NALJAKAS PILDID Uncategorized

mõtteid internetist

2. juuni 2016

Mul on juba pikemat aega selline komme, et õhtul voodisse minnes lobiseme natukene Kardoga ja siis scrollin mina 9gagi. Mina ei tea isegi miks, aga no selline harjumus on külge jäänud ja aeg-ajalt teen mõnest pildist screenshoti, et siis… ma ei teagi, miks ma neid teen, või mis plaanid mul nende piltidega hiljemaks on… Täna mõtlesin siis teilegi neid vähemalt jagada ja paar sõna iga pildi kohta rääkida.

13334662_10154230730849911_1929142992_o

Ma arvan, et ma olen selle pildi teinud lihtsalt selle jaoks, et mul oleks meeles seda filmi vaadata. Ma tean, et need on alati nii jubedad ja siis ma vihkan ennast, et ma ei suuda maailma muuta ja noh, olgem ausad, ennast muuta. Aga no vaadata võib, äkki saan targemaks, võiiiii siis nutan mitu tundi jutti. On keegi seda vaadanud?

13324415_10154230731539911_1137118176_o

Just! Mul on sama asi, et ma ei ole vegan, aga ma SAAN ARU, miks inimesed seda on. See on ju kohutav, mis toimub tapamajades ja veel kohutavam on kahjuks see, kuidas need loomad enne surma elama peavad. Nii haige, et ma TEAN seda ja ikka rahumeeli poes kanakoivad või sealiha korvi panen…

13323965_10154230731599911_463015092_o

No just! Kust tõmmata see joon? Mul on ju isegi siga olnud ja Milvarit ma küll poleks maha koksanud ja ära söönud, miks siis tema sugulasi? Üldse võiks mul olla mune mitte loomi süüa, aga ma ei teagi, mis mind tagasi hoiab. Kardan, et ei oska midagi siis süüa? Mind ootab tegelt postkontoris Sandra Vungi uus raamat, eks näis, mis häid taimetoiduretsepte ma sealt leian 🙂

13324311_10154230730749911_1989548338_o

Haha, ma olen seda juba nii ammu mõelnud, et kas kulturistid ise ka aru saavad, et nad välja nagu voldilised kakajunnid, mis on steroide täis topitud. Sorri kulturistid, aga see on kahjuks paratamatus, ise te punnite ennast täis musklit ja siis värvite ennast tumepruuniks. Saiake on veel kena võrdlus 😀
13340362_10154230730744911_1951391685_o

Haha, ma isegi ei tea, miks ma selle salvestasin. Ju siis ma leidsin keset ööd, et see on naljakas. Mitte, et üldse kellelgi karu seinal olema peaks, aga mulle meenub, et meil kodus oli kunagi metsseast vaip esikus. See oli nii kõvade harjastega ja torkis täiega, lisaks haises imelikult, aga seda jubedust hoiti seal päris kaua.
13383360_10154230730699911_281829148_o

Ma vist tundsin, et see on kasulik nipp. Polnud enne sellist trikki proovinudki, on teist ehk keegi katsetanud? Kui järgmine kord turule lähen, siis proovin. Lahus peab vist üsna lahja olema, muidu pärast hea mari lõhnab või maitseb nagu äädikas.
13340844_10154230730659911_1012136587_o

Haha, ma seda pilti vaadates mõtlesin seda, et inimesed võiksid rohkem keskenduda sellele, et üldiselt inimesed ei tea, kui palju sa oled oma elus valesid otsuseid teinud või vigu teinud. V.a mina. Siiamaani leidub neid, kes mind vihkavad, sest “ta ju mõnitas neid emasid!” kolm aastat tagasi ja muud sellist 😀 Seega, kui sa ei ole just blogija, kes kõik oma vead netti kirja pannud on, siis tsilli 😀

13321156_10154230729864911_1632422687_o

Ma olen ühes grupichatis, kus korraldame ühte üritust. APPPIII!!!!!!! Polegi muud öelda, kui et proovige ise 15ne naisega midagi üksmeelselt kokku leppida või läbi rääkida. Not possible!

