Uncategorized

ma tõepoolest olengi üks bitch, mis muud

5. august 2023

Ma päriselt olengi räme Karen, saan ise ka aru. Aga mind ajavad nii närvi inimesed, kes elavad kortermajas ja kujutavad endale ette, et nad on ostnud endale vähemalt häärberi metsade vahele, kus ükski hingeline neid häirida ei võiks. Muidugi see veits pada-katel olukord, sest mina ilmselt kujutan sama ette, et võin siin teha, mida soovin ja ei pea absull teistega arvestama… Aga kuna ma parasjagu olengi pissed off, siis ma räägin teile ka sellest “suurest draamast” mis meil siin korteriühistus on.

Loe ka neid postitusi!

53 kommentaari

Jäta kommentaar

  • Avatar
    Vasta Tui 7. august 2023 at 00:01

    Mallu, kuna sind loevad paljud, siis PALUN muuda ära vale info öörahu kohta! See levib nagu kulutuli, aga tegelikult on ühe valla sisekord. Korrakaitseseaduse järgi on öörahu 22-6, vastu puhkepäeva 00-07. Vastu 1.jaanuari, jaanipäeva ja iseseisvuspäeva need ei kehti.

    Aga mis naabrisse puutub, siis selline reaktsioon sinu kirjeldatud situatsiooni peale on üsna intensiivne. Kas oled mõelnud temaga rahulikult rääkida? Mulle tundub, et teil on kuskil konflikt ja siis ka ühekordsed väikesed asjad kohe muutuvad väga suureks. Meil on kortermaja ja aed ning eks seal ikka istutakse ja üldjuhul ei häiri. Aga ükskord väga konfliktne naaber tegi seal oma pidu ja juba 22:05 läksid mitu naabrit hangudega 😀

    Üks asi, millele mõelda, on see, et öörahu on kõigi inimeste huvides ja sellest peaks küll kinni pidama. Inimestel erinevad vajadused. Aga teiseks on see ka asi, mille kaudu on hea õpetada lapsi teistega arvestama — on meie ühine ruum, kus kehtivad reeglid… Ma saan sinust aru, et naabri reaktsioon tundub üle võlli, aga ega sa ei tea ju, mis tema elus toimub. Tõesti võib olla tema jaoks see viimane piisk.

  • Avatar
    Vasta Riina 6. august 2023 at 14:29

    Ma arvan, et kui see oli üks kord ja tavaliselt pole lapsed nii hilja väljas mängimas, siis sa oleks võinud lihtsalt vabandada mitte siin kaevata, see on heanaaberlik käitumine. Sinu blogi ja ja, aga seada kahtluse alla eksamite edukaks tegemiseks vajalik uni …. no ma ei tea, sa ise haridust oluliseks ei pea ega saa aru kui vajalik on korralik kvaliteetne uni edukaks eksami, KT või muu testi sooritamiseks, ära alahinda seda. Sinust jääb mulje tõusiku mulje.

    • Mallu
      Vasta Mallu 6. august 2023 at 21:21

      Ma ilmselt olekski vabandanud, kui see oleks olnud ükskõik milline muu naaber, kui see, kes juba siis väidetavalt meie pärast “magada ei saanud” kui meid koduski polnud 😀

  • Avatar
    Vasta Mari 6. august 2023 at 12:35

    Mina elan kortermajas ja Mul hetkel 11 kuune beebi. Kui Palju ma ülemiselt naabrilt olen kuulnud et oi kus beebi nutab ja mees soovitas üks kord lausa tal mulle appi tulla. Loomulikult mu vanem laps ei tohi ka teatud tubades mängida nende meelest, sest mees magab päeval ja see segab!

    Ausalt ma soovitasin, et kui tahta kortermajas PÄeval vaikust, siis tasuks ka elamise asukohta muuta – metsa sisse!

