soovitusi anda. Kuhu kanti te minna soovitaks, kus oleks hästi ilus? Ma ei tea Itaaliast midagi, seega igasugused nõuanded on oodatud. Mitte et ma nüüd kohe kuskile minema hakkaks, aga lihtsalt mõlgutan selliseid mõtteid siin. No lihtsalt vaadake seda, niiii ilus 🥲

Muidugi kui kellelgi on ideid, kus oleks veel tuus pikka nädalavahetust teha, siis jumala eest, öelge mulle. Selles suhtes, et kui vaadata Eesti spaade ja puhkemajade hindu, siis on odavam välismaale minna. Seal ei pea vähemalt hinge kinni hoidma, et kas üle 20 kraadi sooja ka on või miskit. Nii et öelge heaga, kus te viimati käisite.

Loe ka neid postitusi!

29 kommentaari

Jäta kommentaar

Vasta Eliko 6. juuni 2022 at 20:13

Me käisime mai alguses Roomas. Külastasime top vaatamisväärsusi, lisaks käisime Vatikanis ja Vatikani muuseumites. Ühe päeva võtsime Pompeii jaoks ja samuti käisime Vesuuvi tipus . Oli kaunis ja soe. Arhitektuur on imeline.

Vasta meow 2. juuni 2022 at 22:02

Ma olen täielik Itaalia fänn, lemmikriik maamunal ja ma pole just vähe reisinud.. Itaalias käinud ca 10x, juulis jälle minek. Ma ei oskagi ühte soovitust anda, sest üks kord Itaalias käia on nagunii vähe, aga et millest alustada..? Maapiirkonnad on meeletult ägedad, Veneto maakond prosecco piirkonnaga, need veinimõisad.. linnadest lemmikud Firenze ja Veneetsia, Sitsiilia on jällegi nagu teine riik ja ka super. Milaanot ei soovita, vähemalt kindlasti mitte esimeseks tripiks. Ei anna seda õiget vaibi.

Vasta Triin 30. mai 2022 at 15:37

Wizz Airil on väga mugavad ühendused Tallinnast Napolisse, Rooma ja Veneetsiasse, me maksime sõbrannagq veebruaris ja aprillis edasi-tagasi piletite eest umbes 38€. Põhja- ja Lõuna-Itaalia on päris erinevad, aga Amalfi rannikule läheks iga kell tagasi ja süüa saab mõlemal pool hästi, šopata pigem pôhja pool.
    Muljed siin: http://triinkatariina.blogspot.com/2022/02/napoli-sorrento-positano.html
    Ja siin:

Vasta Päikeseloojangukollane 30. mai 2022 at 10:54

Ma olen mõelnud, et kui saaksin praegu reisile minna, siis Portugalis ja Ungaris on veel käimata., need on Euroopa-siseselt kindlasti riigid, kuhu tahaks minna, ma arvan, et Lissabonis või Budapestis saaks veeta küll pikka nädalavahetust. Suvel oleks põnev ka hoopis põhjapoole minna, Olen jaanipäeva paiku käinud Põhja-Norras, väga põnev elamus. Fääri saartel on veel käimata, aga need ka kipitavad natuke kukla taga. Samas vajavad need reisid ilmselt veidike rohkem aega.
    Itaalias olen käinud kolm korda. Talvel käisin Napolis, mis oli üheks päevaks põnev, aga pikemalt tasuks minna Napolist väljaspoole. Veneetsias käisin halva ilmaga, mistõttu ei jätnud väga tugevat muljet. San Marino meeldis väga. Rooma oli ajalooliselt põnev. Firenze oli minu lemmiklinn, sinna läheks küll tagasi, kui oleks võimalus.

Vasta Viola 29. mai 2022 at 19:54

Oleneb kuhu Itaalias minna. Ma olen käinud nii põhja kui ka lõuna pool ja kunagi mõnda aega isegi itaalia keelt õppinud ning õppejõud rääkis, et need on tegelikult päris erinevad ja oma silm kinnitas sama. Lõuna-Itaalia on selline elavam ja rohkem Türgiliku vibe’iga, liikus on suht kohutav haha. Põhja-Itaalia on euroopalikum ja liikluskultuur veits arusaadavam. Põhja-Itaaliast soovitaks nt Como järve ümbrust, Cinque Terre ja Portofino. 😍
    Lõuna-Poolt – Pompei ja vulkaan Vesuuv oli lahe elamus. Napoli oli päris okei, aga ise olin ca nädal aega väikses linnas nimega Castellamare Di Stabia, mis oli päris armas, aga tegevust seal väga ei olnud.
    Üks mu lemmikriike on ilmselt Kreeka, no lihtsalt nii mõnus vibe kuidagi. Ateenasse pole jõudnud, aga nt Thessaloniki oli päris okei ja mõned väiksemad linnad mere ääres.