13324452_10154230729714911_633978987_o

Just nii :D! Kuigi ma olen täheldanud naljakat tendentsi, et rasedad ise ütlevad täpselt, et mitu korda nad fucked olid. Viimasel ajal olen mitu korda kuulnud seda, me seksisime vaid ühe korra ja pauhhhh! No siis nende puhul on teada, muidu on see jah selline kahe otsaga asi.

13383380_10154230739279911_1247036852_o

Haha, minu meelest üldse nett on täis neid imelikke “lausega” pilte, nagu see ülemine. No ma ka ei tea, mis sorti vaimne viga sul olema peaks, kui sa kõige üle pidevalt naeraks nagu poolearuline 😀13351149_10154230737949911_2133775646_o

Ma olen see emasipelgas siis 😀13334675_10154230737779911_314732194_o

Appi. Homme ongi palgapäev! Eiiiii…Maksan oma arved ära ja nagu niuhti on ta jälle läinud. Ma teen praegu isikliku prognoosi, et palk on otsas näiteeeks….10daks 😀 Eks ma siis annan teada, kas läks täppi. Ok, tegelt ei anna ka, muidu ma jätan endast ikka majanduslikult väga kehvasti planeeriva inimese mulje (mida ma ka olen).
13313662_10154230733144911_1368703001_o

No lihtsalt naljakas. Vaadake ometi neid kitsesid 😀13334774_10154230733009911_477451354_o

Appi, ma pole kunagi sellele nii mõelnud, aga tõsi ta on. Ps! Meil on ülehomme pulmaastapäev, jeee! 😀

Loe ka neid postitusi!

37 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Helena 3. juuni 2016 at 13:05

    veganluse kohta- inimene on aegade algusest saati olnud kiskja, täpsemalt kõige sööja, nagu näiteks karu. karu sööb nii kuis
    juhtub, marju, mett, juurikaid, võimalusel ka liha. meie aju hakkaski suures osas arenema tänu sellele, et oli vaja kuidagi küttida
    ja selleks tööriistu leiutada. liha on inimesele asendamatu, vabandage väga, aga nii see on. looduslik valik toimib ju ka
    loomariigis, üks sööb teist. mina näiteks end lehmaga ei võrdleks, kes ainult rohtu närib päevast päeva. jah veganid proovivad
    asendada liha igasuguste tofude ja mille kõigega veel, aga juba see, et inimene peab NII PALJU pingutama, et mitte liha süüa ja
    selletõttu erinevate ainete defitsiiti saada, siis see on loogiline, et inimene on mõeldud olema lihasööja (kõigesööja). olen
    sinuga nõus, see on tõesti rõve ja räme kuidas loomi koheldakse, kaasaarvatud ka piima- ja munatööstuses. ärge nüüd arvake,
    et ma olen südametu idioot kes ei tunne kaasa neile loomakestele, vastupidi, ma olen ilmselt üks kõige empaatilisemaid inimesi
    üldse ja ma armastan kõiki loomi, kuid ma olen samas ka realist ja usun loodusliku valikusse. selleks ongi palju targem valik
    eelistada mahetoodangut, saad olla kindel, et lihas pole naishormoone ja mida kõike veel. sama piima ja munadega. maksad
    rohkem, aga tead, et oled õiglase otsuse teinud. see on kõigest minu arvamus. igal inimesel on õigus teha enda eest otsuseid, ja
    ma tegelikult olen õnnelik, sest veganitest on tõesti kasu, tänu neile süüakse piinatud loomade liha vähem.