    Ja mis selle juures kõige toredam, nende rõdul suitsetamine ei ole probleem vōi kui nende lapsed hüppavad vōi nutavad öösel! See oleks nagu elu osa Aga kui minu lapsed hâält teevad siis probleem!

    Minule ise meeldib elada kortermajas- see sagimine meeldib! Jah oma aed oleks tore ja võimalik et kunagi ka sinna jõuame, aga senini lasen lastel autodega põrandal sõita, kui laps nutab ei vaigista teda vaid lasen tal lõpuni nutta ja kui ta kilgata tahab siis lasku käia! Jah Meil ööaeg on kuskil 20-7 Seega nn öö rahu ei ole kunagi nn rikkunud aga ega seda peagi tegema, kui kellelgi vaja ja tahtmist vinguda, siis teevad seda nagunii!

  • Avatar
    Vasta Mammu 6. august 2023 at 09:53

    See kui lapsed saavad korra suveöösel liivakastis mängimas käia on nende jaoks ju puhas rõõm ja lisaks hea mälestus midagi kunagi meenutada. Inimeste elu on vahepeal nii igav, et nad lihtsalt tekitavad draamat, et oleks lugu, mida hiljem oma sõbrantsidele kiruda ja rääkida. Sellest väga kahju. Minu vanemad elavad pigem rahulikumas külakeses Tallinna lähedal. Neile kolisid hiljuti kõrvale elame noorpere, selles peres on kaks last üks on 3ne ja teine 5ne. Lapsed tahavad koguaeg minu vanemate aias käia ja seal lollusi teha ja need lapsed on kohutavalt tüütud. Minu vanemad lihtsalt viisakalt keelduvad ja pole tekitanud mingit draamat ja kellelegi kuhugi kirjutanud. Inimestel on lihtsalt kohutav tähelepanu vajadus ja eriti veel kui kuskil lähistel elab mallukas siis temaga tuleb ikka mingi suur draama teha, millega siis sõbrannade ees kiidelda. Eino super naabrid sul, tahaks endaleki selliseid😂

    • Avatar
      Vasta Inimene 7. august 2023 at 18:20

      Kui äkki katsuks aru saada, et mõne inimese jaoks võib see unetund ollagi kriitilise tähtsusega just sel hetkel ja ei ole sugugi ainult igavusest tingitud pahameel? Mõni lihtsalt ei suudagi uuesti magama jääda, kui und on segatud. Magamata öö võrdub peapõrutusega. Naabrite kiusamine ei ole elu kohustuslik osa.
      Pmst… Lapsed võivad öösel õues olla küll, aga vaikselt ja järelvalvega.

      • Avatar
        Vasta Mammu 11. august 2023 at 12:17

        No aga kui unetunnid nii tähtsad on siis pane aken kinni ja asi korras. Terve maailm ei pea seisma jääma sellepärast, et üks inimene ei saa üks õhtu enda unetunde täis.

  • Avatar
    Vasta H 6. august 2023 at 09:34

    Siin kus ma elan on kombeks naabreid eelnevalt teavitada ning probleemid on olemata.
    Kui on plaanis pidu pidada, remonti teha, lasta lastel öösel joosta, mida iganes, siis pannakse ca nädal varem (remondi puhul kuu varem) teade üles. Siis saavad ka naabrid müraga arvestada ja selle järgi oma plaane seada.

    Eestis aga tõepoolest pada sõimab katelt.