Vasta Sandra 29. mai 2022 at 16:41

Lähen juulis Ateenasse . Been there done that , aga Kreekal on nii palju avastamist. Muidugi reis on nädalane ja sõidan pealinnast kaugemale ka paariks päevaks.
    Kuid Ateenas on pikka nädalavahetust mõnus veeta . Ülihead kokteilibaarid ja mõnusate restoranidega + mere ääres megahead mereanni restod. Tohutult vaatamisväärsusi ja kõrvaltänavates megapalju ägedaid omanäolisi baare, pubisi ja söögikohti . Kesklinnast mere äärde pole ka pikk maa + mereäärne promenaad on imeline 🥰 .
    Ateenast veidi väljas on Varkiza kuurortlinn , mis on imeilus . Piisavalt lähedal pealinnale , et minna bussiga aga nii piisavalt kaugel, et saada kärast eemale .
    Ka on paaritunnise bussisõidu kaugusel imearmas Napflio linn , kus mõnus päevake veeta . Väidetavalt saab just sealt parimaid ja värskeimaid mereande.

Nüüd kirjutades ei jõua oma reisi ära oodata.

Vasta Kätlin 29. mai 2022 at 16:10

Just reedel tulime Itaalia tripilt. Nädal aega käisime ringi: Napoli, Pompeii, Sorrento, Capri, Positano. No nii-nii ilus igal pool 🙂 Ja pole see Napoli nii räpane midagi.. Pigem huvitav ja eriline 🙂 Meile igatahes väga meeldis. Nädal aega olime ja jäi väheks 😀 Palju väga häid maitseid ja ilusaid vaateid ja majutused leidsime ka väga normaalsed ja talutava hinnaga. Tahaks juba tagasi! Ja seal oli ikka täielik suvi juba. Lähme kindlasti tagasi Itaaliasse 🙂

Vasta Mariine 29. mai 2022 at 21:59

Kiidan ka Napolit ja selle lähiümbrust!

Vasta Lilit 29. mai 2022 at 23:31

Ma tänu tööle ära käinud umbes 200 linnas, aga viimane linn, mis jättis vaga sügava mulje oli Porto (Portugal siis)
      Väga omanäoline ja eriline linn, üks ilusamaid ja kompaktsemaid, seega väga mugav igale poole jala jõuda plus mega ilusad päikeseloojangud.
      Mis mulle hullult meeldis oli see, et toit oli meeletult maitsev igal pool ja väga soodne ja ka väga tervislik, mul Itaalias nt väga raske, kuna mu seedimine/kõht ei kannata neid pastasid ja pitsasid
      portugallased muide väga sõbralikud ja kõik räägivad inglise keelt. Seda si juhtu naljalt enamus Lõuna-Euroopa riikides
      Samuti Porto lähedal palju erinevaid randu ja ei ole linnale üldse kaugel. Inglese beach nt mega ilus ja kesklinnast uberiga 6EUR.
      Olime kokku 5 päeva, aga oleks tahtnud kauem olla. Ilmselt lähen tagasi, kuna Finnairiga saab ka Helsingist otselennuga ja olenevalt päevast ka hea hinnaga.

Vasta Mari 29. mai 2022 at 16:03

Ma täiega armastan Barcelonat! Seal on kõik olemas- rand, melu, kultuur. Lihtsalt megaaaa megaaa. Hispaanias meeldis veel Benalmadena, Ronda ka väga eriline ja äge koht.
    Itaalias olen käinud Garda ääres ja Veneetsias päevatripil. Üle ühe päeva seal poleks tahtnudki olla, Garda ääres niii palju ilusaid kohti. Tahaks Como ääres ka ära käia.
    Horvaatias muidugi looduse poolest võrratu ja kindlasti tahaks veel seal avastada, aga arvan, et pikaks nädalavahetuseks sinna on mõttetu minna, sest see natuke nagu narrimine 😀

Vasta Merily 29. mai 2022 at 15:38

Soovitaksin lennata Napolisse ja sealt praamiga Sorrentosse. Imeilus linnake heade restode ja kokteilibaaridega. Sorrentost edasi saab minna nt bussiga Positanosse, Amalfile ja jalutada need linnakesed ka läbi. Kindlasti võiks külastada ka Capri saart (Sorrentost 30min praamisõidu kaugusel).

Vasta K 30. mai 2022 at 09:38

Napoli lennujaamast läheb buss Sorrentosse otse, 10€. Sorrentost soovitan kindlasti paadiga minna päevatrippidele Caprile ja eraldi saab veel praamipiletid võttad Sorrento-Positano-Amalfi-Sorrento, kus mõlemas linnakeses 3h aega seigelda, mis on täitsa piisav. Sorrentosse võtaks ööbimise ja siis tiirutaks praamidega nendes linnades. Amalfi rannik on must have!

Vasta P 29. mai 2022 at 15:21

Soovitan kahekäega Horvaatiasse minna.