    • Avatar
      Vasta kaisa 3. juuni 2016 at 16:30

      kui inimene teeks kõike seda, mida ”aegade algusest” saadik on tehtud, siis oleks ju väga halvasti. miks siis peaks liha sööma,
      kui saab ka ilma? ausalt, see kommentaar on nii vastuoluline, ei saa olla ”üks empaatilisemaid inimesi üldse”, aga samal ajal
      rõõmsalt uskuda, et loomi on vaja ära kasutada ja see on mingilgi viisil seotud loodusliku valikuga. palun, mine püüa ise omale
      sööki ja siis räägime edasi. mahetoodang ei ole mingi õnnelike loomade toodang, nad kasvavad samamoodi õudsates
      tingimustes ja tapetakse samamoodi, lihtsalt nende toit on mahe. piim on hormoone täis, sest see on vajalik vasika
      kasvatamiseks, kes lehmalt pärast sündi lihtsalt julmalt ära võetakse. kõigesööja peab samamoodi veidikene oma toidulauda
      vaatama, et saada kätte kõik eluks vajalikud ained, ainult lihast ju kõike ei saa. ma ei taha üldse pahasena kõlada, aga see on nii
      tüüpiline jutt, et oi ma olen nii empaatiline ja armastan täiega loomi, aga liha söön, sest nii on ju aegade algusest tehtud ja lõvid
      ja karud ju samamoodi jne. see on lihtsalt enese petmine. sa toetad tööstust, mis kasutab julmalt ära loomi, tapab neid,
      väärkohtleb neid, võtab neid ära nende lapsed, piinab neid jne. see on tõde. aga saan aru, miks inimesed üritavad oma teguviisi
      kuidagi õigustada, lihtsalt need õigustused on ammu ümber lükatud ja tunduvad tänapäeval pehmelt öeldes rumalad. ütle siis
      kohe, et jah, söön liha, sest mulle maitseb ja ma ei oska kuidagi muudmoodi, sest olen eluaeg nii elanud ja mind ei huvita ka see,
      et saaks kuidagi teistmoodi.

      • Avatar
        Vasta Birgita 3. juuni 2016 at 17:55

        +1
        Kui lihast ei suuda loobuda, siis nii ütlegi, ara aja
        mingit jama

        • Avatar
          Vasta Leevi 3. juuni 2016 at 18:17

          +1

      • Avatar
        Vasta Lotte 4. juuni 2016 at 10:07

        Mulle nii “meeldivad” inimesed, kes ei ole
        tänapäevase EU nõuetele vastava
        loomakasvatusega kursis. Olen erialalt
        loomakasvataja ja see jutt on lihtsalt nii
        mööda. Kui paljud on üldse käinud
        farmides? Sigalates? Kanalates? Kas te
        teate, mille pärast tegelikult
        vastsündinud vasikad lehmade juurest
        ära võetakse?
        Palun inimesed, ärge rääkige asjadest,
        millest te ei tea ja ainult telekast näete. Ei
        ole mina oma farmis töötatud aastate
        jooksul näinud seda, et loomi piinatakse.
        Just otsevastupidi. Mõeldakse välja uusi
        mooduseid ja ehitisi loomade heaolu
        parandamiseks. Ja lehma lüpsmine ei ole
        tema piinamine ? kui ise imetavad emad
        olete olnud, siis peaks teadma seda
        tunnet, kui rinnad on nagu õhupallid ja
        valusad. Lehmadel on sama teema.

        Mina saan aru veganlusest kui ühest
        linnainimeste moest. Pole mina näinud
        ühtegi maal elavat ja maa eluga kursis
        olevat veganit. Jah muidugi kõik tarbivad
        ka väga palju taimset toitu, aga keegi ei
        loobu loomsest kuna “loomi ju nii
        kohutavalt piinatakse”.