    • Mallu
      Vasta Mallu 6. august 2023 at 21:22

      Ma ei osanud tõesti ette teavitada naabreid, et täna öösel korraks lapsed lähevad õue 😀

      • Avatar
        Vasta kerttu 8. august 2023 at 13:10

        no oleksid pidanud arvestama nädala ette sellega

  • Avatar
    Vasta Inga 5. august 2023 at 23:02

    Ma see kohutav, kes paraku peab elama korteris, aga päris hull kui inimesed ühiselu viisakast toimimisest aru ei saa.
    Mul üleval naabrid väikeste lastega. Ja tegelikult on ikka päris hull, et juba paar aastat pean ma ärkama ja magama minema nende laste rütmis. Ma reaalselt ei taha teha enam kodukontorit, sest see hommikust õhtuni kestev kisa ja mingi rullikuga mööda parketti sõitmine jms ajab lihtsalt hulluks. Töölt tulles tekib mul reaalselt stress, sest tean, et rahus telekat vaadata või raamatut lugeda saan alles siis kui naabri lapsed magama lähevad. Pühapäeva hommikul kauem magamisest võib vaid unistada…. No mis see lahendus on? Olen korra naabritele koputanud ja palunud vaiksemalt võtta, sest mu laps ei saanud kodus õppida. Aga ma ei saa seda ju iga päev teha.

  • Avatar
    Vasta Triin 5. august 2023 at 22:03

    Karen siin loos sina küll ei ole. 😄
    Selliste naabritega polegi teha muud kui ignoreerida. Omast kogemusest räägin. Ma elan kortermajas ja minu all elavale prouale käib pinda, et enda rõdul lille kastan. Sest selle kastmise tagajärjel on PAARIL korral tilkunud (!!!) vett tema rõdu klaasi VÄLIMISELE küljele. Kuidas proua kõik vihmasajud üle elab – ei tea. Aga probleem on tal minuga suur selles osas. Ma olen sama meelt, et kui tahad vaikust siis koli metsa. Samuti ei ole mitte kellegi asi kommenteerida kuidas sina enda lapsi kasvatad. Lapsed on hoitud – see on kõige olulisem. Su naabritele soovitan 3M kuulmiskaitsevahendeid. Neil piisavalt lai valik et igaks olukorraks ja igale maitsele midagi leida. 😉

    • Avatar
      Vasta Inimene 6. august 2023 at 17:44

      Ma saan aru jah, et ühe korra ja 10 mintsa, aga oletame, et naaber on medõde v pōetaja suures haiglas ja tal on tulemas 24h vahetus ja ta üritab enne seda välja puhata, et vahetuse ajal pea ikka töötaks ja oletame, et tal õnnestus 2200 magama jääda, et hommikul kell 6 ärgata ja tööle sõitma hakata ja siis ootamatult aetakse ta kell 0100 öösel üles sellise heliga, mis teoreetiliselt olnuks ju välditav… Ja iga inimene ei suuda sellise ootamatult katkestatud une peale uuesti magama jääda vaid vahib nt kella neljani öösel lage ja läheb hommikul tööle nagu zombi ja süstib kellelegi vale rohtu näiteks.
      On vältimatud helid ja on need teised.

      • Mallu
        Vasta Mallu 6. august 2023 at 21:20

        Me võime igasuguseid asju OLETADA, aga ma oletan hoopis seda, et ta on lihtsalt vingats 😀

      • Avatar
        Vasta Evelin 7. august 2023 at 11:18

        Ma elan lasteaia kõrval, kus lapsed igal hommikul paar tundi õues mängivad. Eelmises töökohas tegin 24h vahetusi. Jõudsin hommikul koju ja läksin magama. Oleks pidanud nõudma, et lasteaed kinni pandaks minu pärast? Algul häiris, hiljem harjusin ära ega kuulnud enam midagi.

  • Avatar
    Vasta TT 5. august 2023 at 18:37

    Kui närvid nii läbi on, tuleks kõrvatropid hankida. Sain ka vahepeal korteris elades ainult nendega magada, kuna kõik hääled tänavalt kostsid tuppa. Elasin kahe peokoha vahel. Kui keegi pikemalt kaklema ja karjuma jäi, sai ikka politsei kutsutud. Iga segava hääle pärast aga pole mõtet end üles kütta, tropid kõrva ja asi ants.

