Uncategorized

issand, ma käisin lastega telkimas

22. august 2022

Kes kunagi Malluka suvesaadet vaatas, siis teate, et ma üritasin mingi aeg lastega telkimas käia. Ma võin nüüd teile saladuskatte all öelda, et tegelikult ei olnud meil isegi poolt mõtet sinna PÄRISELT ööseks jääda, mistõttu me sinna metsa ronimiseks oluliselt ei valmistunud ka. Seekord mõtlesin, et no KUI raske see ikka olla saab, miks mitte ööseks jääda?

Loe ka neid postitusi!

12 kommentaari

Jäta kommentaar

Vasta Eff 23. august 2022 at 19:12

Me käime juba aastaid terve suguvõsaga ühel juulikuu nädalavahetusel telkimas ja kuigi mulle üldse telgis magada ei meeldi, siis kogu see tore seltskond ja olemine kaalub selle väikese ebamugavuse üle. Mingi 40- 50 inimest ja lapsed naudivad veel kõige rohkem. Kuna me juba kogenud telkijad, siis on meil igasugusteks ootamatusteks kõik vajalik igaks juhuks kaasas. Oleme ka paduvihmas tekkinud ja täitsa ok oli.

Vasta Mallu 24. august 2022 at 09:00

Uuh, vihmaga tundub see… halb :d

Vasta Kadi 22. august 2022 at 18:41

Mul on kodus üks 11-aastaseks kasvanud “Lende”, seega telkimine meie pere jaoks välistatud, iga aastaga läks ainult hullemaks ja nüüd ei soovi tema kuhugi minna, kus mingi rohulible või putukas. Randa nõustus sel suvel tulema ka konkreetselt ühe korra…

Vasta Vaike 22. august 2022 at 13:20

Käisin ka jälle rattamatkal ja ööbisime seltskonnaga telkides ning tähistasime iseseisvuse taastamist.
    Ma olen nõus telkima ainult oma tuttavate inimestega ja keeldun selle ettevõtmise ajal võõraid inimesi nägemast, telkimisalale minekut saaks minu puhul ilmselt väljapressimismeetodina kasutada, lihtsalt mult ei ole midagi välja pressida. 😀
    Vennapojal oli kunagi paariaastasena vetsuskäimisega teistpidine trauma. Suvel maal oli harjunud paljajalu ja alasti ringi jooksma, häda poole jooksu pealt võssa tegema ja sügisel linna minnes ootas teda kulturišokk, kui järsku öeldi, et esiteks tuleb õueminekuks riidesse panna ja häda tuleb teha vetsu. Talle seline asjade käik väga ei meeldinud. 😀

Vasta Mallu 22. august 2022 at 14:37

Tead, kuna see oli esimene kord, siis tundus RMK ala selline ohutu valik, et kõik olemas jne. Nüüd mõtlen ka, et kuna neid jubedaid vetsusid keegi nagunii kasutada ei taha ja see lõkkeplats ka suht suvaline oli, siis võiks teinekord tõesti täitsa suvalisel ÜKSIKUL platsil telgi üles lüüa 😀

Vasta Vaike 22. august 2022 at 17:38

Vääna-Jõesuu rannas näiteks!

Vasta TP 27. august 2022 at 15:20

Kui viitsid Lõuna-Eestisse sõita või tahad telgi asemel natuke uhkema variandi, nt ilma vee ja elektrita RMK majakese rentida, siis nende juures on väga puhtad ja viisakad vetsud, mida kasutavad ainult mööduvad matkalised, mitte massilised telkijad.

Vasta Lea 22. august 2022 at 11:43

Me läksime laupäeval Matsimäe telkimisalale aga peale ujumise muud ei teinudki. Kahjuks on venelased selle koha nüüd avastanud ja igasugune isu kadus ära kui tümakas lõugas ja ainult vene keel oli ümber. No mis taasiseseisvumist nii tähistada saab. Iseenesest ruumi natuke oli ja oleks saanud telgi kohe järve äärde panna aga tundus, et seal selline kamp noori koos, kes poole ööni diskotanud oleks, et tulime ikkagi ära. Muidu ilus koht ja kui on korralik varustus olemas, siis võib telkida küll.

Vasta Mallu 22. august 2022 at 12:21

Meil oli ka seal platsil üks vene seltskond, kes rüüpas lauaviina ja tinistas kidra, aga õnneks nad alustasid joomist nii varakult, et kell 10 juba tudusid 😀

Vasta Eliko 22. august 2022 at 13:02

Minu viimasel suvepuhkuse päeval oli mul plaan telgis ööbida, siis kui väike vennapoeg kuulis et tädi ööbib telgis siis tuli temaga telki. See oli tema üks esimesi telgis ööbimisi, kunagi ööbis siis kui oli vankris ja magas vankriga telgi vahekäigus. Oli lõbus ja nüüd ootab ta uut võimalust, millal tädil aega on temaga telgis magada.

Vasta Reet 22. august 2022 at 11:24

Eile jõudsime just tagasi 2 öisest telkimiselt. Lapsed 4-aastane ja 8-kuune. Suurem laps ei tahtnud kuidagi koju minna (nagu eelnevad aastad). Mulle meeldib, kui metsas on kõik võimalikud mugavused kaasas, seega auto oli tuugalt asju täis ja meil millegist puudust polnud (kui ainult madratsiruumist, sest lapsed mega laiutajad😀). Väga, väga tore ja mõnus oli. Me lihtsalt vedelesime metsa all, tegime lõunaund, käisime meres hullamas ja õhtul sõpradega kaardimäng laterna valguses, kui kõik lapsed magasid. Me olime 4 perega koos ja väga tore oli kõigil🙂

Vasta Mallu 22. august 2022 at 12:20

Me olime ka sõbranna ja tema perega koos – oligi lastel rohkem tegevust 😀 Ma tundsin isiklikult puudust TOOLIDEST 😀 pingi peal oli super ebamugav külitada 😀