        • Avatar
          Vasta kaisa 4. juuni 2016 at 14:13

          tõenäoliselt ei ole hoopis sina aru saanud, miks veganid on sellise tee valinud. jah, mõtleme välja, kuidas loomadel
          on hullult hea olla, et neid siis hiljem söögiks tappa. jah, lüpsame lehmi, sest muidu on neil jube vastik olla, aga miks
          on vastik? sest oleme lehmad aretanud selliseks, et nad toodavad liiga palju piima. jah, ütleme, et teeme lammastele
          hästi suure teene, et nende kasuka maha ajame, aga miks peame ajama? sest oleme lambad aretanud selliseks, et
          nad oma karva kätte ära lämbuvad. jah, kasvatame emised nii suureks, et nad liikudagi ei saa ja lõpuks tapame nad
          ära. kogu see tööstus on ju vale. kasvatada loomi selleks, et neilt midagi saada ja neid tarbida. võime endale ette
          kujutada, et teeme lehmadele teene, et neid lüpsame, aga me ise oleme lehmad sellisesse positsiooni pannud.
          farmiloomad sünnivad siia ellu selleks, et me neid ”inimlikul viisil” tappa saaksime (kui irooniline, äkki on olemas ka
          võimalus inimlikult vägistada kedagi?). palju sa veganeid üldse tead, et nii suure suuga räägid, et ükski neist ei ole
          kursis, kuidas loomi kasvatatakse? tavaliselt räägivad alati maal kasvanud inimesed sellest, et oi, aga ma ju lapsena
          nägin, kuidas loomade eest hoolitsetakse (aga pärast ikkagi ära tapeti, sest noh.. süüa on ju vaja) ja EL regulatsiooni
          ju ütlevad, et me peame nendega hästi käituma. vabandage, aga isased tibud visatakse pärast sündi elusalt
          masinasse, mis nad ära purustavad. et sigu tapamajja saada, neid põhimõtteliselt pekstakse tagant, sest keegi ju ei
          lähe vabatahtlikult tapale. vasikad võetakse jõuga ära, sest lehm on ka loom ja tal tekib ka lapsega oma side. üks siga
          jääb haigeks ja selle tõttu gaasitatakse ära sadu sigu ja kellegi silm ka ei pilgu. loomad TAPETAKSE ÄRA ja pakitakse
          ilusatesse pakenditesse, mis võimalult vähe meenutaksid, milline see seakülg või ribi enne välja nägi, et inimesed
          saaksid minna rõõmsalt poodi ja ennast täielikult eemaldada sellest süsteemist. mis kuradi loomade heaolust me
          räägime?

          • Avatar
            Lotte 5. juuni 2016 at 10:48

            Kui olla nii aretuse vastane, siis
            peaks üldse kõik nälgima või
            kive sööma. Taimi aretatakse
            samamoodi.
            Ok, kui kogu maailma rahvastik
            hakkaks tarvitama ainult
            taimset toitu, siis palun ütle
            mulle, kus seda kasvatakse?
            Kuul? Maailmas on 7miljardit
            inimest. Kui palju on meil
            maismaad, kus saab üldse
            midagi kasvatada? Mis teeme,
            raiume metsad maha ja
            paneme aga kartuli maha.
            Metsloomad käigu kuradile.
            Põllumaad saab kasutada
            umbes järjest 5a, peale seda
            peab see minema vähemalt
            aastaks/kaheks sööti. Inimesed
            tahavad, et kõik oleks mahe.
            Keemilisi väetiseid ei kasuta,
            saagikus madal. Enamus
            maailma rahvastikust sureb
            lihtsalt nälga. Kaasa arvatud
            lapsed. Aga see on ju
            normaalne. Bioväetisi enam
            pole mida kasutada, rikkad
            saavad endale kapsast ja
            porgantit lubada, teised närigi
            muru või surgu maha. See in
            jumala normaalne. Kasutame
            keemisi väetisi, kurname
            põllud ära, hävitame sealse
            mikrofloora, aga vähemalt ei
            piina loomi.
            Ega loomi kasvatades ei
            tehtagi muud kui ainult
            pekstakse neid ja surutakse
            väikestesse puuridesse.
            Seda ka ikka teate kuidas
            aretatakse neid moekoeri? Aga
            ikka on ju moekas endale osta
            loom, kes õrna külmaga maha
            sureb. Aga see on ka
            normaalne.
            Aga vat, endiselt ainult
            farmides piinatakse loomi.
            Inimesed tahavad linna kolida.
            Võtame metsad maha. Pohhui
            need lendoravad. Otsigu uus
            kodu endale või surgu maha.
            Meie ju tahame endale ilusat
            valge aiaga maja. Kuradile
            need siilid või mutid. Meie
            tahame endale basseini.
            Aga ainult piitsutame loomi ja
            pigistame nad piimast tühjaks.