  • Avatar
    Vasta Lea 5. august 2023 at 18:29

    Ma olen üsna leplik inimene aga kui keegi mu und härib, siis läheb inetuks. Ma ei oska seda kirjeldada, nagu mingi vihane troll võtaks mind üle:) Me elame ridakas, muidu rahu ja vaikus aga vahel keegi tuleb hiljem koju, või saadetakse külalisi ära, või juhtub, et naabrid lobisevad, siis keeb mul täiega üle. Nimelt on magamistoa aken maja ette ja kõik tänaval kostuv megalt kajab. Ehk siis mina mõnusalt unne suikumas ja naabrimehed otsustavad kesköösel tunnike akna all lobiseda. Ma ei tee midagi, ma ei hakka hõikama, et EI TOHI aga sita ajab see nii keema, et endal ka häbi. Suudan end nii pöördesse ajada, et mitu tundi pärast und ei tule. Mees ütleb, et see on ainult mu isiklik probleem. Nõus aga no mis teha. Ju mind siis kunagi kasvatati nii, et haudvaikus peab olema kui unne jääd. Omi lapsi olen teisiti kasvatanud, ehk jääb see porno neil ära.
    Ju su naabril on sama teema, täiesti mõistan teda. Samas kui su lapsed just iga öö õues ei mölla, siis võiks nagu rahulikumalt võtta. Raudselt ajas end meili kirjutades nii kettasse, et istus hommikuni üleval.
    Ah, inimesed on erinevad.

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 21:46

      No tund aega kellegi akna all lobiseda ongi imelik ma arvan 😀 Aga meil on see kiik keset platsi, pole konkreetselt otseselt mitte kellegi akna all 😀

    • Avatar
      Vasta Vaike 6. august 2023 at 11:27

      Lea, miks sa kõrvatroppe ei kasuta? Ma olen ka jube helitundlik ning mul on need kogu aeg kaasas, sest mind ajab närvi ka see, kui keegi rongis kõva häälega lobiseb. 😀

  • Avatar
    Vasta Hln 5. august 2023 at 18:04

    Eks mõlemil on õigus- oleneb, kelle sussidesse ennast panna. Mul on näiteks koer ( elan eramajas , seega kedagi ei häiri), kellele meeldib iga asja peale haukuda. Selline hobi vist, sest närvid tunduvad tal korras olevat kuid kui pihta hakkab, siis naljalt pidama ei saa. Ma isegi ei pannud tähele, et mind ennast see absoluutselt ei häiri- ma võin samal ajal TV vaadata ja ei kuulegi. Mul sõbranna kord keset jutuajamist lõpuks röögatas, et kas sa oled kurt, et su koer vahetpidamata klähvib ja ta ei saa niimoodi minuga rahulikult vestelda 😀 ma ei pannud tähelegi ?! Eks see vist olegi nii, et kui oma laps ( või koer ;D), siis jääd nagu neile kilgetele/ kärale kurdiks. Aga vot teisi häirib küll – mis on iseenesest ju arusaadav. Ps ma arvan, et see 1 kord ja 10 min pole esimene asi, mis neid pöördest ajab, äkki sa lihtsalt ei tea, mis neid varem närinud…parem on sellised asjad varakult klattida 🙂