Vasta Krista R 29. mai 2022 at 15:17

Me käisime abikaasaga eelmine aasta augustis, mil meil oli siin mega külm ja vihmane, Maltal …. Seal oli MEGA kuum ja üli mõnus päev läbi jahil olla ja ananassi seest kokteile juua 🤩 Tavaliselt sellisel puhkusel ei käi ja see tõttu oli kuidagi eriti teistmoodi I- le pani loomulikult punkti see, et saimegi need paar päva ilma lasteta ja päris omaette olla 🥰

Vasta Laura-Liis 29. mai 2022 at 15:14

Suvel Como ääres on ideaalne!! Paar päeva ka Milanos.
    Roomas girls trip ka hea variant!

Vasta Anna 29. mai 2022 at 15:12

Käisin lapsena perega Itaalia ringreisil matkaautoga ja mulle jättis kõige kustumatuma mulje Garda järv. Rooma oli äge, Veneetsia loomulikult ka, aga Garda ääres oli kuidagi hoopis teistmoodi vibe.

Vasta Helena 29. mai 2022 at 15:08

Käisime just aprilli vaheajal roomas ja no super! Vaatasime enne majutuse bookimist youtubes videosid ja selle põhjal valimise airbnb asukoha (saime piazza del popolo kõrvale) kesklinna ja see oli parim otsus! Kindlasti tasuks otsida rõdu või terrassiga majutus, kus saab niisama veini või kohvi juua ja ilma nautida 😊 kuna roomas on enamus vaatamisväärsused just kesklinnas ja üksteisele suht lähedal, siis trippisimegi lihtsalt jala linnas ringi. Olen käinud ka Pisas, on ka tore linnake. Aga seal kõrval on Marina di Pisa veel väiksem linnake, aga saab randa ja ujuma minna. Milanos sai kunagi veedetud 2 päeva, aga see ei olnud väga turistikas reis. Hetkel just mõlgutame mõtteid, kas minna sügisel Napolisse või mitte. Väga tahaks Capri saarele, pompeisse ja positanosse minna, aga vb see piirkond vajab rohkem aega, kui pikk nv. Itaalia on mu kõige lemmikum maa, kuhu reisida 🥰

Vasta Liisu 29. mai 2022 at 15:07

Kas ongi nii et ilma sinu tellija olemata saab ka lugeda postitusi, mis ei ole reklaam? Ma ei saa enam aru mis mõte oli tellijaks hakata 😀

• Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2022 at 15:13

Kaks postitust on viimase nädala jooksul olnud tasuta, kõik teised tasulised ju

Vasta Ave 29. mai 2022 at 15:06

Tulin just Napoli-Pompei-Sorrento tripilt, ilm enamus aega varjus 27+. Rooma ja Napoli on meie mõistes väga räpased, aga väiksemad kohad tõesti külastamist väärt 🙂 Käidud sai samuti wizzairiga

Vasta Tibu0 29. mai 2022 at 15:05

Napolis just käisime mehega kahekesi. Igatahes soovitan!

Vasta Sirly 29. mai 2022 at 15:01

Reisil käisin viimati 2005 aasta paiku enne lapsi . Seega jahhh. Pulmareis pidi olema Horvaatiasse, ootasin pikisilmi pool aastat ja siis tuli Koroona. Kõik tühistati.

Vasta Triinu 30. mai 2022 at 00:31

Sorrento, Posutano, Capri kindlasti!

Vasta Heleri 29. mai 2022 at 14:44

Ei olegi kunagi kuskil tripil käinud, isegi pealinnas käisin viimati 8a tagasi. Forever maakas

Vasta Kris 29. mai 2022 at 14:39

Ma just sõbrannaga tulin Roomast olime läksime laupäeva õhtul ja neljapäeva õhtul tulime tagasi. Ilm on seal praegu ülihea 30 kraadi, mis ei ole tavapärane nii vara suvel aga no siinsele kaamosele mõnus vaheldus

Vasta Kati 29. mai 2022 at 14:22

Me lähme just jaanipäevaks Rooma! Kolmap minek ja teisipäeval tagasi, võtsin ainult 2 puhkepäeva, aga saab peaaegu nädala seal olla. Kuna lähme lastega võtsime ööbimise Roomast välja, villa +bassein! Olen käinud ka Milaanos ja Veneetsias, mõlemad meeldisid, aga need linnatripid pigem ilma lasteta 😉

Vasta Kristin 29. mai 2022 at 14:21

Tehke girls weekend Roomas. Sounds perfect to me! 😉
    Wizz Air’iga pidevalt odavad piletid Itaaliasse (Rooma, Milaano, Veneetsia)

• Mallu
      Vasta Mallu 29. mai 2022 at 14:32

Aa naiss, ma ei olnudk Wizz Air’i lehele vaadanud, seal tõesti ülihead hinnad!

Vasta Krista 29. mai 2022 at 14:36

Ma just täna tulin Veneetsia Milaano tripilt – neljap-pühap. Ülimõnus. Veneetsia on imeline.