          • Avatar
            kaisa 5. juuni 2016 at 11:40

            ma millegipärast ei saa lotte viimasele kommentaarile vastata, nii et vastan enda kommentaarile.
            veganid on vastu ka loomade aretamisele, ma ei saa aru, miks sa selle üldse jutuks tõid. sa räägid, et kui kõik
            hakkaksid taimi sööma, siis meil poleks neid enam kuskil kasvatada. oled sa kursis, kui palju sööb üks lehm? kus
            sinu arvates temale toitu kasvatatakse? vihmametsasid raiutakse maha selleks, et saada põllumaad, et
            kasvatada taimi loomadele, kelle inimesed ära söövad. kas ei tundu natuke veider? selle asemel, et taimed otse
            inimestele anda (kes söövad ju ilmselgelt palju vähem kui suured loomad), on meil vahelüli näol miljoneid ja
            miljoneid loomi, kes tahavad ka süüa. inimesed tapavad üle maailma 56 miljardit looma aastas (!!!!!), aga järsku
            ei saaks me 7 miljardi inimese toitmisega hakkama? juba ammu on selgeks tehtud, et kui loomade söögiks
            kasvatamine ära lõpetada, saaks kasutada kõike seda maad inimeste toimiseks ja näljahäda kaoks. miks seda ei
            tehta? sest inimesed ei suuda lihast loobuda, sest ärimehed tahavad raha. aga see pole enam ammu
            jätkusuutlik ja kõik on sellest aru saanud, aga pushivad sama vana joru ikkagi edasi.

      • Avatar
        Vasta liis 12. juuni 2016 at 21:37

        Tere, Kaisa. Tahtsin sulle ütelda, et mahepõllumajanduslikult kasvatatud loomad ei kasva üldse sellistes tingimustes nagu
        suurfarmides ja mujal. Õudsatest tingimustest on asi kaugel. Kui ostad liha paberitega mahetootjalt, võid kindel olla, et
        loom on kasvatatud naturaalse ja puhta toiduga ja loomadel peab! olema jalutusala piisavalt suur ning selleks on ette
        nähtud lausa mõõtmed erinevate loomade kohta. Kui loomakasvataja tingimused ja võimalused ei ole vastavad, siis
        lihtsalt mahetoodangu müümise õigust ja paberit ei anta.

        Üldiselt me ei teagi täpselt kas inimene on taimetoitlane või segatoiduline, erinevad uuringud näitavad nii üht kui teist ja
        võta nüüd sabast kinni kellel on õigus. Ma saan aru, et sul on loomadest kahju, aga segatoidulisi inimesi nüüd otseselt
        maha teha on ka inetu.

    • Avatar
      Vasta Birx 3. juuni 2016 at 20:46

      Oi bljää 😀 Kõik need alakommijad siin, kas te olete idioodid või te mängite idiooti?? Saage ometi aru, see on TOIDUAHEL!
      Loomad kes on taimetoidulised, nende organism on ehitatud teistmoodi et nad suudaksid taimetoidust saada kätte kõik
      vajalikud ained, jänesed söövad oma pabulaid et sisse söödud toit veel korraks läbi töödelda ja omastada need ained, lehmal on
      neli nagu mis samamoodi töötleb selle muru teistmoodi läbi. Loomset valku ei asenda inimesele mitte miski. See taimetoitlus
      on nagu nagu mingi omaette sekt juba, ok ma jätan praegu välja tänapäevase liha kahjulikkuse igasuguste ainete näol mida liha
      sees on(hormoonid jne) ja üldse kogu see lihatööstus oma julmusega, pole paha kui inimesed sööksid tõepoolest vähem liha,
      aga muuta inimene täielikult taimetoiduliseks, see on jaburus. Minge muutke looduses lihasööjad loomad siis ka muru
      näksijateks ja ma tahaks näha kuidas taimetoitlased oma koerale ja kassile taimi söödavad. Ma olen ka suur
      loomaarmastaja(kuigi mõnel on seda niiii raske uskuda eks, appikene ma söön ju liha) ja ma loomulikult mulle ka maitseb liha.
      Oma jänest ma muidugi ahjus ette ei kujutaks.