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 21:47

      Jah, ma täitsa usun, et mõlemal õigus on, ma lihtsalt elan ennast välja 😀

  • Avatar
    Vasta K.M 5. august 2023 at 17:58

    Minul on ka sellised kahtlased naabrid. Küll alles kaebasid, et mina suitsetan rõdul. Sorry aga mind polnud koduski see aeg, kui seda suitsuhaisu minu rõdult olevat tundnud 3 korruse vanamemm. Elan ise esimesel korrusel. Mul on lapsed, üpriski väikesed ja see sama vanamemm kaebas, et minu lapsed kisavad liiga palju. Kuigi ükski teine naaber siit samast esimeselt korruselt, pole seda “hullu” laste kisa kuulnudki. Siis kaebas, et minu korteris tulevat kassi pissi haisu. Lasin inimesed lahkesti korterisse ja said ise ka kinnitust, et mu loomad on hoitud ja kodu ei haise. Veel pidavat ma korteris pidu koguaeg panema, ükskord lausa käis politsei ja nemad siis veendusid, et ma ikka olin rahulikult oma voodis magamas kui see vanamemm minu räiget rämmarit olevat kuulnud. Veel enam, et kutsuti mulle lastekaitse sellepärast isegi. Et mina joon siin iganädal igapäevaselt🤷🏼‍♀️ Sorry aga ma ootan last ja kohe kindlasti ei suitseta ega joo. Mul muudki tegemist. Õnneks korteri omanik on mõistev ja usub mind. Et uut korterit ma veel otsima ei pea ja ega ma ei saakski uut korterit võtta, sest rahaline seis on hetkel keeruline. Mina aga arvan, et laste isa ja see naaber teevad koostööd, sest hetkel pean võitlema, siin oma laste nimel, kelle isa mind igate moodi ka mustab kahjuks. Aga karma is a bitch vms kuidas seda ka öeldakse. 🙏🏼

  • Avatar
    Vasta Liisu 5. august 2023 at 17:39

    Tegelikult pole vahet elad sa eramajas vs korteris teistega võiks ikka arvestada. Laste”kisa” mind isiklikult ei häiri aga pidev muusika ajab küll oksele. Seda ka eramajas elades. Mina ikka mõtlen neile inimestele kes hommikul juba oma mölakasti lõugama panevad ja siis poole ööni lammutavad. Võiks ju neilegi soovitada, et kui tahate nagu ürginimesed olla kolige metsa ja lammutage seal. Paljud ei arvesta üldse sellega, et päriselt mõni inimene peab vot ka laupäeval ja pühapäeval tööl käima ja tegelikult on raske magama kùll jääda kui mingi möll kusagil akna taga toimub. Ma pigem soovitaks sellistel saripidutsejatel kusagil eemal elada , sest ilmselt tööle kiirustada neil pole vaja.
    Aga selline “olmemüra” nagu lapsed, muruniidukid , koera haugatused mind absoluutselt ei sega pigem vastupidi kohati suisa rõõmustan, et elu käib. Kuid sellegipoolest enda lastel ma poole ööni õues jaurata ei luba ja koeral haukuda ka mitte, sest kedagi võib ju see ikkagi segada . Aga ma nt koliks küll ise metsa sisse elama kui see nii kulukas poleks 🫠

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 21:48

      Jaa, ega ma ka ju tavaliselt ei lase 😀 selles point oligi, et no jumala eest, said ka ükskord elus 10 mintsa ÖÖSEL õues olla ja juba selline draama 😀

  • Avatar
    Vasta M. 5. august 2023 at 17:20

    See laste naeru kirjeldus meenutab natuke neid inimesi, kes ütlevad oma koera kohta, et oiii minu Pontu ei hammusta, ta on nii sõbralik. Ja siis vaatad Pontut, kes on mingi karu suurune lõrisev ja urisev deemon. 😀 Lastega on ikka ka nii, et oma lapsed tunduvad endale armsamad ja nende mängukilkeid on endal tore kuulata. Aga teistel inimestel, kellel pole nendega sellist sidet, on nad lihtsalt võõrad lapsed ja see mängunaeru kuulamise kogemus võib ka hoopis teistmoodi kõlada. Lisaks ka see, et oma ema ongi oma laste häältega nii harjunud, et see on juba nagu white noise taustamüra tema jaoks. Jah, muidugi nagu sa isegi ütled, siis on kraad vahe sellel mängukilkamisel ja täiest kõrist röökimisel. Aga võõra inimese jaoks võivad isegi need laste ema jaoks toredad mängukilked olla ebameeldivalt valju ja arusaamatu karjumine. Selleks ongi mingid üldreeglid avalike kohtade jaoks, et kõikide soovidele leitaks mingi kuldne kesktee. Kes tahab juba kl 8 õhtul vaikselt raamatut lugeda, kes tahab keskööl liivakastis möllata, kes tahab pühapäeval 9ni välja magada jne. Kõik need soovid on arusaadavad, aga mingi piirini peavad kõik need inimesed leppima, et on kehtestatud teistsugused reeglid suurema hulga inimeste heaoluks.

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 21:45

      Tead ma ise mõtlesin ka sama, et äkki ma tõesti kurt juba nende röökimiste peale, aga ma küsisin toas istuvatelt sõbrannadelt ka (kellel ühel pole üldse lapsi, seega ta ei saa veel immuunne selle suhtes olla :D) ja nad ka väitsid, et polnud mingit kisa 😀

      • Avatar
        Vasta HLN 5. august 2023 at 22:07

        Ma pean ennast suht ausaks inimeseks aga kui mu sõbranna küsiks, et kle, kas mu lapsed su meelest röökisid….nooooo, ma arvan, et ma vist küll raputaks pead ja kaagutaks takka 😁 mitte , et mu sõbrannad mingid hullud oleks aga mingites asjades ma ei taha aus olla- lapsed ja nende kasvatus/ käitumine lahderdub sinna alla 😁 emad lihtsalt ei taha oma laste osas 100 % ausust kuulda ja nii on ☺️ ma ei tea, paljud julgeks tunnistada, et kle su präänikud karjusid jah seal liivakastis suht kõvasti , aga muidu on sellised ägedad 😆

        • Mallu
          Vasta Mallu 5. august 2023 at 22:38

          No okei, võib-olla küll 😀 aga no ma ausalt võin siiski oma pea panti panna, et nad ei karjunud 😀 ma kuulen neid igapäevaselt röökimas, et seda siiski ära tunda 😀

          • Avatar
            H. 5. august 2023 at 23:28

            Kui sa neid igapäevaselt röökimas kuuled, siis võib-olla naabrid kuulevad ka iga päev, mitte ainult see üks kord 10 minuti jooksul. 😀

          • Mallu
            Mallu 6. august 2023 at 21:22

            Oi, ilmselt kuulevadki – meil on õu lapsi täis 😀

  • Avatar
    Vasta Korteri karen nr 2 5. august 2023 at 16:37

    Tegelikult ma ei ole sinuga päris nõus.
    Kõikidel inimestel on samad õigused – ela korteris või eramajas. Sa ütled , et koli oma majja, kui rahu tahad. Aga koli ise, kui tahad lärmata.
    Mina elan ka korteris. Paar aastat tagasi kolis meie kohale paar teismelisega. Paar aastat pole meie kohal enam loogilist rahu olnud ( nädala keskel öösel remont, nädala keskel joomised ja muusika põhjas).
    Miks pean mina oma kodust ära kolima “metsa”, kui soovin puhata öösel enme tööpäeva? Või mu lapsed kooli nädala keskel ei saa öösel magada ?
    Ma ikka loen sind ja mida rohkem ma loen, seda rohkem sa nõuad , et inimesed käiks sinu taktis. Sa ise loomult suht ükskõik-las minna- olen mingi renegeit- üle laipade. Nu ei saa päris nii…

    Tead, harva on nii, et inimesed reageerivad ühe või kahe asja peale.. üldiselt on inimestel limiit, millal pealt ära lööb.

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 16:47

      Loomulikult on kõigil samad õigused ja ma ei väidagi ju, et mu lapsed võiksid iga päev südamerahus kella üheni öösel ringi lasta 😀 aga nagu ÜHE korra kümme minti õues korra naerda ei tundu mulle ka nüüd maailma lõpp 😀

  • Avatar
    Vasta Kätlin Ruuben 5. august 2023 at 15:27

    Teema, mis kütab kirgi. Ja mina olen sama m*nn, kes ei saa aru inimestest, kes muudkui kaebavad, kemplevad ja lihtsalt jobud on kui keegi naabritest julgeb kõvemini hingata. Ostku endale metsa maja. Küll on häda, kui keegi remonti teeb või oma rõdul suitsu. Nagu see kestaks nonstop 24/7.