      • Avatar
        Vasta kaisa 3. juuni 2016 at 20:55

        palun näita mulle mingit tõsiseltvõetavat
        uuringut, mis ütleb, et inimene ilma loomse
        valguta ei saa elada. nt who on öelnud, et
        veganlus sobib kõigile inimestele. kas me ei
        peaks niivõrd suurt organisatsiooni uskuma?

        • Avatar
          Vasta Puuoks 7. juuni 2016 at 14:33

          Kõike mida loed ei tasugi uskuda

    • Avatar
      Vasta Kaisa 8. juuni 2016 at 22:23

      Inimesed on ainukesed olendid, kes liha ei söö toorelt, sest me ei ole kiskjad ja me ei ole loodud liha sööma. Me praeme ja
      küpsetame liha ja maitsestame neid erinevate maitseainetega, kellelegi ei maitse maitsestamata liha, aga juurviljad on küll ka
      soolata väga maitsvad. Kui sa ise ei suuda tappa looma, siis miks sa lased teha seda teistel enda jaoks. Ja inimese aju hakkas
      arenema, sest üleüldse hakati asju kuumutama, liha ei puutu üldse asjasse. Ja varem ei olnud selliseid võimalusi nagu praegu.
      Sa saad kõike asendada taimsega. Mõtle, sa saad süüa samamoodi lihamaitselisi küpsetisi ja juustu ja jogurteid, ilma, et
      loomadele oleks liiga tehtud. Me ei ole kiskjad, me ei vaja liha. Sa oled lihtsalt enda mugavustes kinni ja ei ole vaja ajada seda
      selle kaela, et see on ajast aega nii olnud. Aga võta end kokku ja tee see samm ja muuda maailma paremaks, mitte ära räägi, et
      sa saad kõigest aru ja väidad, et oled kõige empaatilised inimene üldse ja armastad kõiki loomi. See ei ole armastus, kui sa
      maksad selle eest, et talle liiga tehakse ja hiljem pistad ta veel nahka ka. Ma loodan, et see pani sind mõtlema.

  • Avatar
    Vasta Mia 3. juuni 2016 at 08:59

    Ma selle aasta alguses hakkasin Vungi retsepte katsetama ja super head on 😀 Ma vaatan neid sealt taimetoit.ee lehelt ja tahaks
    tema uue raamatu ka osta. Siiamaani teen tema toite ja ka pere on maitsnud ja kiitnud 🙂 Ainult isa keeldub maitsmast seda
    ‘maltsa’ (no tal mingid omad tõekspidamised) 😀
    Mulle meeldib tema retseptide juures see, et need on väga lihtsad ja kiired. Kuna olen algaja kokkaja, siis minu jaoks sobib see
    eriti hästi. Ma lähen just ähmi kui pean tegema sada imeasja ühe toidu jaoks. Nii, et soovitan kindlasti proovida kui on huvi 😀

  • Avatar
    Vasta J 3. juuni 2016 at 07:11

    Issand, see raseduse quote on täiesti priceless. Võibolla on põhjuseks, et juba mitmendat korda seda loen ja naerda pugistan see,
    et ise teist aastat üritan rasestuda. Hõhõõ 😀

  • Avatar
    Vasta Piret 3. juuni 2016 at 05:27

    Kui 9gagis kasutaja on ja upvote vajutad, saad
    hiljem neid pilte uuesti vaadata.