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 16:48

      No suitsuga on see, et ma ka väga ei tahaks, et see mulla tuppa tuleks 😀 Kunagi kui ma õikal elasin ja Mari titt oli, siis aeg-ajalt tahtsin teda vankriga rõdule panna, aga üks naaber kimus seal 24/7. Kaebama ei läinud, aga närvi ajas küll 😀

    • Avatar
      Vasta kkk 5. august 2023 at 18:40

      Ausalt mittesuitsetajana on megarõve, kui suvel tahad aknad lahti olla, kuna korteris on palav ja siis tuleb pidevalt mingit rõvedat haisu tänu naabritele korterisse, mis seal siis hõljub ringi kuni järgmise korrani nad jälle rõdul kimumas on. Seega suitsetajate kõrval elada on ikka päris kehv ja rõdul suitsu teha naabrite osas ebaviisakas.

  • Avatar
    Vasta Geily 5. august 2023 at 15:18

    Elan kortermajas ja siin muidu täitsa rahulik. Ca 2 aastat tagasi kolisid minu üles naabrid, kes siis neljapäeval alustasid pidudega ning lõpetasid pühapäeval. Päeval rahu, öösel pidu. Kui lõpuks hakkasid terve nädala sedasi pidutsema, siis viskas mul üle ja kutsusin politsei, sest kell 2 öösel oksendas keegi mu aknalaua täis. Ei ole Karen ning saan aru kui nv tahetakse sõpradega veidi vabamalt võtta aga terve nädala ei peaks üks pidu kestma ja nii pool aastat 😀. Aga mul naabritega üldse “vedanud”. Eelmises kortermajas oli saripuurija- alustas kell 8 hommikul ja lõpetas kell 22 õhtul, nii kaks aastat järjest. Mida ta puuris või miks, sellele küsimusele vastata ei oska. Igatahes ma kolisin ennem ära kui temal puuritud sai 😀

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 16:49

      Haha, ma elasin ka kunagi saripuurija kõrval. Aasta aega vist iga päev puuris telliseid või mina ei tea mida 😀

  • Avatar
    Vasta K2pz 5. august 2023 at 14:24

    See naabrinaine vajab raha, hetkel ta koguv sinu vastu materjali millega sind kohtusse kaevata ja valuraha taodelda.. 🙂

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 16:49

      Ei usu 😀

  • Avatar
    Vasta Vaike 5. august 2023 at 14:20

    Meil kostab majas sitaks läbi. Ometi ei lähe ma naabritele ütlema, et viitsite, käige oma kodus mööda seinaääri. Tropid kõrva ja magan poole lõunani hambad laiali.

  • Avatar
    Vasta Kiker 5. august 2023 at 14:17

    Tsiises kui tont mutt😁 mind ka korteris pmst häirisid kõik asjad, mis üldse toimuda võisid😁AGA ma never ei läinud kedagi kottima sellep, minu probleem ju.. ja nüüd kolisin üldse ära..ma ei tea mis inimesed endale ette kujutavad. Isegi viisakas olid

  • Avatar
    Vasta Nööp 5. august 2023 at 13:53

    Ma enda lapsel lubaks samamoodi suvel kauem aias olla aga kuna on ühishoov siis kutsun ikkagi ka hiljemalt 23.00 tuppa. Arvestades et mõned inimesed töötavad ka nädalavahetustel ja ega ma ise ka ei rõõmustaks kui mõni naabri lastest öösel aias kilkaks. Samamoodi on nende arvutimängudega hilisel ajal….

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 16:50

      Ei no ma ju üldiselt kutsungi, räägingi, et see oli ÜHE korra ja 10 mintsa 😀

  • Avatar
    Vasta Sapu 5. august 2023 at 13:19

    Meil on kortermajas korrus all üks vanatädi. (Korter meil kolmetoaline) Kui peale 23 keegi kontori toas keegi naerab, räägib või peeretab siis juba haarab mingi toika ja hakkab enda lage (meie põrandat) peksma. Oleme ainult elukaaslane ja mina aga tunne on küll selline, et kurat kas tõesti peab oma kodus sosistama hakkama?! Muidu vaiksed ja rahulikud inimesed, mitte peoloomad…

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 13:23

      Tundub super meeldiv vanatädi 😀

      • Avatar
        Vasta Kats 7. august 2023 at 11:37

        Kusjuures! Minu vanatädi oli/on selline 😑 Alguses meil oli täitsa mure, sest mõtle, ülemine naaber terroriseerib ja ei lase magada tal. Aga kui see jutt läks juba sinna, et naaber vaatab aknast, millal tema tule kustu laseb ja siis hakkab taguma üleval vastu põrandat 🙄 ja see kordus ka järgmises korteris 😅 siis saime aru, et oeh, okei tädi hakkab ära keerama kahjuks. Ja tegelt on hoopis tema see, kes käib koputamas ja kaebamas naabrite ukse taga 🥲

  • Avatar
    Vasta Gerly 5. august 2023 at 13:09

    Ma ei tea, mis riigiteatajat/seadust sa vaatasid või ei pannud hetkel kehtivat sisse 😀 aga öörahu on igal ajal Korrakaitseseaduse (KorS) 56 lg 2 järgi alates 22:00 ja nv-l alates 00:00 väljaarvatud KorS lg 3 p 3

    Ja üldjuhul on kortermajadea kõikide elanikega arvestamine iseenesest mõistetav. Ehk kui kell kukub 22 ja on natuke lärmi, siis on igaühel õigus pahandada.

    • Mallu
      Vasta Mallu 5. august 2023 at 13:16

      Ma googist esimese vastse siia kopisin. Ja no eile oli nv, seega 00 siiski pädes ju 😀

      • Avatar
        Vasta Birgit 5. august 2023 at 13:29

        See Googlest esimene vastus on Paikuse valla avaliku korra eeskiri 🤣

    • Avatar
      Vasta Reena 5. august 2023 at 13:31

      Mina teadsin ka, et suvel ja nädalavahetusel kehtivad teised ajad. 🤔
      Ja kortermajades elades pead muidugi teistega arvestama aga no halloo, oma elu peab siis elamata jätma v? Ma saaks aru, kui igal öösel tramburai oleks, et siis naaber kaebab, kuid kui mõnikord keegi pidu paneb või valjemaks läheb, on minu arust täitsa ok. Ehk siis see vinguv naaber võiks ka arvestada teistega, kes ei taha nii vaikselt terve elu elada 😋

    • Avatar
      Vasta Anni Kuklas 5. august 2023 at 21:08

      Ei ole. Riigiteatajas vastu võetud seadus selline, nagu Mallu siia kopeeris. Suvel ja aastavahetusel on teised ajad.

      • Avatar
        Vasta Gerly 9. august 2023 at 11:42

        Ei. Kindel ei. 🤣
        Eks ongi raske Eesti üle 100 eriseaduse vahel laveerida, aga Paikuse osavalla avaliku korra eeskiri ei ole seadus ja riigiteataja ei võta seaduseid vastu.

        Korrakaitseseadus ja ka muidugi liiklusseadus võiks olla inimestele põhilisteks seadusteks, mida iga poole aasta tagant üle vaadata.

    • Avatar
      Vasta Evelin 7. august 2023 at 11:30

      Seesama paragrahv ütleb, et mujal kui avalikus kohas on 22.00- 6.00 ja puhkepäevale eelneval ööl 00.00- 7.00 keelatud tekitada KESTVAT ja KORDUVALT teisi häirivat müra.