  • Avatar
    Vasta D 2. juuni 2016 at 23:14

    Sellel lehel saab onlines vaadata filmi “Blackfish”
    http://www.dailymotion.com/video/x2d6lem_shocking-documentary-about-the-horrible-and-disgusting-truth-seaworld-hides-
    findout-what-they-dont-w_lifestyle

  • Avatar
    Vasta Merle 2. juuni 2016 at 23:01

    Blackfish on üsna häiriv vaatamine jah, kuid see film on tõeline edulugu. Mõõkvaalade vangistuses
    paljundamine on otsustatud lõpetada, kuna avalikkuse surve ja kasumi kukkumine ei andnud
    SeaWorldile muud võimalust.
    http://www.theguardian.com/us-news/2016/mar/17/seaworld-to-stop-breeding-killer-whales-orcas-
    blackfish
    Olemasolevad isendid peavad küll oma elu lõpuni vangistuses veetma, aga uut põlvkonda enam ei tule.

  • Avatar
    Vasta Sigrid 2. juuni 2016 at 22:06

    Mina vaatasin seda filmi “Blackfish” mõni aeg tagasi ETV-st… ütleme nii, et kõigutas korralikult, ikka väga. Siiani vahest mõtlen
    sellele, kui teema kuskilt läbi käib. 🙁

  • Avatar
    Vasta K. 2. juuni 2016 at 21:59

    Mu meelest pildil veits aega näppu peal hoides ja ‘save
    as’ vajutades on lihtsam pilte salvestada kui
    screenshotte tehes. Ei jää seda ümbritsevat jura näha.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 2. juuni 2016 at 22:01

      tänks, ma pole tulnud selle peale 😀 edaspidi teen nii!

  • Avatar
    Vasta K 2. juuni 2016 at 21:15

    Tekkis küsimus, kas kasutad Iphone? Kui jah, siis kas
    meeldib? Kunagi vist mainisid et android ikka üle prahi
    ?

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 2. juuni 2016 at 21:28

      Jaaa, ma enam never ei taha midagi muud 😀

      • Avatar
        Vasta L. 2. juuni 2016 at 21:39

        No mis siis juhtus? 😀

        • Mallukas
          Vasta Mallukas 2. juuni 2016 at 21:43

          ära harjusin 😀

      • Avatar
        Vasta Kelly 3. juuni 2016 at 08:34

        Kusjuures ma ka ei taha NEVER enam midagi muud, iphone on tõeeesti ülekõige! 🙂

        • Avatar
          Vasta liisu 3. juuni 2016 at 11:56

          Muidu on töesti hea, aga aku mul
          peab nii vähe.. kuidas teil lood aku
          pidavusega?

          • Avatar
            Leevi 3. juuni 2016 at 18:21

            3-4 päeva kenasti. Mul on alates
            esimesest mudelist iPhone olnud, kokku
            3 erinevat (ei vaheta enne kui vana
            tõesti ära tüütab ) ning kõigil on aku
            kenasti pidanud. Netti kasutan, helistan,
            mõnda app’i ka. Aga ei mängi. Muusikat
            kuulan ka loomulikult 🙂

          • Avatar
            Kelly 3. juuni 2016 at 23:35

            vot aku on mul ka nüüd vägaa lahjaks jäänud, telefon on kaks aastat old. 🙂

  • Avatar
    Vasta m 2. juuni 2016 at 21:12

    ürituse planeerimise puhul (juhul, kui ei leia ühist aega) tuleb kasuks selline koht nagu doodle.com, kuhu üks inimene tekitab polli
    valikutega ning teised saavad kõik märkida, millised ajad sealt sobivad. soovitan 🙂 juba 3 inimesega tuleb hullult kasuks 😀

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 2. juuni 2016 at 21:28

      Ma kohe tean, et kõigile sobib erinev 😀

  • Avatar
    Vasta Tere. 2. juuni 2016 at 21:11

    Nii tore, et sa erinevalt paljudest teistest veganeid mõista suudad ja näed probleemi inimeste käitumises! Minu austus! Väga
    loodan, et sa räägid tulevikus veel vegan teemal. Äkki kirjutad naistelehes inspireerivatest eesti naistest, kes on veganid? :)))

  • Avatar
    Vasta Angela 2. juuni 2016 at 21:11

    Viimane screen on , kus külavanem otsib inimest
    kes oleks nõus tulema konkreetse summa eest
    esinema 😀

  • Avatar
    Vasta Sirkuu 2. juuni 2016 at 21:07

    Mis pulmaaasta päeval plaanis ka?
    Minul viimane screen on tehtud vanadest
    rehvidest mis on üle värvitud ja kokku klapitud,
    et oleks nagu lapsel ronimisatraktsioon. . Ja
    mõned üksikud screenid on tehtud ka
    snapchatist.

    • Mallukas
      Vasta Mallukas 2. juuni 2016 at 21:30

      Meil pole plaane 😀 Kardo tahab kuskile restosse minna… aga mai tea 😀

  • Avatar
    Vasta Helina 2. juuni 2016 at 21:07

    Ma ise olen tihtipeale screenshote teinud inspireerivatest piltidest, kust tahaks ise natuke šnitti võtta(aga hiljem arvutisse pannes
    ikkagi need ära kustutan ) ja teine võimalus on, et blogi jaoks, mida pean iseendale ja samamoodi inspiratsiooniks. Lisaks mõned
    naljakad pildid, mida tahan kellelegi näidata või hoopiski nunnud loomapildid.

  • Avatar
    Vasta Reelika 2. juuni 2016 at 21:03

    Kallid sõbrad ja sõprade tuttavad. Kui teil kasvab
    kodus pisike laps, keda kärutate tihti vankriga õues,
    eriti just selliste ilmadega nagu need praegu on.
    Siis palun lõpetage see tekkide toppimine vankri/käru
    suudme ette!
    Juba mitmendat päeva näen sellist vaatepilti. Ja meie
    küla vahel näen ka. Ma ei ütle seda pahaga ja ei taha
    kedagi absoluutselt sellega solvata, kuid selline
    teguviis on teie lapsele eluohtlik.
    Mida te üritate sellega saavutada? Kaitsta last päikese
    eest? Te teete asja kordades hullemaks. Õues on
    hetkel ca 28C Ja su laps magab vankris, sina viskad
    baikateki üle vankri, mis sa arvad, kui palav nüüd seal
    kärus on?? Üle 40C.
    Kas sa ise tahaksid saunas magada? Ei taha, eks ole.
    Kui soovid last otsese päikese ja palavuse eest varjata,
    siis tõmba vankri/käru kaarvari nii alla, kui võimalik,
    lükka sang teisele poole kui võimalik (ehk teistpidi
    käru lükates ei paista lapsele nii palju päikest peale)
    või tõmba käru tagurpidi enda järgi. Või kombineeri
    kasvõi vihmavari sinna kuidagi. Kõik on võimalik. Ja
    pane lapsele võimalikult vähe riideid selga.
    Kui ükski näide ei sobi soovitatutest, siis las laps
    magab toas!

    Kas me mitte ei peaks oma lapsi kõige ja kõigi eest
    kaitsma!?
    Sellise teguviisiga ei tee me seda kohe kindlasti mitte.
    Kurb aga tõsi, üks päev teie laps lihtsalt ei pruugi oma
    lõunaunest enam ärgata.
    Palun, kui sa tead, et keegi sinu tuttav käitub niiviisi,
    siis ole hea ja räägi temaga.
    Järgmine kord, kui kedagi nii näen, siis tulen isiklikult
    ja võtan selle teki seal kärult ära!

    On see, kuna ühes beebi grupis kirjutati see ja panin
    selle ka oma seinale ja jagamisse, et võimalikult paljud
    emad/isad seda loeksid! Paneb imestama, et üldse
    selliseid inimesi on..